Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Je až neuvěřitelný, že obchod posílá lidem dotazník se spokojeností nákupu v jejich obchodě, když objednané zboží ještě nedorazilo k zákazníkovi. To si snad děláte legraci.

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost.
    Pravděpodobně jste objednal zboží, které je momentálně nedostupné- toto se bohužel stává častěji, než bychom si přáli a ve většině případů za tím stojí krize globálních řetězců způsobená pandemií COVID 19 . Pokud je zboží skladem, objednávky odesíláme ještě týž den.

    Co se týče dotazníku spokojenosti, ten je plně v režii heureka.cz. Jejich systém jej odesílá automaticky po určité době od založení objednávky. My jim následně informaci o tom, zda a kdy bylo zboží odesláno, nezasíláme.

    Pokud byste měl zájem, abych osobně dohlédla na Váš případ, prosím, napište mi na email [email protected] a uveďte číslo Vaši objednávky

    Přeji pevné zdraví

    Tomáš Prusek
    ředitel společnosti Naarden, provozující growmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    od 16. 1. 2021 se nic neděje!!! Zato mi byl doručen dotazník spokojenosti?!? Není tady náhodou něco špatně? Neměl bych hodnotit až po doručení???

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme. Zaváděli jsme nový workflow, abychom byli schopni obsloužit více zákazníku v kratším čase, a bohužel nám pár objednávek propadlo sítem.
    Pokud Váš problém není doposud vyřešen, prosím napište mi na [email protected]

    Jako omluvu za nepříjemnou komplikaci bychom Vám rádi zaslali hodnotnou kompenzaci.

    Co se týče dotazníku spokojenosti, ten je plně v režii heureka.cz. Jejich systém jej odesílá automaticky po určité době od založení objednávky. My jim následně informaci o tom zda a kdy bylo zboží odesláno, nezasíláme.

    Přeji pevné zdraví

    Tomáš Prusek
    ředitel společnosti Naarden, provozující growmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Balík v nedohlednu a komunikace na .....

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme. Zaváděli jsme nový workflow, abychom byli schopni obsloužit více zákazníku v kratším čase, a bohužel nám pár objednávek propadlo sítem.
    Pokud Váš problém není doposud vyřešen, prosím napište mi na [email protected]

    Jako omluvu za nepříjemnou komplikaci bychom Vám rádi zaslali hodnotnou kompenzaci.

    Přeji pevné zdraví

    Tomáš Prusek
    ředitel společnosti Naarden, provozující growmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Nepřišlo kompletní doteď jsem neobdržel závěsný systém.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Místo semínka na zasázení poslali kondom

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že jste nebyl s naším servisem spokojený.

    Rádi bychom Vás případně kompenzovali za způsobené komplikace. Prosím, napište mi na [email protected] a popište problém, abychom mohli posoudit, zda se chyba stala na naší straně, či zda problém způsobil například dopravce.

    A s tím kondomem, který jsme Vám zaslali zdarma jako malou pozornost, je to velké nedorozumění. Na krabičce je napsáno NA SEMÍNKO, nikoliv SEMÍNKO.


    Tomáš Prusek
    ředitel společnosti Naarden, která provozuje growmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na netu se chvastaj, jak je v tomhle období doprava zdarma a že do tří hodin objednávku odesílaj. Doprava byla předražená a kvůli vyzvednutí jsem se musel ještě připomínat. Už by to neměli hulit...

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Dobrý den Michale,

    Vaše zkušenost mě. moc mrzí.
    Mohl byste mi prosím napsat na [email protected] . Rád bych zjistil, kde byla přesně chyba a případně Vám navrhnout kompenzaci za dopravu a čekání.

    Dopravu zdarma na jeden balík při objenávce nad 500,- jsme skutečně do minulého týdne nabízeli, je možné, že Váše zboží bylo težší nebo objemnější.

    Co se týče rychlosti odeslání, žádáme na webu naše zákazníky o trpělivost a na rovinu přiznáváme, že závazek odeslat zboží týž den, při objednání do 15.00 , nejsme dočasně schopni plnit - důvodem je současná situace okolo COVID 19.

    Prosím, ozvěte se mi, věřím, že situaci vyřešíme k Vaši spokojenosti.

    Tomáš Prusek
    jednatel společnosti Naarden, provozovatele growmarket.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabídka na e-shopu zcela neodpovídá reálné skladové nabídce.

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Dobrý den,

    ano, je pravda, že naše IT řešení udávalo nepřesné skladové zásoby. Za to se moc omlouváme.

    Naštěstí je to už dávno minulost.

    Od 1.4.2017 jsme přešli na nový systém a jako jediný eshop s hydroponickými potřebami uvádíme skutečný stav zásob. Během posledních 3 měsíců jsme rozšířili sortiment o přední značky hnojiv, stanů, vzduchotechniky a osvětlení.
    2500 skladových položek a 2500 m2 skladových ploch z nás činí jednoho s největších obchodníků na českém trhu v oboru indoor a urban gardening

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Chaos v cenách
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • expedice objednávek!
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží mi sice přišlo, ale v jiné barvě, než obchod uveřejňuje na svých stránkách. Kdyby předem zákazníka na to alespoň upozornili.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží jsem objednala, přišlo po týdnu ne do 2 dnů. Zaměstnanci si nepředali informaci o provedení platby.