Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poprosila jsem obchod, zda by mi mohl poslat objednávku na konkrétní den, protože měl kolega narozeniny. Obchod nekomunikuje, žádná odpověď, prostě poslali zboží a to, že mi došlo pozdě (přišla mi SMS odpoledne), ale to už jsem nepotřebovala (musela bych odejít z práce a to už by kolega tam nebyl). K čemu mi je dárek k narozeninám, když ho mám předávat jiný den? Koupila jsem kolegovi něco jiného.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Paní Heleno, velice se omlouváme! Ano, je to naše chyba, kolegyně na expedici přehlédly Vaši poznámku s prosbou o konkrétní termín dodání. Je nám líto, že jsme Vám tím způsobili nepříjemnosti. Věříme, že nám tuto chybu odpustíte.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Produkty má skvělé, ale bhužel dlouhá dodací lhůta, obchod se mnou nebyl v kontaktu až po urgencích

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Bohužel od 27. 9. do 2. 10. jsme měli z technických důvodů zavřeno, proto ta delší dodací doba. Omlouváme se. Běžně dodáváme do 3 pracovních dní.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Koření mělo do konce respirační doby necelý rok.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, Perníkové koření, které jste si u nás objednala, má minimální trvanlivost 1,5 roku od data výroby. Nyní máme skladem šarži s expirační dobou 09/2025. Což je dostačující.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • PŘIŠLO MI ÚPLNĚ NĚCO JINÉHO, NEŽ JSEM SIO BJEDNALA

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Moc se omlouváme, došlo k záměně balíků. Kolegyně z obchodního oddělení s Vámi reklamaci již řeší.
    Děkujeme za pochopení!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Ujedné položky jsem obdržela jiné zboží. Napsala jsem mail, zatím jem neodržela žádnou odpověď.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Zuzano, děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši reklamaci kolegyně z obchodního oddělení o víkendu obdržely, co nejdříve ji vyřeší k Vaší spokojenosti, budou Vás kontaktovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Ledové čaje jen obarví vodu, nějaká chuť vůbec není cítit.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Je nám líto, že Vás naše Ledové čaje neoslovily. Jinak na ně máme ohlasy pěkné, u zákazníků jsou oblíbené. Jsou bez umělého aroma a bez cukru, takže se oproti "klasickým" ledovým čajům mohou zdát trochu nevýrazné. A pozor, u každého druhu ledového čaje je jiná doba louhování - některým stačí 8 minut, ale třeba Ledový čaj s lemongrassem potřebuje 15 - 20 minut! Příprava je vždy uvedena na krabičce i na čajovém sáčku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    zboží bylo jiné než jsem objednal

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den,
    za záměnu se omlouváme. Bohužel nemáme žádné bližší info, neposlal jste nám reklamaci. Kolegyně z obchodního oddělení Vás budou kontaktovat a vše vyřeší k Vaší spokojenosti.
    Kolektiv Grešík

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá komunikace
    • dlouhá dodací lhůta z Děčína do Děčína
    • urgovala zásilku

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Velice se omlouváme. Měli jsme problém s připsáním a přiřazením Vaší platby. Věříme, že nám zachováte přízeň.
    Děkujeme za pochopení!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z celkové objednávky byla doručena polovina zboží. Na základě reklamace (23.2.2023) mi bylo slíbeno dodání zbylého objednaného a zaplaceného zboží. Dosud (2.3. 2023) jsem však neobdržela ani zboží ani informace, kdy a jakým způsobem bude doručeno.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Moc se omlouváme, kolegyně na expedici udělala chybu. Chybějící zboží Vám bylo již začátkem března doposláno.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace. Kdybych nenapsala email, tak ani nevím, v jaké fázi je objednávka. Žádný email mi nepřišel...nic

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, při vytvoření objednávky na našem eshopu posíláme zákazníkům mailem potvrzení. Pokud Vám tento mail nepřišel, zřejmě došlo k nějaké technické chybě, za to se omlouváme. Další mail posíláme, když je zásilka připravena k odvozu přepravní službou, tento mail jste obdržela 25. 11., kdy od nás balíček pro Vás odcházel.
    Přejeme Vám krásný advent, kolektiv firmy Grešík.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednávala jsem v obchodě podruhé, poprvé vše v pořádku, ale teď jsem místo dvou objednaných čajů dostala jeden úplně jiný a k tomu jsem zaplatila objednávku předem, takže jsem vlastně přišla o peníze...což mě trochu mrzí, jelikož v eshopech kupuji pravidelně, a víceméně mám dobré zkušenosti...takže toto bylo překvapení...no stát se může vše v dnešní době.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, omlouváme se za chybu! Chybějící čaje Vám samozřejmě zašleme, kolegyně z obchodního oddělení s Vámi již reklamaci řeší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kvalita čajů se velmi zhoršila. Bylo mi sděleno, že záleží na období sklizně :-) , raději bez komentáře .... lístky jsou posekané, dříve byly celistvé, tím pádem chuť je příšerná, to nemá s čajem nic společného, vím, že je relativně levný (máte tam i levnější - to si raději nechci ani představit), ale to jsem nevěděla, že bude v kvalitě takový rozdíl oproti dřívějšku.... nevadí, již nakupuji jinde a jsem velmi spokojená, MV.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, jednotlivé šarže se mezi sebou mohou lišit, což jako pravidelná konzumentka poznáte (je to dáno klimatickými podmínkami daného roku sklizně apod., jak píšete), ale to vše v rámci normy. My kontrolujeme senzorické vlastnosti, a když se něco odchýlí od normy více, tak to reklamujeme a nepustíme do výroby. Je ale pravda, že jasmínový čaj, na který píšete recenzi, je poměrně obyčejný a kvalita je úměrná ceně. Do nedávna jsme nabízeli i podstatně kvalitnější variantu, která ale byla cenově někde jinde, a protože o ni zákazníci neměli zájem, museli jsme ji z nabídky stáhnout.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přišlo mi jiné zboží než jsem si objednala a zaplatila. Reklamaci mi nijak nevyřídili.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Šárko, za záměnu zboží se velice omlouváme. Chybějící medvědí česnek jsme vám posílali. Pokud jste ho neobdržela, kontaktujte obchodní oddělení [email protected], kolegyně se s vámi domluví na řešení reklamace. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Není o čem mluvit: vybral jsem si, co jsem chtěl, dostal včas, dnes běžné! Proto všechny odpovědi jsou "střed".
    Není také důvod doporučit právě Vás, ale to nemyslím vůbec zle - všichni se snaží/snažíme dělat pořádnou práci.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Děkujeme za názor! Mrzí nás, že náš obchod nedoporučujete, i když, jak píšete, není důvod. Z vašich slov máme pocit, že jste s naší "pořádnou" prací spokojený.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dle mého názoru byla dlouhá čekací lhůta objednaného zboží. Šestý den po objednávce zboží stále nedorazilo.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, Váš balík je ve vybraném výdejným místě PPL, odesílali jsme ho 12. září. Za delší dodací dobu se omlouváme!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím jestli je výhoda si pořídit kvalitní čaj v obchodě, ...ale čaje jsou kvalitní
    • zasílání stupidního dotazníku spokojenosti
    • nemožnost volby zaslání stupidního dotazníku spokojenosti

    Obchod sice prodává kvalitní čaje, ale u mě ztratil na hodnotě kvůli zaslání stupidního dotazníku spokojenosti. O tom jestli někoho doporučím nebo ne je otázkou výhradně mého osobního okolí.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Jsme rádi, že jste s kvalitou našich čajů spokojený. Na dotazník nemusíte vůbec reagovat, tato akce je čistě dobrovolná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nedostal jsem to co jsem chtěl. Místo Čertova kopyta kořen jste miposlali Čertovo lejno s pískavací , které jsem Vám poštou vrátil. Poslal jsem vám mail reklamaci a žádal o zaslání Čertova kopyta kořen. Vůbec jste na tento mail neragovali.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti, kolegyně z obchodního oddělení s Vámi reklamaci již řeší. Hned po obdržení reklamace Vám volaly, telefon jste bohužel nezvedal. Potom Vám tedy poslaly mail s návrhem řešení. Žádné zboží od Vás se nám zatím nevrátilo.
    Děkujeme za pochopení, kolektiv firmy Grešík

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jsem rozčarovaná ze zákaznického přístupu, který tedy vůbec nepovažuji za PRO-zákaznický. Jdu hledat jiný obchod, kde jsou vstřícnější a to jsem zde nakupovala od roku 2019, smutné.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den,
    Vaše špatná zkušenost nás moc mrzí, ale bohužel Vaše platba kartou neproběhla, náš obchodní systém ji tedy vyhodnotil jako zrušenou. Objednávku lze zaplatit ještě 2 dny po objednání, jak bylo uvedeno v informačním mailu.
    Celou situaci s Vámi již řeší naše obchodní oddělení.
    Děkujeme za pochopení, firma Grešík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • extrémně špatná zkušenost jak u firmy vaší, tak (jako ostatně VŽDY) s firmou PPL

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, moc nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Kolegyně z obchodního oddělení Vám již celou situaci vysvětlily, poslaly dobropis a paní účetní Vám ho obratem proplatila. Hruškové mošty už nejsou a budou až po další sklizni. Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Marně čekám a nic nepřišlo.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, čekáme na Vaši platbu. Dnes Vás bude kontaktovat naše obchodní oddělení.