Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mnou objednané zboží jsem nedostal.Přišlo mi něco jiného.Majitel slíbil opravu ale do dnešního dne nic.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Omlouváme se za chybu! Naše obchodní oddělení s Vámi již reklamaci řešilo, chybějící zboží Vám přijde v nejbližších dnech.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Mam výhrady ke složení caje. Je plny pomerancove kůry, coz jiste neco váží a oproti minulému balení je ve složení mene dalsich bylin.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, bohužel nevíme, jaký čaj máte na mysli. Složení čajů jsme v poslední době neměnili. Pokud chcete směs prověřit, kontaktujte naše obchodní oddělení [email protected]. Pošlete jim informaci, o jaký čaj se jedná a uveďte šarži z balení.
    Děkujeme a přejeme krásné zimní dny!

  • Nedoporučuje obchod

    Tovar nedorazil ani po 11.dnoch ,neodpovedaju ,nedvihaju telefon.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, moc se omlouváme. Vaše platba dorazila na náš účet 2. 12., hned 3. 12. jsme zboží odesílali. Snad Vám dorazí co nejdříve.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • doručení trvalo min týden od objednávky

    Koření skvělá kvalita, nicméně broskvový džem po otevření jevil stopy plísně, což vzhledem k menšímu deklarovanému obsahu cukru se stát může, dovnitř nikdo nevidí. Obchod jsem kontaktovala emailem vzhledem k ceně džemu, byl mi přislíben nový, věřím, že dorazí. Produkty Grešík byly vždy mé oblíbené, nechci na tento obchod zanevřít, ale konkurence je dnes velká..

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, za plesnivý džem se velice omlouváme, nový už je na cestě k Vám. Věříme, že i přes tento "menší" problém zůstanete našim výrobkům věrná.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ani 14 dnů po zaplacení nedorazilo objednané zboží, ani žádná jiná známka života od dodavatele. Sorryjako.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Moc se omlouváme! Vaše objednávka se nám nezapsala do systému, na platbu nás upozornila až paní účetní. Zboží jsme odesílali v pondělí 26. 10.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Hodně dlouhá dodací lhůta. Zaplatili jsme převodem šestnáctého a zboží tu ještě pětadvacátého není.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Moc se omlouváme! Muselo dojít k nějaké chybě s přiřazením platby. Zjistíme a kolegyně z obchodního oddělení vás budou kontaktovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá dodací doba. Zboží skladem objednané v úterý bylo doručeno až další týden v pondělí.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Omlouváme se pozdější doručení objednaného zboží, mrzí nás vaše špatná zkušenost. Ve většině případů jsou objednávky vyexpedovány max druhý den. Děkujeme za podnět, budeme se snažit o zlepšení našich služeb.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Kvalita bylin mi nepřišla tak vysoká, jak bych očekával. Pamatuji si, že čisté přírodní čaje Grešík byly vždy úplně vyvoněné. Možná je to způsobeno stářím bylin nebo jejich skladováním, ale aroma bylin, které mi došly, není moc silné.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, Tomáši, na vonné části bylin má dosti podstatný stav klima. Poslední suchá léta kvalitě bylin neprospívají. Byliny máme vždy z aktuální sklizně a skladování je na vysoké úrovni. Bohužel s přírodními faktory mnoho neuděláme. Přesto můžeme garantovat, že vonné látky – silice jsou kontrolovány v laboratoři a odpovídají daným normám. Přejeme krásné jarní dny, tým Grešík.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace
    • zboží na danou adresu vůbec nedorazilo
    • výše poštovného do zahraničí uvedeno až na faktuře

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, bohužel služby dopravce my neovlivníme, je nám líto. Co se týče poštovného na faktuře - při objednávce do zahraničí se vždy jedná o platbu předem, každý zákazník má právo od objednávky odstoupit, pokud s cenou nesouhlasí. Vždy je lepší fakturu stornovat a zboží vůbec neodesílat, než následně řešit vrácení balíku. Děkujeme za pochopení a přejeme hezké jarní dny, tým Grešík.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Eshop nikterak nekomunikoval, přišlo mi pouze potvrzení objednávky s odkazem na další email s podklady k platbě. Další mail už nepřišel, telefony abych zjistila kam zaplatit taky nezvedali. Objednávku jsem zrušila a nepřišla mi žádná odpověď.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, mrzí nás vaše špatné hodnocení našeho obchodu, rádi bychom vám celou situaci vysvětlili. Vaši objednávku jste vytvořila v sobotu na Velikonoce, kdy měla naše firma zavřeno (zřejmě asi jako většina obchodů), proto vám ani nikdo celé Velikonoce nezvedal telefon. V úterý po Velikonocích jsme našli v doručené poště storno vaší objednávky, tak jsme ji automaticky zrušili a už se ani neozývali, nepovažovali jsme to za důležité. Přejeme hodně zdraví, team Grešík.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychle a bezproblemove dodani

    Kazdy caj je zabalen v krabicce a v nem pak igelit se samotnym cajem.
    Uprednostnil bych spise moznost jednoducheho sacku, ktery by se dal znovu uzavirat.
    Caje jsou velmi casto dosti drcene.
    Zejmena pak 1 kg rooibos, kde nejsou ani jehlicky videt.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, děkujeme Vám za zájem o naše výrobky a připomínky k jejich balení. Většinu našich výrobků (bylinky) balíme do papírových sáčků, jak se můžete přesvědčit na našich stránkách. Z kapacitních důvodů jsme byli nuceni přesunout část výroby na balicí linky, které bohužel jiné než propylénový balicí materiál nenabízejí.
    Hrubost řezu nemá vliv na kvalitu bylin a čajů. Rooibos má listy, které by se daly nejlépe připodobnit k našemu jehličí, ale ještě tenčí , takže když se nařeže, aby se lépe vylouhoval do nálevu (o což jde především), tak vypadá jako drť jemných jehliček.
    Děkujeme za pochopení a přejeme mnoho zdraví, team Grešík.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Sortiment
    • Zboží dobře zabaleno
    • Ceny
    • Fungování e-shopu (musel jsem zatelefonovat, aby se mojí objednávkou někdo vůbec zaobíral)

    Kdyby se nestalo to, že jsem musel objednávku telefonicky urgovat, tak bych byl spokojený.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, moc se omlouváme za delší dodací lhůtu. Od 20. prosince 2019 do 2. ledna 2020 jsme měli zavřeno z důvodu inventury a vánočních svátků. Tato informace byla uvedena na našich stránkách. Všechny objednávky jsme začali postupně vyřizovat po novém roce, bylo jich opravdu hodně. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Hrozně dlouhá dodací lhůty

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, je nám to moc líto, ale vaši objednávku vůbec neevidujeme. Kontaktujte prosím naše obchodní oddělení - [email protected], tel. 603794522, kde se s vámi domluví na dalším postupu. Omlouváme se a děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    Dopravce naprosto nespolehlivý , nepočkal ani 3 minuty než sejdeme dolů před dům a odjel. Vypnul si mobil a nechal balícek kdesi kilometr daleko v úschvnĕ. Dopravu jsem si zaplatila k domu a ne do zásilkovny. Odmítám pro nĕj chodit. Výrobky neznám a chtĕla jsem je vyzkoušet. Škoda.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, Evo,
    velice nás mrzí vaše špatná zkušenost s dopravcem, vaši stížnost dopravci pošleme, vše prověříme. Ještě dnes vás bude kontaktovat naše obchodní oddělení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 dnu .... Zboži nedorazilo!!!!

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, zboží Vám bylo dodáno na Vámi vybrané výdejní místo PPL Tabák Černopolní. Bohužel zboží nebylo vyzvednuto a minulý týden se vrátilo zpět k nám. Zřejmě došlo k nedorozumění, je nám to moc líto. Již jsme vás kontaktovali mailem, vámi uvedené telefonní číslo neexistuje.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jsem čekala marmelády voňavější. Všechny měly stejnou chuť

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka odeslána 8.12.
    Bohužel k dnešnímu dni 19.12. nedorazila ani faktura, takže nemohu realizovat platbu.
    Přes dvě urgence jen jedna odpověď: Dobrý den,
    faktura s platebními údaji přijde na Váš email.
    Jinak nic. Dost mě to mrzí ale takto si nepředstavuji komunikaci se zákazníkem a už vůbec ne obchod jako takový.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, omlouvám se za komplikace s objednávkou. Ještě dnes Vás bude kontaktovat obchodní oddělení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Skvělé zboží
    • Nulová komunikace obchodu

    Zakoupila jsem x produktu, platila jsem online kartou. Po par dnech přišel balík s dobirkou, který jsem nepřevzala. Napsala jsem na e-shop, že nastala chyba a zboží dvakrát platit nehodlám. Po týdnu tedy přišel další balík, tentokrat bez dobirky. Bez jediné omluvy či odpovědi na můj e-mail. Balík jsem si ještě musela sehnat, protože x dni ležel v depu-což teda není chyba obchodu, ale ČP.
    Obchod má skvělé produkty, je škoda, že se takto chovají. Příště raději objednám jinde.

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, omlouvám se za špatné zkušenosti s naším e-shopem. Bohužel má gmail.com momentálně problém doručit naše e-maily správně a často se stává, že je vyhodnotí jako spam a zařadí do nevyžádané pošty. Proto se může zdát, že s našimi zákazníky nekomunikujeme. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vzhledem k tomu, že si o to sami říkáte, tak sděluji:
    1) objednané zboží jsem dosud nedostal.
    2) na dotazový e-mail ohledně správné přípravy jsem také nedostal odpověď
    3) vše si raději zařizuji přes jinou firmu

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, objednávku tu pro Vás máme stále připravenou. Ještě dnes Vás bude kontaktovat obchodní oddělení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    16.10. Jsem udelala objednavku. Zadala jsem, ze chci platit bankovnim prevodem.
    Prislo mi do emailu shrnuti objednavky, ze pri dalsim postupu se ozvou.
    Ve shrnuti nebylo cislo uctu kam mam objednavku zaplatit .
    Dale se nikdo neozval. Psala jsem tedy email co teda ? A nikdo neodpovedel . Do dneska 28.10. A jeste mi prijde email ze mam ohodnotit jak jsem s obkednavkou spokojena

    Reakce obchodu VALDEMAR GREŠÍK - NATURA s.r.o.

    Dobrý den, omlouvám se za komplikace s objednávkou. Ještě dnes Vás bude kontaktovat obchodní oddělení.