Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Firma nabízí zboží které nemá
    • Nekalé obchodní praktiky

    Firma GreenLion je typickou ukázkou toho jak nachytat zákazníka. Nabízí čerpadlo Poolex Silverline Full Inverter 70 za nejnižší cenu na trhu, ale nedodá ho. Ozve se Vám pán který bude tvrdit že to je čínský šunt a že Vám dodá jen "o trochu dražší" (= o cca 10-15tis!) kvalitní čerpadlo. Když budete trvat na dodání objednaného produktu, nedodá. To by ovšem nebylo tak hrozné, nicméně aby podpořil svá tvrzení o nekvalitním výrobku, napíše na Heureku ještě hodnocení vlastního výobku který prodává jako údajný zákazník s tím že je čerpadlo nekvalitní a budou ho reklamovat atd... Podvod na druhou! Čerpadlo jsem zakoupil jinde a funguje zcela bez problémů, za den udělá 4 stupně tepla a můžu jej s klidným svědomím doporučit, narozdíl od firmy GreenLion. A perlička nakonec, známý se nechal zlákat a koupil si pánem doporučené značkové čerpaflo, hádejte kde bylo vyrobené? :) Made In China :)))

    Reakce obchodu Greenlion

    Provokatér !
    Objednávka s falešnými údaji, vymyšlené jméno, telefon, e-mail, bez adresy, osobní odběr, na výzvu k odběru nereaguje ani nám a ani Heuréce, přes kterou byla objednávka provedena, vše je vymyšlené, někdo chce jen škodit, asi spojitost s Preisingerem, ale nevadí, jsme tu pro naše milé zákazníky, a to bez omezení, kdykoli jim rádi vyjdeme vstříc a máme radost z jejich spokojenosti ♥️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poptávané zboží vůbec nemají skladem. Po několika dnech vám napíší email s tím, že se vám nelze dovolat ať se ozvete. Následně jste telefonicky přesvědčování, že vámi objednané zboží je vlastně nefunkční čínský výrobek. Jednalo se o bazénové tepelné čerpadlo Poolex Silverline FI 70, které v dané cenové hladině a invertorových čerpadlech patří k nejspolehlivějším. Následně vám obchodník začne vykládat jak má spoustu těchto čerpadel na skladě vrácených k záručním opravám a ihned nabízet naprostý noname čerpadlo dražší o desítky tisíc korun. Ke konkrétním dotazům na poptávané čerpadlo nebyl schopen vůbec nic pravdivého odpovědět.
    Vzhledem k následnému literárnímu dílu společnosti Greenlion u které se ze zjevných důvodů opomněl autor „podepsat“ včetně pozice u společnosti mám za to, že osvětlit konkrétní jednání firmy vůči mé osobě je více něž korektní.
    Po napsání recenze jsem byl okamžitě telefonicky kontaktován J.Lupínkem, abych se s ním nějak domluvil a recenzi opravil nebo změnil. Což jsem odmítl a sdělil Lupínkovi, aby mi již nevolal a neobtěžoval mně. Následně jsem si musel jeho číslo zablokovat. Následující den jsem byl opět firmou obtěžován ženou, která mi sdělila, že je z vedení firmy, zadrmolila své příjmení a ihned se snažila řešit napsanou recenzi. Volající ženě jsem sdělil, že mně obtěžuje, aby mi již nevolala. Hovory trvaly 25 a 9 s. Následně jsem si musel opět číslo zablokovat, abych nebyl obtěžován. Na údajné žvaní, které má v čitateli vzbudit lítost nedošlo.
    To, co následovalo, byl nestávající tlak firmy prostřednictvím e-mailů, kdy mně opakovaně vyhrožovaly soudní žalobou pro poškození dobrého jména obchodu, následně tlakem s odkazem na smazání recenze jinak bude zle. Pak následovaly osobní útoky - úchylné jednání, lháři, náfuko… Vše lze velmi dobře dokázat archivovanými e-maily i výpisy hovorů.
    Situace s obtěžováním vygradovala tak, že jsem byl nucen napsat níže uvedené prohlášení a poslat je e-mailem obchodu, po kterém následovala omluva Lupínka za jednání firmy a následně škodolibý vzkaz a odkaz na reakci firmy na mou recenzi. Myslím, že styl reakce firmy vypovídá za vše.

    Pane Lupínku.
    Zjevně máte nebývalou oblibu ve vyhrocování situací.
    Poslední obtěžující e-mail od vás obsahuje opravdu vynikající důkaz vašeho protiprávního nátlaku na mou osobu kdy, pokud se nepodřídím vašim instrukcím ke změně nebo smazání recenze, tak na mně, začnete útočit osobními invektivami typu úchylné, bezdůvodně a záměrně škodíte, nafoukaný a lhář.
    Gratuluji vám myslím, že daná konverzace opravdu stojí zveřejnění, aby i ostatní lidé viděli stupňující se nátlak při napsání recenze, která se vám nelíbí. Stupňující se osobní útoky na mou osobu a v neposlední řadě neustávající obtěžování z vaší strany, byť jste byl několikrát písemně upozorňován, že mně tímto pronásledováním obtěžujete.
    Vaše jednání a vámi zasílané e-maily nesou znaky trestného činu obtěžování, urážky a v neposlední řadě stalkingu.
    Vzhledem k tomu, že se vaše jednání vůči mé osobě svou formou, četností, stylem a gradujícím obsahem s osobními útoky nezbývá mi nic jiného než se danou situací vážně zabývat.
    Ing. Radek Preisinger

    Reakce obchodu Greenlion

    Ing. Radek Preisinger je zřejmě asociál a psychopat, téměř vše, co napsal je lež, a přestože jsme se mu snažili ve všem vyjít vstříc, řval na nás v telefonu jako posedlý strašným způsobem, až kolegyně plakala. Útočil na nás emaily a telefonoval nám i z jiných telefonních čísel. Takovouto děsivou recenzi nemohl napsat normální člověk, co věta, to lež, něco tak strašného ani snad není možné. Máme zde samé pěkné recenze, všem zákazníkům se snažíme vyhovět bez ohledu na pracovní dobu i v noci a o svátcích, ale bohužel, když se narazí na afektovaného asociála, tak to pěkně nedopadne, moc nás to mrzí, ale neklesáme na mysli, většina našich zákazníků jsou Zlatíčka, a proto tuto práci milujeme a bojujeme za spokojenost našich milých zákazníků <3

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod odmítl odstoupení od smlouvy (nedodržel zákonou lhůtu)
    následně ho řeší pouze jako reklamaci (opět nedodržel zákonou lhůtu ani pro vyřízení reklamace), zboží které je po dvou měsících najdnou poškozené nelze prý opravit a nabízí maximálně vrácení 50% z ceny

    Reakce obchodu Greenlion

    Zákazník neuvádí pravdu, vrátil zničené zboží, nemůže dostat plnou cenu

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodací doba víc jak týden, nutnost telefonické dohody k převzetí zboží.

    Ani v dobách socialismu a nedostatku zboží se takový přístup k zákazníkovi nekonal.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.