Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Celkem komunikují. Ceny velmi rozumné, asi o 5% víc, než Amazon.
- Speciálnější věci objednávají a trvá to neuvěřitelně dlouho (na kapelu z Norska čekám 42 sní, zatím v nedohlednu. Srovnání s Amazon.de: tam o hodně rychlejší, nad 1000,- Kč zdarma, Gramodesky zdarma zaslání nad 2000,-.
Jsou poctiví.
-
Nedoporučuje obchod
Zbozi pry skladem, nepotvrdilo se, nevadilo by to tolik, kdyby inkasovali az po naskladneni, pokud k nemu dojde - takhle zaplatite a mesice cekate... No, snad zbozi dojde...
-
Nedoporučuje obchod
- špatná komunikace při reklamaci
teprve po zaplacení jsem zjistil, že zásilka dorazila neúplná - k zakoupené LP chybělo CD
Mnohonásobná marná snaha o kontakt s obchodem, jak věc řešit
S dvoudenním zpožděním sděleno ať vyplním reklamační formulář, ale já nechtěl vracet, ale jen kompletní dodávku - tedy ono chybějící CD
Sděleno, že jim to musím vrátit přes reklamační formulář = další den čekání na vygenerování odesílacího štítku pro přepravce (po dalších urgencích kde je odesílací štítek) sdělena informace, že Gramodesky.cz spadl systém, že musím opět čekat...
Atd... Je to na esej... Ale hodně smutnou...Reakce obchodu GRAMODESKY.CZ
Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace spojené s reklamací. Občas se nám bohužel stane, že se nám špatně napárují data od dodavatele a některé položky na našem webu neodpovídají tomu, co koncový zákazník dostane. V některých případech si toho všimneme dříve (bohužel pod zatavené zboží nevidíme), v některých případě nám to dá vědět zpět zákazník. Mrzí nás, že k takovému případu muselo dojít zrovna u Vás. Pro případnou reklamaci potřebujeme zboží zpět, abychom ho mohli fyzicky zkontrolovat nebo poslat dodavateli k reklamaci. Omlouváme se, pokud potvrzení štítku pro vrácení trvalo déle, než je obvyklé. Snažíme se vyřizovat reklamace v co nejkratším možném termínu. V době, když jsme si spolu volali, jsme měli bohužel opravdu výpadek systému a nebylo tedy možné cokoliv sdělit nebo urychlit. Dle historie momentálně vidím, že reklamace již dorazila, byla vyřízena a platba je na cestě zpět k Vám. Ještě jednou se omlouváme za komplikace a doufáme, že se tato nepříjemnost již nebude opakovat. Verča, Gramodesky.cz
-
Nedoporučuje obchod
2 měsíce skoro čekám na zboží hrůza
Reakce obchodu GRAMODESKY.CZ
Dobrý den, omlouváme se za komplikace. U některých titulů nebo položek na objednávku se nám bohužel občas může stát, že nám dodavatel položku vypoví pro nedostupnost. O stavu vyřizování objednávky nebo jakékoliv změně jste vždy automatem informován. U Vaší položky vidím, že je položka bohužel již vyprodaná a neplánuje se naskladnění v nejbližší době. Mrzí nás, že jsme nedokázali položku zajistit, bohužel ji nemáme možnost zajistit u žádného z našich dodavatelů. Objednávku můžeme v takovém případě obměnit za jiný titul, pokud byste si vybral, nebo zcela zrušit. Velice se omlouváme za komplikace. Tomáš, Gramodesky.cz
-
Nedoporučuje obchod
Objednavka sa predlzuje s tyzdna na tyzden
Reakce obchodu GRAMODESKY.CZ
Dobrý den, omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. U titulu na objednávku dodání trvá týdny až měsíce, jak avizujeme při objednání, bohužel nedokážeme určit přesný termín dodání, který závisí na našem dodavateli. U Vámi objednaného titulu máme objednaných více kusů, kdy čekáme na dodání dodavatelem. Položky na objednávku pravděpodobně nebudou bohužel doručeny do Vánoc. Pokud byste chtěl objednávku zrušit z důvodu prodloužení termínu, samozřejmě to pro Vás uděláme. Omlouváme se ještě jednou za komplikace. Tomáš, Gramodesky.cz
-
Nedoporučuje obchod
- velký výběr napříč všemi žánry
bohužel obě zakoupené desky dorazily zvlněné, Bob Marley - kraj desky s vlnou, která znemožňuje přehrání.
Reakce obchodu GRAMODESKY.CZ
Dobrý den, omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Je nám líto, pokud Vám desky přišly poškozené. Bohužel pod zatavené kusy nevidíme. I když je to nemilá situace pro obě strany, máte samozřejmě možnost desky reklamovat, viz www.gramodesky.cz/vraceni, kde najdete pro reklamaci vše potřebné. Ještě jednou se omlouváme za komplikace. Verča, Gramodesky.cz
-
Nedoporučuje obchod
objednáno 11.10. údajně odesláno 14.11. a dnes 18.11. zboří nemám
Reakce obchodu GRAMODESKY.CZ
Dobrý den, Vaši objednávku jsme předali do přepravy Zásilkovně dne 14.10. a dle sledovacího čísla vidím, že ji Zásilkovna přijata do přepravy DEPO, Benátky nad Jizerou téhož dne, ale od té doby se nehýbe. V takovém případě jsme napsali požadavek Zásilkovně pro dohledání zásilky s podezřením na ztrátu zásilky. Váš e-mail jsme vložili do kopie, abyste byl o tomto také informován. Za způsobené komplikace se velice omlouváme. Verča, Gramodesky.cz
-
Nedoporučuje obchod
Zdalo se, ze dodani probehne zahy, info o doobjednani polozek probehlo(ac se jednalo o polozku jednu - ale jasny, bot nevi), po nekolika dnech info, ze nezapomneli, cekame...pak uz nic, po vice nez dvou mesicich ticho po pesine... Ale treba jeste...
Reakce obchodu GRAMODESKY.CZ
Dobrý den, omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel u některých položek trvá dodání týdny až měsíce, někdy s nejasným výsledkem. Snažíme se zákazníkům nabídnout širokou škálu hudebních nosičů, ale ne všechny položky se nám vždy podaří od dodavatele obstarat. Stejně tak to je ve Vašem případě, kde vidím, že jsme Vám posílali e-mail, že zboží bylo bohužel z nabídky všech našich dodavatelů vyřazeno a v nejbližší době nebude dostupné, ani ho bohužel momentálně tedy nemáme kde sehnat. Mrzí nás, že jsme Vaši objednávku nemohli zkompletovat a doplnit Vaši hudební sbírku. Za tuto skutečnost s nedostupným titulem se velice omlouváme. Verča, Gramodesky.cz
-
Nedoporučuje obchod
Pořad čekám a stále nic?’
Reakce obchodu GRAMODESKY.CZ
Dobrý den, zkontrolovala jsem stav Vaší objednávky a ta nemohla být odeslána, protože stále čekáme na platbu. Jakmile objednávku zaplatíte, rádi Vám ji samozřejmě odešleme. Verča, Gramodesky.cz
-
Nedoporučuje obchod
- Zatím nic nepřišlo z objednaného zboží.
Reakce obchodu GRAMODESKY.CZ
Dobrý den, děkujeme za zprávu. Zkontrolovala jsem Vaši objednávku a ta nemohla být zatím doručena, neboť v ní máte položku v předprodeji, která bude vycházet teprve v září. Objednávku bychom poslali, jakmile by byla kompletní, ale informovali jsme Vás, že jeden produkt z objednávky je pravděpodobně u dodavatele vyprodán, takže objednávku můžeme rozdělit a již dostupné položky odeslat a na zbytek si můžete počkat dle dostupnosti nebo obměnit nedostupný titul jiným, či ho zcela zrušit, aby Vám neblokoval objednávku. Napište nám, co je pro Vás nejlepší. Verča, Gramodesky.cz
-
Nedoporučuje obchod
Už asi měsíc čekám a nic..
Reakce obchodu GRAMODESKY.CZ
Dobrý den, děkujeme za zprávu. Zkontrolovala jsem Vaši objednávku a čeká se v ní na CD, které by dle předpokladu dodavatele mělo dorazit k nám na konci září. Omlouváme se, bohužel některé objednávky trvají vyřídit déle, i když se snažíme vybírat dodavatele s nejkratší dobou dodání. Jakmile k nám chybějící CD dorazí, rádi Vám objednávku vyexpedujeme. Děkujeme za pochopení. Verča, Gramodesky.cz
-
Nedoporučuje obchod
- Mizerná práce, chlapci!!!
Reakce obchodu GRAMODESKY.CZ
Dobrý den, je nám líto, že nejste spokojen s vyřizováním objednávky. Přáli bychom si, abychom mohli objednávku již odeslat, ale bohužel jste si objednal tituly na objednávku, kde je čekací doba týdny až měsíce a závisí na dodavateli, zda nám tituly sežene. Ne vždy je to bohužel s jasným výsledkem. Někdy se může jednat o již vyprodané tituly, nebo tituly, které jsou těžko sehnatelné. O průběhu vyřizování objednávky jste vždy informován automatickými e-maily. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné komplikace. Verča, Gramodesky.cz
-
Nedoporučuje obchod
Žádná komunikace, jedním slovem katastrofa.
Reakce obchodu GRAMODESKY.CZ
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Bohužel v příchozí poště nemáme žádný e-mail, na který bychom mohli odpovědět. O průběhu vyřizování objednávky jste vždy informován automatickými e-maily. Vaši objednávku jsme spolu již vykomunikovali telefonicky, takže by mělo být všechno v pořádku. Za případné komplikace se omlouváme. Verča, tým Gramodesky.cz
-
Nedoporučuje obchod
Jak mi můžete posílat dotazník, když jsem desky nedostal??? Příště zruším objednávku. S pozdravem Mgr. Bohumil Škop
Reakce obchodu GRAMODESKY.CZ
Dobrý den, omlouváme se za komplikace. Dotazníky jsou zasílány automatem, který bohužel neovlivníme. Na Vaší objednávce pracujeme a jakmile dostaneme od dodavatele poslední kus, na který se čeká, rádi Vám objednávku dle Vašeho požadavku, kdy ji chcete kompletní, odešleme. Pokud byste chtěl odeslat zatím alespoň dostupnou část, kterou pro Vás máme rezervovanou, napište nám, rádi je odešleme a desku, která momentálně není, pošleme dodatečně. Děkujeme za pochopení. Verča, tým Gramodesky.cz
-
Nedoporučuje obchod
Zboží zaplaceno, mělo být doručeno 10.7., zatím nic nedorazilo, na mail ani na telefon nereagují.
Reakce obchodu GRAMODESKY.CZ
Dobrý den, omlouváme se za komplikace. Bohužel v naší e-mailové historii jsem nenašel žádný předchozí e-mail (než ten, co tu máme ze včera) na který bychom mohli reagovat, jinak bychom Vám odpověď k Vaší objednávce již napsali. Mnohdy jsou data dodání zboží pouze orientační, někdy může u našich dodavatelů dojít ke zdržení expedice, ale o tom jsme Vás již informovali. Ještě jednou se omlouváme za komplikace. za Gramodesky.cz, Tomáš.
-
Nedoporučuje obchod
slíbená sleva nebyla splněna
Reakce obchodu GRAMODESKY.CZ
Dobrý den, nemáme od Vás žádný e-mail k žádné objednávce, takže bohužel nevíme, čeho se tento komentář má týkat. Napište nám prosím na e-mail. Gramodesky.cz
-
Nedoporučuje obchod
- Nejprve cena 1263 Kč kterou jsem musel uhradit a následně byla cena na stránkách snížena na 1067 Kč. To jsem měl raději baliček vrátit a objednat znovu a levněji o 200 Kč. Zde už nic kupovat nebudu.
Reakce obchodu GRAMODESKY.CZ
Dobrý den, omlouváme se za případné komplikace s objednávkou. Ve Vaší objednávce vidím, že jste si položku objednal objednal v květnu a nyní, když nám dorazila od dodavatele, zaplatil na dobírku. Je možné, že se cena změní dodavatelem, nebo máme některý z produktů momentálně ve slevě. Pokud jste o zboží neměl za objednanou cenu zájem, balíček bylo možné nepřevzít. Děkujeme za pochopení. Gramodesky.cz
-
Nedoporučuje obchod
Gramodesky absolutně nereagují, zaplatila jsem, nedostala jsem ani zprávu k objednávce, ani reakci na dotaz přes info...určitě by neměli cokoliv nabízet....
Reakce obchodu GRAMODESKY.CZ
Dobrý den, dle historie Vaší objednávky vidím, že Vám bylo odpovězeno na e-mail téměř okamžitě. Zkontrolujte si prosím příchozí poštu, poslal jsem Vám aktualizovanou odpověď znovu. Tomáš, Gramodesky.cz
-
Nedoporučuje obchod
Zatím žádné zkušenosti s tímto obchodem nemám. Objednané zboží dosud nedorazilo, obávám se jestli vůbec dorazí. M. Brada Plzeň
Reakce obchodu GRAMODESKY.CZ
Dobrý den, desky jsme pro Vás sehnali a budeme Vám je dnes odesílat, snad Vám udělají radost. :-)
-
Nedoporučuje obchod
Objednaná nová deska ABBA Gold přišla na první pohled poškozená.Zde problém obchodu samozřejmě není,neboť,pod obal nevidí.Problém je ten,že v průběhu reklamace je komunikace naprosto nicotná a celý průběh reklamace trvá neuvěřitelně dlouho.Případ byl založen 25.4.,dnes(9.5)byla teprve logicky uznána reklamace(deska byla na první pohled brutálně poškozena),takže ještě pár dalších dní ji neuvidím..Nejhorší je,že desku jsem odeslal,nedostal jsem žádný doklad,žádnou informaci o odeslání ani o průběhu procesu.Podle protokolu vyřizovatele deska byla dávno předána a nic.Až po mé intervenci přišel druhý den mail o převzetí a nastalo další čekání o uznání záruky.Celý ten proces přes dodavatele až po obchod je neskutečně zdlouhavý,jsem otrávenej.Budu hledat jiný e-shop.Dokud se objednává a zákazník platí,vše funguje jak má.Jakmile dojde k problému a obchod musí zákazníka revanšovat,nikam nespěchá.
Reakce obchodu GRAMODESKY.CZ
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Zkontrolovali jsme stav Vaší reklamace a vidím, že je v řešení. Omlouváme se za komplikace, bohužel pod obal nevidíme. Někdy se bohužel stane, že se k nám dostane vadný výrobek, který samozřejmě vyměníme a reklamujeme u našeho dodavatele. Celý průběh reklamace lze sledovat na portále Retino, kde jste vždy informován automatickými e-maily o založení případu a jejím průběhu. Bohužel vždy musíme počkat na přijetí zboží k nám na sklad, poté můžeme zahájit reklamační proces. Případ založen 25.4., podání zásilky z Vaší strany 30.4., pak se čeká, až to zásilkovna dodá k nám, což se stalo 6.5. a hned nato 8.5. jsme Vám případ uznali a poslali navrhované řešení vyřízení reklamace, na což jste nám již odpověděl výměnou za jiný kus, který odesíláme. Proces reklamace, kdy čekáme na fyzické přijetí zboží k nám na sklad bohužel neurychlíme, ale proces vyřízení se snažíme vyřídit v nejkratším možném termínu, aby zákazník nemusel čekat déle, než je nutné. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace. Věříme, že to byla ojedinělá situace a již se nebude opakovat. Za tým gramodesky.cz, Verča.