Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Doručení bylo rychlé

    Objednal jsem výběrovou kávu, mimo jiné. Doručena mi byla druhý den, ale káva byla pražena před 40 dny. Na balení kávy bylo napsáno že doporučují konzumovat 5 až 45 dnů od pražení. Takže mi vlastně nejlepší požitek z kávy byl rovnou odepřen. Kontaktoval jsem je a bylo mi řečeno že to je v pořádku. Přijde mi to arogantní, protože oni sami to na své kávě mají napsáno, není to nějaký můj výmysl. V současnosti desítky, ne-li stovky pražíren nabízejí mnohem lepší služby, proto nebudu objednávku opakovat.

    Reakce obchodu GOURMETKAVA.CZ

    Hezký den,

    jak už jsme zmiňovali v emailu, je to pouze doporučení, které by mělo být na obalech uvedeno. Kávu je nejlepší začít konzumovat zhruba až po 14 dnech od data pražení, do té doby se uvolňují plyny a káva stále" pracuje". Tak z kávy dostanete nejlepší balanc chuti a aroma. Nicméně, minimální trvanlivost naší kávy je 3 měsíce od data pražení, což znamená, že káva je stále pitná i po této době, avšak může postupně ztrácet některé své charakteristiky.
    Děkujeme za pozitivní hodnocení rychlého doručení.

    S pozdravem,
    Nikol GourmetKáva

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Čaj na webu byl zelený při objednání, dorazil ale ke mě černý. Na e-mail s upozorněním mi nikdo neodpověděl. Do teď je na webu v sekci zelený čaj - černý :(

    Reakce obchodu GOURMETKAVA.CZ

    Hezký den,

    v systému jsem zaznamenala, že Vás kontaktovala kolegyně a byla jste požádaná o vyplnění reklamačního formuláře. Tento formulář by nám poskytl informace o nevhodném zboží, které jste obdržela. Bohužel jste ho zatím nevyplnila, a tím jsme byli bez potřebných údajů k řešení této situace. Po vyplnění formuláře věřím, že budeme schopni tento případ efektivně vyřešit a zašleme Vám správný výrobek.
    V případě, že nenaleznete odpověď na svůj e-mail v doručené poště či spamu, vyplňte prosím následující formulář na našich webových stránkách dostupný pod následujícím odkazem.
    https://www.gourmetkava.cz/sk/reklamacia-rozbity-tovar-vratenie-142?=&retino-widget-root-url=/sk/portal/iframe/997d3bca-84bb-4584-9aee-152a579e70b1/

    s pozdravem,
    Nikol GourmetKáva

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velmi rychlé jednání. Zboží odpovídá nabídce na internetu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • místo objednaného zeleného čaje odeslali stejnou značku černého

    Reakce obchodu GOURMETKAVA.CZ

    Hezký den,

    situace se zaměněnými produkty nás velmi mrzí. Budeme dělat vše pro to, aby se tato nepříjemnost již neopakovala.
    Jako omluvu jsme Vám na email zaslali slevový kód na dopravu zdarma.
    Věřím, že na nás nezanevřete.

    s pozdravem,
    Nikol GourmetKáva

  • Momentálně nemám důvod Gourmet Káva doporučovat svým známým, neboť jsem si objednala zboží, které údajně bylo na Vinohradech skladem. Zboží jsem si měla vyzvednout, nakonec ho na Vinohradech neměli, musela jsem čekat týden, než bylo k vyzvednutí. Po vyzvednutí jsem zjistila, že je šálek na kávu poškrábaný, takže jsem ho stejně musela vracet a objednávku nakonec udělat na jiném eshopu. Objednávka z jiného e-shopu přišla následující den a zboží bylo bez vady.

    Reakce obchodu GOURMETKAVA.CZ

    Hezký den,

    moc se omlouváme za potíže, které Vám vznikly během objednávky.

    Náš internetový e-shop počítá zboží skladem, který je na Karlíně. Může se stát, že zboží
    objednané na prodejnu není vždy dostupné. Snažíme se ale toto
    zboží vždy co nejrychleji dostat na prodejnu k vydání.

    Klademe velký důraz na to, abychom každý produkt poslali zákazníkovi v
    nejlepší kondici. Vadu na šálku jsme bohužel přehlédli.

    Upřímně se omlouváme.

    • Obchod reakce dobrá, ale dosud mi zboží nepřišlo a je to už dlouho
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prislo prosle zbozi. Kavu jsem vyhodil. Namisto treba jen omluvy jen blbe vymluvy

    Reakce obchodu GOURMETKAVA.CZ

    Rádi bychom vás ujistili, že datum spotřeby tiskneme na sáčky ručně, avšak může se stát, že kolegové ve skladě zapomněli přetočit datum na razítku, a to nás velmi mrzí.
    Chceme vám nabídnout naši omluvu za nevyhovující zboží a zároveň vás ujistit, že rok starou kávu nemáme skladem. Rádi bychom vám nabídli dopravu zdarma na další objednávku jako malou kompenzaci za nevynucené potíže. Budeme se snažit, aby se něco podobného již neopakovalo a těšíme se, že nám dáte příležitost to napravit.
    S pozdravem, GourmetKáva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    poslali premiovou kávu, kterou jsem chtěl dát jako dárek, s poškozeným obalem tak, že se káva rozsypala po krabici. když jsem informoval obchod spolu s přiloženým videem z rozbalováním, zmohli se pouze na omluvu emailem

    Reakce obchodu GOURMETKAVA.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a situace nás moc mrzí. Chtěli bychom vám tímto vyjádřit naši upřímnou omluvu a nabídnout vám dopravu zdarma na další objednávku jako malou kompenzaci za nevynucené potíže.

    S pozdravem, GourmetKáva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednala jsem si náhradní silikonová víčka pro plnitelné kapsle Dolce Gusto,dodána byla víčka jiná pro kapsle Nespresso.
    Reklamuji,v zásilce nebyl formulář na vrácení zásilky,snad se mi podaří dostat zpět peníze .

    Reakce obchodu GOURMETKAVA.CZ

    Dobrý den,

    situace nás moc mrzí. Ale ovšem všechno dopadlo dobře, paní dostala zpět peníze. :)

    S pozdravem, GourmetKáva

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Spatna komunikace

    Reakce obchodu GOURMETKAVA.CZ

    Dobrý den,
    mezi svátky jsme měli zazřeno. Proto Vám zboží dorazilo za týden. A asi i proto jsme Vám nemohli odpověď včas, protože nikdo z nás nebyl v práci. Pak jsme Vás kontaktovali.
    S pozdravem, GourmetKáva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem kádinku zn. Simax, dodána mi byla bez jakéhokoli upozornění kádinka Academy (při převzetí jsme bohužel nezkontrolovali). Na faktuře je přesto zn. Simax. Na můj telefonický dotaz, proč mám jinou značku mi bylo sděleno, že Simax už není a nebude, a tak mám Academy se stejnými parametry a pokud se mi to nelíbí, tak mám zboží vrátit.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

    • Doručeno včas a dobře

    Zpětné hodnocení je požadováno při check outu natolik sveřepě, že se z něj stává úniková hra kterou jsem zjevně prohrála.... I přes pocit, že jsem zaklikala neposílám obchodní sdělení ani dotazníky jsem zjevně měla jen pocit dobře vykonané práce....

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Pracuje pomalu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem nový kávovar v hodnotě cca 11.000 Kč, při osobním vyzvednutí mi byla předána značně potrhaná krabice, neodborně přelepená izolepou. Při dotazu, proč je krabice v tomto stavu mi bylo sděleno, že přístroj byl nějakou dobu vystavený na prodejně. O tomto, že jde o vystavený/zkušební přístroj nebyla při koupi ani zmínka.

    Reakce obchodu GOURMETKAVA.CZ

    Dobrý den,

    ano u nás na prodejně opravdu byl pro Vás připravený kávovar který byl vystavený. Ale určitě ne zkušební, u nás na prodejně není možný si vyzkoušet kávovar. Taky ten kávovar je úplně nový, nepoužitý a měl by jste u něj klasicky dva roky záruku.
    Pak jsem Vám nabídl že by jste si mohl vyzvednou úplně nový kávovar u nás ve velkým skladě, který je v Karlíně. Na to jste kývl, kolegové to tam pro Vás připravily. Ale po týdnu jste si to nevyzvedl, volal jsem Vám a ptal jsem se jestli to budete chtít vyzvedávat. A vy jste mě poprosil abych zrušil tu objednávku. Tak jsem Vám ji zrušil.
    Tak moc nechápu čím jsme si zasloužili takovou recenzi, snažil jsem se Vám ve všem vyhovět.

    S přáním krásného dne
    Gleb, GourmetKava

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Káva byla tentokrát v hnědém obalu s papír. povrchem bez vyznačení expirace. Slečna (paní) Slávka Salanciová mi na dotaz odpověděla, že expiraci na obalech neuvádějí. Naprostý nesmysl. Korespondenci mohu doložit.
    Hana Pelčíková

    Reakce obchodu GOURMETKAVA.CZ

    Dobrý den,

    káva byla v hnědém obalu, z toho důvodu že nám došli 250g balení. Takže jsem rozvažoval kilová balení do těch hnědých sáčku, protože do těch černých nám to balí rovnou v pražírně. A ovšem tam musí být datum expirace. U černých pytlíkách je vyražen v dolní části a u hnědých ho tiskneme na druhou stranu obalu. A tisknu to ručně, takže je možný jsem omylem jeden vynechal.
    Za to se moc omlouvám, ale určitě jste nedostala nějak starou kávu. Ale pokud by jste chtěla, klidně se můžete stavit u nás na prodejně a já bych Vám kávu vyměnil.
    Už u nás nakupujete skoro 2 roky a to že dáte že náš obchod nedoporučujete nás opravdu moc mrzí. A taky to hodně ovlivňuje naše hodnocení na heuréce.

    S pozdravem Gleb, Gourmet Káva

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bohužel se mi zdá káva upražená více než středně,zrna praskají už při pouhém stisknutí mezi prsty.Celkova chuť kávy tak neodpovídá kvalitě ,této jinak výborné jednodruhovky.

    Reakce obchodu GOURMETKAVA.CZ

    Dobrý den,
    objednal jste si tmavě praženou kávu, ne středně praženou. Proto vám zrnka praskají mezi prsty - čím více je káva pražená, tím je měkčí. Nabízíme také středně pražené kávy, které jsou vhodnější pro alternativní přípravy kávy.
    S pozdravem
    Gleb, GourmetKáva