Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručeno zboží, které bylo upraveno do objednaného zboží - látka ustřihnuta do požadované šíře. Na email z dotazem, jak mohu zásilku vrátit a jakým způsobem mi budou peníze za zboží, které nebylo doručeno dle objednávky nikdo nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    První moje zkušenost s tímto obchodem, narozdíl od jiných obchodů, nedopadla dobře, proto nehodnotím dobře, ale ani záporně.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Povlečení se po prvním praní velmi zkrátí-výrobce s tím nepočítá.
  • Hodnocení bylo odstraněno – zákaznice hodnotí nákup v jiném eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když jsem zboží objednávala, bylo mi sděleno, že bude dodáno do 4 dnů. Přišlo mi pouze potvrzení objednávky a dál nic.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nákup probehl bez problémú, ale objednané zboží mě zklamalo. Jeden okraj látky nebyl začišten, byl prostě ustřihnut. Celou délku látky jsem musela z jedné strany sama začistit a pak teprve použít podle potřeby.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Ceny jsou přijatelné
    • Velký výběr

    V případě, že zboží náhle není na skladě (i když při objednávání skladem bylo) neposílají informační email / nezjišťují, zdali by zákazník nechtěl raději jinou barevnou variantu, která skladem je, nebo zdali si počká na naskladnění původní, což může trvat i několik týdnů. Objednávka jen sedí na stránkách se zrušeným datem odeslání a stavem "Budeme odesílat v nejbližších dnech."

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Povleceni se zkratilo o 10cm po vyprani na 30 stupnu. Cekam na odpoved a reklamacni stitek, eshop je zatim bez reakce.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží dorazilo velmi rychle
    • Zboží mělo jiné parametry než bylo uvedeno při nákupu
    • Kuličky byly v roztrženém pytlíku, ale většina jich zůstala nevysýpaná

    Z nákupu jsem zklamaná. Koupila jsem prostěradla, která se měla dát vyvařovat na 95°C, ale na štítku od výrobce je maximální teplota 60°C.
    Z obchodu mi odpověděli, že prostěradla se vyvařovat můžou a opravili si popisky u zboží na 60°C. Takže velmi pochybuji, že to lze.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Látky v metráži byli naprosto v pořádku, nakupovala jsem již vícekrát
    • Objednané povlečení v hnědé barvě dorazilo povlečení vyšisované podle toho jak bylo složené, jsou vidět pruhy. Nejspíše hodně dlouho někde uložené.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Velký výběr
    • Objednané povlaky na polštář ve dvou barvách,o skoro 2 cm rozdíl ve velikosti
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Objednala jsem si flanelovou látku a přišlo obyčejné plátno označené jako flanel ( nálepka na látce i v dodacím listě - takže omyl asi ne) ... nevracím pouze, protože se mi nechce látku balit a jít na poštu.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží odesláno následující den od objednávky.
    • Objednala jsem látku SIMONA - vzor 633 (sloníci). U látky byla informace, že je vhodná také na závěsy a byla přiložena také fotografie, kde jsou závěsy z této látky až na zem. Předpokládala jsem tedy, že z látky je možné závěsy ušít. Byla mi ale bohužel doručena látka, kde je vzor orientovaný ne svisle, ale vodorovně a závěsy z látky tudíž nejdou ušít (vzor by byl špatně orientován). Bohužel se jedná o metráž a zboží tedy nejde vrátit. Jsem zklamaná, protože inzerované informace mě zmátly a bylo by fér, kdyby obchod uváděl srozumitelně, jak je vzor látky orientován a zákazníkovi tak bylo jasné, co z látky ušít lze a co nelze.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdy jsem si nemyslel že ručníku za 50kč říkají frotzé předložka za 300kč, zřejmě tomu nerozumí,ale s vrácením je větší ztráta času než o kolik jsem přišel.Stále se musíme učit a být ostražití Křišťan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Odeslali mi zboží, aniž by se obtěžovali přečíst si informace a dotazy uvedené do poznámky.
    Pokud bych v dobré víře vyzvedla nevyhovující zboží, musela bych ho na vlastní náklady zbytečně vracet, protože by nevyhovoval rozměr.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Nebyla to taková kvalita, jako na reklamním obrázku, byla jsem zklamaná velmi.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dostala jsem povlečení, které neodpovídalo mému požadavku.Jedno povlečení s japonským vzorem je pouze 140x200, ač jsem požadovala 220. Snažila jsem se do Goldea zavolat, telefon však neberou.

    Ráda bych se dozvěděla, jak bude Goldea řešit špatně zaslanou objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • eshop je neochotný vrátit mi peníze za poškozené produkty, nesouhlasí ani s výměnou produktů, které jsou velmi nekvalitně ušity, operátor velmi neprofesionální a neochotný
    • nesplněna lhůta komunikace na emailu, na jejich odpověď čekám více než týden, protože kolega prý email opět přehlédl a email před dvěmi měsíci jim prý nepřišel
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereagují na poznámky v objednávce. Chtěla jsem na záclonu našít řasící pásku na zavěšení na tyč. Poslali jen ustřiženou látku bez ničeho. Pak jsem zjistila, ze nemají švadleny, takže záclony neupravují a proto ani nereagovali na mou poznámku. Přitom stačilo zavolat a zeptat se, řekla bych, že o to tedy nemám zájem. Opravdu úžasný přístup ke svým zákazníkům... už nikdy neobjednám.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr, hezké věci
    • Vyšší cena

    Zboží přišlo poškozené