Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Přístroj je na snadné čištění, ale snadné to není. Nabíjení cca 6hodin a práce 2 minuty. Pak znova nabíjet. Na činnost, na kterou je to určeno, to rozhodně není. Škoda. :-(

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží bylo poškozené.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po prodlevě mi bylo sděleno, že požadované zboží není. Proč tedy proběhla objednávka?

    Po telefonické dohodě mi dodali jiné zboží.

    Reakce obchodu GOGUshop.cz - Originální dárkový eshop

    Dobrý den,
    nechápu informace, které tu píšete. Na našem eshopu jste vytvořila 2 objednávky na totožné zboží, jednou s platbou předem (nezaplaceno) a podruhé s platbou na dobírku. Vzhledem k tomu, že první objednávka nebyla zaplacená, byla naším systémem automaticky po určité době stornována. Druhou objednávku jsme začli vyřizovat, načež jste nám odepsala na email (že zboží zásilku vyřizujeme/balíme), že už o zboží nemáte zájem. Zabalenou zásilku jsme tedy ještě stihli odebrat z auta a neodesílat. Stornovali jsme tedy i druhou objednávku.

    Abych odpověděl ještě na Vaší otázku: "Proč tedy proběhla objednávka?" Nevím, na to se musíte zeptat sama sebe p. Santrucková proč vytváříte objednávky, které nechcete odeslat.

    Dále bych rád uvedl, že žádná telefonická domluva mezi námi neproběhla a ani telefonický kontakt mezi námi neproběhl tudíž opět nechápu, co tu píšete, že jsme se jakkoli domlouvali - nedomlouvali.

    Nejdříve si prosím udělejte pořádek ve svých věcech jelikož jste tu popletla eshopy/objednávky očividně. Poté budeme moc rádi když poskytnete faktickou zpětnou vazbu bez výmyslů.

    S pozdravem
    Tomáš Šťastný
    GOGU.cz - Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží není stejné jako na fotce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    přišlo něco jiného

    Reakce obchodu GOGUshop.cz - Originální dárkový eshop

    Dobrý den,
    nemilá zkušenost nás mrzí, ozvěte se nám prosím na email [email protected] kde společně věc dořešíme :-)

    S pozdravem
    Tomáš Šťastný
    GOGUshop.cz - Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Tapeta je jako alobal a nedrží zbytečně vyhozené peníze

    Reakce obchodu GOGUshop.cz - Originální dárkový eshop

    Dobrý den,

    u tohoto produktu tuto zkušenost evidujeme poprvé, nejspíše se tedy bude jednat o vadný kus. Ozvěte se nám prosím na email [email protected] a koukneme na to :-)

    S pozdravem
    Tomáš Šťastný
    GOGUshop.cz - Zákaznická podpora

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dodané zboží není funkční
    • žádné

    zboží mě dost sklamalo.

    Reakce obchodu GOGUshop.cz - Originální dárkový eshop

    Dobrý den,

    pokud zboží vážně vykazuje vady, doporučuji nás kontaktovat na emailu [email protected] kde dořešíme odstoupení od smlouvy abychom Vám mohli vrátit peníze :-)

    S pozdravem
    Tomáš Šťastný
    GOGUshop.cz - Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Bez vyhrad

    Reakce obchodu GOGUshop.cz - Originální dárkový eshop

    Dobrý den,

    těší nás, že k nám nemáte žádné výhrady.

    S pozdravem
    Tomáš Šťastný
    GOGUshop.cz - Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    • Jiné zboží,

    Dorazilo úplně jiné zboží než jsem objednal a na udaném telefonním čísle nikdo nezvedá telefon.

    Reakce obchodu GOGUshop.cz - Originální dárkový eshop

    Dobrý den,
    jak je psáno v našich kontaktních informacích: "ne vždy jsme schopni telefon zvednout, jistější volba je emailová komunikace v průběhu pracovního dne :-)". Email jste nám tedy po recenzi správně poslal a na ten jsme reagovali obratem pokud se správně dívám.

    S přáním hezkého dne
    Tomáš Šťastný
    GOGUshop.cz - Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupené zboží došlo upatlane a špinavé! Jako kdyby to někdo už použil.

    Reakce obchodu GOGUshop.cz - Originální dárkový eshop

    Dobrý den,
    pokud zboží přišlo v takovém stavu, určitě se nám ozvěte na [email protected] abychom s Vámi mohli probrat detaily reklamace :-)

    S přáním hezkého dne
    Tomáš Šťastný
    GOGUshop.cz - Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nejde platit převodem,nešlo platit kartou,dlouhá dodací lhůta/v neděli objednáno-ve středu v14 hod doručeno.V dnešní době dlouhá doba.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není doručeno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace,neozývají se, zaplacená objednávka nedorazila

    Reakce obchodu GOGUshop.cz - Originální dárkový eshop

    Dobrý den,
    vždyť jsme spolu komunikovali skrze email a myslel jsem, že jsme domluvení? Očividně jsme se někde nepochopili. Objednávku stornuji a peníze jsem Vám nechal zaslat zpět na účet

    S pozdravem
    Tomáš Šťastný
    GOGU.cz - Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Když chcete vrátit zboží obchod nereaguje
    • Když pošlete vratku, zboží se Vám do 5 ti dnů vrátí
    • Obchod neodepisuje na e-maily ohledně vrácení zboží
    • Dodnes mi nevrátili peníze, již po 14 denní lhůtě
    • Arogantní jednatel

    V obchodě bych více již nic neobjednala, obchod nerespektuje zákonné lhůty.

    Reakce obchodu GOGUshop.cz - Originální dárkový eshop

    Dobrý den p. Duchková,
    rád bych zde reagoval na několik nepravd, které jste uvedla. V našem reklamačním řádu je napsáno, že zásilky směrem k nám se mají posílat po emailové komunikaci s námi. Je to z toho důvodu, že zákazníkům nabízíme využití našeho kódu v Zásilkovně pro levnější přepravu a aby se tím předešlo zasílání zásilek na špatnou adresu.

    Vy jste nám 25.7. poslala email, že jste nám poslala zásilku zpět - v tomto případě tedy předpokládáme, že jste si přečetla náš reklamační řád a zásilka jde na správnou adresu (tudíž očekáváme zásilku). Nicméně vy jste si nepřečetla vůbec nic a zaslala zásilku na fakturační adresu a poté se divila, že se Vám zásilka vrátila. Okamžitě jste na nás začala útočit a vyhrožovat ČOI. Vysvětlili jsme Vám tedy kde nastala chyba a poprosili Vás aby jste postupovala dle instrukcí v emailu. 9. den (14 dní máme dle zákona na vrácení peněz) od přijetí zásilky jste nám opět začala psát smršť hysterických, neslušných a vulgárních emailů s oznámením, že jste vše předala české obchodní inspekci. Dále vidím, že jsme Vám na každý slušný email odpověděli tentýž den. Ano, ty vulgární a vyhrožující jsme ignorovali. Dále jsem Vás ujistil, že kolegyňka Vám bude den poté zasílat peníze na což jsme opět dostali jen arogantní a nevěřící email. Nyní čekáme na kontaktování ze strany ČOI pro dořešení tohoto problému s nimi, jelikož s Vámi se slušně komunikovat nedalo ač jsme se o tom zhruba 5 emailů snažili.

    Dále bych rád uvedl, že jste jednala se mnou, zaměstnancem zákaznické podpory, nikoliv s jednatelem, jednatel zcela jistě nevyřizuje emaily u nás.

    Spousta zákazníků jak je vidět i v hodnoceních je s námi spokojeno i v případech reklamací a odstoupení od smlouvy a obchod doporučuje tudíž si upřímně nemyslím, že zrovna na Vás jsme si "zasedli" a snažili Vás okrást jak jste zmiňovala v emailech

    S pozdravem
    Tomáš Šťastný
    GOGU.cz - Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem ze zdravotních důvodu nemohl vyzvednout a e-shop předá pohledávku za poštovné a balné společnosti Redogan, která arogantně a pomoci výhrůžek vyhrožuje a vydírá
    • nedoporučuji

    Reakce obchodu GOGUshop.cz - Originální dárkový eshop

    Dobrý den p. Maršálek,
    objednané zboží jste si nevyzvedl, nereagoval na několik emailů od nás a ani nás nijak nekontaktoval a vzhledem k tomu, že nám vznikli náklady jsme předali tuto "minipohledávku" společnosti, která se tím zabývá (jelikož jak jsem psal výše, nás jste ignoroval).
    Víte... stačilo nám napsat email, zavolat či jakkoli nás kontaktovat, v takovém případě by jsme objednávku stornovali a ani poštovné v tomto případě neúčtujeme. Pokud nás zákazník sám kontaktuje, že nestihl vyzvednout objednávku, sami dokonce zasíláme druhou znovu objednávku na naše náklady. Stačilo pouze upřímně komunikovat místo dělání "tichého brouka" :-)

    S pozdravem
    Tomáš Šťastný
    GOGU.cz - Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Objednané zboží 5 keramických nožů. Čepel jednoho z nožů byla úplně roztříštěna. Na tel. čísle uvedeném na faktuře operátor hlásí: ...číslo vypnuté nebo nedostupné. Hodnotím to jako podvodného dodavatele. (editováno)

    Reakce obchodu GOGUshop.cz - Originální dárkový eshop

    Dobrý den,
    telefon uvedený na faktuře je starší, před pár dny jsme aktualizovali novou linku jak na webu tak i na fakturách. Kontaktní informace každopádně naleznete i na našem webu v záložce "Kontakt".

    Pokud objednávka jakkoli nesplňuje Vaše požadavky či je poškozená, můžete využít reklamaci či odstoupení od smlouvy, stačí nás kontaktovat emailem či na AKTUÁLNÍ tel.lince jak jsem psal výše, uvedené na našem webu a vyřídíme s Vámi detaily k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Tomáš Šťastný
    GOGU.cz - Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali čínský návod.

    Reakce obchodu GOGUshop.cz - Originální dárkový eshop

    Dobrý den,
    psali jsme Vám i na email. Český návod ke stažení je k dispozici v záložce Související soubory "(Návod (273,8 kB)".

    S pozdravem
    Tomáš Šťastný
    GOGU.cz - Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U svítilny chyběl přední kryt reflektoru, jeden z nabíjecích článků ukázal na voltmetru napětí 0,02V a vizuálně byl těsně před vytečením. Nevím kdo to balil a kdo prováděl kontrolu před odesláním ale v naší firmě by takoví pracovníci nestačili přepočítat ani schody jak by letěli!
    S pozdravem Petr S.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hrůza děs e-sop .
    To jednání

    Reakce obchodu GOGUshop.cz - Originální dárkový eshop

    Dobrý den,
    koukám na Vaší objednávku a mohu se zeptat co nastalo za chybu? Objednávku jste vytvořila 1.2., tentýž den jsme zásilku předali dopravci a druhý pracovní den Vám byla zásilka doručena, včetně dárku uvnitř. Upřímně nechápu proč by jste měla mít nějakou negativní zkušenost s nákupem. Prosím ozvěte se nám na [email protected] aby jsme věc případně mohli dořešit, děkujeme :-)

    S pozdravem
    Tomáš Šťastný
    GOGU.cz - Zákaznická podpora