Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- maly vyber dopravy
pri vyberu dopravy jsem si neuvedomil ze jsem nevybral misto vyzvednuti a objednavka mi prijde na adresu, obchod nereagoval kdyz jsem jim psal ohledne moznosti vyzvednuti
-
Nedoporučuje obchod
- Žádná komunikace ze strany obchodníka, ignor dotazů na zboží
Pravděpodobně jeden z mrtvých eshopů, dejte si pozor než někam pošlete peníze
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Emailem zaslaný produkt nelze aktivovat a obchod víc jak týden na email a telefonní hovor neodpovídal. Nakonec došlo k vrácení peněz na účet.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží uvedené jako skladem není skladem ani u dodavatele.
Zboží uvedené jako skladem není skladem ani u dodavatele.
Obchod se omluvil, proto jedna hvězdička. -
Nedoporučuje obchod
chybí manuál k aparátu
Reakce obchodu Goem.cz
Vážení zákazníci,
rádi bychom tuto recenzi uvedli na správnou míru.
Obsáhlejší návody jsou ke stažení z našeho webu ze sekce "návody" dostupné přímo z hlavní stránky. Ty základní jsou pak dodávány již přímo se zbožím.
Takže tato recenze není pravdivá a mnohem více vypovídá pouze o potřebě zákaznice si na nás prostě plivnout. Ono vzpomenout si, že Vám u zboží chybí podrobný návod 2 měsíce po jeho nákupu je skutečně velice zvláštní. Pokud jej z nějakého velice zásadního důvodu po takové době kdokoliv přesto potřebuje, tak by to normální člověk dle našho mínění vyřešil rychlým telefonátem, nebo emailem, rozhodně ne touto recenzí, která má za cíl obchod jen poškozovat a nic víc.
Za obchod čajnamobil.cz
Lukáš Vobořil -
Nedoporučuje obchod
- Nechci jim ublížit špatnou kritikou. Asi jsme měli pro ně nestandartní zakázku. Potřebovala jsem zakoupit 5 ks mobilních telefonů a i přesto, že měli uvedeno skladem víc jak 5 ks, nebyli schopni naši objednávku vyřídit. Pro dodání jednoho kusu asi dobrý.
Reakce obchodu Goem.cz
Dobrý den,
dvakrát jsme za vzniklou situaci omluvili a snažili se Vám ji vysvětlit. A to v řádu minut od vytvoření dané objednávky tak, aby Vám to co nejméně komplikovalo vzniklou situaci. Takže je zjevné, že naše omluva nebyla Vámi přijata. Upřímně tak pak považuji za úsměvné Vaše tvrzení, že nás nechcete poškodit. Samozřejmě, že je Vaším cílem nás poškodit co nejvíce, obzvláště pokud s danou recenzí úmyslně počkáte na poslední den roku, to aby nám oslavy vstupu do toho nového co nejvíce zhořkly. Jelikož se však snažíme udržet pozitivní náladu a přístup - my Vám za celý náš obchod přejeme úspěšný vstup do roku 2020.
tým obchodu čajnamobil.cz -
Nedoporučuje obchod
Žádal jsem slevu na mobil,ale nedostal jsem jí,během 3 dnů mobil slevil o cca sto korun.Konkurence byla dražší o cca 30 kč ale zase dávala zdarma sluchátka k telefonu v hodnotě cca 299kč.Jinak obchod má rozumné ceny,ale k telefonum co prodává nemá třeba kryty,obaly a ochranné skla.
Reakce obchodu Goem.cz
Dobrý den,
za náš obchod se mohu pouze ptát, proč jste tedy rovnou nevyužil té skvělé nabídky konkurenčního obchodu, když jste o ní věděl a nyní i píšete, že byla o tolik lepší nežli ta naše?
Je bohužel zjevné, že chcete takto podanou negativní recenzí z našeho obchodu nátlakem získat onu dodatečnou slevu, o které píšete. Toto opravdu není fér jednání.
čajnamobil.cz -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- Přehledný sortiment a dobré cenové rozpětí.
- Při vrácení zboží,nedostanete původní částku.
Koupil jsem telefon xiaomi mi 8 lite,ale protože mi telefon nevyhovoval z důvodu,že tento telefon je po sladění androidu na bodu mrazu,tak jsem telefon den po zakoupení vrátil.Po přezkoušení telefonu pracovníkem obchodu,mě bylo sděleno,že jsem telefon používal a jak je možné,že kolem čočky fotoaparátu je prach,řekl jsem že je tam asi proto,že jsem měl na telefonu nasazen gelový kryt.Na toto nebyl brán zřetel a pracovník obchodu mě řekl,že telefon nevezmou a já si ho budto nechám,,,neuplynulo ani 24 hodin od koupě,,, a nebo mě sníží cenu o pár stokorun a telefon vemou.Nejenom že obchod porušil všechny paragrafy o vrácení zboží koupeného přes eshop a také zapoměl na slušné chování,ale hlavně je vidět jak si váží zakazníků.Já jsem na nabídku přistoupil,protože bylo krátce před štědrým dnem a nechtěl jsem se handrkovat o pár stovek,ale jistojistě vím,že v tomto obchodu ani já,ani mí přátelé už nikdy nic nakupovaz nebudou.Je to škoda,protože prvotní komunikace s obchodem byla velmi dobrá,ale bohužel...
Reakce obchodu Goem.cz
Vážení zákazníci našeho obchodu,
tuto recenzi jsme čekali (což bylo z pánova chování patrné již zde při jeho návštěvě ač klamně uvádí opak). Pán vrátil telefon druhý den ve stavu, který byl věru neuvěřitelný. Když jsme jej konfrontovali se skutečností, že je telefon za pouhý jeden den neskutečně znečištěný, umatlaný a zaprášený a jen vrátit ho do znovu prodejného stavu zabere dost času a práce, pán opáčil, že to není možné, že ho kupoval jako dárek pro někoho jiného, takže o tom nic neví. Teprve z další komunikace pán přiznal, že jej koupil pro sebe. Proč takto fabuloval netušíme. Telefon ve výsledku nebylo možné již prodat za původní cenu, ale museli jsme jej prodat se slevou 200 Kč (což lze dokázat). Tuto částku jsme přenesli na tohoto pána, neboť 14-denní lhůta pro vrácení zboží skutečně neslouží pro to si dle libosti používat jakékoliv zboží, a pak jej prodejci vrátit v jakémkoliv byť sebehorším stavu a očekávat navrácení plné kupní ceny. Ale slouží pro vyzkoušení zboží přiměřenému jeho vlastnostem. Což tento pán za pouhý jediný den překročil mnohonásobně a my jsme jednali zcela dle zákona o ochraně spotřebitele (a jak je z jeho reakce patrné, vysvětluje si zákon také zcela po svém). Děkujeme tak za jeho závazek, že on sám již u nás nenakoupí. My totiž stále věříme, že pokud se my jakožto prodejce k někomu chováme slušně a poctivě, nepokusí se tento člověk naší slušnosti a poctivosti sprostě zneužít ke svému obohacení a my tak budeme i nadále s našimi zákazníky budovat vztahy založené na vzájemné důvěře.
Za obchod čajnamobil.cz
Lukáš Vobořil -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
- Problem na problem s dorucenim
Reakce obchodu Goem.cz
Dobrý den pane Svobodo,
mrzí mne vzniklé dvoudenní zpoždění při doručování zásilky přepravcem DPD. Je velká škoda, že jste se nám neozval ani emailem ani telefonicky, pakliže zde tento problém vzniknul. Mohli jsme společně celou věc vyřešit ku Vaší spokojenosti a předešli bychom tomuto absolutně negativnímu hodnocení. Věřím však, že vše ostatní již bylo v pořádku.
S pozdravem,
Lukáš Vobořil
čajnamobil.cz -
Nedoporučuje obchod
- Neuznavaji reklamace!!!
Nedoporucuji nakupovat nic!! Neuznavaji reklamace!! Jedna se o podvodniky!! Reklamoval jsem telefon z duvodu, ze obcas neslo volat, ikdyz signal ukazoval plny. Prislo mi zduvodneni, ze mi to skratovali drevene piliny. 1. drevene piliny jsou nevodive tudiz nemohou nic zkratovat 2. Kdyby to bylo zkratovane nefungovalo by to porad ne jenom narazove!
Reakce obchodu Goem.cz
Dobrý den pane Vatere,
velmi důrazně se ohrazujeme proti Vašemu křivému nařčení. Stav telefonu předaného k reklamaci se absolutně neslučoval s jakoukoliv záruční opravou, protože jste ho dlouhodobě používal v extrémně prašné truhlářské dílně. Vše máme zdokumentováno a tuto veškerou dokumentaci ukážeme komukoliv, kdo o to požádá, aby zhodnotil, zdali takto znečištěný přístroj je v pořádku. Dle nás jste se ke svému majetku nechoval s péčí řádného hospodáře a nyní nás nad to křivě obviňujete z podvodného jednání.
Sám jste uvedl, že se hodláte obrátit na soudního znalce z oboru, aby náš závěr vyvrátil. Protože jste však ani po 3 měsících od ukončení reklamace žádný znalecký posudek ve Váš prospěch nedodal soudíme, že i Vám je jasné, že by soudní znalec potvrdil pouze naše závěry. Ale protože přiznat svou chybu zjevně neumíte, obviníte nás z podvodu, abyste nás co nejvíce poškodil. Za náš obchod nemohu dodat než to, že se tomuto podlému výpadu budeme bránit.
Za obchod čajnamobil.cz,
Lukáš Vobořil -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Jednání probíhalo rychle
- Ochota vůči zákazníkovy
- Mezi dodavatelem a obchodem proběhla dodávka zboží pozdě, tudíž se zpozdilo doručení celkově
- Mobil se často zasekává a nepracuje na základě parametrů a recenzí jak by měl. Nejspíše proběhne reklamace pokud problémy nevymizí.
Reakce obchodu Goem.cz
Dobrý den pane Novosáde,
Vaše hodnocení nás mrzí. Za vzniklé jednodenní prodlení v dodání Vašeho telefonu jsme se dvakráte omluvili, bohužel více jsme skutečně již dělat nemohli, neboť se dodání zboží opozdilo na straně našeho dodavatele.
S pozdravem,
čajnamobil.cz -
Nedoporučuje obchod
- zadna
- totalni arogance, nedoporucuji !!!!
Reakce obchodu Goem.cz
Vážení zákazníci, mrzí nás, že tuto nestoudnou recenzi musíte číst. Stejně jako jsme byli pomluveni v diskuzi minulý týden, nyní ta stejná pomluva dorazila i sem do samotných recenzí. Bohužel zástupce společnosti Angiotrade s.r.o. se rozhodl, že nám musí za každou cenu uškodit. Za náš obchod mohu pouze dodat, že formální chyba (zmíněná již v diskuzi) nebyla na naší straně. Tento zákazník to od počátku věděl, ale přesto jedná takto nízkým způsobem. Hanba Vám pane Ženčáku!
Za obchod čajnamobil.cz
Lukáš Vobořil -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- Řídí se heslem hlavně prodat a prodají vám i věc, která vám nebude fungovat.
Koupil jsem synovi mobil Lenovo K3 Note. Bohužel v něm nejde LTE, totiž LTE o frekvenci 800, která je v ČR nejběžnější. Telefon bez LTE je nám více méně k ničemu. Věděli nebo nevěděli co prodávají? Nevím, kdyby byli odborníci a profesionálové, tak bych čekal, že na něco takového upozorní.
Reakce obchodu Goem.cz
Dobrý den pane Bílku,
my se snažíme s našimi zákazníky jednat férově, přímo a umíme přiznat chybu. Chybujeme všichni a my vzniklé chyby napravujeme vždy ku spokojenosti našich zákazníků. Leč bohužel musím konstatovat, že ne u každého je to možné. Vaše hodnocení je totiž lživé. Informaci o tom, že tento telefon obsahuje pouze podporu frekvencí 1800, 2100 a 2600 MHz máme na webu uvedenou a to hned v hlavním popisku tohoto modelu. Takže jste tuto informaci Vy sám ignoroval, nikoliv, že bychom Vám něco zatajili. Nyní, než abyste si připustil vlastní pochybení, pokrytecky a neprávem očerníte náš obchod z klamání.
Za náš obchod mohu pouze vyjádřit roztrpčení nad tímto nespravedlivým a pomlouvačným hodnocením. Věřím však, že jej ostatní zákazníci přijmou s pochopením.
Lukáš Vobořil
za obchod čajnamobil.cz -
Nedoporučuje obchod
- cena
- - telefony objednávané z číny (není cz distribuce)
- - malý důraz na informaci, že se jedná o dovoz
- - telefony musí být nejdříve odblokovány, tudíž vám přijdou v otevřené krabici (pro mě velice nepříjemné)
- - mě přišel i se simkartou v telefonu
- v případě dovozu vhodné přibalit cz manual
Reakce obchodu Goem.cz
Dobrý den,
toto nás mrzí, nicméně jsme toho názoru, že všechny informace o daném stroji máme na jeho profilu uvedeny, tedy jak informaci o tom, že jde o dovoz napřímo z Číny, tak třeba i o podpoře LTE či o tom, že je k telefonu přiložena původní čínská nabíječka s adaptérem.
Je tak na každém, aby si vše řádně prostudoval a svobodně se rozhodl, zdali zvolí telefon od nás, nebo si připlatí 1000 Kč a nakoupí telefon z české distribuce. Věřte nám, že za tolik peněz navíc i my velice rádi telefon znovu zatavíme do folie, aby vypadal jako netknutý (tedy tak, jak se to dělá často v CZ distribuci, protože i zde si musí některé telefony přebalovat) a rádi u něj také vyměníme adaptér za ten evropský. Vše je tak jen otázka volby. Pokud jste s telefonem nebyla z těchto důvodů spokojena, byla zde možnost jej ve lhůtě 14 dní vrátit bez udání důvodu. Proto si myslím, že si telefon ponechat, ale pak nás takto hodnotit, je zcela zbytečné a smutné.
S pozdravem, čajnamobil.cz -
Nedoporučuje obchod
- cena přizniva
- posila jine barvy ,ktere jim přibiva a ne podle objednavky a přani klijenta.objednal jsem bilou barvu mobilu pro ženu,obdržel jsem černou pro chlapa.nejsem tepli a žena mněla narozky ,bylo pozde vracet,......
prumerne......i pan tesař se jednou utne.hlavne aby jen jednou.
Reakce obchodu Goem.cz
Dobrý den pane Vorokhto,
pokud jsme Vám omylem zaslali špatnou barvu, omlouváme se za pochybení ve skladu. Nicméně jsme do této chvíle od Vás nedostali žádnou informaci o této chybě, což mne mrzí, neboť jsme ji mohli rychle vyřešit. Máte adresu v Praze, takže jsme ji byli schopni vyřešit klidně ještě týž den.
Zmýlit se může každý a my se snažíme každou chybu napravit ve prospěch zákazníka. Myslíte tedy, že je lepší nedat žádnou šanci k nápravě a rovnou hodnotit negativně? Není to zbytečné?
S pozdravem,
Lukáš Vobořil -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
velmi spatne
Reakce obchodu Goem.cz
Omlouváme se zákazníkům, že zde musejí číst toto hodnocení.
Toto hodnocení nám udělil pan Boğaçhan Nazım Ersöz.
Jeho hodnocení zde není proto, že bychom jako obchod jakkoliv pochybili, toto hodnocení je zde proto, že pan Ersöz jím chtěl vyjádřit pouze svou zlovůli a pohrdání naším obchodem.
Objednal si u nás telefon s vyzvednutím na naší provozovně. Kolega se s ním domluvil na pro něj nejvhodnějším termínu vyzvednutí telefonicky a telefon jsme pro něj připravili během 3 hodin.
Pan Ersöz se dostavil k nám na provozovnu, ve dveřích se otočil a bez vysvětlení odešel aniž telefon převzal. Sami jsme se tomu divili, co že to bylo. Po této události mu kolega opětovně volal (4x), psal SMS a 2 emaily, abychom zjistili, co se stalo a zdali má stále o telefon zájem.
Načež se pan Ersöz ozval po dvou dnech nazpět s tím, že telefon převezme v novém termínu, že tehdy byl náhle odvolán z pracovních důvodů. Přišel a telefon převzal. Toť vše.
Možná trochu neobvyklý průběh, ale jinak vše v pořádku. Nic nenasvědčovalo tomu, že bychom za tuto objednávku měli obdržet takové hodnocení.
Tato recenze se tak nezakládá na pravdě, ta je zcela jinde. Naneštěstí se této zlovůli nelze z pochopitelných důvodů jakkoliv bránit. Prosíme tedy naše zákazníky o pochopení a vstřícnost. Děkujeme.
Za tým obchodu čajnamobil.cz
Lukáš Vobořil