Přihlásit se a přidat příspěvek
  • No nevím... reklamace.....
    Na konci června 2020 jsem si od Čajnamobil koupil Mobil Xiaomi Redmi Note 8T. Musím uznat, že přišel okamžitě a měl to, co má mít. Po zhruba 3 měsících ale začal zlobit ( tvářil se že je na síti , ale byl nedostupný a čas od času vypadával při hovoru tu mikrofon, tu reproduktor ). Časem byla situace neúnosná a tak jsem jej reklamoval. Po měsíci mi přišla odpověď, že se jim závada neprojevila, ani když jej měsíc používali, a tak jej zasílají zpět. Doklad od nějakého přeposlání do servisu chyběl, asi si s ním hráli jen na prodejně. Pouze nahráli novou verzi Androidu ( aniž jsem to chtěl ). Mě se však chyba objevila ihned při prvním pokusném hovoru. Tak jsem jim celou situaci zdokumentoval a poslal jako video, aby věděli, co mají hledat a co to dělá. Po zhruba měsíci mi přišel telefon zpět a v krabici byl papír od společnosti La Folia , že se jim chyba neukázala. Ovšem telefon rozdělali a našli tam prý stopy vlhkosti na čidle. Fotodokumentaci prý zaslali s emailem jako přílohu. ( avšak email asi zapomněli odeslat, jelikož žádný nepřišel ). Nu což. Reklamaci je jasně v pr..., i když jsem telefon zcela určitě nenamočil. Byl to mobil za 5 tis, tak alespoň že hry na něm jsou hrát a tak zůstal na hraní 5leté dceři. Čajnumobil jsem proklel a všem známým razantně nedoporučuji.
    Za mě to, že si Eshop pořídí vlastní servisní středisko, kam si dává opravit telefony, je podezřelé. ( Též i to, že eshop mluví formou servisního střediska ) Ostatní prodejci mají alespoň tolik slušnosti, že reklamovaný mobil dávají do AUTORIZOVANÉHO SERVISU pro danou značku, a podle toho pak i oprava vypadá. Tohle budí dojem, že si to tam bastlí nějaký kamarád prodejce a důvěra nulová. měl jsem si před koupí přečíst, že používají vlastní opravné středisko a NIKDY bych si u nich nic nekoupil. A to kupuji telefon tak 5x ročně, zásobuji poměrně velkou rodinu.
    Daníček

    • Dobrý den pane Daníčku,
      je mi líto, že jste byl s vyřešením reklamačního řízení
      nespokojen ovšem z naší strany vidím jediné pochybení
      v příslibu a následném nezaslání foto dokumentace, kterou
      jsem si dnes znovu po servisním středisku vyžádal a doufám,
      že do dvou dnů bude k nalezení ve Vaší emailové schránce.
      Můžu ještě rozebrat několik částí Vaší recenze. Po příjmu
      telefonu do reklamačního řízení se každý přístroj, pokud k tomu
      není viditelný důvod, nerozebírá a postupuje vždy od nejméně
      invazivního zásahu. Proto také oxidace, jak jí uvádí servisní
      zpráva, nebyla při první reklamaci zdokumentována.
      Co se týče autorizovaného servisního centra, do něj mají
      přístup telefony distribuované v ČR pouze jednou společností
      a pokud bychom je kupovali, museli bychom je stejně jako např.
      Alza, CZC, Datart, .. držet nařízenou cenu a prodávat o 500,- až
      2 000,- dráž na kusu (což se mi mimochodem nezdá pro zákazníka
      extra výhodné - všechny tyto společnosti je (speciálně pokud jsou
      to novinky) prodávají za naprosto stejnou cenu - tržní hospodářství
      postavené na hlavu a místo konkurence kartel.
      Ještě musím napsat, že servisní středisko Mi Point, kam telefony
      Xiaomi posíláme na opravu, fungovalo již řadu let předtím než VSP
      Data otevřelo svou Mi divizi a spolupráce s ním je (beru to i stran
      hodnocení dalších zákazníků) bezproblémová.

      Za obchod čajnamobil.cz, Dušan Kovařík, technik

    • Pane Kovařík, pro mě to bylo poučení a nyní si již klidně připlatím těch 500-2000Kč, jak píšete. Také nevím, o jakém MI Pointu mluvíte, můj telefon jste dali reklamovat společnosti LaFolia, sídlící na Vaší adrese.

    • Dobrý den,

      ano a my zde pak takový telefon vezmeme, přebalíme a přepošleme právě do servisu MiPoint v Brně.

      https://mipoint.cz/

      Ten u nás poté zodpovídá za všechny záruční a nezáruční opravy telefonů Xiaomi. Proto je také poté součástí naší výdejky jejich vyjádření k reklamaci.

      V podstatě jediný rozdíl je v tom, že pokud telefon donesete do Datartu (pokud tam takový zakoupíte), tak jej z Datartu následně pošlou do servisu VSP Data, který pro tyto velké obchody funguje naprosto stejně, jako pro nás menší obchody servis MiPoint.

      Dušan Kovařík

  • Již jsem vkládal dotazník spokojenosti pro tuto společnost 4x. Čtu tady dosti smutné věci. Někteří lidé prostě asi nechápou, že urážkami a vyhrožováním opravdu nic nezmohou.
    Ať při objednávce či nyní první reklamaci ( pouze nefunkční vibrace), společnost telefonicky komunikuje a vše je v pořádku. Samozřejmě výsledek uvidím až po vyřízení reklamace. Ale logicky, pokud by tato společnost dělala vše špatně jak tu všichni píší, dávno neexistuje. A zrovna Čaj na mobil provozuje několik let. U každého telefonu píší vše jak má být,EU lokalizace, co a jak atd. Tak běžte nakupovat o pár tisíc dražší třeba do Alzy a pak uvidíte,jak probíhá reklamace... Peklo...
    Přeji společnosti mnoho zdaru a hodně spokojených zákazníků,jako jsem já.
    Opravdu nejsem zaměstnán pro tuto společnost a nikterak nejsem domluven na tomto příspěvku. Jen mě udivuje,co všechno lidé dokáží napsat. Něco se mi nelíbí existuje vždy dohoda,pokud ne ČOI či soud. Ale hanit někoho pro nic. Jsme lidé ne roboti a jak vidím, pokud společnost i někdy pochybila, vždy to uznala a vše dala dopořádku. Nerozumím asi lidem.

  • Chtěl bych napsat vcelku negativní recenzi.

    Bohužel, telefon jsme spolu s přítelkyní kupovali cca rok a půl zpět (Iphone SE, zlatý) a byla s ním dlouhou dobu spokojená. S nákupem, komunikací a dodáním nebyl žádný problém. V tomto směru doporučuji.

    Pár týdnů zpět jsme řešili reklamaci, kdy Home Button zvláštně "dvojklikal". Telefon jsme odesílali s tímto "dvojklikem"... Dále se také náhodně po cca roce začal vypínat a zasekávat, to ale přítelkyně moc neřešila a poslal telefon až po problémech s tlačítkem.
    Reklamace nebyla uznána, tlačítko prý funguje normálně a ejhle, ono opravdu po návratu fungovalo (Nyní už má zase dvojklik). Restarty a vypínání nebylo zaznamenáno - budiž. Tohle jsme ani nečekali, že by se technikům povedlo zjistit.

    Největší problém je ten, že telefon se vrátil s VYMĚNĚNÝM dispelejem. Na telefonu při odesílání bylo nalepeno tvrzené sklo. Po návratu zde sklo stále bylo, ale bylo jiné a trošku posunuté - já si toho nevšimnul, ale přítelkyně ano. No budiž. "Třeba ho sundali a dali nové", řekli jsme si. Již po zapnutí jsem si říkal, že displej má divné pozorovací úhly a jelikož sám mám Iphone SE, tak dokážu porovnat. Za celou dobu, jsme si nevšimli, že by kvalita displeje byla tak tragická, jako nyní. Další VELKÝ problém je ten, že špatně funguje proximity senzor při volání. Tlačítko Home Buttonu "vystupuje" nad displej, podsvícení není rovnoměrné, barvy jsou hrozné, je zde mezera mezi kovový obalem telefonu a displejem, no prostě ŠUNT!

    Nevíme co máme dělat, jelikož nijak nedokážeme, že obrazovku vyměnil váš servis. Telefon nikdy na reklamaci nebyl a nevidím tedy důvod, proč by kdy měla být neodborně měněná obrazovka. Stačí napsat "Ano, víme o tom, rozbili jsme displej, vyměníme vám ho za jiný originální". Čert vem reklamaci, ale když telefon funguje hůř, než při odesílání.... Tohle je dost těžké pochopit.

    Jelikož nelze napsat z mého účtu recenzi přímo, tak píši sem. Věřím tomu, že například vedení firmy o tomto vůbec nemusí mít tušení a technik velice "odborně" vyměnil displej sám. Dále také nechápu, co znamená fráze ve výstupním reklamačním protokolu "telefon používán dva týdny jako servisní telefon". Co si pod tím mám představit?!

    Šebesta Michal

    • Vím, že nám bylo nabídnuto telefon zaslat, ale nechceme řešit opět to, že přítelkyně bude bez telefonu a výsledek je více než nejistý.

    • Zdravím Vás pane Šebesto. Píši to s velkou lítosti, ale opravdu Vám nemohu nabídnout více, než co Vám emailem odepisoval kolega. To jest, abyste k nám telefon zaslali či dopravili a pokud bude zjištěno pochybení na naší straně, napravíme to. Nic víc Vám naneštěstí bez možnosti přístroj vidět nelze přislíbit. Stran Vaší otázky ohledně fráze z reklamačního protokolu jste asi myslel větu „testování formou služebního telefonu“, to jednoduše znamená vložení SIM karty s jedním z firemních kontaktních čísel, která jsou neustále v permanenci a dobře simulují běžný provoz zákazníkova telefonu. S přáním klidné noci Dušan Kovařík (sekční vedoucí servisu a reklamací)

    • Přidávám výsledek. Nakonec na telefonu vyměněn displej znovu za originální. Stejně by nás zajímalo, co se přihodilo, že jsme toto museli absolvovat. Šebesta

  • Musím napsat kladné hodnocení, ačkoliv trochu se zpožděním,telefon mi objednával přítel v prosinci 2017,telefon byl odeslán do pár dnů, telefonicky si ověřili, zda telefon došel v pořádku. V červnu 2018 přestal hrát repreak(repreak hrál, ale na 30%)po emailove komunikaci byl telefon odeslán na reklamaci do autorizovaného servisu. Reklamace byla uznána a telefon přišel funkční zpět, jen reklamace trvala trochu déle, ale za to obchod nemůže, neboť u autorizovaných servisů Honor, Samsung, Huawei je to vždy na dyl. Momentálně se projevil další problém, takže znovu budu psát na reklamační a pevně věřím, že to dopadne tak, jako prvotne.
    S obchodem a přístupem k zákazníkovi jsme velmi spokojeni. Po vyřešené reklamaci jsme k telefonu dostali ještě ochranné sklo, což velmi potěšilo a udělalo radost.
    Vácha Jiří, Iveta Janáčková

  • Musím napsat kladné hodnocení, ačkoliv trochu se zpožděním,telefon mi objednával přítel v prosinci 2017,telefon byl odeslán do pár dnů, telefonicky si ověřili, zda telefon došel v pořádku. V červnu 2018 přestal hrát repreak(repreak hrál, ale na 30%)po emailove komunikaci byl telefon odeslán na reklamaci do autorizovaného servisu. Reklamace byla uznána a telefon přišel funkční zpět, jen reklamace trvala trochu déle, ale za to obchod nemůže, neboť u autorizovaných servisů Honor, Samsung, Huawei je to vždy na dyl. Momentálně se projevil další problém, takže znovu budu psát na reklamační a pevně věřím, že to dopadne tak, jako prvotne.
    S obchodem a přístupem k zákazníkovi jsme velmi spokojeni.
    Vácha Jiří, Iveta Janáčková

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Velká spokojenost, v pondělí v 11:00 objednáno a druhý den dopoledne PPL doručila. Xiaomi Redmi 5 . Funguje super, v balení byl i silikonový obal. A protože je distribuce pro EU, okamžitě po objednání mě telefonicky upozornili, že je u nabíječky adaptér. Velmi příjemné a profesionální jednání a cena. Doporučuji.

  • Vážení zákazníci našeho obchodu,

    chtěl bych se uvést na pravou míru některé věci faktickou poznámkou. Pokud se cítíte poškozeni závěry našich servisních techniků, nebo závěry autorizovaných servisů, není nutné se snižovat ke lhaní, vyhrožování, udávání, nebo křivému obviňování z nepravostí. Existuje i věcná, kultivovaná a efektivní cesta.
    Pokud jste skutečně skálopevně přesvědčeni, že závady, které jste reklamovali, jsou výrobního charakteru, je možné postupovat dvěma způsoby:
    1. Lze využít smírčího řízení před ČOI. Závěry tohoto řízení jsou však pro obě strany zcela nezávazné. Sama ČOI pak závěry reklamačního řízení zpochybnit nemůže, v jejích kompetencích toto není (jak se velká část spotřebitelů mylně domnívá), ČOI dozoruje pouze faktický průběh reklamace (tedy např. dodržení 30denní lhůty pro vyřízení, apod.).
    2. Cesta, kterou i my sami doporučujeme, je využít systému soudních znalců. Obecně se tvrdí, že znalec je drahá záležitost, a proto se nevyplatí levnější přístroj znalci vůbec svěřovat. Nicméně i znalci jsou racionální lidé a velká část z nich dokáže poskytnout předběžnou konzultaci na základě zaslaných fotografií stavu Vašeho telefonu. A pokud takový znalec poté řekne, že se domnívá, že by mohlo jít o výrobní závadu, telefon mu svěřte a nechejte vypracovat posudek. Pokud nakonec vyzní ve Váš prospěch, jeho náklady přejdou na náš obchod.
    Pokud jste tedy skutečně pevně přesvědčeni, že jsme to my nebo autorizovaný servis, kdo pochybil, telefon svěřte znalci a nechte jej konat.

    Jedná se o standardní řešení sporu. Obě strany mají svůj názor, z nichž následně třetí a nezávislá strana rozhodne, který názor na danou věc je ten správný.

    Opravdu tak tedy není nutné se uchylovat k pomluvám, nesmyslným výhrůžkám a anonymnímu pokřikování. I když chápu, že pro někoho je to zjevně "příjemnější" řešení. To však spíše svědčí cosi o jeho charakteru, nežli o tom, na čí straně je skutečná pravda.

    Za eshop čajnamobil.cz, Lukáš Vobořil

  • Proto jsme si Váš obchod vybrali. Ted jsme zklamaní, že budeme muset řešit banální reklamaci telefonu přes obchodní inspekci a soud.

  • : Dobrý den,

    pravdou je, že našich zákazníků si vážíme velmi a vždy pro ně děláme maximum. To, že náš obchod dlouhodobě drží takto vysoké hodnocení Ověřeno zákazníky toho budiž důkazem.
    Avšak anonymních příspěvků plných vylhaných tvrzení a výhružek si skutečně vážit nelze. K těmto pomluvám tak již nyní nemáme, co bychom dodali.

    Vobořil, čajnamobil.cz

  • Souhlasím, věcná hodnota názorů zákazníků je pro Vás rovná nule, to je zjevně Váš přístup.

  • : Dobrý den,

    to by žel bohu mohl říct každý a my si na oplátku můžeme zase myslet, že z toho, co píšete, není pravdou zhola nic. Bez prostých faktů je to totiž zcela neověřitelné. Stále se tak jedná pouze o štvavý anonymní názor a klidně můžete přidat i další oblíbené fráze na podobné úrovni. Tedy, že jsme samozřejmě i podvodníci, vrazi a vyděrači, prostě protože to k podobným příspěvkům tak nějak patří. Není důležité, aby v nich bylo cokoliv pravdivého, důležité je pouze to, aby co nejvíce poškodily nás v očích jiných čtenářů. Pokud Vám příspěvky tohoto typu přináší vnitřní uspokojení, prosím, pište, co je Vám libo. Jejich věcná hodnota je však rovna nule.

    Vobořil, čajnamobil.cz

  • Nevím, proč se zobrazuji jako anonym, píši ze svého aktivního profilu na Heurece. Jsem reálný zklamaný zákazník a popisuji reálnou situaci.

  • : Dobrý den, dovolíme si upozornit, že anonymní příspěvky, které mají za cíl nás pouze podobnými neurčitými výkřiky očerňovat, by také mohly být považovány za pomluvu, případně nekalou obchodní praktiku, pokud se jich dopouští naše konkurence, což nelze takto vyloučit. I my se můžeme v takovém případě bránit prostředky, které nám právní řád ČR nabízí. Prosím tedy, co Vám brání se podepsat pod Váš příspěvek? Věříme, že jste slušný člověk, a tak jistě svůj podpis připojíte, abychom mohli celý případ společně vyšetřit. Děkuji.

    Vobořil, čajnamobil.cz

  • Připojuji se negativním hodnocením. Dodání bez problému, reklamace ale neřeší. Nulová komunikace, pak vrácení telefonu se zamítnutím reklamace. Vada LCD panelu (rozšiřující se hnědá skvrna) zamítnuta kvůli mechanickému poškození, které není, telefon je jako nový, byl v obalu, na display není ani škábaneček.
    Takových neřešených reklamací je tu, jak čtu víc, bude nutné obrátit se na obchodní inspekci, aby jim vysvětlila, že tady není "čajna".

  • : Tak si kupte telefon, který nebudete muset reklamovat. ;-)

  • Dobrý den,

    zvažuji nákup mobilu (Samsung S7, ale to není důležité) u tohoto prodejce. Rád bych se zákazníků zeptal, jakým způsobem probíhala reklamace u tohoto prodejce, jestliže byla Vámi uplatňována?

    Po dlouhé době jsem narazil na ne tak "ostré" příspěvky zákazníků (na rozdíl od ostatních prodejců), o reklamaci toho však příliš nepadlo.

    Děkuji za Vaše názory a zdravím.
    Josef

  • : Dobrý den pane Smolo,
    děkuji za dodatečné informace, v tuto chvíli proběhla aktivní komunikace ohledně problému s Vaším telefonem. Jakmile nám bude telefon doručen, bude předán servisnímu středisku k provedení diagnostiky a kontrole provedení předchozí opravy.
    S pozdravem Mikeš, čajnamobil.cz

  • Dobrý den, z nějakého důvodu se nezobrazilo jméno... Michal Smola

  • : Dobrý den, je poněkud úsměvné a smutné, že na špatnou komunikaci ze strany našeho eshopu si stěžuje zcela anonymní příspěvek, který zde mohl umístit kdokoliv, včetně naší konkurence. Prosím tedy, pokud tento příspěvek není myšlen jen jako hloupý útok na náš obchod, poskytněte nám více detailů, abychom se mohli relevantně vyjádřit.
    S pozdravem, čajnamobil.cz