Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Přidávám svoji zkušenost s reklamací.

    Mobil jsem reklamoval kvůli nefunkčnímu SIM slotu. Samotná reklamace trvala přesně 30 dní (plus několik dní doba odeslání a přijetí). Negativně musím hodnotit emailovou komunikaci, kdy mi nepřišla žádná informace, zda telefon vůbec dorazil a jestli byl přijat k opravě. Po dvou týdnech od odeslání jsem se ptal na stav, bez odpovědi. Po dalším týdnu znovu. Až po třech emailech a třech týdnech jsem dostal informaci, že se na přístroji pracuje.

    Opravený přístroj došel, v zápětí jsem ale zjistil problém s baterií - nešla nabíjet. Před reklamací s ní žádný problém nebyl. Telefon jsem tedy znovu odeslal k opravě. Doufám, že druhá reklamace proběhne rychleji s lepším informováním o jejím průběhu a že nebudu opět celý další měsíc bez telefonu.

  • Díky za bleskovou dodávku telefonu, nalepení skla na mobil a skvělou komunikaci e- mailem, jestli že budu někdy v budoucnu objednávat mobil, tak určitě u vás.
    Ať se Čajnamobilu daří !!!!
    Bc.Michal Kopa, Šumperk.

  • Václav: Dobrý den,

    ano.

    S pozdravem,

    čajnamobil.cz

  • Dobrý den, přemýšlím o koupi Samsungu Galaxy S7 z vašeho obchodu, jen se chci ujistit, zda bude telefon nový a s neporušenou pečetí.
    Předem děkuji za odpověď
    Barták

  • Právo na chybu má každý, ale nesmí ji házet na zákazníka a umět se omluvit. To bohužel neumíte.
    A lžete jako když tiskne.

  • Na Vaše další vylhané výpady a smyšlenky nebudu již dále reagovat. Dodám tak pouze shrnutí, které je, jak věřím, zřejmé každému čtenáři této kauzy.

    Každý má právo na chybu a chyby se stávají. Náš obchod je známý tím, že se ke každé chybě postaví čelem a aktivně ji řeší ve prospěch zákazníků a to i tehdy, je-li chyba na straně přepravce.
    V běžném případě bychom tak tuto formální chybu promptně opravili, vše by bylo v pořádku a nic by se ve výsledku nestalo, nikdo by nepřišel k újmě a to ani časové - a jak trefně podotknul náš advokát, vše šlo vyřešit slušnou domluvou s naší samozřejmou omluvou za toto pochybení ze strany pošty.

    Proč je však z toho nakonec takováto absurdně ostrá výměna názorů, nechť ať každý posoudí sám.

  • Lukáš Vobořil: Bohužel musím konstatovat, že opět lžete. Zásilku jsem vyzvedával v 9 ráno a měla stále původní vyšší cenu, ačkoliv jste den předtím slíbil, že je problém vyřešen. Podání se podle Vašich slov dělá elektronicky a změna ceny je prakticky okamžitá. Balík na poštu chodí přes noc a ráno je na příslušné pobočce k vyzvednutí, což bylo i v tomto případě. Vaše tvrzení o obvyklé době vyzvednutí zásilky 15 hodin odpoledne je proto zcela irelevantní. V naší mailové komunikaci jste nám slíbil, že nám pošta zašle na oba mobilní telefony uvedené v objednávce SMS o provedené změně ceny s omluvou. Nedorazila ani jedna, takže skutečně nebudeme chodit se ptát průběžně na poštu, zda má naše zásilka konečně tu správnou cenu. Nebudeme chodit na poštu ani opakovaně, protože na to nemáme čas ani zájem řešit problémy s Vaším přepravcem.Odstoupení od smlouvy jsme Vám z výše uvedených důvodů napsali slušně a dočkali se pouze odpovědi, že Vás chyba pošty nezajímá a zásilku jsme povinni převzít. Podle našich právníků formální chybu přepravce žádný zákon vzhledem k odstoupení od smlouvy neřeší a bylo by pouze na úvaze soudu, jak rozhodne. Mohli jsme zásilku za vyšší cenu převzít a potom po Vás rozdíl požadovat, stejně jako jsme mohli zásilku za vyšší cenu odmítnout, protože nejsme povinni čekat, až si problém vyřešíte. Rozhodli jsme se logicky pro druhé řešení. Navíc vzhledem k příspěvkům v diskusi to není první problém, kdy jste něco poslali dráž a my nemůžeme vědět, kde je chyba. Proto jsme slušně požádali, že již zboží za dražší cenu nechceme a koupíme si ho jinde. Normální by bylo, kdybyste zboží vzali zpět a nediskutovali o chybě, která ležela na Vaší straně, resp. na straně Vašeho přepravce. Zcela jste zapomněl, že zákazník tady není kvůli Vám, ale naopak.

  • Karla:k vyjádření pana Vobořila musím konstatovat, že uvádí účelově nepravdy! Od České pošty, jsme den před dodáním zásilky obdrželi pouze SMS o expedici zásilky s cenou, která byla navýšena oproti objednávce. Na tuto skutečnost, byl pan Vobořil okamžitě telefonicky upozorněn. Neochotně přislíbil, že problém ihned vyřeší. Bohužel při vyzvedávání zásilky na poště na druhý den, byla cena stále navýšena, tudíž nevyřešil nic. Žádné další upozornění od České pošty, že cena byla snížena na cenu potvrzenou v objednávce nepřišlo. Bylo by korektní, aby zákazník informaci o pochybení pošty obdržel. Pokud pan Vobořil vlastní potvrzení, že chyba byla na straně pošty jak uvádí, bylo by dobré, kdyby svého zákazníka ihned informoval a potvrzení mu zaslal!! zaslal. Místo sepisování dehonestujících příspěvků na stranu zákazníka.Tímto by bylo zřejmé, kde vznikla chyba. Na naší straně jistě ne.Je jeho zájmen zajistit dodání za podmínek uvedených v objednávce, vše si také řádně zkontrolovat, aby nedocházelo k níže uvedeným nejasnostem ze strany prodejce.
    Upozornění: V obchodních podmínkách uvádí,,V případě, že kupující není zároveň spotřebitelem, tedy zboží nakupuje v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení mu tímto nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí."
    Tedy, chyba z naší strany spočívá pouze v tom, že jsme si je řádně nepřečetli, jiné eshopy jsou v této záležitosti vstřícnější, což také uvádějí ve svých obchodních podmínkách.

    Už jen pro způsob jakým řeší vzniklé potíže tohoto prodejce nikomu nedoporučuji!!!

  • office: Dobrý den pane Ženčáku. Bohužel nám zákony o ochraně osobních údajů neumožňují zveřejnění veškerých záznamů komunikace, kterou jsme vedli. Poté, co jsme byli na chybu ze strany pošty paní Karlou velice arogantně, přezíravě a neurvale upozorněni, jsme přislíbili zjednat nápravu do druhého dne tak, aby bylo možné tuto zásilku bez potíží vyzvednout. To jsme také dodrželi a v 15 hodin odpoledne byla chyba ze strany pošty opravena, což nám Česká pošta písemně potvrdila (a 15 hodin bývá obvyklá doba, kdy je daná doručovaná zásilka fyzicky připravena k vyzvednutí). Byl jste to Vy kdo nás křivě obvinil z podvodného jednání a z toho, že jsme se na Váš úkor pokusili obohatit, ačkoliv jste celou dobu věděl, že jde pouze o formální chybu České pošty, kterou jsme vyřešili v den doručení zásilky na Českou poštu a tudíž, že se v žádném případě nejedná o pokus Vás podvést. To, že náš právní zástupce následně celou věc uvedl na pravou míru nyní vydáváte za výhružky z naší strany soudem, ale byl jste to opět Vy, kdo se soudem oháněl ve svých zprávách, pokud Vám nevyhovíme v jednostraném odstoupení od kupní smlouvy. Pokud by z Vaší strany bylo komunikováno slušně, ale přesto byste žádal kupní smlouvu nenaplnit, vyhověli bychom Vám, děláme to zcela běžně, ač jakožto kupující podnikatel v rámci formální chyby nemáte na takové odstoupení žádný právní nárok. Ale pokud s námi jednáte takto, nemáme jediný důvod Vám vyjít vstříc. Pro nás jste zcela nepochopitelně z hloupé a banální chyby paní na přepážce České pošty stvořil zbytečný konflikt, několikrát nás odporně očernil a to vše aniž byste k tomu měl relevantní důvod.

  • Lukáš Vobořil: Bohužel musím potvrdit slova Karly ke kauze chování e-shopu Čajnamobil. Tato firma přenáší omyly svých subdodavatelů, v tomto případě České pošty na konečného zákazníka. Po objednání telefonu Samsung 18.6. jsme dostali od Čajnamobilu mailem potvrzení objednávky a ceny 18 149 Kč. Den poté, 19.6. nám sdělila Česká pošta v SMS zprávě, že zboží je na cestě za 19 149 Kč. Kontaktovali jsme proto neprodleně Čajnamobil s nesrovnalostí v ceně. Tam nás během dvou telefonátů ujistili, že chyba vznikla na straně ČP a vše je již opraveno a zásilka dorazí následující den se správnou cenou. Další den poté tedy jednatel vyrazil 15 km na poštu, vystál si frontu a když přišel na řadu, dozvěděl se, že má zaplatit částku 19 149 Kč. Zakázku proto odmítl převzít a telefon si koupil v první prodejně po cestě zpět, protože Čajnamobil nedodržel dohodu a dodal zboží o 1000 Kč dráž než bylo na objednávce. Obratem Čajnamobilu písemně sdělil, že již o telefon nemá zájem a očekával ze strany e-shop omluvu a zpět vzetí zboží. Místo toho Čajnamobil kupujícímu arogantně sdělil, že ho chyba vůbec nezajímá, protože ji nezpůsobil e-shop a kupující je povinen si zakázku převzít. ČP je samozřejmě smluvní partner Čajnamobilu a nikoliv naší firmy.Když se zákazník ohradil, že chyba byla již navíc reklamována den před doručením, tak se dozvěděl, že se na reklamaci pracuje a příště už určitě dorazí v pořádku. Přitom jediná škoda, který by Čajnamobilu prokazatelně vznikla, bylo poštovné ve výši 150 Kč, které by v takovém případě měl Čajnamobil navíc vymáhat po České poště ( pokud by mu to stálo za to ). Místo toho nastala série výhružek soudním sporem. Vzápětí se ozval právní zástupce Čajnamobilu, který v této rétorice a výhružkách pokračoval, takže jsme si nakonec telefon převzali, ačkoliv další telefon již nepotřebujeme.
    Chování pana Vobořila hezky ilustruje i reakce na recenzi, ve které jsme na základě své zkušenosti e-shop bez osobních invektiv nedoporučili, což je naše právo a k tomu recenze slouží. Následovala smršť ve formě urážek naší společnosti a našich zaměstnanců. Pan Vobořil se zjevně domnívá, že má nárok pouze na pozitivní reakce kupujících a podobně reaguje na negativní reakce dalších uživatelů-viz.diskuse.
    Takže pane Vobořile, styďte se Vy za Vaše chování !!!

  • PEKNY DEN, MAM ZAJEM SI OD VAS OBJEDNAT MOB.TEL. XIAOMI REDMI NOTE 4, 3GB RAM, 32 GB, CERNY ZA 414O KC. JE MOZNE DAT DO OBJEDNAVKY ZADNI SILIKONOVE POUZDRO. KDYBY TO BYLO MOZNE, DAJTE MI PROSIM INFO, KOLIK STOJI. DEKUJI. [email protected]

  • Karla : Bohužel, tento případ je snahou nás zdiskreditovat za každou cenu, tedy i za cenu úmyslného lhaní a překrucování faktů, která jsme schopni doložit. Celý tento případ je o tom, že paní za přepážkou České pošty udělala chybu a místo 18 napsala do jejich systému 19. Když jsme na toto pochybení byli upozorněni, obratem jsme reagovali a zásilku na České poště reklamovali jako chybně v systému zadanou. Pošta dnes dobírku správně opravila a vše je tak v pořádku. Zákazník (firma) však zásilku odmítla převzít a křivě nás obvinila z podvodu. Toto jejich jednání tak jistě v pořádku není a my se aktivně bráníme.

    Ano celého případu se již ujal náš právník, protože tyto lži a pomluvy si nemůžeme nechat líbit. Mrzí nás, že tato firma má potřebu se takto nehorázně chovat, pakliže je zjevné, kde byla chyba.

    S tímto přístupem jsme se ještě doposud za naši tříletou existenci nesetkali.

  • Velmi negativní zkušenost s tímto prodejcem, setkala jsem se s velmi neseriózním jednáním. Objednala jsem si na dobírku mobil za 18 000,- cena mi byla potvrzena fakturou. Při vyzvednutí zboží na pobočce České pošty bylo požadováno 19 000,-. Zboží jsem tedy nepřebrala a upozornila prodejce na rozdíl v ceně. Místo omluvy následoval dopis vyhrožující právníkem, pokud si zboží nepřevezmu. Rozhodně prodejce nedoporučuji !!!

  • Dori Bocek: Rádi bychom touto cestou reagovali na vyjádření paní Bockové. Její reakce záměrně neříká vše a paní Bocková se tak úmyslně staví do role oběti našeho obchodu. Fakta jsou však taková, že jediná (tedy ne opakovaná) uplatněná reklamace paní Bockové byla z naší strany zamítnuta proto, že telefon byl vytopený (což způsobovalo reklamované obtíže s displejem). Toto paní Bocková zcela opomíjí, neboť by tak bylo zřejmé, že za projevené závady nese plnou zodpovědnost. Dále telefon byl ohnutý skutečně nadměrně a je vyloučeno, aby byl takto ohnutý od samého počátku. Paní Bocková svůj telefon užívala téměř rok. Touto reakcí tak chceme uvést vyjádření paní Bockové na pravou míru a ohrazujeme se tak proti jejímu nepravdivému nařčení.

    čajnamobil.cz

  • Cena, rychlost dodání i komunikace nejdříve super.
    S nákupem opravdu žádný problém.

    Nicméně, problem s reklamací. Opakovaně jsem se pokoušela reklamovat mobil, který od začátku nefungoval, jak by měl. Přepisovaly se různě ikonky, atd atp..Byla jsem odmítnuta s tím, že je mobil ohnutý (takový byl od začátku..) A ano, měl trochu šrám po pádu, ale to, co jsem reklamovala byl problém, který s pádem vůbed nesouvisel. Došla mi trpělivost. Kvůli nevyřešené reklamaci bych tady už nic neobjednala.

  • cena rychlost dodani super

  • Som maximálne spokojná s vašim obchodom! Mobil som si objednala v piatok pár minút pred koncom pracovných hodín a v pondelok o tretej som ho už mala doma! Máloktorý obchod spraví pre zákazníka niečo viac, ako musí, takže si toho veľmi vážim a určite to nebol môj posledný nákup. Perfektná komunikácia, veľmi milí zamestnanci, pre mňa prehľadné stránky a celková spokojnosť. Ďakujem :)

  • Tento obchod můžu všem doporučit! Průběh objednání výborný - komunikace, rychlé poslání zboží. Bohužel jsem si musel vyzkoušet i reklamaci (ní vinou prodejce!) a bál sem se v jakém zboží dojde, jak dlouho bude reklamace trvat apod. Ve středu jsem telefon odeslal a v pátek jsem ho měl zpět opravený. Takže pro lidi co váhají, mohu Čajnamobil jen doporučit. :) Snad si udrží i nadále tento standart

  • Vkládám komentář o průběhu objednávky z tohoto int. obchodu, jelikož mi velmi zkomplikoval radost z nového telefonu. Velmi kladně hodnotím komunikaci. Několikrát jsem volala o doplňující informace k telefonu, doposud 100%. Při časově nenáročeném (telefon na skladě, doručení službou DPD private do druhého dne NA DOBÍRKU) dodání mi telefon dorazí po 6 dnech po objednání (počítám dny kdy chodí pošta). Bylo mi doporučeno použít místo DPD PPL službu, svolila jsem a požadovala pouze aby telefon nepřišel v sobotu. V pondělí (po 4 dnech) jsem pořád ještě neměla číslo balíku ani datum doručení. Po telefonátu jsem zjistila, že mi balík nevyexpedovali a vlastně ani neví proč. Byla jsem ujištěna, že balík dorazí v úterý. V úterý jsem opět volala co se stalo, načež mi bylo řečeno, že začarovaný balík je pořád na výdejně v Praze, kvůli uvíznutí objednávky mezi lejstry. Úpěnlivě tedy čekám, co se stane zítra :-D. Chybovat je lidské, ale zákazníka naštvete jenom jednou. Zopakovat dvakrát tu samou chybu mi přijde velmi neprofesionální. Obchod nepodnikl krom omluvy žádné kroky, aby mě přesvědčil k opětovné objednávce z jejich webu. Ještě bych chtěla říct, že jako zákazníka mě nezajímá kdo udělal chybu (čímž se omlouvám slečně, na kterou jsem byla hnusná), ale soustředit se na to, jak situaci vyřešit. Také mě mrzí fakt, že pokud bych nebyla otravná a nevolala téměř každý den (což ani mě nebylo příjemné), telefon by mi dorazil bůhvíkdy.

  • Mola bych se zeptat jak je to s reklamací ????
    Nevidím tady že tu někdu mobil reklamoval je až divné ....
    všude kde nabízejí tak levné zboží jsou i negativní recenze... Je tento obchod tak dobrý .... ?? děkuji za odpověd