Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel mi jiný sortiment. Ten jsem poslal zpět a nyní čekám na své - JIŽ ZAPLACENÉ - zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Podvod, dodali jiné zboží, než, které měli vyobrazené na webu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dobre ceny
    • Vysoka cena postovneho
    • Nikdo nekomunikuje pres mail a ani nezveda telefon

    Objednala jsem zbozi ta 2099,- ktere jsem zaplatila online platbou. Zbozi, ale dorazilo na dobirku - cili jsme znovu zaplatila 2099 kc. Kontaktovala jsem obchod na uvedenem telefonnim cisle a nikdo mi to nezvedal nekolik dni, psaka jsem take mail s potvrzenim o platbe online a take jsem naskenovala stvrzenku ceske posty, ze jsem znovu platila stejnou castku. Doted cekam na vyjadreni obchodu a vraceni penez zpet na ucet.

    • bez komunikace se zákazníkem

    Dne 12.10.22 jsem provedla a zaplatila objednávku na gmarkt.cz, zboží mi do dnešního dne 19.10.22 nebylo odesláno ani doručeno. Psala jsem mail s dotazem, kdy bude odeslána moje objednávka no bez odpovědi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nemám, peníze z účtu prič…

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Napsala jsem co je s mojí objednávkou a nic, vůbec mi neodpověděli..
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádna komunikace se zákazníkem.

    Psal jsem dva emaily ani na jeden nereagovali.Objednávka byla zabalena ve dvou balíkách s toho jeden byl poničen a nebyl převzat tudíž vrácen.Ani po 20 dnech nemám ani balík ani peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    eshop vůbec nekomunikuje se zákazníkem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • na reklamaci jsem zatím nedostal odpověď
    • krémy měly prošlou lhůtu použitelnosti
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • velký výběr, dobré ceny
    • Bohužel jedna aviváž byla vyteklá a jelikož byl balík zabalen ještě v černé strečce, tak nic nebylo poznat a balík jsem přebrala. Vše jsem dodatečně nafotila a poslala zprávu emailem, ale firma nijak nezareagovala. Pokud bych věděla včas, že je zboží poškozené , nepřebrala bych jej.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Omylem zaslali menší balení než bylo objednáno a zaplaceno. Může se stát, jsme lidé. Ale to, že se úplně vykašlali na nápravu jejich chyby je neodpustitelné. Telefon nezvedají na maily opakovaně neodpovídají. Tudíž se cítím jako zákazník okradená, zaplatila jsem jim víc, než mi dodali a oni mě pořád ignorují. Nákup v tomto obchodě již nikdy více!!!

    Reakce obchodu gMARKT.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za chybu, toto nebylo záměrně, bohužel se to může stát. Žádnou zprávu od vás jsme bohužel neobdrželi. Prosím, kontaktujte nás na čísle +420 797 82 82 83 a dohodneme se na nějak kompenzaci.

    Děkujeme a přejeme Vám příjemný den,
    Tým gMarkt.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Doručili mi zboží v jiném provedení než jsem si objednal. Po urgenci mi ponížili cenu zboží, ale v nepoměru s cenou objednaného zboží. Navíc mi cenové vyrovnání stále nepřišlo na účet.

    Reakce obchodu gMARKT.cz

    Dobrý den,

    když jste poprvé volal domluvili jsme se, že vám ponížíme cenu. Měl jste na výběr zboží vrátit zdarma nebo bychom vám ponížili cenu. Souhlasil jste s ponížením ceny i se samotnou částkou.

    Děkujeme a přejeme Vám příjemný den,
    Tým gMarkt.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -rychlé dodání
    • - z 3 kusů zboží došly pouze 2 kusy, navíc jsem dostal kartón a vypoužívanou izolepu
    • - na obchod jsem poslal email s fotkami i rychlý dotaz, nikdo přes 14 dní nereagoval

    Reakce obchodu gMARKT.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za naši chybu, bohužel jsme jen lidi a někdy se to prostě stane. Reagovali jsme následující den od vašeho oznámení e-mailem, pane.

    Děkujeme a přejeme Vám příjemný den,
    Tým gMarkt.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již podruhé se mi stalo, že zboží zaplatím a čekám. Nyní už skoro 14 dní, gMarkt nereaguje na žádné dotazy a připomínky. Minule to sváděli na Zásilkovnu, ale objednávam přes internet často, a nikde jinde problémy nemám.

    Reakce obchodu gMARKT.cz

    Dobrý den,

    bohužel se někdy stane, že se zásilka poničí a dopravce nám ji vrací, je to běžné. Problém je, že nás dopravce někdy na tento problém neupozorní, tudíž ani nevíme, že nastal nějaký problém. Mrzí nás, že dodání trvalo tak dlouho, v případě problémů nás neváhejte kontaktovat, rádi vám budeme nápomocni, ale bohužel jsme nedohledali žádnou komunikaci z vaší strany.

    Děkujeme a přejeme Vám příjemný den,
    Tým gMarkt.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ceny

    už týden objednáno, zaplaceno, napsáno několik emailů, kde je objednávka a ani jedna odpověď, vůbec žádná komunikace,...první a poslední objednávka u této firmy,....

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Levné zboží
    • Špatná komunikace obchodu
    • Dlouhé dodání zboží

    Zboži mi dorazilo až po týdnu od objednání. Kromě potvrzovacího emailu objednávky jsem již další informace o průběhu vyřízení již nedostala.

    Reakce obchodu gMARKT.cz

    Dobrý den,

    Zboží jste objednala v neděli večer a my jsme objednávku expedovali v úterý ráno. V případě prodlevy doručení ze strany dopravce se nám příště ozvěte, rádi za Vás zjistíme, jestli je vaše zásilka v pořádku. Co se týče informací o vaší zásilce, přišel Vám e-mail o přijetí zásilky, přijetí platby, převzetí zásilky kurýrem a doručování zásilky.

    Děkujeme a přejeme Vám příjemný den,
    Tým gMarkt.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnešního dne mi nebyly vráceny peníze za zboží a ani se nikdo ještě nenamáhal odpovědět na můj email proč se tak nestalo.

    Reakce obchodu gMARKT.cz

    Dobrý den,

    jak jsme vás informovali po telefonu, zásilka byla poničena, tudíž se nám balík vrátil a refundovali jsme vám peníze po pěti dnech od objednání.

    Děkujeme a přejeme Vám příjemný den,
    Tým gMarkt.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali jiný produkt než jsem si objednal

    Reakce obchodu gMARKT.cz

    Dobrý den,

    po shlédnutí kamerových záznamů je jasně zřetelné, že se jedná o správný produkt, který jste si zakoupil. Zřejmě jste se špatně podíval. Rádi Vám příště s nákupem poradíme, stačí zavolat na číslo 797 82 82 83 nebo napsat e-mail na [email protected].

    Přejeme Vám příjemný den.

    Tým, gMarkt

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo mi jiné zboží než bylo objednáno, což obchod odmítl uznat. Přestože zaslaný výrobek nesouhlasil ani názvem ani ilustračním obrázkem, podle obchodu souhlasil čárový kód a to je směrodatné :)

    Reakce obchodu gMARKT.cz

    Dobrý den,
    ještě jsme se nesetkali se zákazníkem jako jste vy. Několikrát jsme vám psali, že zboží můžete vrátit, ale odmítl jste. Dokonce jsme vám volali abychom se ujistili, že zboží opravdu vrátit nechcete. Stál jste si za svým mylným názorem a nenechal jste si vysvětlit jak se věci mají a že se skutečně jedná o správný produkt. I přesto jste opět odmítl návrh, že bychom vám vrátili peníze za zboží. Bohužel nemůžeme za to, že jste si objednal něco jiného než jste chtěl.

    Přejeme Vám příjemný den.

    Tým gMarkt