Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • podvodný obchod

    podvodný obchod

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Dobre

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišlo jiné tužidlo na vlasy, než jsem si objednala

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje a zboží nebylo doručeno.

    Reakce obchodu gMARKT.cz

    Dobrý den,
    zboží bylo expedováno, pokud čekáte delší dobu na objednávku je třeba se nějak ozvat. Tím, že v recenzích budete psát, že "nekomunikujeme" bohužel nic nevyřešíte.

    Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den.
    Tým gMarkt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi doručeno jiné zboží než jsem si objednala!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to více jak 14dní co jsem objednala do teď nic nepřišlo ani na e-mail neodpovídají.

    Reakce obchodu gMARKT.cz

    Dobrý den,

    požadovala jste storno objednávky, proto jsme vám žádné zboží neodesílali.

    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den.
    Tým gMarkt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží po 2 týdnech nedorazilo, obchod se neozval.

    Reakce obchodu gMARKT.cz

    Dobrý den,
    jak jsme Vás informovali, dopravce zásilku ztratil, ale nikdo se nám neozval. Zaslali jsme Vám tedy zboží znovu v den, kdy jsme se o tomto problému dozvěděli. Vše bylo na naše náklady a náhradu jsme vyřešili za Vás.

    Děkujeme a přejeme Vám příjemný den.
    Tým gMarkt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    PŘEDEM ZAPLACENÁ objednávka zrušena bez vysvětlení. Peníze zatím nevráceny. Žádná reakce od obchodu. Všem svým známým tento obchod NEDOPORUČÍM, budu je před tímto obchodem VAROVAT.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Klamání zákazníka, produkt popsaný na web stránkách jako Dove sprchový gel. Dorazila originál pěna do koupele, která byla na zadní straně popsán nalepeným štítkem jako sprchový gel +pěna. Neseriózní jednání. Váš obchod jsem si vybrala dle recenzi, očekávala jsem bezproblémové jednání. I když jste mi nabídli vrácení výrobku, nemám čas a energii s někým se dohadovat, balit zboží, vracet zboží, očekávala jsem seriózní jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod komunikuje
    • ale bude vám to úplně naprd...

    Zboží mi nikdy nedorazilo, protože ČP zvorala doručování. Reklamace už se táhne týdny. Běžte radši jinam...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ceny
    • nulové informace o mojí objednávce
    • zboží stále nedorazilo

    Objednáno a zaplaceno 23. dubna, dnes je 16. května a zboží stále nikde, psala jsem, jak to s objednávkou vypadá, žádná odpověď, nehledě na to, že jsem objednávala zboží za dost peněz, takže peníze nemám, zboží také ne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem zboží za které jsem zaplatila bohužel zboží stále nedorazilo a na telefon ani email společnost nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel sprej mě zklamal,protože dámskou vůni nepřipomínal ani náhodou,voní,jako pánská,takže jí použije spíš můj manžel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • 0
    • přestože jsem včas požádal o zrušení objednácky tak komunikace žádná

    Reakce obchodu gMARKT.cz

    Dobrý den,

    bohužel už jsme objednávku odeslali. Je lepší nás v takovém případě kontaktovat přes mobilní telefon.

    Děkujeme a přejeme Vám příjemný den.
    Tým gMarkt

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nereaguje na reklamaci špatně zabaleného a tím znehodnoceného zboží

    Nevyřizuje reklamace na špatně zabalené a tím znehodnocené zboží

    Reakce obchodu gMARKT.cz

    Dobrý den,
    my jsme se ale vaší reklamaci věnovali, jak jistě víte. Bohužel, byl za zboží odpovědný dopravce, jak jsme vám také napsali. Samozřejmě, pokud chcete zboží reklamovat, postupujte dle pokynů.

    Děkujeme a přejeme Vám příjemný den.
    Tým gMarkt

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná mne nenapadá
    • Nekomunikují

    10.11. jsem objednal a zaplatil (!!!) zboží za 810Kč . Dnes je 16.11., zboží stále nemám a obchod nekomunikuje !!!

    Reakce obchodu gMARKT.cz

    Dobrý den,

    nevíme, proč nás osočujete z toho, že nekomunikujeme. Psal jste nám 15.11 ve 20:18 a my jsme vám hned 16.11. odpověděli. Objednávku jste odeslal 9.11. ve 14:51, následující den, tedy 10.11., byl balík evidován dopravcem na depu. Ve zprávě je vše více rozvedeno.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Tým gMarkt

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Přišla mi půlka objednávky, rychle a v pohodě. Ale kvůli zbytku se mnou nikdo nekomunikuje

    Reakce obchodu gMARKT.cz

    Dobrý den,

    jsme rádi, že vše dopadlo dobře. Uznala jste, že vám objednávka došla celá, což nebylo zřejmé bez rozbalení balíku.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Tým gMarkt

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • komunikace
    • dodáno jiné zboží

    Zboží objednané dne 22.10.2022, dodáno dne 26.10.2022. Po rozbalení jsem zjistil, že bylo dodáno jiné, než objednané zboží. Proto jsem obratem o tomto tel. informoval prodejce na kontaktním tel. č. uvedeném na stránkách obchodu, kdy odpovědný zaměstnanec uvedl, že věc prověří a obratem zavolá zpět. Toto se však nestalo. Proto jsem téhož dne odpoledne opět tel. kontaktoval odpovědného zaměstnance, kdy jsme se domluvili, že obratem zašle na můj e-mail štítek pro zpětné vrácení zásilky a dále zašle informaci o tom, zda mají skladem zboží., které jsem si objednal. Poté jsem již vybalené zboží opět řádně zabalil tak, aby nemohlo dojít k jeho poškození při přepravě a společně s průvodním dopisem o vrácení zboží připravil zásilku k odeslání (vrácení). Štítek pro zpětné vrácení zásilky mi však nebyl poslán. Proto jsem ve dnech 26.10, 30.10. a 31.10.2022 e-mailem na kontaktní e-mail uvedený na stránkách prodejce zaslal žádost o zaslání štítku pro zpětné vrácení zásilky. Tento mi však nebyl do dnešního dne zaslán, stejně jako informace, zda mají mnou objednané zboží, které nabízejí k prodeji.

    Reakce obchodu gMARKT.cz

    Dobrý den,
    my nejsme schopni štítek zaslat, štítek vám je vždy přidělen na výdejním místě Zásilkovny po sdělení kódu pro zpětnou zásilku. Bohužel jsme bez zboží nemohli vaši reklamaci uznat. Popřípadě se ozvěte a můžeme se domluvit nějakém řešení.

    Děkujeme a přejeme Vám příjemný den.
    Tým gMarkt

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obrázky neodpovídají dodanému zboží. U obrázku nebylo uvedeno, že se jedná o ilustrativní. Klamou tedy zákazníka a na mailový dotaz vůbec nereagují. Tudíž obchod rozhodně nemohu doporučit.

    Reakce obchodu gMARKT.cz

    Dobrý den,

    bohužel váš dotaz neevidujeme. Ozvěte se nám prosím na +420 797 82 82 83 a komplikaci spolu vyřídíme.

    Děkujeme a přejeme Vám příjemný den.
    Tým gMarkt