Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednáno a nedoručeno.

    Objednáno a nedoručeno,komunikace nulová.

    Reakce obchodu Gloob

    Dobrý den,
    objednal jste si zboží na dobírku, které jste si nevyzvedl. O přijetí objednávky jste byl informován i o její expedici. Nebyl jste řidičem PPL zastižen a objednávka byla uložena na PPL Parcel shopu, kde jste měl 7 dní na vyzvedutí, ale i přesto všechno jste si zboží nevyzvedl a balík se nám vrátil. Veškeré informace Vám byly zaslány prostřednictvím SMS i e-mailu.
    Gloob.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • 7 žárovek z 30 přišlo nefunkčních - 1 ks rozbitá baňka, 6 ks s přetrženým vláknem

    Reakce obchodu Gloob

    Dobrý den,
    Naše snaha je zabalit křehké zboží co nejlépe ale dále není v našich silách zaručit, že během přepravy nedojde k nepřiměřené manipulaci s balíkem nebo jeho destrukci. Při převzetí je nutné kontrolovat, zda obal zásilky nejeví známky poškození případně vyznačit poškození přepravci. Naši pracovníci vám po zaslání poškozeného zboží a fotodokumentace zboží vymění.
    Gloob.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Vytvořil jsem objednávku objednávka neobsahovala to co jsem objednal a ani číslo popisné nesouhlasilo na balíku. Bylo jiné než v objednávce a dopravce musel hledat a to zbytečně

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Arogantní personál, který mi odmítl baterii prodat.
    Vedoucí řekla že mi zboží pošlou pouze poštou a řekla že když přijdu osobně baterii mi nevydá.
    To vše na základě mého předchozího telefonátu kdy jsem si stěžoval na komunikaci.
    Kdokoli z mých známých by chtěl u Vás někdy v budoucnu nakupovat toho budu před vámi varovat.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Platba firmou přijata a od té doby žádné info o přijetí platby ani dodání zboží..

    Reakce obchodu Gloob

    Dobrý den,
    Na vámi zadaný email odešla zpráva, že si druhý den zboží můžete vyzvednout. Zboží je stále nevyzvednuté na našem odběrním místě. Nerozumíme vašemu postoji. Vše proběhlo v pořádku ale
    Vaše osobní vyzvednutí zboží již neovlivníme.
    Gloob.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží bylo dodáno rychle, ale jiné, než jaké bylo na obrázku.

    Reakce obchodu Gloob

    Dobrý den P. Jano,
    Obchod se Vám již omluvil a nabídnul vám vrácení, k chybě došlo záměnou obrázku, kde byl v nabídce starý produkt, u kterého již byla ukončena výroba. Jedná se pouze o jiné barevné provedení dětského kartáčku.
    Gloob.cz

    • Nedali vědět, že zrušili objednávku! Na Vánoce.

    Reakce obchodu Gloob

    Dobrý den,
    Objednávku jsme zrušili z důvodu neprovedené platby v daném terminu.
    Byl jste vyzván k úhradě a poté byla vaše objednávka zrušena.
    Gloob.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dodání zboží bylo rychlé, komunikace v pořádku, nedávám kladné hodnocení kvůli tomu, že dětská kniha , která byla součástí balení se zubním kartáčkem je ve Slovenštině. Kdybych to věděla objednám kartáček jinde. Aby si ji dítě mohlo přečíst. Mělo to být uvedeno v popisu prodávané věci.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Výborná komunikace, rychlé dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod nabízel zboží, které neměl skladem, čekala jsem stále na podklady k platbě, až mi napsali, že zboží nemají, kdyby aktualizovali stránky, nemusela jsem čekat zbytečně, sice šlo jen o tři dny, ale i tak...

    Reakce obchodu Gloob

    Dobrý den, paní Martino,
    v době objednání bylo zboží skladem, zvolila jste platbu bankovním převodem a ta nebyla uhrazena.
    V potvrzení objednávky jsou uvedeny všechny informace pro platby.
    Vaše zboží bylo po třech dnech poskytnuto dále k prodeji a vaše objednávka byla zrušena.
    Obchod Gloob.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo se ani neobtezoval poslat zpravu kdy zbozi bude pripraveno. Doted zadna odpoved

    Pokud si objednavam zbozi, ktere je skladem a po tydnu neni stale zbozi prioraveno je pro me vizitka naprosto nefungujiciho eshopu

    Reakce obchodu Gloob

    Dobrý den,
    na váš zadaný email byla poslána výzva, že si výrobek můžete vyzvednout.
    Stačilo se informovat emailem nebo telefonicky na naší info.lince.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Špatná komunikace, nechtějí mi vrátit peníze za zboží, které jsem jim vrátila ani ne do týdne.

    Reakce obchodu Gloob

    Dobrý den,
    vámi vrácený výrobek byl znečištěný a používaný. Vzhledem k tomu že se jedná o výrobek v režimu hygienický Vám bylo oznámeno, že je nemůžeme znova uvést do prodeje. Myslím, že každý pochopí a uzná že zubní kartáček by použitý nechtěl. Informovali jsem vás o tom čekali jsme na vaši reakci.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • K nakupovanému produktu nebyl dodán návod v českém jazyce.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží na dotaz se ani nepokusili nabídnout objednání, rovnou zrušili objednávku s tím, že poslední kus zakoupil klient přede mnou, tak nemají dovolit možnost objednání, ztratila jsem jen čas a snížila tak šanci koupit zboží jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jejich odpoved skoncila ve spamu ktery jsem nasel pozde. SMS neposlali.

    Reakce obchodu Gloob

    Dobrý den,
    Je nám líto že máte jako jeden z mála tento problém s nastavením počítače.
    Po zaslání objednávky ihned odchází od nás e-mail ve kterém jsou obchodní podmínky a potvrzení vaší objednávky. V případě že toto potvrzení nedostanete, kontaktujte naší kancelář. Zboží, které je skladem, si můžete prakticky vyzvednou ihned po zadání e-objednávky na našem odběrním místě v pracovní době. Vaši objednávku rádi vyřídíme i po ukončení vaší rezervace v případě že je objednané zboží skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • cena
    • umisteni

    kontrolujte zbozi primo na prodejne. Zbozi ma drobnou vadu(ale funguje), pokud bych nemusel jet tak daleko, urcite bych vratil(((

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • žádné,nepřistoupil ani na výměnu zboží
    • zboží vracím dle zákonné lhůty a požaduji zpět peníze

    tento obchod nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • nic
    • Prodávají padělky

    V obchodě jsem kupoval náhradní hlavice Gillette. Hlavice jsou šíleně tupé a nedá se s nimi oholit. Jsou tupější než původní originální hlavice po 4 měsíčním používání. Následně jsem na internetu zjistil, že se jedná o padělky (nemají výrobní číslo, jsou tupé, dolíčky na břitech nejsou v jedné rovině …)
    Zboží zašlu na reklamaci. Uvidím, jak reklamace dopadne.
    Reklamace mi zabere kupu času.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace při reklamaci.

    Při reklamaci na výrobek Philips Sonicare (zubní sonický kartáček cca 5500,- Kč) jsem byl až při reklamaci upozorněn , že tento nelze reklamovat z důvodů, že již byl rozbalený. Podotýkám , druhý den po doručení, z hygienických důvodů. Byl mě dán k přečtení odstavec z všeobecných obchodních podmínek dle kterých opravdu v EU toto reklamovat nelze po rozbalení výrobku. Ptám se, proč není tento zcela nestandardní reklamační postup již popsán dříve, v objednávce , ve faktuře atd. Proč Vás na nemožnost reklamovat podobný výrobek , upozorní až téměř s výsměchem obsluha internetové výdejny??

    Reakce obchodu Gloob

    Dobrý den,
    není pravda, že jste byl upozorněn, že kartáček nelze reklamovat - Váš kartáček jsme na reklamaci přijali a poslali jsme jej do servisního střediska Philips, kde Vámi uvedená závada nebyla uznána.

    Problém nastal v situaci, když jste chtěl rozbalený zubní kartáček do 14 dnů vrátit - to bohužel nelze a upozorňujeme na to v obchodních podmínkách i v rekapitulačním emailu v části "Sdělení před uzavřením smlouvy".

    Gloob.cz