Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nabízené zboží není na skladě, nejsou schopni říct termín, nejsem spokojená, zboží bylo v pořádku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    BD přehrávač mi přišel poškrábaný a zaprášený ochranné folie byly stržené zjevně ho někdo používal nevěrím že to je nový nepoužity přistroj jsou viditelné drobné škrábance asi koupené některé zastavárně...nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • vůbec mi neodpověděli na objednávku

    když si někde objednám zboží, tak předpokládám, že mi alespoň odpoví

    Reakce obchodu Gloob

    Dobrý den,
    v pátek 9.11.13 23:34 jste si zakoupila zboží s dostupností: Doručení na dotaz.
    V pátek 9.11.13 23:34 Vám automat odeslal email s potvrzením objednávky.
    V pondělí 11.11.13 14:35 byl od nás odeslaný mail s informací, že uvedené zboží není skladem a že jakmile zboží naskladníme, dáme Vám vědět.
    Pokud emaily nemáte v doručené poště, zkontrolujte jestli Vám nepřišla do spamu.

    Děkujeme za pochopení
    Gloob.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nemela jsem problem s objednanim a dopravou, vadilo mi jenom to, ze z chuvicky pro deti byla vybrana baterka /ma byt soucasti/ a na reklamacnim mi bylo stejne receno, ze tam byt nema. Neverim tomu a uz pres tento web nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Gloob

    Dobrý den paní Nováková,
    z dětské jednotky baterie odebrány nebyly, takto je výrobek originálně balen od Philipsu, součástí balení jsou pouze 2 speciální dobíjecí baterie pro rodičovskou jednotku. V návodu pro chůvičku SCD510 je přímo od Philipsu uvedeno: "Dětská jednotka je napájena čtyřmi 1,5V bateriemi typu R6 AA (nejsou součástí dodávky)".
    http://download.p4c.philips.com/files/s/scd510_00/scd510_00_dfu_ces.pdf

    Děkujeme za pochopení
    Gloob.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena zboží
    • Dlouhá doba dodání
    • Dopravné i při os.odběru mimo Prahu
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • příznivá cena
    • nízké poštovné
    • komunikace

    zboží zaplaceno v pondělí převodem z bankovního účtu, po sedmi dnech zásilka stále nedorazila a ani žádné potvrzení o provedení platby ze strany obchodu, na můj e-mail nereagují....

    Reakce obchodu Gloob

    Dobrý den,
    chyba není na naší straně, po objednání jste byla vyzvána k uhrazení částky.
    Tato částka byla připsána na náš účet až po týdnu.
    To znamená, že nebylo zboží uhrazeno v čas proto nemohlo být zasláno.
    Po připsání částky na náš účet jste obdržela zboží druhý den.
    Naší snahou je zrychlit zasílání zboží směrem k zákazníkům.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Možná že pouze jednoduchý způsob objednání zboží a pak jeho rychlé vyzvednutí jsou hlavními výhodami, které nabízí obchod.
    • Lokalita obchodu je bohužel velkou nevýhodou! Vyzvedla jsem zboží osobně.

    Neměla jsem čas na přípravu dárka pro svou kamarádku, nalezla jsem na internetu tenhle obchod a rychle jsem si koupila zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - žádné
    • - dodací lhůta je dlouhá (v mém případě 9 dní v rámci Prahy)
    • - při objednání obchod nezaslal fakturu, musela jsem si ji vyžádat
    • - špatná komunikace: na mobil se nedá dovolat vůbec, na pevnou linku je to obtížné
    • - pomalý proces nákupu, dodání, reklamace
    • - absence zákaznického servisu

    Koupila jsem v tomto obchodě reproduktory 5.3. Prodejci trvalo 9 dní, než zboží dopravil z Prahy 10 do Uloženky na Praze 4, za což si účtoval 99,-. Zboží bylo poškozené (výrobní vada) a nyní mě čeká reklamace. Na mobilní tel.č. uvedené na webu se nedá dovolat, funguje jen pevná linka. Zboží jsem chtěla v lhůtě 1 týdne, teď to bude trvat mnohem déle. Podle zástupkyně obchodu na telefonu není možné dostat peníze zpět, nejdříve se musí projednat oprava, což mi znemožňuje nákup stejného zboží v jiném obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Když jsem to samé zboží objednal u stejné firmy jen pod jiným e-shopem, bylo mi odpovězeno, že již mají jen jeden kus a zboží není ani u jejich dodavatele. Našel jsem tedy jejich druhý e-shop (tento) a zde jsem zboží zakoupil ovšem o asi 200,- kč dráž.

    Reakce obchodu Gloob

    Děkujeme za nákup,
    není nán známo že máme další e-shop.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Zboží které mělo být dle stránek skladem jsem zaplatil převodem a druhý den jsem měl mail, že zboží bude později a když jsem volal do firmy kdy teda bude tak mi paní zdělila, že mi to kolega napsal špatně, že zboží již nebude...peníze vrátili obratem na můj účet...

    Pokud budou mít zlepšené aktualizace zboží na stránkách tak ok

    Reakce obchodu Gloob

    Omlouváme se za vzniklou situaci, poslední kus na skladě byl poškozen a byl vrácen dodavateli. Peníze byly ihned vráceny zákazníkovi na jeho účet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nezajištěná nabídka - nejsou schopni dodat nabízené zboží

    Reakce obchodu Gloob

    Pokud je u zboží informace o dostupnosti "na dotaz" doporučujeme pro informaci kontaktovat personál shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prodává zboží kterému nerozumí
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    obchod není vhodný pro nákup drobné elektroniky, pokud nakupuji přes net drobnou elektroniku, určitě dávám výlučně přednost osobnímu odběru, protože poštovné mi zvýší cenu natolik, že pak je koupě na internetu nevýhodná. Tento obchod osobní odběr má, a to buď na heurekapoint za !!!149!!! Kč při dobírce a za !!99!! Kč při platbě předem. Nezlobte se na mě, ale když si pro to zboží jedu, tak připlácet si ještě minimálně 100 Kč se mi jeví jako naprosto nepřijatelné. Pak má samozřejmě i osobní odběr přímo na pobočce (samozřejmě ne zdarma, ale za 30 Kč). To už by znělo lépe, nicméně pobočka je v Uhříněvsi někde mezi průmyslovou zónou a oraništi na úplné periferii Prahy na zastávce na znamení. Otevírací doba pobočky je 7:00 - 15:00. Ani jeden den, kdy by bylo otevřeno k večeru, aby si lidé pracující klasicky 8-16 nemuseli brát na cestu pro zboží volno v práci. Například pro mě byla pobočka tak nedostupná, že ani když jsem tam byla na sedm, na osm jsem se do práce nedostala, ba ani na devět. Cena benzínu by mi taky zdvojnásobila cenu zboží :)
    Platit kartou samozřejmě nešlo, zboží nešlo zaplatit ani kartou online. A mít na vyzvednutí základní lhůtu zboží pouze tři dny mi taky přijde krkolomné.
    Takže za mě - pro nákup drobného levnějšího zboží nevhodné - drahý osobní odběr, nedostupná pobočka, krátká základní doba na vyzvednutí, krátká pracovní doba.
    Při koupi dražšího zboží bych už tuto prodejnu tak nezavrhovala, pokud by člověk měl výhodou cenu třeba ušetřit několik tisíc, tak už se mu i vyplatí zajet si do Uhříněvsi a vzít si na to volno :)
    Nicméně to zase komplikuje nemožnost platit bezhotovostně, tahat s sebou velkou sumu v hotovosti taky nic moc...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrá cena.
    • Nepříznivá poloha výdejního místa + nedostatečné označení, jak obchod najít. Direktivní přístup v komunikaci.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • bez starosti z domova
    • dlouhá dodací lhůta

    zatím nemůžu nic kladného ostatním doporučit

    Reakce obchodu Gloob

    U výrobků s dostupností "na dotaz" je potřeba kontaktovat personál shopu pro upřesnění dodávky zboží, která je závislá na dodavateli.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zatím jsem nespokojena
    • nabízíte zboží s vědomím, že není na skladě a nevíte, kdy bude. není to zrovna zodpovědný způsob získávání zákazníků a podpora důvěry ve váš obchod

    Gloob není jediný internetový obchod, než se rozhodnete využít jejich služeb, koukněte se i jinam, třeba budete mít víc štěstí.

    Reakce obchodu Gloob

    Pokud objednáte zboží s dostupností "na dotaz" je potřeba kontaktovat personál shopu pro informaci o dostuposti .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • žádná komunikace

    je mnoho jiných obchodů s lepším servisem a podobnou cenou

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • ?
    • ?

    ?

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Obchod je jako každý jiný.
    • Hloupý název. A přehnaná opatrnost (hmotnost balíku se samotným balením zvýšila dvojnásobně). Nevím, co je špatné, na hnědé krabici přelepené páskou...

    Kromě hloupého názvu a toho, že výrobky zřejmě balí cvičená opice, je jako každý jiný obchod.

    Reakce obchodu Gloob

    Dobrý den,

    nepochopili jsme důvod Vaší stížnosti. Naší hlavní prioritou v expedici zboží je samozřejmě, aby zákazníkům dorazilo zboží v pořádku a co nejdříve.
    Vaše objednávka byla řádně zabalena a expedována následující den po objednání. U tak lehké zásilky, která byla odesílána je rozdíl ve váze opravdu nepatrný a na ceně, kterou zaplatíte za poštovné, se to neodrazí.

    Děkujeme za pochopení
    Gloob.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • V mém případě, neskutečně dlouhá dodací lhůta. Proč máte zboží v nabídce, když nejste schopni toto do týdne dodat?

    Od internetového obchodu očekávám pružnost, objednal jsem gril, k používání na dovolené a o letních prázdninách. Třicetidenní dodací lhůta se mi zdá příliš, u ostatních e-obchodů došlo objednané zboží maximálně do týdne.

    Reakce obchodu Gloob

    Dobrý den,

    u vámi objednaného výrobku nebylo uvedeno skladem, u výrobků, které momentálně skladem nemáme a které se v případě vaší objednávky pokusíme pro vás objednat u Dodavatele máme uvedeno - Doručení na dotaz. Doby doručení u výrobků, které nemáme skladem tedy závisí jen na našich dodavatelích.

    Děkuji
    Hezký den
    Gloob.cz