Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Objednané zboží nedorazilo ani do 1 týdne. Na můj emailový dotaz, jaký je stav, ani po 3 dnech nikdo nereagoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží zatím nedorazilo, je týden zaplacené. Po telefonu slíbeno, že dorazí (k tomu bylo celý den tel. číslo nedostupné). Vzhledem k tomu, že jsem dárek potřeboval na víkend, docela mě to naštvalo.

  • Nedoporučuje obchod

    zboží uvedené na e-shop není skladem

    Reakce obchodu Globálek

    Dobrý den paní Kopecká ,
    děkujeme za vaší recenzi - no když tak uvádějte celou pravdu - objednávku jste si udělala na 200 kusů ( v hodnotě několika desítek tisíc Kč ) - a my měli pouze jediného plyšáka . 200 kusů nemívají ani přímí dovozci z číny ! - my máme uvedeno že vše míváme tak po 1 - 2 kusech u nás a taky jste jednoho mohla mít. Ale 200 nedrží v ČR nikdo - když tak jste mohla se předem zeptat na stav a počet kusů k dispozici. No jediné čeho lituji je naše následná snaha - zbytečné 3 x volání do zahraničí a shánění těch kusů a ten ztracený čas za ochotu Vám toto zboží sehnat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejdříve mi napsali aemail, že objednávku potvrdí až dalším mejlem. To potvrdili. Následující den volal pán, že zboží nemají, že mi dá náhradní a bonus. já souhlasil a když si zboží neteř otevřela, puzzle, chyběly 3 dílky z menšího puzzle, což je dost podtatné. Na reklamaci nereagují už čtvrtý den...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží bylo skladem, i přesto přišlo až za 9 dnů
    • špatná komunikace, na e-mail neodpovídali

    Reakce obchodu Globálek

    No kdyby jste se podívala do spamů kde Vám pravděpodobně náš e-mail - který jsme odeslali druhý den po objednávce odeslali tak by jste se dozvěděla že u jedné hračky kterou jsme měli aktuálně poslední u nás jsme při balení zjistili kaz a že další jsou na cestě k nám . No a neodpovídání ne e-mail od Vás - poslala jste jej v den kdy jsme už balili a odesílali celý balík a měla jste od nás ( možná - pokud opět neskončilo ve spamech ) informaci o odeslání zboží .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Skladové zaplacené zboží nedorazilo ani po sedmi dnech, na e-mail o zaslání informací nikdo po třech dnech nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I přes informaci, že přepravce čeká na dodání zboží k přepravě uplynulo více jak týden a bez odezvy. Telefonní číslo uvedené na stránkách je dostupné. Pokud čeká na dodání zboží dodavatelem je to smutné. Určitě nedoporučuji.

    Reakce obchodu Globálek

    No bohužel při balení ještě v den Vašeho zaplacení jsme zjistili že poslední kus určený pro Vás má kaz na kráse / a nedovolili bychom si odeslat ten s vadou / a tak jsme jej neposílali a objednali nový ( bohužel cestuje k nám přes půl Evropy a není to na den ale tak +- týden ) . No a zatímco my máme telefon dostupný 24 hodin, tak ten Váš - který byl uvedený v objednávce jaksi dostupný na několik pokusů nebyl .... a na informaci e-mailem ( když se nedalo dovolat ) bohužel nedošlo - za což se omlouváme .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vše dorazilo, tak jak mělo. Bohužel zboží ( pantofle) dcera měla malé, proto jsem do dvou dnů poslala zpět, včetně dopisu. Zboží už bude skoro měsíc na poště uloženo. Nikdo zatím nevyzvedl i po dvou urgencích.

    Reakce obchodu Globálek

    Dobrý den paní Michaelo , když už něco kritizujete , tak uvádějte alespoň pravdivé údaje : balíček jste poslala na špatnou adresu ( na stránkách máme u podmínek sdělení že před zasláním reklamace či vráceného zboží se informujte o přesné adrese) - navíc kdyby jste nebyla tak "akční" mohla jste je vyměnit rovnou za větší při Vaší druhé objednávce větších papučí. No papuče byly uloženy u nás na poště kde po pár dnech ještě před vaší " 1 urgencí" - ( což byla jen info že tam máme balíček ) tuto poštu na několik dní zavřeli z důvodů koronaviru v plné karanténě všech zaměstnanců a pak byl omezený režim a více jak hodinové a několikametrové fronty lidí. A druhou "urgenci" jste nám poslala 10 minut před touto vaší recenzí ! - což je přesně 18 dní od přijetí balíčku na naší poštu s velmi omezeným a zastaveným režimem ( kdy i my jsme byli nuceni balíky vozit na jinou pobočku pošty ) a né skoro měsíc ....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na vyřízení reklamace čekám již délé než měsíc
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi oznámeno, že zboží předávají dopravci a stále nemám žádnou další informaci ani zboží.

    Reakce obchodu Globálek

    no 18.11. jste udělala objednávku, 20.11. byly peníze připsány na náš účet. Hned ten den jsme zboží nabalili a odeslali. Další den 21.11. byl balík na depu v Praze. Bohužel asi skončil tam . Až po téhle reakci ( protože jsme o tom že je balíček zatím nedoručen ) budeme zjišťovat kde je chyba u přepravce.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nákup pred 10 dny a ještě nedorazil. Komunikace žádná ..

    Reakce obchodu Globálek

    Bohužel pokud voláme na uvedené telefonní číslo v objednávce 4 x během tří dnů v různých časech k domluvě objednávky a nikdo telefon nezvedá či se alespoň ozve zpět ....

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlá expedice
    • Hračky, které jinde nemají
    • Obchod nekomunikuje

    Objednávali jsme podruhé, poprvé jsme byli spokojeni. Plyšák dorazil ušpiněný, napsali jsme tedy zpět, jak to řešit. Bohužel se nikdo neozval, a to ani z adresy, ze které přišla faktura, ani z adresy uvedené na webu. Takové jednání mi nepřijde v pořádku.

    Reakce obchodu Globálek

    Dobrý den , no že přišel ušpiněný se omlouváme - běžně neprohlížíme každou hračku ze všech stran a tak jsme si toho při balení nevšimli ( musel být ušpiněný už při výrobě ) . No a k těm e-mailům - až teď po Vaší recenzi jsme jeden e-mail objevili ve spamech kde nám ( díky tomu že máme veřejně dostupnou e-mailovou adresu na netu ) běžně skáčou desítky spamů denně . Takže komunikace nemohla být žádná ... No mohl jste raději hned zavolat - už to mohlo být dávno vyřešené a plyšák vyměněn ....
    Hned po víkendu zavoláme a vyřešíme.
    Hezký den, Ivo www.globalek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Je to 10 dní od objednávky a stále nemám údaje k platbě. Svobodová

    Reakce obchodu Globálek

    No druhý případ : objdednávku jste si udělala 8.4. ve 14,42 hod. Platební údaje jsme odeslali ve 14,54 takže po 12 minutách. Upomínku k zaplacení pak 14.4. v 6,12 hod. Další den stornováno pro nezaplaceení. A bohužel u nezaplacených objednávek nezjišťujeme jestli si to zákazník rozmyslel a nezaplatil či email skončil ve spamech. A v posledním kroku objednávky je velkým černeným písmem uvedeno - v případě že neobdržite okamžitě e-mail - koukněte se do spamů.

    To nejste schchopni se podívat do spamů , případně napsat e-mail či zavolat ???

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neposlali nam potvrzeni o objednavku. Nedali nam moznost bozi zaplatit

    Reakce obchodu Globálek

    Dobrý den, no tak si laskavě zkontrolujte spam - nevyžádanou poštu - hned 4.4. ve 12,20 tedy 6 minut po vytvořené objednávce jsme Vám posílali platební údaje , a dne 9.4. ráno upomínku že další den pokud nebude zaplaceno stornujeme. No víc jsme bohužel udělat nemohli a chyba byla na Vaší straně. Takže děkujeme za hodnocení i za to že jsme "mohli" 8 dní pro vás rezervovat zboží z objednávky ( ono normálně pokud zákazníkovi žádná informace nedorazí tak třeba napíše či zavolá ) .
    A potvrzení objednávky chodí během minutky - dvou zcela automaticky - takže všechny e-maily skončily asi v tom spamovém koši a i v posledním kroku objednávky se hláška o tom podívat se do spamů je.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jediný obchod, kde bylo možné puzzle sehnat.
    • Podmínka nákupu - určená cena, nepříjemná komunikace.

    Reakce obchodu Globálek

    Děkujeme za Váš názor paní Blanko , no k té podmínce nákupu - vzhledem k předvánočnmímu období jsme absolutně omezili velmi malé objednávky za pár korun ( kdyby si každý objednával na vánoce za sto korun tak bychom z kapacitních důvodů už měli 5 prosince zastaveno přijímání dalších objednávek s nejistotou dodání do vánoc ) - což Vám bylo při telefonickém hovoru řečeno. Takovéto objednávky třeba za padesátikorunu na položky jinde v ČR nesehnatelné si můžete dělat v průběhu roku a né týden před vánocemi . No a jestli tou nepříjemnou komunikací myslíte ono vysvětlení během tel. hovoru že 15.12. určitě nemáme čas na vyřizování takových mrňavých objednávek za stokorunu ...... prosím - to je Váš názor , ale snažili jsme se uspokojit všechny zákazníky včas aby jim zboží přišlo ještě do vánoc, což se kromě několika balíčků ( a to bohužel "díky" přepravní firmě ) povedlo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží bylo skladem, v potvrzení objednávky byla informace "pokud máme vše skladem u nás odesíláme ihned". Zboží objednáno 21.11., 29.11. jsem objednávku urgovala telefonicky, teprve poté byla vypravena. Na předchozí emaily, vůbec žádná odpověď. Kdyby alespoň na sránkách byla informace "nestíháme balit, balíčky budou opožděny, omlouváme se".

    Reakce obchodu Globálek

    Dobrý den paní Petro, ANO - v e-mailu bylo uvedené - pokud máme skladem odesíláme ihned, akorát v době Vaší objednávky u jedné položky svítilo - na cestě k nám - bude 28.11. - to ale u nás a ne už u Vás
    Držíme většinu po jednom kuse - a tak pokud si objedná stejnou věc v rozmezí dvou dnů více zákaznníků - posíláme běžně prvnímu v pořadí podle objednávek. Samozřejmě pokud někdo spěchá ( nechce na vánoce ale třeba narozeniny či Mikuláše ) a dá nám o tom informaci můžeme poslat pokud to jde přednostně .
    Samozřejmě že také nestíháme - nemáme stovku lidí ve skladu jako někteří "hyperprodejci" kteří musí valit všude reklamu kde se dá jen aby prodali o 30 % dražší zboží než jinde , ale to je snad v této době před vánocemi běžné a taky máme několikadenní skluz. Snad jsme Vám tím několikadenním zpožděním nezpůsobili velké problémy .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží bylo objednáno 21.5., přišlo pouze potvzení objednávky a od té doby žádná další zpráva.

    Reakce obchodu Globálek

    Dobrý den paní Lucie, hned druhý den jsme Vám posílali e-mail s informací že jedna položka není a jestli chcete nahradit něčím podobným ( a dodnes žádná odpověď .... ) Pak 2 x zkoušeno Vám volat - z toho jednou vypípnuto - takže jsme už dále na tuto objednávku nereagovali .....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží dorazilo v roztrhané krabici. Objednané dětské kartáčky na zuby byly v roztrhlém obalu a poházené v krabici. Navíc krabice byla vyplněna pet lahvemi se zbytkem nějaké šťávy či vody. Takhle fakt ne.

    Reakce obchodu Globálek

    Té roztrhané krabice a tím i poškozeného obalu kartáčků je nám líto paní Aleno – ale v tom případě jste ten balíček neměla vůbec od řidiče přepravní firmy přebírat a nechat poslat zpět pokud jste viděla na první pohled rozbitý obal. No a vyplnění mezer v krabici ? Myslíme si že dvě vymyté a čisté pet láhve navíc i bez nálepky jsou ekologičtější řešení než krabici vycpat spoustou zmuchlaných novin či několika metry bublinkové folie, která se musí vyrobit jen proto, aby se ihned po rozbalení balíku znovu vyhodila v lepším případě do tříděného odpadu, v horším do popelnice. A v některých případech se opravdu mezery musí něčím vyplnit aby obsah nelítal ….

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednané zboží i přes potvrzení objednávky už nebylo dostupné
    • Nedostupné zboží bylo ještě za čtyři dny v nabídce