Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si zboží s platbou převodem (naštěstí nejde platit kartou). Přišel mi mail, že e-shop ověří dostupnost zboží (na webu uvedeného jako dostupné) a pošle mi údaje k platbě. Je to deset dní a od e-shopu žádná zpráva. No nic. Zboží jsem si objednala jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Obchod zrejme nabizi zbozi, ktere nema. A ja cekam a nic. Psala jsem email, jak to vypada s objednavkou a nic. Zbozi , ktere jsem chtela uz nemaji ani na strankach.

  • Nedoporučuje obchod

    • platba předem

    Reakce obchodu Globálek

    No to se mi snad zdá pane Vratislave B. - použiji slušnější výraz - za to že jste si zvolil platbu předem, tuto pak potvrdil a při zaslání platebních údajů na Váš e-mail ještě mohl změnit na dobírku ( vložená poznámka u každého e-mailu s platebními údaji ) NEDOPORUČUJETE ???? přitom u všech druhů dopravy ať už českou poštou, DPD či na zásilkovnu a to v jakékoliv výši objednávky si každý může zvolit způsob platby buď předem na účet nebo dobírkou ! Takže děkujeme že jsme mohli pro vás rezervovat vámi špatně objednané zboží .
    To spíše my bychom neměli doporučovat vás jako zákazníka - který ani nedokáže správně vyplnit a dokončit objednávku !!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouha dodaci lhuta

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo pouze přebaleno tmavou fólií, krabice, která byla součástí dárku, přišla celá rozmačkaná, takže celkový dojem z dárku byl velmi špatný.

    Reakce obchodu Globálek

    Dobrý den paní Milado, no je nám líto poškozeného balíčku který jte si převzala na zásilkovně - stále však platí že balíčky které chodí na zásilkovnu jsou šetrněji přepravovány než balíky klasických přepravních firem a pošty. Tou folií balíme běžně stovky zásilek a za celou dobu jste druhá komu přišel poničený ( ale to asi lidskou chybou někoho v přepravě ) . Mohla jste ten balíček odmítnout a ozvat se - poslali bychom okamžitě nový !

  • Nedoporučuje obchod

    zboží jsem vybrala objednala, objednávka přijata, po několika dnech mi přišel mail se zrušením, že zboží není. mám pořád nějak dojem, že zboží, které nemám, tak nenabízím. nebylo tam ani omlouváme se

    Reakce obchodu Globálek

    ........

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nedorazilo. Obchod nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    • ted už nic zpočátku to vypadalo na snahu
    • zbrklé chování

    Velice zvláštní eshop, nabízí zboží, které nemá, zmatené emaily, zmatené chování asi se není co divit, když je firma napsána na 80 letou paní, navíc asi ani adresa asi není pravá, když pro vracení zásilky si máme adresu vyžádat.

    1) Přijde potvrzení objednávky
    2) Přijde, email, že zásilka je na cestě do eshopu nebo k nám???
    3) Za 3 dny přijde storno a že zboží není a nebude, přitom ho samozřejmě dále nabízí!!!???
    4) Na dotaz co je se zbožím, výmluvy tipu divná adresa, prý máme místo pražského ostravské telefonní číslo, telefon nikdo nebere (byla porucha), odběrní místo je prý velmi vzdálené od adresy, divné IP adresy, ale prý na vyžádání to pošle znovu.
    5) Nepočkal na vyžádání a poslal, neměl jsem přístup k emailu a ani týden po narozeninách syna zboží nepotřebuji a tak se zásilka vrátila a od té chvíle mi chodí stupidní emaily z adresy [email protected]

    Eshop jsem si vybral, že měl zboží za rozumnou cenu a dobrá hodnocení a původně jsem chtěl dát i kladné hodnocení, ale pro jejich zbrklost a divné chování nedoporučuji.

    Reakce obchodu Globálek

    Děkujeme za překrásné hodnocení naší konkurenci ........................ vašemu e-shopu se stejně tímto "činem" hodnocení nezlepší ............. příště při " tak kreativní objednávce" uvádějte alespoň stejnou adresu pevné telefonní linky ( kterou stejně během asi 20 pokusů v týdnu nikdo nezvedl ) a udávanou adresou ( hřbitovní správa v Praze ) a místem k vyzvednutí opět o 20 km jinde ................................................................. A kladné hodnocení by jste nedal ANI NÁHODOU - protože jste konkurence a nebyla to Vaše první taková "objednávka" že pane Josefe, Petře či Radime - nebo jaké si dáváte vlastně přezdívky do objednávek které nezaplatíte či nepřevezmete........... Na snahu to opravdu vypadalo ze začátku než jsme si prověřili a zjistili kdo si "udělal objednávku" !!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouha lhuta vraceni penez

    Prvni nakup-zklamani
    Komunikace ( p.Somič )na jedničku
    Po 5 telefonatach neustale jen slibuji,ze penize vrati,ale dosud se tak nestalo

    Reakce obchodu Globálek

    Dobrý den paní A.D.
    těch 5 telefonátů jste mohla klidně ušetřit . ANO zboží jste poslala zpět ještě v zákonem stanovené 14 ti denní lhůtě. Bohužel nebylo přiloženo žádné psaní, kde bychom věděli jestli se jedná o reklamaci či vrácení zboží do 14 dní.
    Po 3 dnech od obdržení balíčku jste se ozvala poprvé - po informaci že nevíme co s tím jste nám e-mailem odeslala číslo účtu. Pak jste další den volala že jste v tom čísle zaměnila poslení dvojčíslí a chcete změnit . Potřetí jste volala další den zda jsme e-mailem dostali to správné číslo .... Počtvrté jste byla do telefonu ujištěna že platba na toto opravené číslo určitě dorazí . Popáté včera .....( vše během 6 dnů ) ........
    Platbu za Vámi vrácené - nevhodné zboží určitě převedeme na Vámi zadané opravené číslo účtu v zákonném termínu, který ještě neuplynul .....

    23.6. - No a po naší reakci výše nám dnes od paní A.D. přišel další e-mail - " překvapivě " opět se špatným - neexistujícím číslem účtu ............ NO COMMENT ( snad asi sednout do auta a odvést přes půl republiky paní Antoníně peníze osobně ..... )

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží, které uvádí skladem ve skutečnosti vůbec na skladu nemá.

    Reakce obchodu Globálek

    Dobrý den paní Petro, bohužel týden před vánocemi - se nemůže nikdo divit že zboží z objednávky vytvořené o půlnoci 100 % už nebude. ( nikdo nesedí v té době NONSTOP u PC, aby aktuálně vyprodané položky z před 2 hodin hned mazal ). Hned ráno v 7,00 hod jsme Vám posílali e-mail že je zboží už vyprodáno a do vánoc nestihneme dovézt a odeslat.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • žadné
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Strašná komunikace a pán ani neví, co má a nemá na skladě

    Hrozné jednání, neochota.

    Reakce obchodu Globálek

    Dobrý den pane Tomáši K. jsme rádi že jste nakonec objednávku sám zrušil ( objednávka za 105,- Kč ) Deset minut bylo málo na to Vám vysvětlit že figurky které jsme dovezli několik hodin před Vaším telefonátem ještě nebyly ani vybaleny a věšteckou kouli k tomu aby jsme věděli jaké barvy z 6-ti možných kombinací nám přišly nemáme. JInak - kdyby jste počkal pár hodin než jsme otevřeli bednu s těmi figurkami tak by jste se dozvěděl které barvičky přišly.... Přejeme Vám příště správný výběr obchodu kde se vám budou v předvánočním období plně věnovat a stráví komunikací s vámi hodinu kvůli jedné figurce v ceně 105,- Kč... Za celé 4 roky si nikdo na jednání a komunikaci nestěžoval, držíme se hesla náš zákazník má vždy pravdu a jednání se zákazníkem je vždy seriózní a uctivé, ale to bylo z Vaší strany už moc ......

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • vystavované zboží nemá
    • nulová komunikace

    Zboží, které jsem si objednala údajně nemají. Dokazala bych pochopit, ze mají pomalejší webové stránky, ale bohužel neměli ani tu slušnost mi to sami od sebe sdělit. Ani po dvou mailových urgencich nepodepsali, až když jsem jim zavolala po 10 dnech od objednávky, mi sdělili, ze zboží nemají. Poprosila jsem je, aby mi tuto informaci dali do mailu a zase nic. Údajně mi na první e-mail odpovídali a prý mi to spadlo do spamu (opravdu nespadlo, ani spam, ani hromadné) - to už tady někomu psali, takže zřejmě klasická výmluva. = Nedoporučuji

    Reakce obchodu Globálek

    Dobrý den, bohužel dokázat odeslání e-mailu ostatním potenciálním zákazníkům tady nemůžeme a jelikož zákazník má vždy pravdu ... tak jen - omlouváme se .....

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • -nyní přednosti žádné nespatřuji
    • -domníval jsem se,že to co je uvedeno na webových
    • stránkách platí
    • objednané zboží nebylo skladem i když prodávající uváděl jinou skutečnost
    • zboží jsem objednal dne 6.10. a dnes 17.10. ho ještě nemám

    Dle prezentace jsem se domníval,že se jedná o spolehlivý E.shop, ale zkušenost je odlišná
    - nejsem přesvědčen o doporučení obchodu ostatním.
    m.

    Reakce obchodu Globálek

    Bohužel i když to objednané zboží svítí na našich stránkách že je - může se někdy stát si jej někdy během dvou hodin objedná i více lidí najednou . No a jelikož raději vedeme více druhů zboží po 1 kuse se občas stane, že než nám dorazí další kus tak to cca 3 - 5 pracovních dnů trvá. No a jelikož jste dělal objednávku v pátek tak se ta doba naskladnění s doručením až k Vám natáhla přes 2 víkendy na 11 dnů. Za toto zpoždění se omlouváme, bylo to však zboží které by jste v českých e-shopech stejně jinde asi neobjednal....

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena
    • Dodací lhůty

    Nespokojenost

    Reakce obchodu Globálek

    Za delší dobu doručení se omlouváme - cca 2 hoďky před Vaší objednávkou jsme doprodali, další kus přišel bohužel za týden...
    A co se týče kvality komunikace - koukněte se občas do spamů co vyfiltruje a nepustí k Vám Seznam ....

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • poškozený balík kurýrní službou.

    Reakce obchodu Globálek

    Bohužel za to může pouze přepravce, i tak se za problémy omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Doprava - takovou neochotu řidiče od GLS jsem ještě nezažil. Vtipné je, že řidič zavolá, že za 2 minuty je u mně. Asi nepochopil, že mám na práci i něco jiného, než na něj celý den čekat. Nikdy si od této spedice nic neobjednám.

    Obchod dobrý, doprava strašná.

    Reakce obchodu Globálek

    Děkujeme za recenzi, bohužel zatím jsme měli s doručovací firmou jen samé spokojené zákazníky. Ale jelikož se občas nějaké zádrhele s řidiči různých doručovacích firem a pošty vyskytují zavedli jsme nyní ještě službu výběru balíků za Zásilkovnách.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dlouhé dodací lhůty, až po zavolání sdělili,
    • že objednané zboží nebude, bude jiné
  • Nedoporučuje obchod

    • Vůbec neodeslali.

    Raději sem objednala jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V porovnání s jinými weby poměrně nízké a atraktivní ceny
    • Solidní výběr zboží
    • Ne zcela přehledné stránky (zastaralý design)
    • Deklarace dodání zboží, které není momentálně na skladu cca do 3 dnů od objednávky
    • Prakticky nulová komunikace ze strany prodejce (nepočítám-li automaticky vygenerované maily)

    Zboží jsem vybíral primárně na základě ceny a certifikátu "Ověřeno zákazníky".

    I když asi nebylo přímo na skladě, protože z popisu "...nedržíme pro malou prodejnost běžně skladem, ale máme ve skladu" mi to nebylo zcela jasné, rozhodl jsem se i tak zboží objednat 23.11. Prodejce deklaruje dodání cca do 3 dnů.

    Přišel automatický mail o potvrzení objednávky, ale zboží nebylo k dispozici. Za 3 dny opět ten samý mail, zboží stále nebylo k dispozici.

    Po týdnu (30.11.) jsem žádal o informaci, v jaké fázi je dodání zboží. Žádná odpověď nedorazila, a tak jsem objednávku 2.12. stornoval.