Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Žádala jsem dobirku ale to tak nebylo, obdržela jsem kód j vyzvednutí, ale nejdřív bylo potřeba zaplatit. Proč tedy nabízíte dobírku???
Reakce obchodu Glamonde.cz
Dobrý den, paní Lubica,
Vašemu hodnocení, resp. vzkazu nerozumím. Vyskytl se nějaký problém? Proč jste nás nekontaktovala a řešíte to až recenzí?
Objednala jste si povlečení z výprodeje na dobírku. Tato objednávka byla stornována, vytvořila jste si novou na "jedničkové" zboží, a to Vám bylo odesláno prostřednictvím "PPL výdejní místa" na dobírku. Přijde mi logické, že Vám PPL pošle kód k vyzvednutí. Pokud Vám pošle i odkaz k zaplacení kartou (pouze se tak domnívám na základě Vaší zprávy), tak je to dobrá služba zákazníkovi. Nabízí Vám volbu zaplatit předem, není to povinnost.
Přepravu "PPL Smart výdejní místa" jsme implementovali teprve minulý týden. Mohla se vyskytnout nějaká chyba, ale doposud si nikdo nestěžoval. Problémy prosím řešte ihned!
Hezký den
David Svoboda -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
bohužel ve skutečnosti barevně zboží neodpovídalo tomu, co jsem objednávala podle fotky. Zboží vracím. Neobdržela jsem se zbožím žádný formulář pro vrácení zboží. Uživatelsky nekomfortní stránky. K vrácení zboží jediná informace : " vrácení až 100 dní". Rozhodně už nevyužiji a nedoporučím.
Reakce obchodu Glamonde.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Zákazník se obvykle do nepřehledného obchodu čtyřikrát nevrátí, takže Vašemu hodnocení příliš nerozumíme. Zkuste být prosím konkrétnější, rádi e-shop na základě konstruktivní kritiky zpřehledníme.
Objednala jste si nejprodávanější vzor Biagio https://www.glamonde.cz/povleceni-biagio, byť ve druhé jakosti, takže pochybuji, že by ho tisíc jiných zákazníků vidělo lépe. Zákazníkům poskytujeme nadstandardní lhůtu 100 dní na vrácení zboží. Jedním z důvodů je i to, že každý monitor má jiné zobrazovací schopnosti a žádné dva monitory nezobrazí fotku úplně stejně.
Nikoho nenutíme vyplňovat žádné formuláře. Jsme velmi vstřícní a na webu dáváme srozumitelný návod, jak postupovat v případě vratky či reklamace vi. https://www.glamonde.cz/vymena-i-reklamace-bez-obav.
Postačí nám prostý kontakt mailem, vygenerujeme Vám obratem zpětný kód pro Zásilkovnu. Ostatně to jste ve stejnou chvíli s tímto hodnocením udělala. Vratek máme zanedbatelné minimum, takže pro nás nikdy vratkový formulář nebyl nijak důležitý. Pokud to však má zvýšit komfort zákazníků, tak ho do našeho e-shopu implementujeme.
Hezký den
David Svoboda -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
dlouhá doba doručení
Reakce obchodu Glamonde.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jsme Vás nechali dva týdny (nikoliv 3 týdny!) čekat. Bavlna DeLuxe za 850 Kč je od července náš nový produkt a velká poptávka nás jednoduše zaskočila, resp. v letních dovolených si zaměstnanci postupně vybírali zaslouženou dovolenou, takže jsme nebyli tak produktivní, jako obvykle. Mimochodem rychle natisknout a ušít více než 200 vzorů není žádná legrace. Žádný z našich konkurentů nemá zdaleka tak širokou nabídku hned v několika materiálech.
O zpoždění dodávky jsme Vás včas informovali. V každém případě věříme, že budete s povlečením spokojená.
Hezký den
David Svoboda -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Návrh nesouvisel s originální fotografií
Reakce obchodu Glamonde.cz
Dobrý den, paní Karolíno,
pokud už jste se nás rozhodla takto veřejně negativně hodnotit, tak byste to měla udělat aspoň v širších souvislostech. Je potřeba zdůraznit, že jste si u nás objednala fotopovlečení a dodala jste nekvalitní fotky. My jsme natolik solidní firma, že jsme Vám sdělili, že jsou data špatná a povlečení by bylo rozmazané. Takové objednávky nejsme ochotni tisknout, netaháme z lidí peníze za každou cenu.
Grafik Vám připravil jiný návrh, který se Vám nezamlouval, ale rozhodně se náš přístup nedá hodnotit negativně. Pokud toužíte po povlečení se svým oblíbeným fotbalistou, tak si s ním udělejte kvalitnější fotku. Vyšli jsme Vám v maximální možné míře vstříc, ale ze špatných dat zázrak nevytvoříme ani pomocí umělé inteligence.
Hezký den
David Svoboda -
Nedoporučuje obchod
Po prvním oprání, podotýkám naruby, na 40st.a hodinu praní, povlečení ztratilo barvu a udělali se na něm malé bílé tečky, jakoby nitky.Takže za tuto cenu už nikdy více...
Reakce obchodu Glamonde.cz
Dobrý den,
barvy jsou řádně zafixované a na povlečení se určitě malé bílé tečky jen tak neudělají. Tím spíše, že se jedná o zcela šedé povlečení. Navíc nevyrábíme povlečení jen pro Vás, vždy tiskneme nejméně 5.000 m, což představuje asi 1.000 ks povlečení. Myslíte, že by se taková vada projevila jen na Vašich pěti metrech? Heureka by byla plná negativních recenzí, kdybychom ve výrobě udělali sebemenší chybu. Zkuste tedy prosím dopsat i to B, tedy že jste povlečení neprala samostatně, ale přidala jste do pračky ještě prostěradlo nebo ručník.
Hezký den
David Svoboda -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost odeslání, krásně zabaleno
Zjistila jsem, že je nabízeno zboží se stejným designem v provedení mako- satén a premium satén. Objednala jsem kvalitnější premium satén, ale na zboží jsem nikde nenašla označení, že se jedná opravdu o kvalitnější typ materiálu. Byla prezentována snadná údržba Easy care při vyvěšení po vyprání, ale ve skutečnosti je žehlení bezpodmínečně nutné. Z toho důvodu si nejsem jistá, že mi bylo zasláno zboží s prémiovou kvalitou.
Reakce obchodu Glamonde.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste s povlečením spokojená, ale nikde na webu neuvádíme, že je povlečení absolutně nemačkavé a nemusí se žehlit. Není naším cílem vyvolat u zákazníků nereálné očekávání. Úprava Easy Care usnadňuje žehlení za předpokladu, že je povlečení po vytažení z pračky, příp. sušičky vyvěšeno.
Zcela určitě jste obdržela povlečení v nejvyšší kvalitě s hustotou 300 nití na palec čtvereční, kterou jako jediní v ČR vyrábíme. Kvalita je dána jemností příze, půvabem vzorů a dlouhou životností povlečení.
Samozřejmě rozumíme poptávce po nežehlivém povlečení, ale u bavlny nikdy nelze docílit absolutní nemačkavosti. Tak zvané nežehlivé úpravy jsou chemikálie na bázi pryskyřice, se kterými se musí pracovat velmi opatrně. Oslabují vlákno o 20-30 %, takže na misku lékařských vah klademe míru pomačkání versus délku životnosti. Zatím dáváme přednost tomu, aby povlečení zákazníkům sloužilo 15-20 let.
V současné době testujeme dvě nové EasyCare úpravy, u nichž pravděpodobně dosáhneme mnohem menší mačkavosti.
Hezký den
David Svoboda -
Nedoporučuje obchod
- Nepřišel mi mail, že jsem si něco objednala. Dosud nevím, v jakém stavu objednávka je.
Reakce obchodu Glamonde.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že došlo k této situaci. Povlečení jste si objednala 4.12., přála jste si platit převodem, ale nereagovala jste ani na druhou výzvu k platbě odeslanou dnes ráno. Vzhledem k tomu, že jste reagovala na dotazník Heureky, tak je zřejmé, že jste zadala správný e-mail, pouze Vám naše maily padají do spamu. To ovšem není naše chyba a důvod pro negativní recenzi. Není nic jednoduššího než nás kontaktovat telefonicky a situaci řešit.
V každém případě jsme rádi i za tuto negativní recenzi, aspoň tušíme, kde je problém. Zítra Vám zatelefonujeme a domluvíme se na dalším postupu.
Hezký den
David Svoboda -
Nedoporučuje obchod
- Foto na povlečení musí být skvělé kvality jinak nelze,např přeposlání fotk
Mrzí mě ,že jsme nedokázali najít nějakou cestu,jak vyrobit fotopovleceni i s nižší kvalitou fotografií.
Reakce obchodu Glamonde.cz
Dobrý den,
tuto negativní recenzi jsme si vysloužili neprávem a je pro veřejnost důležité na ni reagovat.
Samozřejmě bychom Vám dokázali natisknout povlečení z Vašich nekvalitních fotek, ale nebyla byste spokojená. Fotka by byla rozpixelovaná a povlečení by bylo ošklivé. Je potřeba si uvědomit, že to co vypadá použitelně na mobilu, potřebujeme mnohonásobně zvětšit, aby to dobře vypadalo i na povlečení, zejména na velké přikrývce 140x200 cm.
Poslala jsme nám fotky o velikosti několika málo kB, které jste si zřejmě s rodinou přeposílala přes Messenger, který fotky komprimuje. Je evidentní, že někde existuje hezký a kvalitní originál, ale neměla jste ho k dispozici. Potřebujeme data o velikosti nejméně 1 MB, a to už děláme z takových dat zázraky.
Dnešní moderní telefony umí vygenerovat dostatečně kvalitní data, jen nám nesmíte přeposílat jejich zmenšené kopie. Snad to tedy klapne někdy v budoucnu z originálních fotek.
Hezký den
David Svoboda -
Nedoporučuje obchod
Obchod nereagoval na upřesnění objednávky zapsané v poznámce, přestože sám nabízí úpravu zboží dle poznámky v objednávce. Zboží tudíž přišlo nevhodné a musela jsem ho vrátit a zbytečně za to platit. Komunikace obchodu po přijetí objednávky = téměř nulová. Dodávka trvá dlouho. Formulář pro vratku je na stránkách obchodu nedohledatelný, přestože píší, že je součástí obchodních podmínek. Zboží, které dorazilo bylo pěkné a kvalitní, ale díky dodavateli mi bohužel nesedělo.
Reakce obchodu Glamonde.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste s našimi službami spokojená, ale pokud Vám šaty hned napoprvé neseděly, tak to určitě nebylo naší vinou.
Pravděpodobně jsme jediný výrobce, kterého napadlo vyrábět šaty na výšku postavy. Nejsme však dámské krejčovství, ani tomu neodpovídá cena šatů, abychom Vám mohli ušít šaty 10 cm nad kotníky či udělat jakoukoliv změnu na míru, aniž bychom Vás nejprve nechali vyzkoušet standardní šaty odpovídající výšce a celkové velikosti Vaší postavy.
Vycházíme z určité průměrné výšky postavy, ale nemůžeme tušit, jak dlouhé máte stehenní a holenní kosti a v jakém poměru máte nohy k trupu. S ohledem na šířkovou velikost postavy to má vliv na celkový výsledek. Než tedy stříhneme do speciálního vzoru s raportem, tak necháme zákaznice nejprve vyzkoušet šaty bez úprav. Tímto postupem předejdeme výrobě šatů, pro které bychom velmi těžko našli jinou zákaznici. Naopak náš individuální přístup ostatní zákaznice oceňují, protože za velmi přijatelnou cenu získají šaty na míru.
Se zákaznicemi komunikujeme přívětivě a rychle, případné vratky a výměny řešíme zpětným balíkem přes Zásilkovnu na naše náklady. Návratový formulář na webu máme, ale od zákaznic ho nevyžadujeme, stačí nám zavolat či poslat mail.
Co se samotné dodávky týče, šaty jste si objednala 4.7. večer, tedy těsně před státními svátky a už 11.7. Vám byly odeslané. Prakticky se tak stalo hned druhý pracovní den po dovolené. Mrzí nás, že jste na své šaty musela čekat déle, než je obvyklé, ale i naši zaměstnanci mají právo prožít státní svátky v kruhu svých blízkých.
Šaty jste si ponechala a jsem přesvědčený, že Vám sluší. Nyní už Vaše tělesné parametry známe, příště už to klapne napoprvé.
Hezký den
David Svoboda -
Nedoporučuje obchod
- kvalitní zboží,mám výhrady jen k ošklivému bílému zipu, u luxusního povlečení by zip měl být do barvy. Doposud jsem zde kupovala jen světlé povlečení, toto mne nemile překvapilo. Vypadá to nehezky a lacině.
Kvalitní povlečení, jen u tmavých se asi neobtěžují dát adekvátní zip do barvy a tím celý dojem kvality zmizí.
Reakce obchodu Glamonde.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste s povlečením spokojená. Pokud jste ho nevyprala a nepoužila, tak nám ho můžete vrátit.
Úplně netušíme, kde je definováno, že musí být zip u luxusního povlečení do barvy. Zip není na povlečení vůbec vidět, je záměrně skrytý pod lemem. Pokud Vám vadí, že je bílý v okamžiku zapínání povlečení, tak s tím bohužel mnoho neuděláme. Je potřeba si uvědomit, že má každá barva několik stovek odstínů pozorovatelných pouhým okem. Barevný zip lze samozřejmě vyrobit, ale minimální množství je asi 5.000 m od barvy. K tomu je potřeba nechat obarvit tisíce jezdců. Není reálné nechat průběžně dobarvovat desítky kilometrů zipu a tisíce jezdců. Tím spíše, že jediný český výrobce jezdců minulý rok zkrachoval.
Pokud bychom se specializovali pouze na jednobarevné povlečení a měli trvale šest barev v kolekci, tak to stojí za zamyšlení, i kdybychom je měli koupit na opačném konci světa. U více než dvou stovek vzorů to postrádá smysl.
V každém případě opakuji, zip je skrytý a není vůbec viditelný.
S pozdravem
David Svoboda -
Nedoporučuje obchod
Nevíte zda má zboží skladem, tváří se že ano , objednáte a pak Vám napíšou, že zboží není.
Naštěstí jsem dala zboží na dobírku a udělala jsem dobře.Reakce obchodu Glamonde.cz
Dobrý den, paní Pavlíno,
mrzí nás, že jsme Vám nemohli dodat povlečení, ale je potřeba uvést věc na pravou míru. Objednala jste si povlečení ve výprodeji, u kterého velmi zřetelně uvádíme, že nabídka platí pouze do vyprodání zásob. Vždy dodatečně potvrzujeme dostupnost zboží pro případ, že si více zákazníků koupí povlečení ve stejné chvíli a přesně to se Vám stalo.
Nezáleží na tom, jestli platíte kartou či dobírkou, k zákazníkům se vždy chováme korektně. Není-li již povlečení dostupné, tak v případě platby kartou vracíme peníze obratem. Netřeba nám podsouvat nekalé úmysly.
Více se o našem výprodeji dozví ostatní zákazníci zde:
https://www.glamonde.cz/vyprodej-povleceni
Hezký den
David Svoboda -
Nedoporučuje obchod
- došel jiný vzor než byl objednán
Reakce obchodu Glamonde.cz
Dobrý den,
velmi se Vám omlouvám za pochybení, pokud jsme Vám skutečně poslali jiný vzor povlečení, než jste si vybrala. Mohla jste se nám ozvat obratem, situace už mohla být dávno vyřešená. Nemusela jste čekat, až Vás Heureka vyzve k recenzi. Pro jistotu Vás budu kontaktovat mailem a dohodneme se na výměně povlečení za správný vzor, příp. na vratce povlečení, kdy Vám obratem vrátíme peníze.
Hezký den
David Svoboda -
Nedoporučuje obchod
- Nekorektní chování prodejce
Reakce obchodu Glamonde.cz
Vážení zákazníci,
toto je opět případ nepochopitelné recenze. Zákazník si 24.3. objedná francouzské povlečení s atypickými polštáři a požadavkem na kus látky navíc. Je seznámen s termínem dodání za měsíc, protože výrobní lhůty nelze zkrátit a 14.4. napíše negativní recenzi.
Některé recenze nestojí ani za komentář, ale vyjádřit se bohužel musíme, aby slušným zákazníkům byly zřejmé důvody občasného negativního hodnocení.
David Svoboda -
Nedoporučuje obchod
- Při objednávce zboží,které avizují,že je skladem a expedují do 24 hodin napíši je vyprodané za 2-3 týdny bude. Poté jsem ho objednal za skoro 3 týdny znovu /bylo opět skladem /odpověď? Kupodivu je ve výrobě bude do pátku u Vás od ponděli.Zase nic.Skvělý přístup.Novotný
Reakce obchodu Glamonde.cz
Dobrý den,
pokud zákazník jako své jméno uvede LIDL Ludwigsfelde, napíše telefonní číslo 123456789 a použije náš vlastní firemní mail, pak to na důvěryhodnosti takového zákazníka nepřidá a musíme vyhodnocovat, jestli si z nás někdo nedělá legraci a balíček se nám nevrátí jako nedoručitelný. Bylo by tedy vhodné udělat objednávku na skutečné a existující jméno, pak objednávku nemusíme rušit.
Na webu uvádíme dostupnost zboží a pokud ho v dané chvíli neobjednáte a čekáte, až se naskladní, tak se může stát, že se v mezičase opět vyprodá. Na velkou poptávku po našem povlečení reagujeme posilováním výroby, takže během krátké doby budou opět všechny vzory trvale skladem.
Je samozřejmě mrzuté, že občas musí zákazníci čekat na dotisk, ale vždy se na tom s nimi dohodneme a od té chvíle už má jejich objednávka přednost.
S pozdravem
David Svoboda
jednatel společnosti -
Nedoporučuje obchod
- Zboží nebylo doručeno, přislíbeno doručení cca do měsíce.
Pokud není zboží možno doručit, nemá být v nabídce, vybral bych si z jiné nabídky.
Reakce obchodu Glamonde.cz
Dobrý den,
u každého vzoru a velikosti zřetelně uvádíme, zda je skladem, příp. kdy bude dostupné. Pokud nechcete či nemůžete na povlečení čekat, tak Vám nic nebrání vybrat si z jiné nabídky. V každém případě jsme Vás obratem kontaktovali a s dotiskem za měsíc jste souhlasil.
Hezký den
David Svoboda -
Nedoporučuje obchod
Materiál není příjemný, je chladivý a lesklý. Za cenu 1 700,- Kč je předražený. Při jiném zakoupení byl matriál taky drahý, ale velmi příjemný.
Zakoupeno od firmy Klinmam.Reakce obchodu Glamonde.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste s povlečením spokojená, ale bavlna už z principu nemůže být chladivá, není to polyester. Bavlněná vlákna přijímají teplotu lidského těla a spánek v takovém povlečení je velmi příjemný. Určitý vliv má pokojová teplota v ložnici těsně před ulehnutím do povlečení, ale při běžné pokojové teplotě Vás v lednu bavlněné povlečení chladit nemůže.
Lesk s pocitem chladu rovněž nesouvisí. Lesku je dosaženo kalandrováním, jedná se o výrobní operaci, kterou vytváříme vědomě. Záleží pouze na našem uvážení, jak velkého lesku chceme dosáhnout, hřejivost tím ovlivněna není.
Nebudeme se zde vyjadřovat k povlečení konkurenčních značek, na Vaší straně bohužel došlo k nepochopení egyptské bavlny. Egyptská bavlna je jemná a hebká, má svoji cenu a takto ji i zákazníci vnímají. Její funkcí není nadprůměrná hřejivost jako u hrubého flanelového povlečení.
Hezký den
David Svoboda -
Nedoporučuje obchod
čekal více než 2 týdny. nikdy nic nedodali. Tento produkt již nepotřebuji
Reakce obchodu Glamonde.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste spokojený s našimi službami, pravděpodobně došlo k chybě v komunikaci.
Dne 31.8. jste si objednal francouzské povlečení, které nebylo skladem a u kterého zřetelně na webu uvádíme, že bude dostupné za čtyři týdny. Následující den 1.9. v 11:27 jsme Vám pro jistotu poslali mail, ve kterém Vás žádáme o informaci, zda jste ochotný na výrobu čekat. Do dnešního dne jsme od Vás neobdrželi žádnou odpověď.
Uznávám, že bylo naší chybou, že jsme Vás nekontaktovali telefonicky, možná Vám spadl náš mail do spamu. Nastavíme lépe technická pravidla pro objednávky, u kterých čekáme na vyjádření zákazníka.
Omlouvám se za nepříjemnosti a přeji hezký den.
David Svoboda -
Nedoporučuje obchod
Povlečení reklamují jako "nemačkavá úprava", ale mačká se a hodně. Bylo mě arogantně až trapně vysvětleno, že nerozumím kvalitě a že jsem si to pomačkala schválně a stačí trochu přežehlit. To ano, ale po vyspání je to zase hodně pomačkaný. Nebudu vypisovat celou velmi nechutnou anabázi. Podle mého názoru kvalita neodpovídá ceně. Firmě přeji hodně spokojených zákazníků.
Reakce obchodu Glamonde.cz
Vážení zákazníci,
mrzí nás, že Heureka neumožňuje nahrávat sem fotky, abyste si mohli udělat představu o tom, jak vypadá povlečení, které nám zákaznice po jeho použití vrátila. Povlečení totiž bylo v naprostém pořádku a vypadalo velmi hezky. Vysokou kvalitu našeho povlečení potvrzují mnohé pozitivní recenze ostatních zákazníků.
Okolnosti této vratky byly natolik podivné, že by nebylo vkusné je zde zveřejňovat. V obecné rovině však platí, že:
1. Můžete od objednávky odstoupit ještě před jejím odesláním, stačí požádat o její storno.
2. V případě, že si povlečení necháte doručit a z nějakého důvodu si nákup rozmyslíte, máte právo nám ho nepoužité a nevyprané vrátit ve lhůtě 100 dnů.
3. Na webu zřetelně uvádíme, že nežehlivá úprava neznamená, že se povlečení ani trochu nepomačká, bavlna není polyester.
Samozřejmě se může stát, že uděláme my nebo Vy nějakou chybu. V takovém případě se neostýchejte nás kontaktovat, každou nepříjemnost se snažíme vyřešit ve prospěch zákazníků, pokud nás hned v první větě místo pozdravu neurážíte :-)
Hezký den
David Svoboda
jednatel společnosti -
Nedoporučuje obchod
nazor nelze zdelit nebot se to slusne vyjadrit nelze.