• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace
    • Dlouhá doručovací doba

    Na zboží jsem čekal přes dva měsíce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    21.3. jsem objednal asi 10 položek. Je 3.4. a do dnešního dne jsem nedostal ani zboží ani termín dodání. Obdržel jsem pouze meil, ve kterém mám ohodnotit služby, Jedním slovem dost smutné. Ostatní dodavatele tohoto zboží posílají zboží skladem do druhého dne, takže děkuji, ale některé zboží jsem si už koupil jinde. Janza

  • Nedoporučuje obchod

    Vy peníze máte,ale my zboží ne. Tak ho laskavě dodejte a nebo vraťte peníze

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednavka zatim visi 11. den v eshopu... neprislo mi zatim zadne info co se deje a jak postupovat dale...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • sortiment zboží

    čínské zboží, vysoce nekvalitní, vysoká míra úmrtnosti, padělané součástky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím nelze říct kdy zboží dorazí -den ,měsíc ,rok,viz tabulka eschopu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Širší sortiment
    • Špatná dopravní dostupnost - při nákupu korunových položek drahé poštovné
    • Nepřesnost v objednávce - v objednávce nebylo jasné kolik daného produktu objednávám (dostal jsem méně než jsem očekával)
    • Nepřehledný web
    • Obsluha nebyla příliš vstřícná
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží uvedené skladem, skladem není.

    Z obchodu pouze chodí automatické emaily o nedostupnosti výrobku, nikdo osobně nezavolá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prečo nemám kondenzátory, ktoré potrebujem?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vybral jsem si 8 položek, jedna položka byla pouze k vyzvednutí na prodejně. Vzhledem k ceně dopravného 420,-Kč jsem si zvolil vyzvednutí všech 8 položek na prodejně s platbou předem. Poslali mi 2 faktury jednu na 1 položku a druhou fakturu na zbylých 7 položek. Přitom to byla jedna objednávka. Pro ně obrovský problém.

  • Nedoporučuje obchod

    • 9
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnešního dne jsem kromě potvrzení objednávky nedostal žádnou
    zprávu o stavu objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Až doma jsem zjistil, že konektory byly v balíčku jen po jednom, i když jsem jich objednával větší množství. Budu je muset dokupovat a to je vopruz, navíc jsem je už zaplatil, a to mě štve. Nezkontroloval jsem si to, sem blbec.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochotná a neznalá obsluha

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nedorazilo. Tak co mám hodnotit?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jeden ze dvou takovýchto obchodů v Plzni (s tím že ten druhý je na tom ještě hůře ) takže na to vedení evidentně spoléhá...
    • Šílené fronty,objednávka e-shopu (vše skladem) je vyřízeny ve většině případů po více jak 5.dnech,což je v dnešní době neskutečné.

    Reakce obchodu GES-ELECTRONICS

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Vaše objednávka ze dne 29.12.2017 mohla být vydána nejdříve 4.1.2018, jelikož to byl první prodejní den v roce, po inventuře ve dnech 2.-.3.1.2018. Omlouváme se Vám za prodlevu v expedici a zároveň je pochopitelné, že ze stejného důvodu bylo zakázníků v prodejně v ten den více než je obvyklé. Všříme, že příští nákup již proběhne plně k Vaší spokojenosti. GES.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Měli vše skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikde nic ani nikdo nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží které je na e-shopu není na skladě

    Reakce obchodu GES-ELECTRONICS

    Dobrý den, abychom mohli Vámi popsanou situaci prověřit, dovolte nám požádat Vás o bližší informace. E-shop www.ges.cz zobrazuje skaldovou dostupnost na jednotlivých sakldech/ pobočkách v reálném čase. Samozřejmě se může stát, že fyzicky na dané prodejně kus chybí. Nicméně objednáte-li on-line, dokončením objednávky je pro Vás požadované množství rezervováno, nemůže se stát, že by je zakoupil jiný zákazník. Děkujeme Vám předem za odezvu. GES.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • neumí zabalit.
    • dorazilo poškozené.

    Reakce obchodu GES-ELECTRONICS

    Dobrý den, Vaše zkušenost nás velice mrzí. Pro prověření situace nám, prosím, sdělte číslo zakázky. Byla zásilka Vámi reklamovaná u přepravce? Děkujeme Vám předem za bližší info a omlouváme se Vám za komplikace. GES.CZ