Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží není vhodné. Žádná komunikace ze strany prodávajícího.

    Reakce obchodu GELIS.cz

    Tento zákazník je z Francie a udělal u nás již 14 objednávek od roku 2022 v celkové hodnotě přes 200.000 Kč. U poslední objednávky 6ti USB modemů zjistil, že modemy nemají Hilink funkci a potřebuje nám je vrátit za jiný druh zboží. Napsal 21.6 (pátek) a v pondělí a 24.6 (pondělí) udělil negativ, že nekomunikujeme. Sami se tomu tady v kanceláři divíme - zejména citlivější Sandra s čerstvě vytrženou a bolavou stoličkou si na to musela dát kafe, aby se uklidnila. Přes perfektní dosavadní obchodní spolupráci nás nenapadlo, že bude panLamiere tak netrpělivý a jestli tento víkend nepřehnal trošku délkou pobytu na sluníčku. Vůbec tento jeho rozmar nechápeme. Má již dávno odeslán postup pro výmenu zboží. V pátek odpoledne, sobotu a neděli prostě v létě skáčeme do vody, netrápíme se ve 30ti stupních za obrazovkami PC.

    Celý tým Gelis.cz (dnes konkrétně Martin a Sandra s bolavým zubem).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Fake

    Keďže už mám jedny slúchadla tohto modelu tak som kúpil ďalšie.Bohuzial fake.Zvuk pyska,materiály ine,balenie podobne.Takze to nie sú originálne.

    Reakce obchodu GELIS.cz

    Dobrý den! Toto opravdu není možné. Jsme napojeni přímo na oficiální distribuci sluchátek SONY CZ a Panasonic CZ, objednávky tedy uspokojujeme přímo z distribučního skladu těchto společností. Objednal jste si ale špuntová sluchátka Panasonic za 110 Kč a SONY za 410 Kč. Za tyto ceny seženete i u kvalitních značek pouze průměrný zvukový projev. Zejména u špuntovek za 110 Kč nemůžete čekat zázraky. Je zcela běžné, že se sluchátka revidují a distribuují v různých obalech pro různé trhy. Pokud jste z Prešova (Slovensko), tak je možné, že máte sluchátka z jiné distribuce (například pro Maďarský, nebo Polský trh). Na sluchátka je samozřejmě klasická 24 měsíční záruka. S pozdravem Tým GELIS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Obrázek neodpovídá výrobku.
    Výrobek nedorazil tak, jak jsem si přála.

    Reakce obchodu GELIS.cz

    Dobrý den! Vzhledem k tomu, že jste zahraniční zákazník, tak předpokládáme, že se Vám pro psaní recenze nabídl automatický překlad. Zakoupila jste si cestovní polštářek do letadla Xiaomi a fotky od výrobce skutečně odpovídají reálnému stavu výrobku. V systému vidíme, že i Vámi vybranou dopravu do Z-BOXu jsme dodrželi. Pokud Vám výrobek z nějakého důvodu nevyhovuje, tak je možné jej do 14ti dní bez udání důvodu vrátit. To je to nejmenší.

    S pozdravem Tým GELIS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    в імейлі один номер замовлення а в засилковій інший
    я заплатив гроші а посилку забрати неможу

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem si objednal k vyzvednutí v AlzaBoxu. Při převzetí dopravcem jsem si všiml, že je místo vyzvednutí jiné než jsem požadoval. Obratem jsem kontaktoval obchod i dopravce. Ačkoliv byla přeprava stále v procesu a přesměrování by nebyl žádný problém, tak jak obchod tak dopravce hledali spíše výmluvy než řešení. Obchod jako takový OK, doručení katastrofa.

    Reakce obchodu GELIS.cz

    Omlouváme se. AlzaBoxy bohužel nejsou nafukovací a pokud je některý plný a nepřijímá další zásilky, zboží se přesměruje na nejbližší možné místo. Snažili jsme se Vás na to 2x telefonicky upozornit, ale nezvedal jste nám telefon. Váš GELIS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Spam/podvodné sms

    Začali mi chodiť spam sms obsahujúce linky bohviekam

    Reakce obchodu GELIS.cz

    Dobrý den!
    Mrzí nás, že Vám chodí SPAM. Bohužel taková je doba. SPAM chodí každému, dokonce i nám a nic s tím neuděláme. My žádný SPAM nerozesíláme. Samotné nás nevyžádaná pošta velmi irituje a klidně by jsme se obešli i bez ní.

    Pokud Vám došel nějaký SPAM na číslo SIMkarty, kterou jste si u nás koupil před 10ti dny, tak se jedná pouze o náhodu vůbec nesouvisející z vaším nákupem a naším e-shopem. Spameři, rozesílající SPAMy, používají většinou generátory náhodných čísel a střílejí tzv. "na slepo". Váš GELIS.cz.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoporučuji , chtel sem si vybrat číslo , to ze to nelze , mi bylo sděleno az po odeslání zasilky , (editováno) .....a hlavne predrazene !! To je žiďárna (editováno)!! Zadavte se temi penezi, kupovala si tl moje mala dcera za sve kapesne, ja byl silně proti ,ale ona chtela prázdniny ,za prve si vybrat hezke cislo , za druhe data .... Pak sem ji vysvetlim proč jsem to nechtel koupit jak (editováno) jste.... NIKDY VICE TENTO OBCHOD

    Reakce obchodu GELIS.cz

    Dobrý den! Edice SIM, kterou jste si zakoupil, nemá uvedena telefonní čísla na obale, ale uvnitř balení a toto balení je tepelně zatavené. Nejde se k němu tedy dostat. Na naši odpověď jste již nereagoval a objednávku nestornoval, tak jsme Vám zboží standradně odeslali. Za komplikace se omlouváme. Váš GELIS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena je hodně přemrštěná. Kartu jsem potřeboval a zrovna nikde nebyla za původní cenu. Raději počkejte, až O2 nebo T-mobile znovu karty dají do prodeje.

    Reakce obchodu GELIS.cz

    Dobrý den! Mrzí nás, že jste nebyl spokojený s nákupem. Doporučujeme využívat cenové srovnávače, kde se dá některý sortiment nakoupit u konkurence i levněji. Není v našich silách a někdy to není ani možné, mít u všeho zboží nejlevnější cenu.

    S pozdravem Tým GELIS.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    Klamavá reklama, zboží se tváří jako nové, ve skutečnosti je použité, zdá se že značně.

    Reakce obchodu GELIS.cz

    Dobrý den! Zakoupil jste si zánovní, rozbalený použitý venkovní střešní modem na SIMkartu. Vše je a bylo v popisu detailně popsáno. Už z této podstaty se to nemůže tvářit jako nové zboží. Zřejmě jste svůj nákup učinil unáhleně a nečetl si popis zboží. Pokud s ním nejste spokojený, není problém jej samozřejmě vrátit ve 14ti denní lhůtě bez udání důvodu. Prosím čtěte si pěčlivěji popisky zboží, zakládáme si na nich. Alespoň předejdeme těmto nepříjemnostem. Váš GELIS.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar zial zatial nedorazil

    Reakce obchodu GELIS.cz

    Dobrý den pane Michale. Zboží jste si od nás objednal 13.11. ale platba nám od Vás došla až 16.11 a 17.11 byl svátek. Zboží bohužel zatím neumíme teleportovat, ikdyž vidíme, že někteří netrpěliví zákazníci by si to evidentně přáli. Váš GELIS.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sluchatka nejdou

    Reakce obchodu GELIS.cz

    Sluchátka fungují. Slečna si u nás zakoupila sluchátka SONY se standardem bluetooth 4.2 a má zřejmě novější zařízení s novější verzí bluetooth 5 a nebo 6.0 a tato zařízení nejsou vzájemně kompatibilní. Zákaznici jsme doporučili sluchátka vrátit a odstoupit od smlouvy v zákonné lhůtě 14ti dní, případně je používat se starším zařízením, které by je podporovalo. Zatím se nám ale nevyjádřila, jen napsala tuto recenzi. Gelis.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Zatím se mi nestalo, aby zboží nebylo do 7-mi dnů doručeno. Naztratilo se cestou?

    Reakce obchodu GELIS.cz

    Dobrý den! Vaše objednávka Vám byla podle trasovacího čísla v pořádku doručena druhý den po objednání. Neudělil jste prosím recenzi omylem k jinému zboží nakoupenému na jiném e-shopě? Tým GELIS.cz