Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Objednávku jsem stornoval, neboť jedna, pro mne důležitá položka,i když měla být skladem, již byla vyprodána a s naskladněním se již nepočítá.
-
Nedoporučuje obchod
- Doručení rychlé a bezproblémové.
- Zboží muselo ležet na skladě příšerně dlouho.
- Nebylo vyčištěno (v skleničkách byly pavučiny a mrtvý pavouk)
- Lahev byla porušena a trocha alkoholu z ní unikla.
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den velice se omlouváme pokud byl nějaký problém se zbožím velice nás to mrzí bohužel od vás neregistruji žádnou reklamaci ani komunikaci stačí nám napsat a zboží obratem vyměníme na naše náklady ,omlouváme se za komplikace a přejeme krásný den
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Bylo doručeno zboží, které jsem si neobjednala. Objednávka byla provedena těsně před Vánocemi, tak jim bylo jasné, že zboží nebudeme vracet.
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den za vaše nespokojenost nás velice mrzí ,každopádně jak jsme psali jedná se o naprosto stejné kafe pouze v novém obalu který je čistě kosmetický jeho chuť i složení jsou stále stejné.Omlouváme se za nepříjemnost a přejeme krásný den
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Balení jak ze školky.
-
Nedoporučuje obchod
Nemají to co nabízejí skladem hrůza
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, objednal jste si kávu, u které uvádíme, že je na objednávku do 2 týdnů. Obratem po odeslání objednávky Vás kolegové kontaktovali s tím, že výrobce této kávy má výpadek ve výrobě a bohužel aktuálně nebudeme schopni kávu sehnat. S kolegou jste se domluvili na výměně kávy, kterou Vám obratem vyměnil a objednávku jsme ihned odeslali.
Omlouváme se za komplikace, bohužel aktuálně má spoustu výrobců výpadky v dovozu, či výrobě kvůli rapidnímu zvýšení objednávek na vánoce. Věřím, že příští objednávka již bude v pořádku
Děkujeme za pochopení -
Nedoporučuje obchod
- Ani po týdnu od odeslání, zboží nedorazilo, dodavatel změnil přepravce bez souhlasu zákazníka a zboží je buhví kde. dodavatel nechce řešit, pouze se vymlouvá na předvánoční dobu, ostatní přepravky však dodávaní do 24 hodin.
ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI.
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, vzniklá situace nás opravdu moc mrzí.
Dopravu jsme Vám museli změnit, jelikož máte v objednávce více, než 20 lahví. Messenger je jediný přepravce, který tak velké objednávky přepravuje, aniž by je poškodil, všichni ostatní přepravci dávají lahve na přepravní pásy, kde balíky mohou padat až z 1,5metrové výšky. Co se týče dopravy, odeslali jsme objednávku v neděli - kdy přepravci nejezdí, neodesílali jsme tedy před týdnem, ale před 3 dny, opravdu nás moc mrzí, že čekáte déle, ale vrcholí vánoční sezóna a přepravci skutečně uvádí doručení 3-5 pracovních dnů - toto bohužel opravdu nemáme jak ovlivnit. Volali jsme přímo přepravci Messenger a bylo nám řečeno, že se omlouvají, ale z kapacitních důvodů rychlejší doručení aktuálně nedělají.
Ještě jednou se za komplikace moc omlouváme -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- větší výběr různých druhů kapslí Tassimo
- balíček "Kávové Kapsle Tassimo Jacobs Cappuccino Choco - 8ks - EXPIRACE 11/2024 Kód: KA8763" měl sice při objednání uveden termín expirace 11/2024, ale netušil jsem, že při vystavení objednávky 26.11.2024 budou mít tyto kapsle na balíčku uveden termín expirace již 9.11.2024 a to ještě při doručení zásilky až 2.12.2024. Takže dodat kapsle již s prošlou lhůtou nesvědčí o dobré činnosti vašeho e-shopu. Ale reklamovat to nebudu, protože mi nestojí za to zásilku znovu balit a jít s balíkem na poštu, abych vám to poslal zpět. A navíc vaše lhůta dodání zásilky je více než 2x delší než u jiných podobných e-shopů.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod ma na stranke ponuky ktore realne nepredava
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den velice se omlouváme za komplikace bohužel dodavatel vámi objednané zboží přestal dovážet a nadále již nebude v prodeji.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží je na shopu vedené jako skladem, ale je to klamání spotřebitele, skladem rozhodně není, hlavně když je s lepší cenou. Po dvou dnech vám obchod napíše zprávu, že zboží není skladem, zda mají zaslat za dva dny, čímž spadnete do dalšího týdne ....
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, děkujeme za recenzi.
Kontroloval jsem komunikaci s kolegy - objednal jste si 4 kávy Mauro - objednávka byla tvořena 4.11 v 10:30. Kolega ze zákaznické podpory Vám za necelou hodinu od objednávky psal mail a to přesně v 11:15, že kávu máme skladem pouze 3x a jestli si přejete vyčkat na naskladnění do dalšího týdne, nebo objednávku pokrátit. Vaše odpověď nám dorazil až 7.11 - kolegové Vás tedy informovali obratem a Vaše odpověď k nám dorazila až 7.11 - po 3 dnech s tím, že vyčkáte.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem J. Los - vedoucí zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem po 19 dnech stále nedostal.Obchod není schopen napsat z jakého důvodu ,nebo proč objednávku ještě neodeslal.
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den velice se omlouváme nedorozuměním se nám objednávka ztratila když jsem odepisovali zákazníky kvůli výpadku u téhle kávy jež přes dva měsíce se nevyráběla a teprve dnes nám dorazila na sklad , obratem odesíláme a přidáme vám nějakou pozornost.Ještě jednou se omlouváme
-
Nedoporučuje obchod
Prostě jsem to nezvládl.
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den velice nás mrzí ze se vám nepovedlo vyzvednout balíček ze z-boxu příště bychom doporučili jiný způsob dopravy nebo poprosit člena rodiny o pomoc s vyzvednutím balíku z box
-
Nedoporučuje obchod
- Jeden výrobek dodán v jiném obalu, než uvedeno na stránkách
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den velice se omlouváme ale několikrát jsme vás kontaktovali jak mailem tak přes telefon ale pokaždé bez odezvy , bohužel nám dodavatel zboží dodává už jen v novém balení
-
Nedoporučuje obchod
8.10. jsem objednala na dobírku,
14.10. info o vychystání zásilky
25.10. a zatím zboží nedorazilo
...ale už mi přišly tři žádosti o hodnocení
e-shopu
...tak hold píšu... když to tak má e-shop nastavenoReakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den vaše nespokojenost nás mrzí , každopádně objednávka u nás byla zabalena a obratem odeslána informace o tom že zboží nedorazilo jsme do teď nedostali o vás ani od dopravce , objednávku obratem zkontrolujeme
-
Nedoporučuje obchod
Čekala jsem 14 dnů než oznámili,že zmíněný produkt nemají.
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den ,
velice nás Vaše nespokojenost mrzí, bohužel zboží bylo na objednání do 10 dnů ale kvůli potížím spojeným s povodněmi nám dodavatel nebyl schopny zboží dodat ještě jednou se velice omlouváme za vzniklé komplikace. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Levný
- Široký sortiment
- Dlouhá doba doručení
4 dny trvalo než si všimli že tam je nějaká objednávka..
Jsem zvyklý že v dnešní době se běžně expeduje do druhého dne. -
Nedoporučuje obchod
špatná kušenost
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den velice nás mrzí vaše špatná zkušenost bohužel ledvinka kterou jste si objednal byla pouze do vyprodání zásob byla vám nabídnuta jiná o kterou jste neměli zájem tak byla objednávka zrušena vaše nespokojenost nás velice mrzí
-
Nedoporučuje obchod
Prodejce lže. Tvrdí, že jsem uvedl špatnou adresu. To je ta lež. Musí být kdykoli prokázáno. Nedoporučuje se!
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den,
v objednávce máte vyplněnou jak špatně ulici, kde Vám chybělo číslo domu, jelikož jste udal číslo domu firmy, kde Vás neznali, tak bylo i špatné PSČ. Kurýr Vám dokonce 2x telefonoval a nespojil se s Vámi. Mailem jsme s Vámi vše řešili, ale bohužel i přes všechny maily jste nám správnou adresu nezadal, nebylo tedy v našich silách se s Vámi domluvit. Peníze jsme Vám tedy obratem vrátili i včetně poštovného a balík nechali stáhnout zpět k nám na sklad. -
Nedoporučuje obchod
Bylo objednáno před týdnem 23.7.2024, v pátek 26.7.2024 bylo zjištěno, že obsah balíků byl během přepravy Zásilkovnou poškozen a vrací se zpět. Bylo tedy špatně zabaleno.
Dnes je 30.7.2024, čtvrtý den od zjištění problému, týden po objednání a nic ještě není ani na cestě. -
Nedoporučuje obchod
Česká Pošta s.p. (ČP) pravděpodobně ztratila zásilku. Zásilka zaplacena 26.6. Obchod na e-mailovou komunikaci neodpověděl. Tak jsem je telefonicky kontaktoval a bylo mi sděleno, že balík pošlou znovu a s ČP si to vyřeší, protože já ani nemohu. Do dnešního dne (11.7.) se nic nestalo, komunikace opět nula. Když jsem jim dnes opět zavolal pracovník Gastroklubu mi sdělil, že už se mnou přeci komunikoval a že nejdříve budou čekat na vyjádření ČP a až potom mi sdělí co bude dál. Kdy to bude ale neví. Prostě budeme čekat na vyjádření!
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, vzniklá situace nás opravdu moc mrzí, opravdu nás moc mrzí, že Česká Pošta ztratila balík a hluboce se za ně omlouváme. Situaci jsem s Vámi řešil osobně já a bohužel vše není pravdivé, jak tvrdíte. Kolega s Vámi komunikoval s tím, že zásilku zašleme obratem, ale nevšiml si bohužel, že je již uhrazená a v tom případně musíme čekat na vyjádření pošty kvůli tomu, že často zásilku doručí za pár dnů od nahlášení. V telefonu jsem se Vám snažil vysvětlit, že nás situace moc mrzí, ale bohužel musíme čekat na vyjádření pošty, jelikož je zásilka ztracená a ze zákona mají na reklamaci měsíc, z pošty se nám ozvali až dnes, kdy jste volal. Bohužel jsem Vám situaci nemohl dostatečně vysvětlit, jelikož jste mě nepustil ke slovu a telefon mi po výroku, že jsme zloději zavěsil. Situace nás opravdu moc mrzí a věc řešíme s poštou, nicméně jsem Vám neřekl, že nevíme, kdy to bude, ale že věc vyřešíme ihned - veškeré telefony máme nahrány a pro jistotu jsme si je ještě znovu přehrávali. Peníze Vám budou ještě dnes vráceny zpět.
Ještě jednou se za komplikace moc omlouváme. -
Nedoporučuje obchod
Místo objednané láhve alkoholu, došla nasáklá krabice
Očividně velmi laxní balení
Vrací se odesilateliReakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den,
velice se omlouváme za způsobené komplikace,ale bohužel od Vás neevidujeme žádnou reklamaci,pokud se něco stalo s objednávkoutak prosím napište info do mailu,děkujeme.