Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží je na shopu vedené jako skladem, ale je to klamání spotřebitele, skladem rozhodně není, hlavně když je s lepší cenou. Po dvou dnech vám obchod napíše zprávu, že zboží není skladem, zda mají zaslat za dva dny, čímž spadnete do dalšího týdne ....
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, děkujeme za recenzi.
Kontroloval jsem komunikaci s kolegy - objednal jste si 4 kávy Mauro - objednávka byla tvořena 4.11 v 10:30. Kolega ze zákaznické podpory Vám za necelou hodinu od objednávky psal mail a to přesně v 11:15, že kávu máme skladem pouze 3x a jestli si přejete vyčkat na naskladnění do dalšího týdne, nebo objednávku pokrátit. Vaše odpověď nám dorazil až 7.11 - kolegové Vás tedy informovali obratem a Vaše odpověď k nám dorazila až 7.11 - po 3 dnech s tím, že vyčkáte.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem J. Los - vedoucí zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem po 19 dnech stále nedostal.Obchod není schopen napsat z jakého důvodu ,nebo proč objednávku ještě neodeslal.
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den velice se omlouváme nedorozuměním se nám objednávka ztratila když jsem odepisovali zákazníky kvůli výpadku u téhle kávy jež přes dva měsíce se nevyráběla a teprve dnes nám dorazila na sklad , obratem odesíláme a přidáme vám nějakou pozornost.Ještě jednou se omlouváme
-
Nedoporučuje obchod
Prostě jsem to nezvládl.
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den velice nás mrzí ze se vám nepovedlo vyzvednout balíček ze z-boxu příště bychom doporučili jiný způsob dopravy nebo poprosit člena rodiny o pomoc s vyzvednutím balíku z box
-
Nedoporučuje obchod
- Jeden výrobek dodán v jiném obalu, než uvedeno na stránkách
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den velice se omlouváme ale několikrát jsme vás kontaktovali jak mailem tak přes telefon ale pokaždé bez odezvy , bohužel nám dodavatel zboží dodává už jen v novém balení
-
Nedoporučuje obchod
8.10. jsem objednala na dobírku,
14.10. info o vychystání zásilky
25.10. a zatím zboží nedorazilo
...ale už mi přišly tři žádosti o hodnocení
e-shopu
...tak hold píšu... když to tak má e-shop nastavenoReakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den vaše nespokojenost nás mrzí , každopádně objednávka u nás byla zabalena a obratem odeslána informace o tom že zboží nedorazilo jsme do teď nedostali o vás ani od dopravce , objednávku obratem zkontrolujeme
-
Nedoporučuje obchod
Čekala jsem 14 dnů než oznámili,že zmíněný produkt nemají.
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den ,
velice nás Vaše nespokojenost mrzí, bohužel zboží bylo na objednání do 10 dnů ale kvůli potížím spojeným s povodněmi nám dodavatel nebyl schopny zboží dodat ještě jednou se velice omlouváme za vzniklé komplikace. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Levný
- Široký sortiment
- Dlouhá doba doručení
4 dny trvalo než si všimli že tam je nějaká objednávka..
Jsem zvyklý že v dnešní době se běžně expeduje do druhého dne. -
Nedoporučuje obchod
špatná kušenost
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den velice nás mrzí vaše špatná zkušenost bohužel ledvinka kterou jste si objednal byla pouze do vyprodání zásob byla vám nabídnuta jiná o kterou jste neměli zájem tak byla objednávka zrušena vaše nespokojenost nás velice mrzí
-
Nedoporučuje obchod
Prodejce lže. Tvrdí, že jsem uvedl špatnou adresu. To je ta lež. Musí být kdykoli prokázáno. Nedoporučuje se!
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den,
v objednávce máte vyplněnou jak špatně ulici, kde Vám chybělo číslo domu, jelikož jste udal číslo domu firmy, kde Vás neznali, tak bylo i špatné PSČ. Kurýr Vám dokonce 2x telefonoval a nespojil se s Vámi. Mailem jsme s Vámi vše řešili, ale bohužel i přes všechny maily jste nám správnou adresu nezadal, nebylo tedy v našich silách se s Vámi domluvit. Peníze jsme Vám tedy obratem vrátili i včetně poštovného a balík nechali stáhnout zpět k nám na sklad. -
Nedoporučuje obchod
Bylo objednáno před týdnem 23.7.2024, v pátek 26.7.2024 bylo zjištěno, že obsah balíků byl během přepravy Zásilkovnou poškozen a vrací se zpět. Bylo tedy špatně zabaleno.
Dnes je 30.7.2024, čtvrtý den od zjištění problému, týden po objednání a nic ještě není ani na cestě. -
Nedoporučuje obchod
Česká Pošta s.p. (ČP) pravděpodobně ztratila zásilku. Zásilka zaplacena 26.6. Obchod na e-mailovou komunikaci neodpověděl. Tak jsem je telefonicky kontaktoval a bylo mi sděleno, že balík pošlou znovu a s ČP si to vyřeší, protože já ani nemohu. Do dnešního dne (11.7.) se nic nestalo, komunikace opět nula. Když jsem jim dnes opět zavolal pracovník Gastroklubu mi sdělil, že už se mnou přeci komunikoval a že nejdříve budou čekat na vyjádření ČP a až potom mi sdělí co bude dál. Kdy to bude ale neví. Prostě budeme čekat na vyjádření!
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, vzniklá situace nás opravdu moc mrzí, opravdu nás moc mrzí, že Česká Pošta ztratila balík a hluboce se za ně omlouváme. Situaci jsem s Vámi řešil osobně já a bohužel vše není pravdivé, jak tvrdíte. Kolega s Vámi komunikoval s tím, že zásilku zašleme obratem, ale nevšiml si bohužel, že je již uhrazená a v tom případně musíme čekat na vyjádření pošty kvůli tomu, že často zásilku doručí za pár dnů od nahlášení. V telefonu jsem se Vám snažil vysvětlit, že nás situace moc mrzí, ale bohužel musíme čekat na vyjádření pošty, jelikož je zásilka ztracená a ze zákona mají na reklamaci měsíc, z pošty se nám ozvali až dnes, kdy jste volal. Bohužel jsem Vám situaci nemohl dostatečně vysvětlit, jelikož jste mě nepustil ke slovu a telefon mi po výroku, že jsme zloději zavěsil. Situace nás opravdu moc mrzí a věc řešíme s poštou, nicméně jsem Vám neřekl, že nevíme, kdy to bude, ale že věc vyřešíme ihned - veškeré telefony máme nahrány a pro jistotu jsme si je ještě znovu přehrávali. Peníze Vám budou ještě dnes vráceny zpět.
Ještě jednou se za komplikace moc omlouváme. -
Nedoporučuje obchod
Místo objednané láhve alkoholu, došla nasáklá krabice
Očividně velmi laxní balení
Vrací se odesilateliReakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den,
velice se omlouváme za způsobené komplikace,ale bohužel od Vás neevidujeme žádnou reklamaci,pokud se něco stalo s objednávkoutak prosím napište info do mailu,děkujeme. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Přes telefonické ujištění, že zboží bude doručeno k danému termínu, bylo doručeno později.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednal, objednávka byla potvrzena, dokonce jsem byl urgován, abych zaplatil, protože jsem platil převodem a v konečném důdledku nebylo objednané zboží skladem.
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, Vámi objednané zboží jsme měli skladem 1ks a další bychom objednali do 14 dnů o čemž jsme Vás ihned informovali. Na Vaši žádost jsme objednávku zrušili, jelikož jste nechtěl čekat
-
Nedoporučuje obchod
- zboží jsem objednala a nic nepřišlo
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, Vaši objednávku jsme zrušili, protože Vámi zvolená pobočka byla zrušena a jinou ve Vašem okolí nemáte. Kolegové se Vám pokoušeli 2x dovolat a vidím i mailovou komunikaci, na kterou neobdrželi více, jak týden odpověď. Proto jsme objednávku zrušili. Pokud máte o zboží stále zájem, prosím kontaktujte nás a rádi objednávku pošleme na jiné výdejní místo.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží mělo bylo v přepravní krabici porušené (vypadlé) výčko a celý vnitřek krabice byl mastný .
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, bohužel od Vás nemáme žádnou reklamaci, mail, ani telefon. Pokud bylo na zboží cokoli v nepořádku, obratem nás prosím kontaktujte a zboží Vám vyměníme za nové. Situace nás opravdu moc mrzí.
-
Nedoporučuje obchod
Některé dárkové balení čaje(zamýšlené jako dárek, měli pokrčené krabičky a datum spotřeby už ne moc vzdálený datu doručení
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, moc nás situace mrzí. Bohužel od Vás neevidujeme ani mail, ani reklamaci, telefonicky se mi s Vámi nedaří spojit, pokud si budete přát, kontaktujte nás na mail [email protected] a zboží Vám vyměníme za nové, nepoškozené
-
Nedoporučuje obchod
Nemohu posoudit zboží, jelikož mi od 6. 3. 2024 nebylo doručeno. Dne 13. 3. 2024 jsem dostal informaci od dopravce, že je balík uložen na pobočce České pošty. Zaplatil jsem a objednal doručení do boxu u domu. Nemám čas ani zájem chodit na poštu, která je otevřena jen několik hodin týdně (proto nakupuji zboží přes e-shop). Pokud byl box plný (nebyl), měl být balík doručen na nejbližší výdejní místo Balíkovny (nebyl). Jedná se o další podvod ze strany České pošty, která je však v rámci mé objednávky smluvním partnerem obchodníka. Obchodník zodpovídá nejen za stav zboží, ale i za jeho doručení zákazníkovi. Je mi líto. Pokud bude zjednána náprava, své hodnocení rád upravím.
-
Nedoporučuje obchod
Zásilku poškodil přepravce a vrátil jí prodejci. Kontakt od prodejce žádný. Zavolal jsem a bylo mi řečeno, že zásilku zpět ještě nemají. Dohodli jsme se, že dají vědět, až zásilka přijde a zkontrolují obsah a rozsah poškození. Po uplynutí dalších 5 dní bez kontaktu jsem dnes volal opět sám a už jsem se nedovolal. Takto si dobrý přístup ke klientovi opravdu nepředstavuji!
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, děkujeme za recenzi a moc nás mrzí Vaše zkušenost. Bohužel balík jsem prověřoval a stále u nás není. Volal jste s kolegou panem Losem, který Vám slíbil, že jakmile se balík navrátí, ihned Vás bude kontaktovat. Bohužel tím, že tam je zboží, které nejde sehnat musíme stále čekat na zásilku dle Vašeho přání, zásilka u nás stále není a dopravce má ze zákona až 3 týdny na vrácení. Co se týče hovoru, tak infolinka funguje od 8:00 do 15:30, vidím, že jste kolegům na infolinku telefonoval v 16:15, kdy už infolinka nefunguje.
Děkuji za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
Ještě nic nedorazilo!