Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- dobrá cena
- delší dodací lhůta
-
Nedoporučuje obchod
- Daný SW je spíše propagací dalšího zboží a složitý ne zrovna přátelský
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, bohužel nerozumíme hodnocení. Kontroloval jsem telefony a chaty, kde se Vám nedařilo udělat objednávku, kolegové Vás navigovali, jak vše dokončit a nakonec jste volali telefonicky a objednávku Vám vytvořili. Na Vaši žádost zaslali fakturu k platbě přovodem, která nebyla uhrazena a objednávka se tedy stornovala
-
Nedoporučuje obchod
ZBOŽÍ NEDORAZILO. NIKDO NEINFORMOVAL.
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, omlouvám se, ale zásilka se nám vrátila jako nevyzvednutá a odmítnuta příjemcem.
-
Nedoporučuje obchod
Doručeno ve smradlavé krabici,bylo mi na blití!
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, vzniklá situace nás opravdu mrzí, bohužel si ji neumíme vysvětlil, zboží jsme dle kamer zasílali v nové krabici, takže by žádný zápach z krabice být neměl. Prosím o informaci, jestli nebyla zásilka náhodou nějak potečená, případně znehodnocená nějakým druhým balíkem? Moc děkuji a omlouváme se
-
Nedoporučuje obchod
- Komunikace
Neproběhlo přesměrování k platbě, chyba. Nikoli mojí vinou. Žádala jsem přes chat o řešení (třeba frakturou), bez zájmu. Po půl hodině čekání jsem napsala, ať tedy objednávku zruší. Do minuty odpověď o zrušení. Nechápu, žádná snaha vyjít zákazníkovi vstříc, aby mohl dokončit objednávku, aby měli tržbu. Než něco řešit, třeba i fakturou, když nelze platit kartou v danou chvíli, raději nereagovat, až to zákazníka přestane bavit a požádá o zrušení. Aspoň, že to udělali.
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, kontroloval jsem Vaši komunikaci s operátory a z naší strany pochybení nebylo.
Psala jste nám, že se nepodařilo zaplatit kartou, na což Vám kolegové odpověděli, že Vám dalším mailem zasílají fakturu a můžete zaplatit běžným převodem. Kolegové odpověděli po půl hodině, jelikož máme aktuálně vánoční sezónu a navíc byla akce black friday, kdy máme opravdu přetížené chaty i linky, nicméně Vám systém ihned napsal, že se Vám budeme věnovat ihned, jak to bude možné a vidím, že Vám po 25 minutách kolega ihned odpověděl a dokonce poslal odpověď i do mailu.
Na tento mail jste odpověděla, že bude lepší objednávku zrušit.
Moc se omlouvám, ale pokud na odpověď spěcháte je vždy nejlepší se s námi spojit telefonicky, kde naši 3 operátoři vyřeší žádost obratem. Na chatu máme v drtivé většině několik zákazníků najednou a nelze odpovídat vždy obratem.
S pozdravem Los Josef - vedoucí zákaznické péče -
Nedoporučuje obchod
Ceny Ok, ale doba dodání hrozná, už je to týden a zboží stále nemám!!! Kdybych nezaplatil předem tak si objednam určitě jinde!
Na jiném e-shopu jsem si objednal 30 kg vážící vysoušeč a za 2! jsem ho měl doma!
Obchod nedoporučuji!Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den,
moc se omlouvám, ale balíkovna, kterou jste si vybral je momentálně přetížená a balíček od čtvrtka čeká na uvolnění místa na pobočce. -
Nedoporučuje obchod
za 6 dní mi zboží ještě nedorazilo
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den,
Vaše zásilka je již druhý den připravena k vyzvednutí u České pošty.
Snažila jsem se Vám dovolat, bohužel neúspěšně. -
Nedoporučuje obchod
- Zboží i když ho inzerovali nebylo skladem a už ho mít ani nebudou.
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, děkujeme za objednávku. U tohoto produktu uvádíme, že je skaldem 1kus, objednal jste si 3kusy a proto jsme Vám ihned psali, že jde o doprodej a další již nebudou. Děkuji za pochopení
-
Nedoporučuje obchod
- Nejdřív něco nabízí a když to zaplatíte oznámí vám,že to nemají.
Příště v tomto obchodu nic nebudu kupovat.
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyl spokojen. Moc se omlouvám, ale u tohoto zboží bylo napsáno, že je na objednání, Ihned po objednání jsme Vám psali a bohužel položka je již sběratelská a nedováží se do ČR - tudíž ji nejde sehnat. Peníze Jsme Vám obratem vrátili.
Ještě jednou se za komplikace omlouváme -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Velký výběr, dobré ceny
- Dlouhá dodací lhůta, jeden den objednáno, druhý den zabaleno, třetí den odesláno, víkend tak že nic, pondělí doručeno.
-
Nedoporučuje obchod
- Sortiment+, ceny+, rychlost+
Ok*****
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlost dodání
- Široký sortiment
- Už u druhé objednávky byla etikata láhve poškozená, neúplný nazev. Vzhledem k tomu, objednaná lahev byla určená jako dárek, tak zklamání. Příští objednávku si hodně rozmyslím.
Obchod nabízí rozmanitý sortiment, rychlé dodání- považuji za výhodu, ale poškození lahví - nečitelnost etiket srazí jejich hodnocení.
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Děkujeme za hodnocení. Bohužel od Vás neevidujeme žádný podnět, stížnost, ani reklamaci. Prosím obraťte se na kolegy na mail [email protected], případně na telefon 792335013 a ihned Vám rádi zboží vyměníme za nové, čitelné.
Moc se za komplikace omlouváme -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychlé dodání
Lahev byla načatá. Vytékal z ní alkohol. Takže ji již nebylo možné darovat dál.
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, děkujeme za objednávku,
moc nás situace mrzí, nicméně k této objednávce nemáme hlášenou žádnou závadu ani reklamaci. Pokud je zboží v nepořádku, prosím obraťte se na náš mail, či telefon a láhev Vám rádi vyměníme za novou. Přeji hezký den -
Nedoporučuje obchod
- Dobrá cena
- Ironická odpověď operátorky, dovolil jsem si po týdnu napsat, kde je balíček.
Doprava trvala týden.
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu ale bohužel zřejmě došlo k nepochopení, naše zpráva neměla znít ani vypadat ironicky, jen jsme vám oznámili stav objednávky.
Ohledně čekací doby - Nás velice mrzí, že jste musel čekat, ale bohužel to bylo ze strany DPD, kdy nemohli doručit dříve, protože pobočka byla přetížena. Tuto informaci nám DPD nepředává.
Od nás balík byl expedován 23.6, tj. den po Vaši objednávce
Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
Objednané zboží nedorazilo a telefon nikdo nezvedne? Takto by shop fungovat neměl!
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá čekací doba
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, děkujeme za hodnocení ale bohužel jste si objednal zboží co uvádíme že je na objednání 5 pracovních dnů a toto zboží se již nedá sehnat jelikož se už nedováží i tuto situaci jsme s vámi prostřednictvím emailu komunikovali a vyřešili jsme výměnou za jiný produkt který je také s na objednání 5 pracovních dnů což vychází na tento čtvrtek 18.5. i tuto informaci jsme vám zaslali že produkt není skladem je na objednání 5 pracovních dnů.
Omlouváme se za případné komplikace a děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
Bohužel kovový štítek na lahvi byl poškozený.
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, vzniklá situace nás velice mrzí, ale bohužel žádnou reklamaci od vás neevidujeme. Prosím kontaktujte nás na náš email [email protected] a reklamaci ihned vyřešíme.
Děkujeme a přejeme hezký den. -
Nedoporučuje obchod
- Prodavají něco co ani nemaji a pak se vymlouvaji,ze poptavka byla obrovská
Měli v akci whisky Caol Illa za velmi atraktivni cenu.Bohužek mozna tak měli jeden kus tak co vim tak kazdy mel storno objednavku.Takze pro me nespolehlivy obchod.I to jednani mi od neprislo fer.
Reakce obchodu GastroKlub.cz
Dobrý den, děkujeme za recenzi a za situaci se moc omlouváme. Akce na caol ilu byla ukončena během 2 hodin a během 2 hodin se nám vyprodaly veškeré zásoby. Bohužel jsme nečekali, že bude zájem tak obrovský a šlo pouze o výprodej posledních kusů, jelikož náš dodavatel tento produkt potřeboval vyprodat, akce byla bohužel pouze do vyprodání zásob.
-
Nedoporučuje obchod
- spatne zvolene zabaleni
-
Nedoporučuje obchod
Spokojenost, ceny dobré, velký výběr, doručení bez problémů.