• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zjiastilo se, ze zbozi nemaji vubec skladem. Kdyby sam nevolal zjistit jestli jsem spravne objednal, tak by prisel o moznsot jeste ten den objednat nekde jinde (byl 4 hodin odpoledne v patek).

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Neochota při reklamaci zboží
    • Se zbožím za 6000Kč jsem neobdržel dodací list, ani fakturu

    Tento obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu gastroeu

    Reklamace přijata 22.09.2021 , zároveň byl odeslán reklamační protokol. Záruční list s dokladem o koupě zboží odeslán na email účet.
    Zákazník odmítl a odmítá zaslat zboží k reklamaci. Jak uvedl u hodnocení zboží , kupní cena je vysoká.
    Požadovanou slevu zákazníkem ve výši 1.000 Kč dát nemůžeme. To bude asi podle tohoto zákazníka ta neochota.
    Přejeme hezký den

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekvalitní a špatně zabalené zboží

    V tomto obchodě jsem si koupil METLEX Odkapávač nádobí. po rozbalení zásilky jsem zjistil, že nádobka na příbory je zmetek. Bodové svary, které měli nádobku držet pohromadě byly špatné a proto se nádobka rozpadá. Dále jsem byl zklamaný z toho, že zboží nebylo dostatečně zabaleno a vlivem přepravy se poškodil i nerezový podnos pod odkapávačem.

    Reakce obchodu gastroeu

    Zboží bylo zabalené v originál obalu a vložené do další krabice.Odkapávač byl zabalen do balícího papíru. Dle mého dostatečně zabalené. Ujišťuji, že balícího papíru mám dostatek a nemusím v žádném případě šetřit. Dbám tedy, aby bylo odeslané zboží dostatečně zabalené. Bohužel se zákazníkem je špatná domluva. Nabídl jsem mu pokud má výrobek výrobní vady, aby zboží vrátil . S tím, že mu vrátím platbu včetně poštovného. Dočkal jsem se pouze výhružné reakce ze strany zákazníka. Má nabídka však platí. Zašlete zboží a já Vám vrátím platbu včetně poštovného. Omlouvám se za způsobené problémy.
    Přejí hezký den

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    teploměr je nefunkční

    Reakce obchodu gastroeu

    Těžko vysvětlit zákazníkovy , kterému je jak tvrdí 85 roků jaký je rozdíl mezi digitálním a manuálním teploměrem. Může teploměr zaslat zpět. Vrátím mu platbu, případně zašlu jiný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zoufalec sliboval roušky bez udání termínu a psal že jsou skladem, předražená jedna P2 za 424,--Kč, což je protizákonné a stát tresty neřeší.

    Reakce obchodu gastroeu

    Pane Jašo z jakého důvodu lžete. Neprodávali jsme respirátory P2, ale respirátory 3M 9322 Aura . Což je zásadní rozdíl. Objednané zboží bylo skladem a byl jste o tom informován. Za zboží jste však nezaplatil a to ani přez zaslanou výzvu.. Vláda nařídila maximální maloobchodní cenu ve výši 350 Kč bez DPH, tj. 423,50 Kč vč. DPH. Toto zboží jsme prodávali za 423 Kč včetně DPH. Nevím tedy o jakém předražení a protizákonném jednání zde píšete.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Čekám druhý týden a zboží nikde..................

    Reakce obchodu gastroeu

    Vážený pane, jak je uvedené toto zboží není skladem. Po vzájemné dohodě bylo pro Vás objednané. Bohužel v tomto případě je dodací lhůta delší. O tomto jste předem věděl a souhlasil jste . Proto nerozumím Vašemu hodnocení. Přejí hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Prodají vše za každou cenu
    • Při jednání o reklamaci se snaží z Vás udělat blbce !!!

    První koupě -velké zklamání-prodají Vám i věc složenou z různých dílů (typů) možná pocházejících z reklamací,které musíte upravovat aby šly složit dohromady a používat.

    Reakce obchodu gastroeu

    Pane, Zemku veškeré zboží které prodávám je nové a nepoužité. Nemám zapotřebí sestavovat zboží z několika různých dílů nebo pocházejících z reklamací a následně takové zboží prodávat . V případě výrobní vady jste mohl bez problémů reklamovat , byl by vám zaslán nový vařič. Podle foto, které jste však zaslal, jste si vařič za pomocí kleští zdeformoval sám. Reklamaci jste zaslal až když už byl vařič po vašem neodborném zásahu zdeformován. Jinak něco podobného co jste dokázal jsem ještě neviděl. Foto mám uložené a mohu případným zájemcům zaslat co jste dokázal. Přejí hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednal som levy a dosiel pravy.

    Reakce obchodu gastroeu

    Pane Masáre byl Vám zaslán levý tak jak jste si objednal a jak je uvedené a znázorněné u tohoto zboží. Tedy tlakový hrnec vlevo a chlazení vpravo. V případě,že jste tuto uvedenou informaci nepochopil a objednal jste si chybně mohl jste napsat případně zavolat. Nebyl by žádný problém Vám toto zboží vyměnit. Připadá mi tedy vaše hodnocení za zbabělé. Přejí hezký den

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace

    Bylo zasláno jiné zboží než jsem si objednaj.

    Reakce obchodu gastroeu

    Pane Valento, opakovaně se Vám omlouvám . Přiznávám, že jsem zaslal omylem jiný lihoměr. Stalo se mojí chybou což nepopírám .Nabídl jsem Vám však ,aby jste zaslal lihoměr s tím, že Vám zašlu správný. Poštovné s odesláním zásilky bych Vám také bez žádného problému uhradil. Toto však jsem Vám také nabídl. Má nabídka stále platí, zašlete lihoměr , já Vám zašlu jiný a poštovné Vám zašlu na bankovní účet. Přejí hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po zaplacení předem se nic neděje, komunikace nulová

    Reakce obchodu gastroeu

    Pane Vejvodo, proč tady lžete. Dne 22.11.2018 jsem Vás informovál na emal , že objednávka byla expedována a je na cestě k Vám. Následně jste obdržel také potvrzení od Zásilkovny na email a i na uvedené tel. číslo. Přejí hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží (lihoměry) byly objednány 25.10.2018,a ten den i zadán příkaz k platbě.potvrzení objednávky z obchodu na můj e - mail.tot vše.nulová komunikace.pan *** editováno*** měl prý následující den dovolenou.tak že proč se zabývat zákazníkem že.následující týden v pondělí opět nic.v ůterý ale zase nic.volám do obchodu jak to je s objednávkou.pan *** editováno*** asi neměl svůj den a objednávku mi zrušil.s čímž jsem souhlasil.další komunikaci zde rozvádět nebudu,to jsme si s panem ***editováno*** vyříkali v meilech.
    ještě tentýž den jsem to samé objednal v e-shopu *** nazev konkurenčního obchodu*** ,a zboží obdržel.podotýkám že objednávku jsem udělal v ůterý 30.10.2018 odpoledne v 16h,a lihoměry jsem měl v ruce ve čtvrtek v 15:30h.takto si představuji dobře fungující obchod.doporučuji všem si před nákupem v tomto e shopu přečíst všchny negativní hodnocení.názor si na to udělejte sami.
    přeji všem pěkný den.

    Reakce obchodu gastroeu

    Pane poručíku Runanine ve výslužbě, nebo jakou to vlastně máte hodnost. Jak je vidět lhaní vám jde dobře. To Vás učili v kasárnách ? Objednávka vytvořena 25.10.2018 s platbou předem na účet. Platba byla připsána na účet 29.10.2018. Následující den 30.10.2018 jste mně kontaktoval s tím jak jsem si mohl dovolit Vás okamžitě nekontaktovat o připsání platby a že vám nebylo doručené zboží.
    Informoval jsem Vás , že jsem byl dne 29.10.2018 za nákupem zboží. Nevím o jaké dovolené to píšete. Dovolenou jsem neměl dobrých 15 let nemám na to na rozdíl od Vás čas. Následně jste mi vyhrožoval negativním hodnocení a žádal jste i písemně zrušit objednávku a vrácení platby. Objednávka byla tedy dne 30.10.2018 zrušena a platba odeslána na Váš účet. Následovala však od Vás cca výhružných emailů, které mám uložené.
    O Vaší osobě mám svůj názor. Naštěstí takových......... jako jste Vy je mizivé procento.