Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    50 %

    Bohužel velice špatná komunikace,na maily odezva žádná a dlouhá čekací doba než zboží dorazí a to po mnoha a mnoha urgencích. Stále dokola: zítra odesíláme, po týdnu stále nic...., tak opět volám a zase to stejné... a toto se opakovalo nejméně 4x.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychle reagovali, byli v kontaktu
    • nabídli obdobný typ výrobku, ale dražší; po odsouhlasení změny a dodávce zboží se ukázalo, že některé důležité parametry má výrobek jiné
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Velmi rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    První objednávka proběhla v pořádku, nemám co vytknout

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi spokojen
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    velmi dobrá komunikace, zboží obratem dodáno.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nejrychlejší dodání za celou dobu,co objednávám přes internet.
    • Večer cca v 18 h.jsem objednal a druhý den před 9 h.bylo dodáno.

    Reakce obchodu GastroTrade

    Děkujeme a přejeme vám hodně úspěchu s naším zbožím

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání zboží

    Spokojenost po všech stránkách.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlý dobrý obchod

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Přehledné webové stránky, rychlost vyřízení objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Potvrzena expedice s číslem DPD, po telefonátu kde je zboží bylo sděleno, že není skladem a nebude.

    Reakce obchodu GastroTrade

    Dobrý den, je nám líto ,ale službu DPD nepoužíváme, spletla jste si náš eshop s jiným a ještě pod annonyním jménem. děkujeme za pochopení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jsem spokojena
  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost dodávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si grilovací desku,po rozbalení poškozeného obalu jsem zjistil že deska je lehce poškozená .Poškození vzhledu mi nevadilo,ale deska byla s poloviny nefunkční.Po domluvě s obchodem jsme se dohodli aby nám vyhřátý drát opravil náš eletrikář,protože desku už někdo zkoušel.Paní v eschopu mi slíbila náhradu škody kterou jsem reklamoval.Vše jsem doložil ,půl roku uteklo a do dnes žádná odezva.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Byl jsem nadmíru spokojený.

  • Nedoporučuje obchod

    Je mi ľúto ale neviem moc čo zhodnotiť lebo som s nimi volal len raz a viac sa mi ani neozvali

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • dárek a sleva při objednání přes zákaznickou linku

    Zboží mi bylo doručeno na druhý den, spolu s dárkem. Paní z infolinky mi volala a informovala mě že je odesláno, takže sem vklidu mohla čekat na kurýra. Doporučuji všem.

    Reakce obchodu GastroTrade

    Dobrý den,
    děkujeme. přijměte prosím od nás slevový voucher na 5% na další nákup jako poděkovaní za Vaší recenzi.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • bezva komunikace, rychlost i cena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Výborný přístup, příjemné jednání...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nepřišlo, po telefonickém kontaktu jsem byl nedočkavý a musím počkat alespoň 3 dny. Po týdnu mi konečně slušně někdo jiný vysvětlil,že našel zboží poškozené (zda bylo poškozené nebo se čeká než jim dorazí na přeposílání ) a blízké době mi dorazí. Po 11 dnech zboží stále nedorazilo, co dorazilo byl pouze mail -ohodnoťte naše služby.

    Reakce obchodu GastroTrade

    Dobrý den, u nás to nefunguje jak v jiných e-shopech. neposíláme poškozené zboží zákazníkovi !!! vše u nás prochází expediční kontrolou, kde je zboží kontrolováno,vložen akční leták,dárek a to vše pod kamerovým systémem.