Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedorazila mi hry už 3 týdny

    Nedorazila hra vůbec

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si hru přes steam, zaplatil a nic nedorazilo. Ještě jsem napsal email s prosbou o řešení a žádná reakce. Nabývám tedy dojmu, že jste mě podvedli. T. B.

  • Nedoporučuje obchod

    Odkaz jsem dostal ale je nefunkční,při pokusech firmu kontaktovat přes telefon(nelze se dovolat),na emaily i přes Facebook stránky nikdo nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejde se dovolat, na mejly nikdo neodpovídá.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednával jsem v jeden den tři kódy. Odpolední objednávka dorazila během dvou minut. Další objednávka byla v podvečer. Když kód nepřišel ani během půl hodiny, zkusil jsem objednat znovu. Opět nic. Po emailové žádosti o zrušení objednávky mi byl poslán jeden z objednaných kódů a od té doby už 10 dní čekám na storno té třetí objednávky. Na opakované dotazy mailem není žádná reakce...

    Reakce obchodu gamvu.cz

    Tleskám další snaze náš eshop poškodit.
    Od počátku jsme s Vámi komunikovali, pane Šťastný, i když jste s námi komunikoval přes 2 různé emaily, což se nepáruje s naším systémem objednávek a komunikace. Ten 1 kód po "žádosti o zrušení objednávky" Vám nebyl jen tak zaslán, ten jsme Vám opakovaně zaslali, pokud si již nevzpomínáte, na Vaši vlastní žádost. Třetí objednávku jsme tedy stornovali a zadali podnět na platební bránu k refundaci platby, která, pokud již neproběhla, tak jistě v brzké době proběhne. Platební brány podléhají kontrolám ČNB a žádnou platbu by si nemohli jen tak nechat.

    S pozdravem,
    Roman Teichman, jednatel společnosti
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • je to podvod
    • nic jsem neobdržel
    • nefunkční tel.číslo atd.
    • nejraději bych jim rozbil frňák

    Reakce obchodu gamvu.cz

    Hezký den,
    to jsme opravdu takovým trnem v oku konkurence, která se nás snaží poškodit, nebo si nás pletete s jiným obchodem?
    1.) Vaše objednávka byla přijata 02.02.2020 11:16:01 a automaticky vyřízena 02.02.2020 11:17:49 na Váš email c******sef@a****.cz
    2.) Neevidujeme od Vás žádný pokus o kontakt, ani emailem, ani telefonem.

    Pokud tedy nejste konkurenční eshop, který má snahu nás poškodit recenzemi, určitě se mi prosím ozvěte.

    S pozdravem,
    Roman Teichman, jednatel společnosti
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobrá cena
    • chybné doručení, musel jsem urgovat
    • nefunkční produkt
    • nevrácené peníze (i přes uznání pochybení se strany e-shopu)

    Objednal jsem kód pro hru. Nedorazil v očekávané době, ale po urgenci mailem byl obratem zaslán "ručně". Stane se, omluvili se mi.. Po cca měsíci a půl jsem chtěl kód použít, ale nešlo to (už byl použitý někým jiným). Reklamoval jsem, celkem rychle bylo odpovězeno a řešeno. Po urgenci jsem dostal informaci, že chyba byla na straně jejich dodavatele a že mi vrátí peníze. A od té doby "ticho po pěšině" - neodpovídají na maily, na kontaktní telefon se nelze dovolat (nemají kredit..).

    Reakce obchodu gamvu.cz

    Hezký den,
    z jakého důvodu se nás snažíte poškodit touto lživou recenzí? Až po 2 měsících od doručení licence jste se nám ozval, že je nefunkční (už to bylo poněkud zvláštní, ale budiž, reklamaci jsme uznali). Na veškeré Vaše podněty jsme reagovali, nevidím od Vás v systému žádný nevyřešený dotaz. Podali jsme tedy následně skrze platební bránu The Pay s.r.o., která nám zprostředkovává platby, vratku v plné výši, peníze tak máte jistě na účtu.
    Na jakýkoliv další dotaz Vám rádi odpovíme, stačí se jen ozvat.
    PS: kredit dobitý určitě nemáme, telefon platíme paušálem;-)

    S pozdravem,
    Roman Teichman, jednatel společnosti
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka proběhla v pořádku, ale klíč už je bohužel používán. Po prvním kontaktu emailem mi bylo oznámeno ať zašlu screen obrazovky s chybou. To vše jsem odeslal...od té doby komunikace žádná!!!

    Reakce obchodu gamvu.cz

    Hezký den, pane Pucherno,
    Vaše situace s reklamací je bohužel ojedinělá. Objeví-li si náhodou jakýkoliv "problém" s klíčem, tak jej řešíme obratem, avšak Váš klíč byl zakoupen přímo skrze rozhraní vydavatele, kde problém s klíči nedochází - čekáme tak přímo na jeho vyjádření, kde a jak mohl být klíč použit. Jsem přesvědčen, že s Vámi komunikujeme dostatečně, nevidím důvod Vás denně spamovat s tím, že jsme vyjádření dosud nedostali. Jakmile jej obdržíme, budeme Vás samozřejmě obratem kontaktovat. Máte-li jakékoliv nejasnosti či pochybnosti, samozřejmě se nám můžete kdykoliv ozvat a odpověď vždy obdržíte.

    S pozdravem,
    Roman Teichman, jednatel společnosti
    email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Klíč sice dorazil ale po instalaci hra padá a nepíše z jakého důvodu PC mám úplně nový takže tím to nebude.

    Reakce obchodu gamvu.cz

    Hezký den,
    mrzí mě negativní hodnocení za něco, co jako obchod s licencemi nemůžeme ovlivnit. Objednal jste si licenci (aktivační klíč), která Vám byla odeslána za přesně 2 vteřiny od potvrzení transakce z platební brány. Tuto licenci jste použil a hru aktivoval a díky ní hru stáhl. To je celý proces, který jako obchod s licencemi dokážeme ovlivnit. Že nějaká hra "padá" již opravdu bohužel není v naší kompetenci - zákaznická podpora je samozřejmě k dispozici a snaží se nasměrovat a poradit, ale ani jste se nám neozval. Když hra na X set tisících PC běží, tak problém bude bohužel zcela určitě někde ve Vašem PC. Nejčastější případ je pak neaktuální driver na grafické kartě či neaktuální verze OS.

    S pozdravem,
    Roman Teichman, jednatel společnosti
    email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 20.12 jsem objednala elektronickou licenci na hru, kterou jsem obratem zaplatila. Do dnešního dne mi nic nedorazilo, obchod jsem několikrát kontaktovala emailem, i přes formulář na jejich stránkách, na zaslané e-maily nikdo nereaguje. Poslední mail ze dne 3.1, ve kterém jsem odstoupila od smlouvy a žádala vrácení peněz byl také bez odezvy. Do dnešního dne nemám produkt, ani peníze zpět.

    Reakce obchodu gamvu.cz

    Vážená paní Vyskočilová,
    vyhrazujeme se proti Vašemu lživému tvrzení. Vaše objednávka byla vyřízena automaticky ihned po zpracování transakce platební bránou, ta proběhla za 1 minutu a 58 sekund od vytvoření Vaší objednávky Jediný email od Vás evidujeme z 23.12., na který jsem Vám osobně obratem odpovídal a na který již od Vás nepřišla žádná reakce. Žádný další kontakt od Vás nemáme. Nepletete si nás náhodou s jiným obchodem?

    Za gamvu.cz,
    Roman Teichman, jednatel společnosti
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručení v rámci minut nefunguje!

    nefunguje doručení v rámci pár minut, co obchod tvrdí, při pokusu stornovat objednávku obchod zašle pro jistotu nový klíč. Telefoní číslo mi začalo hlásit nedostatek kreditu, což je při paušálu dost divné. Na nějakého robota se můžu vy....... Za mě velké nespokojenost s obchodem!

    Reakce obchodu gamvu.cz

    Hezký den, pane Minichbauere,
    provedl jste v našem obchodě 2 objednávky po sobě. První Vám byla obratem doručena, druhá již byla systémem určena k ruční kontrole - kvůli množícím se podvodným platbám platebními kartami jsou dvě objednávky za sebou systémem vyhodnoceny jako podezřelé a je nutné druhou ručně schválit. Bezpečnost nákupu našich zákazníků je vždy na prvním místě.

    Mrzí mě tady Vaše lživé vyjádření, že jsme Vám nestornovali objednávku. Zaslali jsme Vám jak nový klíč, tak jsme Vám vrátili celou platbu zpět na Váš účet, jak jsem Vás o tom informoval v emailech, které jsme mezi sebou vedli.

    S pozdravem,
    Roman Teichman, jednatel společnosti
    email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • .
    • Podvodný e-shop.

    Stržení platby 6x objednal jsem jednou, zboží dorazilo ovšem kódy byly neplatné.Dále se mnou nikdo nekomunikuje, není možno se dovolat.Zřejmě se jedná o podvod, kontaktována příslušná banka, která platbu umožnila a v případě trvajícího nezájmu ze strany e-shopu bude kontaktována ČOI a PČR.

    Reakce obchodu gamvu.cz

    Hezký den, pane Krásný, eviduji komunikaci s Vámi pouze v té míře, kdy jste se nám ozval, že Vám nepřišel aktivační klíč. Na to jsem Vám osobně reagoval a situaci dořešil. Evidujeme od Vás vytvořených 7 objednávek, které jste musel vždy ručně dokončit a každou zvlášť zaplatit - objednávky byly od Vás vytvořeny v 11:42, 11:46, 11:50, 11:52, 12:26, 14:39 a 14:44. Rozhodně si nemůžeme ztrhnout peníze za jednu objednávku vícekrát, to není ani technicky možné. Platby pro nás zprostředkovává platební brána The Pay s.r.o., která Vám vše potvrdí. Žádnou další komunikaci od Vás neeviduji. Pokusil jsem se Vás dnes kontaktovat na email, určitě se mi ozvěte a situaci dořešíme.
    S pozdravem,
    Roman Teichman, jednatel společnosti
    email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nulová komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Komunikace
    • Dodaci lhuta
    • Necitelny aktivacni kod

    Dorazil mi rozmazany aktivacni kod ke hre, ktery byl spatne vyfoceny snad telefonem, s tim jsem se setkal opravdu poprve. Musel jsem resit pres technickou podporu, kde fungovala pouze emailova komiunikace, nikomu se neslo dovolat! nastesti mi vysli vstric a do dvou dnu jsem mel kod uz citelny..chvili jsem se obaval, ze jsem jentak vyhodil 1550,- Kc..

    Reakce obchodu gamvu.cz

    Hezký den Tomáši,
    Vašemu rozhořčení v den objednání plně rozumím, mrzí mě však, že za to náš obchod celkově nedoporučujete, když jsme Vám vše objasnili a Vaši situaci obratem vyřešili, za což jsme od Vás následně obdrželi vděk za férové jednání. Na Vaše veškeré dotazy jsem vždy odpověděl osobně obratem, a to i na dotazy, které jste emailoval před samotnou objednávkou.
    Je pravda, že scan Vašeho aktivačního klíče byl rozmazaný, není bohužel v našich možnostech od dodavatelů zkoumat každý aktivační klíč zvlášť v té spoustě, které denně nakupujeme a prodáváme. Pokud se však objeví sebemenší problém, jsme vždy připraveni jej vyřešit. Zákaznická podpora je, jak je uvedeno na eshopu, na telefonu každý všední den do 16h, avšak i po této pracovní době vyřizujeme zákaznické podněty, pouze však emailovou cestou.
    Mrzí mě také, že zde uvádíte některé nepravdy - nový aktivační klíč jsme Vám zaslali nikoliv do dvou dnů, ale hned následující den po Vaší objednávce (ihned po reklamaci u dodavatele) a Vaše objednávka byla v hodnotě 1450 nikoliv 1550 Kč. Co se týče hvězdiček za "dodací lhůtu", tak předpokládám, že jste takové hodnocení učinil kvůli proběhlé reklamaci, protože Váš původní klíč byl doručen v řádech vteřin po proběhlé platbě kartou.

    Ještě jednou se Vám za způsobené komplikace moc omlouvám, situaci jsme však vyřešili a to nejrychleji jak bylo v našich silách. Učinili jsme již jistá opatření, aby se nám obdobná situace již neopakovala. Věřím, že nám v budoucnu dáte ještě šanci.

    Za gamvu.cz,

    Roman Teichman
    jednatel společnosti