Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Kytice do druhého dne zvadla, přesto, že mi bylo garantováno, že vydrží alespoň 14 dní.

    Reakce obchodu Frutiko.cz

    Dobrý den,
    Moc nás vaše zkušenost mrzí.
    Jsem ráda, že se nám společně podařilo objasnit situaci a domluvit se na kompenzaci pro obdarovanou.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Bohužel nikde nezjistíte cenu dopravy, to až po odeslání objednávky, což je naprosto nepřijatelné! Oproti všem jiným dodavatelům čerstvých květin je doručení velmi drahé - u mne kraj Středočeský 250,- Kč.

    Reakce obchodu Frutiko.cz

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás mrzí, nicméně cenu dopravy najdete na našich stránkách v sekci doprava a platba https://www.frutiko.cz/rozvoz-kvetin a i v souhrnu objednávky před odesláním. Pro Středočeský kraj si lze zvolit časové rozmezí v dopoledních nebo odpoledních hodinách a to za 249Kč nebo ekonomická doprava ve všední dny v čase 8-17 hodin za 199Kč.

    Doufáme, že Vámi zakoupený box květin udělal obdarovanému radost a těšíme se v budoucnu na další spolupráci.

    Hezký den,
    Andrea, Frutiko.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Obchod funguje velmi rychle

    Chuť produktu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Hezky zabalené
    • Ovoce nebylo vůbec chutné
    • Melouny byly chlupaté od kiwi - kousky ovoce jsme museli umývat
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Kvalitní zboží
    • Když chce být člověk anonymní objednavatel, není to možné, při podpisu předání, vidí dotyčný objednavatele

    Reakce obchodu Frutiko.cz

    Dobrý den Marku,
    moc mě Vaše zkušenost mrzí.

    Kurýři obdarovanému jméno příjemce prozrazovat nemají. Pokud obdarovaný zavolá a chce vědět, kdo mu dárek posílá, je možné mu jméno prozradit, pokud není uvedený anonymní doručení. Které jste vy měl a moc se Vám omlouváme. Vaší zásilku doručoval externí kurýr a tuto informaci prozradil na požádání obdarované, což není správně. Tuto situaci již řešíme interně přímo s externí kurýrní službou a věříme, že v budoucnu se nic podobného opakovat nebude.

    Přesto věřím, že dárek udělal radost a budeme se těšit na další spolupráci.

    Hezký den,
    Andrea,Frutiko.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Mám s tímto eshopem zkušenost 4krát a vždy se našlo něco, co mě rozladilo, smyslem tohoto eshopem je dělat lidem radost a když se něco pokazí, pak už to není ono.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Přišla mi jiná barva růží než jsem si objednal

    Obchod řeší objednávku

    Reakce obchodu Frutiko.cz

    Dobrý den,
    ještě jednou se omlouváme za chybu v barvě růží. Jsem ráda, že se nám společně podařilo situaci objasnit a domluvili jsme společně řešení.
    Děkujeme za pochopení.
    Hezký den,
    Andrea,Frutiko.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    K zásilce nebyl doručen vzkaz!..což je u dárku celkem důležité!!!!...vzkaz vyridil jen řidič s tím, ze tam měl být vzkaz???

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webových stránkách jsou uvedeny informace uvádějící nakupujícího v omyl, konkrétně jde o sobotní doručování "do krajských měst". Objednávka do Pardubic přitom musela být zrušena, nedoručuje se ... Moc mě to mrzelo ... Na druhou stranu musím ocenit přístup obchodu, který mě velmi rychle telefonicky kontaktoval a ochotně objednávku zrušil.

    Reakce obchodu Frutiko.cz

    Dobrý den,
    Mrzí nás vaše zkušenost. V sobotu opravdu doručujeme pouze do velkých krajských měst, což máme uvedené i na eshopu s výčtem těchto měst. Po kontrole vaší objednávky jsem vás proto obratem kontaktovali a situaci se snažili vyřešit.
    Doufáme, že v budoucnu se již podaří objednávku zrealizovat se správný den a dárek od nás někoho potěší.

    Hezký den,
    Andrea,Frutiko.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Až do minulého měsíce bez chyb

    2 poslední zkušenosti (červen a červenec) a obě špatné:
    1. kytice ke kulatému výročí - kurýrka volá, že kytice je ve stavu, kdy se nedá předat (nepřežila dopravu) - jestli chci peníze zpět. TZn. objednaný, uhrazený dárek s překvapením nevyšel, dárek se "nedostavil"
    2. ovocný košík klientce = služba zaplacena na konkrétní čas dodání. při objednání zaškrtnuta "požadována sms při předání" = žádná SMS však v objednaném časovém rozpětí nedorazila. Při aktivním prověřenování bylo řečeno, že dodávka byla OK předána. Při zpětné komunikaci s klientkou vyšlo najevo, že dárek dodán sice byl, ale o 3 hodiny později, kdy už tam klientka nebyla, tzn. dárek převzal někdo jiný a klientka z něj neměla nic, protože další dny byl víkend.. Nejenže defacto neprobělo dodání adresátovi, ale navíc nepravdivá informace (až na moji urgenci) o úspěšném předání.

    Reakce obchodu Frutiko.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Ještě jednou se Vám za vzniklé nepříjemnosti omlouváme. Jsem ráda, že se nám společně podařilo domluvit a jsme v kontaktu ohledně doručení nové kytice pro Vaší klientku. Situaci ohledně nevydařeného doručení již řešíme interně s kurýrem. Doufám, že se nám společně podaří napravit poslední objednávku.

    Hezký den,
    Andrea,Frutiko.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nakupovala jsem uz nekolik kytic u ruznych prodejcu. Myslim ze v porovnani s jinymi firmami ktere nabizeji stejny produkt se tenhle cenove nevyplati. Kytka je spis jednoducha, na ovoci ktere melo byt bez slupky byli kousky slupek nebo bylo ovoce ne uplne cerstve, co bylo poznat i na chuti i na konzistenci. Treba zeleny meloun. Priste si objednam u jineho dodavatele, kde bude kytka vic propracovana za ty penize a uplne cerstva.

    Reakce obchodu Frutiko.cz

    Vážená paní Zatloukalová, děkujeme za Váš příspěvek. Mrzí nás, pokud Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Na vzhledu a čerstvosti našich produktů nám velice záleží, a proto případné nesrovnalosti neprodleně řešíme. Škoda, že jste nás nekontaktovala ihned po doručení a nezaslala jste nám fotografie, abychom mohli posoudit stav produktu a dohodnout se na případné náhradě. Omlouváme se za způsobené potíže.
    Olga, Frutiko.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Byla jsem zklamaná. Jahody byly nahnilé a bez chuti. Počet jahod v čokoládě byl také hodně daleko od fotky na webových stránkách (pro stejnou velikost). Za tuto cenu bych očekávala lepší kvalitu.

    Reakce obchodu Frutiko.cz

    Dobrý den, paní Blanko,
    mrzí nás, že máte negativní zkušenost s našimi produkty. Ovocné kytice expedujeme vždy čerstvé a ve výborném stavu, jsou přepravovány v termoboxech se suchým ledem nebo ve vozech s chlazením. Pokud přesto je stav ovoce nevyhovující, máte možnost zboží ihned po převzetí reklamovat, abychom mohli vzniklou situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Vždy se snažíme udělat maximum, aby byl zákazník s našimi službami spokojen. Co se týká počtu jahod v kytici, na webových stránkách uvádíme hmotnost u všech rozměrů kytic, aby zákazník měl možnost si hmotnost produktu případně překontrolovat. Omlouváme se a doufáme, že na nás nezanevřete.
    Olga, Frutiko.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Have to stich to agreement and not to say something and do the other thing

    Reakce obchodu Frutiko.cz

    Hello Mr.Damir
    We are really sorry .
    As we did spoke thru an email already, I need to inform you that we dont deliver to the Ustecky kraj on saturday. Beacuse we want to make your wish thats why we arranged do that delivery for you anyway but we had to send the flowers on friday. We also inform that place we delivered the flower to keep it in secret and inform that person only on saturday. They had told us that it will be done as you wish. Unfornately they never kept what we asked them to do .
    It really was not in our power to control the behavior of the transmitters.
    Thank you for understanding.
    Frutiko team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • zboží mi bylo doručené už zkažené

    Musím říci, že jsem si objednala u tohoto obchodu 2x . Ani napoprvé to nebylo stoprocentní, ale tentokrát to byl vážně extrém - ovocnou kytici mi přivezli zabalenou v plastovém obalu (což dělají běžně, to je ok). Kytka byla zjevně den až dva stará (rozhodně nebyla z toho dne) a auto, které zásilku převáželo, nemělo chladící box ani nic. Výsledek byl, že už když jsem si to přebírala, tak ovoce bylo zjevně zapařené a zkažené (ale přebrala jsem si to v naději, že se mi to jen zdá. Nezdálo). Už ten den děti i přítel odmítli kytici jíst, protože ovoce prostě bylo zkažené. Takže jsem jim zaplatila (i s dopravou) cca 1100,- Kč, aby se z toho daly jíst asi tak dvě jahody. Rozhodně nedoporučuji, alespoň ne v létě.

    Reakce obchodu Frutiko.cz

    Dobrý den ,
    velice nás mrzí Vaše zkušenost a po vzájemném telefonátu děkujeme za vstřícnost a věříme, že se nám povede vše napravit.
    Zásilky doručujeme v termoboxech se suchým ledem a snažíme se aby ovoce dorazilo v perfektním stavu.
    Ještě jednou se omlouváme a věřím, že nová kytice dorazí v pořádku.

    Děkujeme a přeji hezký den.
    Frutiko.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kytice po předání tekla,některé jahody již nehezké...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    V tropickém počasí opravdu nemohu doporučit. Zejména melouny a jahody vedrem trpí a mají nahnilou chuť.

    Reakce obchodu Frutiko.cz

    Dobrý den ,
    velice nás mrzí Vaše zkušenost a po vzájemném telefonátu děkujeme za vstřícnost a věříme, že se nám povede vše napravit.
    Zásilky doručujeme v termoboxech se suchým ledem a snažíme se aby ovoce dorazilo v perfektním stavu.
    Ještě jednou se omlouváme a věřím, že již bude vše v pořádku.

    Děkujeme a hezký den.
    Frutiko.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Ovocný koš dorazil zcela rozteklý, bez času a data výroby. Přepravní služba, která ovocný koš přivezla, neměla vhodné auto pro přepravu v horkých dnech. Ovoce, konkrétně jahody již nebyly zcela čerstvé, jak chuťově tak i vzhledově.

    Reakce obchodu Frutiko.cz

    Dobrý den ,
    velice nás mrzí Vaše zkušenost a po vzájemném telefonátu děkujeme za vstřícnost a věříme, že se nám povede vše napravit a nadále zůstanete našimi zákazníky
    Frutiko auta mají všechny chladící zařízení, a kytičky vyrábíme těsně před naším rozvozem.
    Děkujeme a hezký den
    Frutiko team

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Neochota kurýra,zásilka přišla bez gratulace

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Aj keď v obchodných podmienkach bolo písané právo obchodu zmeniť farbu kvetov, ale pre mňa bolo trochu sklamaním, že tulipány, ktoré som zamerne objednávala v čiernom boxe nemali fialovú farbu, ani odtieň fialovej, ktorý mi nádherne ladil s čiernym boxom. Svetlo ruzová farba tulipanov by sa mi viac hodila k bielemu boxu.