• Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Tovar mi bol doručený včas a v poriadku
    • Nemožnosť platiť cez Google Pay
    • Po odoslaní objednávky začali chodiť nevyžiadané marketingové telefonáty

    Reakce obchodu Foxym.cz

    Dobrý den,

    podporujeme platbu přes Google Pay i Apple Pay. V objednávce je třeba zvolit platbu kartou a následně zvolit platbu přes Google Pay. Marketingové telefonáty nechodí od nás. Telefonní číslo používáme výhradně pro potřeby doručení objednávky.

    S pozdravem
    Foxym.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • První objednávku, klávesnici, obchod vyřídil rychle. Byl jsem spokojený.
    • Objednal jsem polepy klávesnice, obchod odmítl tuto objednávku přijmout. Cena i s poštovným byla asi 104 Kč, Foxym sděluje, že minimum pro objednání je 300 Kč! Asi chtějí, abych objednal 15 polepů, když potřebuji na klávesnici jen jeden?
    • Omezení nákupu na částku nad 300 Kč (včetně dopravy). Nesetkal jsem se u jiných obchodů s takovým omezením. Dopravu hradím celou, neumím si vysvětlit důvod.
    • Pozor, Klávesnici koupíte, ale polepy, pokud je nepřidáte k první objednávce už nekoupíte.
    • Žádné další vysvětlení, nebo rada, kde nakoupit.

    Nesetkal jsem se s obchodem, který by odmítl prodat zboží, protože hodnota nákupu nedosáhla 300 Kč. Smířil bych se i s přirážkou, ale odmítnutí prodeje je nehoráznost. Chtěl jsem platit předem!

    Reakce obchodu Foxym.cz

    Dobrý den, pane Němoto,

    píšete, že jste byli s objednávkou spokojeni a objednávka byla vyřízena rychle, přesto jste nám dali negativní hodnocení, čemuž nerozumíme. Minimální hodnotu objednávky máme u nás nastavenou na 300 Kč včetně poštovného (resp. 221 Kč bez poštovného), aby pro nás byla objednávka rentabilní. S každou vyřízenou objednávkou jsou spojeny jisté fixní náklady, které zůstávají neměnné, ať už se jedná o objednávku v hodnotě 50 Kč nebo 5000 Kč. Přelepky na klávesnici prodáváme jako doplňkový prodej za téměř výrobní cenu a kdybychom odeslali pouze 1 přelepky v objednávce, tak jsme na objednávce ve ztrátě cca. 50 Kč. Nemůžeme si dovolit odesílat objednávky se ztrátou a to je také důvod proč máme nastavenou minimální hodnoty objednávky. Věřím, že situaci rozumíte a budeme velmi rádi, pokud u nás v budoucnu opět nakoupíte.

    Přejeme hezky den.
    Foxym.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání
    • Zboží bylo nefunční
    • Nechtějí uznat odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě

    Reakce obchodu Foxym.cz

    Dobrý deň, pán Hlubocký,

    zákonná lehota je 14 dní. Odstúpenie od zmluvy nám bolo doručené po 17-tich dňoch. Odstúpenie od zmluvy je ochrana spotrebiteľa pre prípad, že si objedná nesprávny produkt - nekompatibilný produkt, nesprávna veľkosť (pri oblečení) a podobne. Platí na tovar, ktorý bol odskúšaný obdobným spôsobom ako v kamennej predajni a nebol používaný. V tomto prípade sa evidentne nejednalo o odskúšanie. Ventilátor bol používaný (zádery od lopatiek z vnútornej strany tela ventilátora), bolo do neho zasahované (vymenená skrutka) a bol vrátený nefunkčný s preliačeným krytom (lopatky sa netočia). V takomto prípade môžeme riešiť situáciu jedine formou reklamácie, čo sme Vám aj navrhli v predchádzajúcej komunikácii. Keby si kúpite cez internet topánky, dva týždne ich nosíte, vymeníte šnúrky a poškodené ich pošlete na 17-ty deň predávajúcemu, tak som presvedčený, že žiadny predajca na svete nebude takéto odstúpenie od zmluvy akceptovať.

    Informujte ma prosím, či si prajete situáciu riešiť ďalej formou reklamácie. Garantujem Vám, že Vám pošleme funkčný a otestovaný ventilátor s ktorým nebudete mať žiadne problémy.

    S pozdravom

    Peter Rusnák
    PCdíly.cz