Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Eshop nedoporučuji z důvodů klamání zákazníků a to ve formě "slevy" která se jeví výhodně, avšak klame důvěru zákazníka. V případě slev, si produkty uměle navýší o procentuální slevu, o kterou se pak tváří že vám produkt zlevňují. Částka je však stejná jako před slevou. Vyzkoušeno na porovnání produktu pár dní po sobě. Za mě velké NE v době tolika možností a eshopů.

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den,
    ve Folly si zakládáme na transparentní a férové cenotvorbě, proto nemají vámi popsané praktiky u nás místo.
    Jsme rádi, že jsme si při následné komunikaci vysvětlili, že váš mylný pocit vznikl porovnáváním cen s DPH s cenami bez DPH.
    A děkujeme za omluvu, vážíme si jí, není to v dnešní době samozřejmost.
    Mějte hezký den.
    Láďa K.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Pomale, 2 ze 3 nebyly skladem, jednalo se sice o vzorky za 30 kc, ale… nabidli nahradu. I tak jsem dlouho cekala. Obchod (eshop) neurazi, nenadchne. ‍♀️

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Jedno zbozi dorazilo naplněné jen z casti.Bud na 200ml pouzivaji velke flakony nebo nekdo odlil.

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den, Lenko,
    pokud se stane, že nejste z jakéhokoliv důvodu spokojená s produktem, který vám přijde, můžete nás obratem kontaktovat telefonem nebo emailem, abychom mohli situaci vyřešit k vaší spokojenosti.
    Předám vaši zpětnou vazbu kolegyni, aby se s vámi domluvila na dalším postupu.
    Hezký den.
    Láďa K.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedno zboží mi dorazilo s datem spotřeby do daného měsíce, ve kterém jsem jej obdržela. Bohužel jsem si toho všimla až po 30 denní době na vrácení. Olej tak mám naprosto k ničemu.

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den, Danielo,
    Mrzí mě to, nejsme neomylní. Předal jsem tuto záležitost kolegyni, která se vám obratem ozve a vše vyřeší k vaší spokojenosti.
    Pokud se podobná věc stane, zavolejte nám, nebo napište, abychom vám zboží mohli vyměnit a měla jste z produktů radost, nikoliv starosti. :)
    Mějte se hezky.
    Láďa K.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Datum expirace na produktu je do února. Je to dárek k Vánocům. Takže to bude mít jen na dva měsíce.

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den, Moniko,
    nejsme bezchybní, i když děláme maximum, občas se může stát, že nám nějaký produkt v evidenci uteče.
    Pokud se tak stane, stačí nám napsat, nebo zavolat a samozřejmě vám ho vyměníme.
    Jsem rád, že nový produkt už míří za vámi a vše je vyřešené k vaší spokojenosti.
    Láďa K.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po dvou týdnech ani e-mail, ani zboží (objednávka předtím potvrzena).

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den, Terezo,
    je to tím, že jste svoji objednávku dosud nezaplatila - zvolila jste platbu klasickým bankovním převodem. Před 2 dny jsme vám poslali poslední výzvu k zaplacení, jinak bude objednávka stornována, ale peníze od vás zatím nedorazily.
    Pokud o zboží z objednávky máte stále zájem, uhraďte ji prosím.
    Láďa K.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Přišel mi pouze potvrzující e-mail, že byla objednávka přijata a od té doby nic, čekám již 3. týden :-(

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den, Evo,
    mrzí mě to a patří vám dvojitá omluva. První za to, že dodání trvalo, vinou omezené výroby objednaného nádobí způsobené globálním nedostatkem surovin (takové naše čipy :)), déle, než bylo na eshopu indikováno, a druhá za to, že jste nám vypadla ze seznamu lidí, které jsme o tom měli informovat, a tudíž jsme to neudělali.

    Každopádně objednávka už je u vás doma, a to je nejdůležitější.
    Vážím si vaší důvěry, moc děkuji za cennou zpětnou vazbu a věřím, že příště svůj dojem napravíme.

    Mějte se hezky.
    Láďa K.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • K objednávce jsem měla obdržet esenciální olej Litsea Cubeba zdarma jako dárek. V balíčku dárek bohužel nebyl.

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den, Jano,
    esenciální olej chyběl ve vaší zásilce správně. EO Litsea Cubeba od Saloos bylo v rámci naší akce možné získat pouze při nákupu produktů Saloos v hodnotě alespoň 399 Kč, ne jakýchkoliv produktů v hodnotě 399 Kč. Tato informace byla viditelně a hned na začátku uvedena v podmínkách získání tohoto dárku. Někdy přimhouříme oko u nižší hodnoty nákupy, vy jste bohužel od Saloos neměla v objednávce vůbec žádný produkt.
    Příště podmínky akce označíme ještě lépe.

    Hezký den.
    Láďa K.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dárek k nákupu nad 399kč., esenciální olej v balíku vůbec nebyl i když je ve faktuře napsaný ! Nakoupila jsem za cca 1200.

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den, Lenko,
    mrzí mě, že nejste spokojená, ale esenciální olej chyběl ve vaší zásilce oprávněně. EO Litsea Cubeba od Saloos je možné získat pouze při nákupu produktů Saloos v hodnotě alespoň 399 Kč, ne jakýchkoliv produktů v hodnotě 399 Kč. Tato informace je viditelně a hned na začátku uvedena v podmínkách získání tohoto dárku. Vy jste bohužel žádný produkt od Saloos v objednávce neměla. Proto kolegyně tuto položku ve vaší objednávce stornovaly, což zároveň znamená, že ji na faktuře mít nemůžete.
    Věřím, že si příště porozumíme lépe. :)

    Krásný den přeji.
    Láďa K.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi mi prislo s poskozenym obalem.

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den,
    v takovém případě je nejlepší nám obratem zavolat nebo napsat a my vám zboží poškozené během přepravy samozřejmě vyměníme. Pokud byste na výměnu, kterou jsme vám telefonicky nabídli, nakonec chtěla kývnout, naše nabídka stále platí. :)
    Mějte se krásně.
    Láďa K.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stale cekam na objednavku...

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den, Martino,
    díky moc za zprávu alespoň tímto prostřednictvím. Mohli jsme tak přijít na to, že jste nám vypadla ze seznamu zákazníků, které jsme měli kontaktovat, protože z důvodu nehody auta s lahvičkami se významně zpozdila výroba, a tedy i naše expedice, Hyaluronového séra od značky Angelic.
    Jsem rád, že jsme si po telefonu vše vyjasnili a vaše sérum přednostně míří za vámi.

    Přeji krásný pátek.
    Láďa K.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi jsem uhradila predem a zatim nedorazilo.

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den, Lucie,
    objednala jste produkt, u kterého bylo na e-shopu uvedeno "Skladem u dodavatele - k odeslání za 10 - 14 dní". Dnes je to 5 dní od vaší úhrady objednávky a 7 dní od jejího vytvoření.
    Myslím, že vaše "Nedoporučuji" je trochu předčasné. :)
    Hezký den.
    Láďa K.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na stránkách eshopu je vystavené zboží, které není skladem. Objednala jsem si produkty, zaplatila kartou, dnes je to 12 dní a zboží nemám.

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den, Lenko,
    děkuji moc za vaši objednávku i za tento vzkaz. Delší čekání mě mrzí, protože to není náš styl. Pokusím se vysvětlit, jak k němu došlo.
    Platbu za objednávku jste neprovedla kartou, nýbrž bankovním převodem. A i když byl velmi rychlý, tak v čase, než byla objednávka v systému označena jako zaplacená, si stejné mýdlo objednala jiná zákaznice. Protože to byl poslední kousek na skladě, museli jsme na zboží pro vás čekat do další pravidelné zásilky od dodavatele.
    Zásoby produktů neustále zvyšujeme, aby zboží pro vás bylo k dispozici okamžitě, v případě vyprodání produktu transparentně uvádíme dodací lhůtu, abychom nechali na zákaznících rozhodnutí, zdali si chvíli počkají, nebo si vyberou něco jiného.

    Mějte se krásně
    Láďa K.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Omylem jsem zaplatila za zboží 2x. Po třech týdnech nemám své peníze zpět - volala jsem jim, psala e-mail...

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den, Aleno,
    15.1. jsme od vás dostali informaci, že jste omylem zaplatila kartou 2x, 29.1. jsme vám peníze poslali na kartu zpět.
    V případech zdvojených plateb za odebrané zboží se snažíme držet termín 14 dnů pro vrácení peněz, který je zákonem daný pro případ např. odstoupení od smlouvy. Termín jsme i v tomto případě dodrželi.
    Mějte se krásně.
    Láďa K.

  • Kartáč nebudu schopná použít, vyhozené peníze. Štětiny jsou moc měkké, vlasy neudrží, kromě toho je elektrifikují.
    Špatný nákup.

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den,
    děkuji za hodnocení kartáče Olivia Garden Healthy Hair s kančími štětinami 20 mm.
    Mrzí mě, že s ním nejste spokojená. Nespornou výhodou kančích štětin je šetrnost k vlasům a zejména k pokožce hlavy - to je klíč ke zdravým vlasům. Jeho tvrdost / měkkost se opravdu nedá srovnat s konvenčním kartáčem, který je sice tužší, ale tím pádem zároveň i více nezdvořilý k pokožce. :)
    Elektrizování je vždy otázkou konkrétního typu vlasů, používaného šamponu, a dokonce i oblečení, které nosíte. Obecně by kančí štětiny měly být spíše antistatické.

    Pokud v budoucnu na eshopu, nejen na Folly, koupíte zboží, s kterým nebudete po rozbalení spokojená, můžete ho do 14 dnů od nákupu bez udání důvodu vrátit, toto prodejcům ukládá zákon. Jsou však určité kategorie zboží, kam bohužel spadají i hřebeny, kde použití zboží z hygienických důvodů (ani v kamenné prodejně vám nedovolí hřeben na vlasy vyzkoušet) neumožňuje jeho další prodej, a proto nelze tohoto ustanovení občanského zákoníku ve vašem případě využít.

    Na Folly máme telefonickou i emailovou podporu, kterou naši zákazníci během nákupu hojně využívají ke konzultacím a radám, takže pokud budete mít příště pochybnosti, rádi pomůžeme.

    Mějte se hezky a zachovejte nám přízeň.
    Láďa K.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi hodnocení a zboží ani nemám doma! Prý, že poslali 23.12.2019 a dnes je už 2.1.2020 a zboží stále nikde! Tento obchod vůbec nedoporučuji, už tam nenakoupím.

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den, Romano,
    děkuji, že jste se ozvala sem i na naši zákaznickou linku a mohli jsme tak pro vás zásilku u dopravce dopátrat. Od nás skutečně odešla 23.12., ale ve vánočním režimu se zdržela v depu dopravce. Jsem rád, že už ji nyní máte v pořádku doma a můžete zakoupenou ekodrogerii používat.

    Hezký den přeji, Láďa

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Objednala jsem si tři různé oleje, bohužel u všech tří končí expirace nejdéle do půl roku, přestože běžně tyto oleje mají délku expirace od 2 do 3 let minimálně. Kdyby se to stalo u jednoho druhu/kusu...akceptuji, může se stát, ale u většího počtu různých druhů je to jasný signál vyskladnění na poslední chvíli. Velmi mne to mrzí, reklamace je zbytečná. Bohužel prodejce neumožňuje a negarantuje alespoň více jak polovinu doby expirace pro vyskladnění jak u solidních prodejců je kritériem solidnosti. Jsem zvědavá, zda tyto příspěvky někdo z Folly bude číst a zašle mi nějaké vysvětlení či stanovisko. Uvidím a dle toho se rozhodnu, zda ztratí zákaznici!

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den, Ivo,
    je dobře, že jste se ozvala alespoň touto cestou, protože ve Folly není nic, co bychom nevyřešili. :)
    Jsem rád, že jsme mohli situace po telefonu vysvětlit / vyřešit. U některých rostlinných olejů za studena lisovaných (např. vámi zakoupený mandlový) je proces degradace surovin rychlejší a doba trvanlivosti je proto standardně 4 - 9 měsíců. Čím delší doba trvanlivosti podobného oleje je, tím méně kvalitní bude.

    Abychom mohli mít pro své zákazníky vše skladem a zároveň čerstvé, objednáváme v menších dávkách, ale častěji. Značka Nobilis Tilia, od které oleje máte, úplně stejně plánuje výrobu - menší, ale častější šarže.

    Produkty s blížící se expirací prodáváme na eshopu viditelně označené a s nižší cenou. Zdroj surovin z přírody je omezený a tohle je cesta, jak jimi neplýtvat zbytečným znehodnocením stále funkčního a kvalitního produktu.

    Nakupujete u nás dlouho, vážím si toho moc, proto mě těší, že budete i nadále. :)

    Hezký den, Láďa

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé doručení
    • Zboží nepřišlo v pořádku - byla objednána kokosová sada a přišla znehodnocena, dva oleje byly pootevřené a jeden z půlky vytekl. Celé balení bylo promašené.

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den, Kristýno,
    poškození produktů během přepravy, kterému se nedá 100 % předejít, je reklamovatelné. Vždy je dobré nás neprodleně po zjištění nedostatků emailem či telefonicky kontaktovat.
    Hned v pondělí se vám kolegyně ozve, abychom záležitost vyřešili k vaší spokojenosti. O reklamaci vůči dopravci se postaráme také.
    Hezký den, Láďa

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nelíbi se mi ,že ceny dávate bez DPH,ANIŽ UPOZORNITE PŘEDEM ZÁKAZNIKA

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den Milane,
    Je fér říct, že se mýlíte, nebo jste si nás v hodnocení spletl s jiným obchodem. Koupil jste si u nás za 204 Kč s DPH Hyaluronové sérum od Saloos, které na eshopu nabízíme za 204 Kč s DPH.
    Všechno nabízené zboží na eshopu Folly.cz uvádíme v cenách vč. DPH.

    Hezký den, Láďa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevyhovuje mi komunikace obchodu
    • nelze se spolehnout na otvírací dobu avizovanou na webu i v informační SMS

    Na obou pražských pobočkách jsem už v minulosti zboží vyzvedávala, na každé jednou a vše bylo v pořádku. Potřetí jsem takové štěstí neměla, a přestože jsem provozovnu navštívila dvakrát (dva dny po sobě), ani jednou jsem nezastihla obchod otevřený (vždy byly na dveřích hodiny s časem, kdy by mělo dojít k otevření po pauze, v jednom případě jsem se rozhodla vyčkat, bohužel ani deset minut po avizovaném čase nikdo nedorazil, ve druhém případě bych musela čekat asi půl hodiny, což se mi vzhledem k předchozí zkušenosti nechtělo). Pauza je v pořádku, jen bych v takovém případě očekávala, že bude uvedena na webu či v informační SMS, aby se předešlo podobným situacím.
    Shrnutí své zkušenosti jsem napsala hned po druhé neúspěšné návštěvě jak přímo do obchodu, tak na obecný informační e-mail – moje vyjádření zůstalo bez odpovědi.

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den, Simono,
    v tomto případě nemá smysl nic vysvětlovat a obhajovat, máte pravdu a mrzí mě to. My jsme to pak interně tolik diskutovali, až jsme zapomněli na to nejdůležitější - poslat zprávu vám. Už jste to ale s Martinou probraly i po telefonu a jsem rád, že jsme dojem trošku napravili a budeme to spolu zkoušet dál. ;)
    Polední přestávky budou pevné a riziko vyzvednutí během těch nepředvídatelných (hygienických) holt podstoupit musíme. Ale ty jsou krátké. :)
    Děkuji za zpětnou vazbu, posunula nás dál, mějte se krásně. Láďa