Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Stánek v OC, kde obsluha není stále přítomna.
    • Na maily neodpovídají.
    • Platební brána pouze pro klienty CS.

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den,
    ve vašem hodnocení poznávám Folly jen v pasáži "Stánek v OC", přesto zkusím na jednotlivé části reagovat:

    1. Mrzí mě, že jste si šel vyzvednout objednávku zrovna v době, kdy byla kolegyně na obědové nebo hygienické pauze. Je to věc, kterou lépe než zavěšením papírových hodin s předpokládaným časem návratu zpět vyřešit neumíme.
    2. Vzhledem k neúspěšné platbě online jste požadoval změnu platební metody na "platba při převzetí", což jsme obratem provedli a objednávku ještě v den objednání vyexpedovali - nevím proto, jaký nezodpovězený email máte na mysli.
    3. Platební bránu nabízíme pro všechny větší banky v ČR - od KB přes RB po Fio. :) Občas může mít některá brána kvůli údržbě krátkodobý výpadek.

    Přeji hezký den. Láďa

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • 10% sleva na všechny produkty
    • Celkem široká nabídka přírodní kosmetiky
    • Tentokrát hodně dlouhá dodací doba
    • Vyřadili z nabídky můj oblíbený šampon
    • Dodání Českou poštou katastrofa

    Poprvé jsem jako dopravu zvolila ČP v domnění, že to bude rychlejší, chyba, nebyl to vůbec dobrý nápad. Některé výrobky nebyly skladem, ačkoliv do košíku jsem je nasázela. Zkrátka tento obchod byl na nervy, 13 dní je opravdu hodně, to fakt Markétko neokecáte :-)

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den, Aleno,

    vážím si toho, že u nás nakupujete pravidelně a (dosud) bezproblémově a mrzíííííí, že jedno zaškobrtnutí znamená rovnou palec dolů. Líbí se mi, že dáváte ve své péči šanci nezávislým českým (moravským) značkám jako je Caltha. Tyto malé značky objednáváme měsíčně, protože s nimi nemáme zautomatizovaný systém objednávání a není vždy 100 % k dispozici vše, co chceme a zákazník potřebuje. Což se nám ale vlastně líbí, protože je to esence těchto malých značek, které jedou výrobu ručně, podle dostupnosti surovin a podle nálady, a ne podle výrobního plánu. Stojí nám za to pomáhat podobným značkám na trh k zákazníkům i za cenu případné špatné recenze, protože věříme, že drobný nekomfort občas všichni včetně vás zákazníků pro ten vyšší smysl snést můžeme. :)

    ČP je ČP, o ní bylo napsáno mnoho, prodloužení už tak delšího doručení o dalších 6 dnů je špatně, na to se nedá napsat nic jiného.

    Zachovejte nám prosím přízeň. Přeji krásný vánoční čas. Láďa

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo bez problémů. Bohužel ale tyto výrobky nevydávájí žádnou z avizovaných vůní do prostoru a natož aby měli účinnost až 3 měsíce, takže doslova vyhozené peníze!

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení produktu. Je vhodné zmínit, že vnímání vůně je více než cokoliv jiného subjektivní záležitostí. Osvěžovačů Attitude jsme už prodali stovky a dosud jsme na ně podobnou reakci neměli.
    Vůně, její intenzita v prostoru a trvanlivost je dána více faktory – teplotou místnosti (ve vytápěných místnostech v zimě ubývá olej rychleji), intenzitou proudění vzduchu v místnosti (větrání) a samozřejmě velikostí místnosti. Další věcí je, že intenzita vůní esenciálních olejů je z podstaty přirozenější pro lidský organismus, než „přifouknuté“ chemické osvěžovače, i když se může zdát slabší.
    Nemyslím si, že je to důvod nedoporučit náš obchod, spíš záležitost hodnocení produktu zákazníkem, které u nás na obchodě umožňujeme také.

    Hezký den, Láďa

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na objednávku jsem dlouho čekala,po mém dotazu přišel e-mail s omluvou a objednávka už byla vyřízena rychle,s tím,že mi posílají dárek jako omluvu..,ten ovšem v objednávce nebyl..takže nic moc

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den,

    objednávka k nám dorazila 20. 10. v sobotu. Ve Folly však dodržujeme víkendy, při kterých odpočíváme a věnujeme se našim rodinám. Hned v pondělí jsme se začali vaší objednávce věnovat. Ve středu po obědě jste jíž měla objednávku k vyzvednutí s tím, že jsme vám ještě napsali e-mail ohledně zpoždění. Dárek nás mrzí, stal se nám komunikační šum. Na e-mail jsme vám proto zaslali slevový kupon.

    Hezký den, Markéta

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Je to jen výdejna zboží.
    • Lokalita

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den,

    děkuji za vaši reakci, bohužel však nemůžu rozklíčovat vaše hodnocení. Jsme e-shop, proto zasíláme objednávky k zákazníkům až domů nebo na výdejní místa, která si určí. Pokud to někomu nevyhovuje, může za námi přijít do našich třech Hýčkáren a vybrat si zboží klasicky osobně. Najdete je v pražské Galerii Harfa, v OC Nový Smíchov a v brněnském centru v ulici Orlí 20. Vaši objednávku jsme přijali 18. 10. 2018 a hned druhý den 19. 10. bylo zboží připraveno v OC Nový Smíchov k vyzvednuti. K tomu jste využila také hezkou slevu při slevových dnech s Ona Dnes. Pro balíček jste si přišla 24. 10. a vše bylo v pořádku. Budem rádi, když nám prozradíte, co vám vadilo.

    Hezký den, Markéta

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišel mi jiný krém než jsem si objednala

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den, Lucie,

    na našem e-shopu jste si objednala mokřadkový krém, který měl nový obal a byl nově s pumpičkou. My jsme si to však neuvědomili a poslali vám stejný produkt, ovšem obal měl ještě starý design a byl bez pumpičky. Při následné komunikaci jsme vám nabídli výměnu zdarma a jako "bolestné" slevový kupon na další nákup. Rozdíl v částce jsme vám vrátili ještě ten den na váš účet. Chyba se nám stala ve velkém náporu na sklad. Vše jsme okamžitě řešili k vaší spokojenosti.

    Mějte příjemný den.
    Markéta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den, Anerio,

    vaši objednávku jsme přijali 18.9.2018. Balíček byl odeslán 21. 9. Poté Zásilkovna předala balíček DPD. To se však stalo až 27. 9. a my o zpoždění zásilky neměli ani páru. Bohužel nás dopravci o zpožděních neinformují, proto se takové skutečnosti dozvídáme až od našich zákazníků a jsme za takovou komunikaci velmi rádi, protože můžeme vše vyřešit ke spokojenosti všech. Příště se nezdráhejte nás hned urgovat.

    Přeji vám prima den.
    Markéta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • zboží zabaleno v nějaké slámě, budu ji doma vysávat asi ještě týden a je od toho úplně všechno zboží, dokonce se dostala i do závitů například pod uzávěr pracího prášku nebo micelární vody, opravdu pecka! všechno jsem musela omýt
    • na balík jsem čekala víc než týden, ač na webu slibovaly, že jsou na velký nával objednávek holky ve skladu připravené
    • nakupovala jsem zde poprvé a naposled, ručně psaná kartička je sice milá pozornost, ale totálně špinavé zboží od pylin a prachu, s tím jsem se ještě nesetkala

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den,

    desítka nás trochu zabolela, tak na vysvětlenou přidávám informace, jak to s vaší objednávkou bylo. V pátek 14. 9. 2018 jsme přijali objednávku. Ve čtvrtek 20. 9. jsme ji odesílali, což je 4. pracovní den po přijetí objednávky a kolegyně s vámi komunikovala ohledně zpoždění. V pondělí jste nám psala, že vám kurýr v pátek balíček nedoručil. Tak jsme vše prověřili a zjistili, že vás nezastihl, ale že už máte dohodnuté náhradní doručení podle vašich možností. Slámu jsme si do vyplňování balíčků vybrali proto, aby se zboží nerozbilo a zároveň byl balíček co nejvíce ekologický. O její prašnosti víme a hledáme stejně ekologickou alternativu.

    Přeji vám pohodový den.
    Markéta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace, telefon nikdo nezvedá, na emaily nereagují

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den, Marie,

    při fofru se dny Marianne jsme řešili i vaše velmi specifické přání. Kolegyně s vámi hovořila, vše prodiskutovala a slíbila, že pro to udělá maximum, což také splnila. Pokud jste se k nám nedovolala, není to kvůli tomu, že bychom nebrali telefony, ale zrovna jsme měli opravdu fofr. Kolegyně, s kterou jste celou dobu jednala, se vám poté omluvila a dala maximum informací k vašemu přání. Vždy makáme na tom, aby byli naši zákazníci spokojeni, i když mají specifická přání.

    Zkuste to s námi znova:-)

    Hezký den,
    Markéta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neozývají se, objednávku mi potvrdili, ale od té doby se neozývají
    • špatná komunikace
    • byla jsem vždy spokojená, vstřícní a komunikace probíhala,,,už si u nich nic neobjednám

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den,

    tahle desítka nás obzvlášť mrzí. Objednávku jsme odesílali hned, bohužel se nám na Hýčkárně stalo to, že jsme vaši objednávku přehlédli a tedy neposlali ani sms, která vám má informovat o tom, že si pro ni již můžete přijít. Ta nám tam pak zůstala chvíli na ocet. Své produkty už však máte doma. Já doufám, že když jste s námi byla vždy spokojená, chybu nám odpustíte a budete si u nás objednávat i nadále.

    Přeji vám moc hezký den.
    Markéta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zásilka nebyla doručena
    • Neustále mi spamuji e-mail
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • schody do obchodu
    • dlouha dodaci lhuta

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše špatná zkušenost s námi. Dlouhá dodací lhůta může být způsobena zdlouhavým dodáním od dodavatele, zásilkovou službou nebo jen lidským faktorem, který občas potřebuje nádech. Každopádně se za vzniklé komplikace omlouváme. Doufáme, že se příště obchod podaří.

    Hezký den.

    Marcela

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ptáte se mne na ohodnocení nákupu, který dosud nedošel. Po zaplacení on-line se mi až po sedmi PRACOVNÍCH DNECH ozvali, že zásilka dorazí 29.3. (mailem i sms), zajistila jsem si paní, která u mne doma čekala, no a během dne mi volali s dotazem, jaké mám čislo popisné a že zásilku stejně nemají a že ji dodají 3.4., ať je OPĚT někdo připraven doma. Kdybych neměla vše zaplaceno kartou, tak už to neřeším a nic nechci. Možnost nákupu těchto produktů je mnoho, nevím, co vás vede k tomuto přilstupu. Děkuji za něco, co jsem ještě neobdržela, přestože vy můžete disponovat mýma penězma už 14 dní.

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den Jano,

    14 dnů je opravdu dost, proto bych ráda vysvětlila celý postup při vaší objednávce. 22. 3. nám dorazila platba a holky na logistice balíček připravily. Čekali jsme však na jeden z produktů, proto váš balíček neodešel hned ten den, ale až po víkendu, který se mezi zaslání vetřel. 29. 3. měly být produkty u vás doma. Další komunikaci už jsme nemohli ovlivnit. Ta už byla na DPD a my bohužel neměli tušení, že doručení zdržovali.

    Pokud se něco takového stane, budu opravdu moc ráda, když se nám ozvete jakýmkoliv způsobem. Vše hned s dodavateli řešíme. Můžete využít způsob komunikace, která vám vyhovuje. Telefon, email, chat na našich stránkách, facebook i instagram.

    Doufám, že i přes čekání jste s produkty spokojená a užíváte si přírodní péči.

    Přeji vám krásný jarní den plný sluníčka.
    Markéta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neustále otravují s reklamou a spamy, zboží, ač uhrazené, do dneška nepřišlo.

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojená. Prodlení s dodávkou zboží řešte přes zákaznickou linku nebo chat Folly, určitě Vám poradí a podají aktuální info. A naše pravidelná reklamní sdělení si můžete v každém mailu odhlásit.

    Hezký den.

    Marcela

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dne 16.2. 2018 jsem dostala email, že je mi doručováno zboží do Hýčkárny, měla jsem dostat SmS o doručení na místo určení dnes je 26.2.2018 a zpráva žádná. Minulý týden jsem se osobně ptala v Hýčkárně zda tam zboží nemám a bylo mi řečeno, že mám čekat na SMS. Psala jsem i na klientský servis a nikdo neráčil odpovědět, takže zkušenost špatná. Takže ať si to nechají.

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den,

    mrzí nás, že obchod nedopadl. Občas se chybka může stát i na naší straně. Jednou dojde ke komunikační kolizi, jindy čekáme na dodání výrobku. Budeme rádi, když dostaneme ještě jednu šanci a prostor pro nápravu :)

    Hezký den.

    Marcela

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží objednáno na osobní vyzvednutí na pobočce. Bohužel, informace o možnosti vyzvednutí mi přišla až zhruba po týdnu s tím, že na vyzvednutí mám už jen dva dny. Aha, super, když mi nedošla žádná SMS, že je zboží k vyzvednutí a čekat na dodání týden bez jakéhokoliv upozornění je trochu moc. Slušně jsem tedy odpověděla na SMS, že si zboží nevyzvednu. Bohužel, nepřišla žádná omluva ani nic, jen trochu "drzý" mail o zrušení. Zde už nenakoupím.

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den,

    omlouváme za nedorozumění, zřejmě jsme měli moc rychlé prsty při odesílání informační smsky. Vždy se ale jistíme ještě mailem s totožnou informací. Připomínáme, že vždy si můžete telefonicky nebo mailem objednávku prodloužit a získat více času :) i když rozhořčení chápeme, věříme, že se ještě někdy setkáme.

    Hezký den.

    Marcela

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    E-mailem potvrdí objednávku a pak se nic neděje. Až po urgenci mi napsali, že výrobek nemají v požadovaném množství.

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den,

    jen co jsme objednávku přijali, zjistili jsme, že produkt není skladem. Ze všech sil jsme doufali, že od dodavatele dorazí včas, až jsme zapomněli průběžně informovat. Omlouváme se a doufáme, že dostaneme šanci pro získání Vašeho srdce :)

    Hezký den.

    Marcela

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • poštovné zdarma
    • větší výběr přírodní kosmetiky
    • vyšší ceny
    • dlouhá doba reklamace

    objednávka přišla nekompletní - chyběla 1x dárková kazeta a druhá došla poničená, prvně snaha podstrčit chybu přepravci, po komunikaci s e-shopem sjednaná náprava, doba reklamace ale příliš dlouhá, vyřizovat jejich chybu dva týdny a tratit na tom nemálo času, jsem si u e-shopu s o dost vyššími cenami výrobků nepředstavovala, v objednávce jsem měla 2 dárkové kazety, které si můžu nechat pro sebe, leč jsem musela shánět dárky jiné, e-shopu jsem psala o této situaci, pochopení se mi nedostalo

    Reakce obchodu Folly

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše rozhořčení a nespokojenost. V danou chvíli jsme ale prokázali maximální úsilí pro vyřešení nastalé situace. Reklamaci jsme ze 30 dnů stáhli na polovinu. Budeme rádi, když nám dáte ještě jednu šanci :)

    Hezký den.

    Marcela

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si zboží- zaslali úplně něco jiného, po komunikaci s obchodem, se snažili sjednat nápravu, s tím, že nabídli možnost výměny, nebo slevu. Rozhodla jsem si zboží ponechat, a objednala si u nich zboží, které jsem chtěl původně. Objednávka byla učiněna dne 15.9.. uhrazena , avšak do dnešního dne t.j. 25.9. zboží nemám. I když jsem volala do eshopu a urgovala, tvrdili, že zjistí kde se stala chyba, ale bohužel. Nikdo se od té doby neozval.
    • Neochota a nedodani darku