• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dorazí úplně jiné zboží. Než objednáte, budou vám volat i třikrát denně, pokud reklamujete, neozve se už nikdo!!!

    Již nikdy více.

    Reakce obchodu FLOR SERVICE

    Dovolte mi nejprve vyjádřit naši upřímnou lítost v souvislosti s nedávným problémem, který zákazník při objednávce našeho produktu. Je nám velmi líto, že došlo k omylu při expedici, v důsledku čímž obdržel nesprávný produkt. Tento typ situace je pro nás velmi netypický a bereme ho velmi vážně.

    Chci Vás ujistit, že ihned po obdržení Vašeho upozornění na nesprávný produkt jsme začali s procesem nápravy. Náš tým se snažil Vás kontaktovat telefonicky celkem osmkrát, aby se domluvil na nejlepším způsobu, jak situaci vyřešit. Bohužel, na tyto pokusy nebylo reagováno, nikdo telefon nezvedal, což zpozdilo celý proces. Jakmile jsme se ale spojili prostřednictvím emailu, bylo možné věc vyřídit.

    Rád bych zmínil, že veškeré zpoždění v řešení vašeho problému nebylo způsobeno nedbalostí naší strany. Naopak, snažili jsme se aktivně komunikovat a vyřešit situaci co nejrychleji to bylo možné. Oceňujeme Vaši konečnou spolupráci prostřednictvím emailu, která nám umožnila situaci vyřešit, nicméně způsobila zpoždění.
    Nechápu přímo Vaši recenzi, jelikož ihned byla reklamace uznána a od 2 pracovního dne správné zboží připraveno na odeslání, nakonec odeslána 3 pracovní den po reklamaci, podle trackingu doručen 4 pracovní den po reklamaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi bylo doručeno v krabici ,která sotva držela pohromadě Zboží ve vnitř nebylo zajištěno proti pohybu, sušené květiny byly úplně rozmlacene. Již nikdy u vás objednávat nebudu. Nedoporučuji!!

    Reakce obchodu FLOR SERVICE

    Toto nás velmi mrzí, nicméně žádnou reklamaci jsme od Vás neobdrželi, zásilka obsahovala věnce a dřevěné výseky, sušené květiny v této objednávce nevidím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dotazník spokojenosti dorazil dřív než samotné zboží, které ještě nemám.
    Zatím ještě vyčkávám. Dlouhou dodací lhůtu pročítám předvánočním shonu.

    Reakce obchodu FLOR SERVICE

    Dobrý den,
    zákazník zvolil platbu předem, vzhledem k tomu, že nedošlo u úhradě, nebylo zboží zasláno.

  • Nedoporučuje obchod

    Barva zboží neodpovídala fotkám na eshopu, krabička stabilizovaných růží přišla pomačkaná a se zjevnými známkami opotřebování.

    Reakce obchodu FLOR SERVICE

    Velmi děkujeme za recenzi. Stabilizované růže nakupujeme od největšího světového výrobce . Jednotlivé barvy jsou přesně dané, které přesně daný dodavatel dodržuje, rozdíl v barvě se může zdát pouze při špatném nastavení barev monitoru u zákazníka. též toto zboží je baleno do papírové kravičky, která je uvnitř vyztužena plastovým výliskem, takže není možné, že by krabička byla pomačkaná. Za více než 20let co nabízíme stabilizované růže jsme se ještě s lepšími nesetkal.
    Konečný spotřebitel má právo do 14 dní bez udání důvodu odstoupit od smlouvy a zboží vrátit.
    Daný zákazník zákazník při objednávce zvolil platbu kartou, ta bohužel platba neproběhla a pracovnice ve skladu omylem vyexpedovala neproplacenou objednávku. Objednávka není doposud zaplacena, po kontaktování zákazníka se žádostí o zaplacení jsme obdrželi tuto recenzi. Je to smutné chování některých lidí. Pokud si něco objednám, zboží obdržím, zaplacení by mělo být samozřejmostí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlé dodání
    • ze dvou balení bylo 12 ks k nepoužití, rozbité okolo vrtané dírky a skořápky nikde nebyly, tudíž pošta to nepoškodila. Obratem jsem dodavateli psala mail a dodnes mi neodpověděli . Takže - lepší si vyfouknout vajíčka s dvěma dírkama sám.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Veľmi zlá komunikácia. Neodpovedajte na emaily

    Reakce obchodu FLOR SERVICE

    Vzhledem k charakteru zboží, nelze daný produkt odeslat, lze jej odebrat pouze osobně. Zákazník o tomto byl řádně informován, kde proběhla společná komunikace v několika emailech, odpovíme okamžitě v pracovní dny, nikoliv o víkendu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Marně jsem čekala na zálohovou fakturu, kterou v potvrzení objednávky
    uváděli při platbě předem-stalo se to u dvou nezávislých objednávkách-žádné údaje nepřišly. Na můj dotaz ,co se s objednávkou stalo, přišla odpověď, že jsem nezaplatila a proto objednávku zrušili. Znovu jsem kontaktovala firmu a upřesnila co se stalo a projevila o zboží zájem -
    na dotaz jak mám postupovat mi už nikdo neodpověděl.

    Reakce obchodu FLOR SERVICE

    Dobrý den
    velmi nás mrzí, že nejste spokojena. Při objednávce byla stanovena platba předem, proto pokud není objednávka uhrazena, není možní zboží zaslat a dojde po 14 dnech k jejímu zrušení. Nicméně zboží zde bylo pro daného zákazníka více než 14 dní rezervováno. Danému zákazníkovi byla vystavena a zaslána na email zálohová faktura, taktéž bylo uhrazení upomínáno 2 emaily. Navíc zákazník obdržel potvrzení objednávky na jejíž základě mohl provést úhradu.
    Lze provést novou objednávku a zvolit úhradu dobírkou, v tom případě je objednávka vyřízena ještě týž den, při jiné platební metodě až po obdržení platby.
    Se zákazníky je komunikováno rychle, pokud dotaz dojte do 15 hod., ještě tentýž den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Neprofesionální přístup k zákazníkovi
    • nedostatečná komunikace
    • neochota řešit reklamaci
    • nechuť zajistit vyzvednutí reklamované zásilky
    • žádná snaha uhradit výdaje spojené s reklamací
    • veškeré činnosti, náklady a procesy potřebné k vyřízení reklamace přenechány na zákazníkovi
    • neodeslání chybějících produktů i přes několikeré výzvy
    • postrádám základní slušné řešení situace, po celou dobu procesu reklamace nezaznělo jediné slovo omluvy
    • zboží dorazilo z velké části poškozené
    • některé nedorazilo doposud vůbec
    • nebyly mi vráceny peníze za poškozené produkty, za nedodané zboží, ani za výdaje spojené s reklamací

    Nedoporučuji obchod, snažila jsem se vstřícným vstupem do reklamačního procesu vnést pozitivní atmosféru a pochopení, neboť chyby se stávají, to je lidské. Neočekávala jsem však tak lhostejný a neodpovědný přístup bez jakéhokoliv náznaku zájmu situaci pružně řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    • Píší na eshopu doručení pozítří, objednávku řeším už přes týden ještě mi nedorazilo a nevím jestli dorazí, žádné oznameni zpráva o doručení potřebovala jsem na dušičky, nevím jestli přijde, možná do vánoc

    Reakce obchodu FLOR SERVICE

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že nejste spokojena, ale dovolil bych uvést několik skutečností.
    Bohužel zboží , které jste objednala nebylo všechno skladem, proto jste byla námi kontaktována, nejprve telefonicky , kde nebylo možné se s Vámi spojit, následně emailem. Odpověď jsme obdrželi 23.října, tentýž den, Vám dle dohody, kde se část zboží nahradilo, zásilka byla odeslána. Zásilka se nám vrátila zpět.
    Při odeslání zásilky, odesíláme automaticky email s číslem zásilky.
    Ke každému zákazníkovy přistupujeme individuálně a snažíme se vyřešit jeho potřeby.

  • Nedoporučuje obchod

    Varují všechny potenciální zákazníky, kteří si zde chtějí cokoli zakoupit. Objednali jsme si roušky za 1866,- Kč 6 ks. Dle Evropské normy s certifikací ISO typ roušku FFP2. Bohužel nám ale v balíčku dorazily jakési čínské náhražky s čínskými znaky a bez označení ISO a EN, které se na eBay prodávají za 1 eur. Je to smutné, že v dnešní době se někteří zoufalci snaží ještě o tyto ubohé podvody. Zboží jsem musela zaslat zpět na vlastní náklady, jelikož majitel společnosti odmítl převzít zboží zpět kurýrem a po 10 denním mlčení kdy nereaguje na sms a nezvedá telefony voláme z cizího čísla. Telefon zvedá a oznamuje, že nám žádné peníze zpět nevrátí. V každém případě odkaz na svých stránkách již změnil a roušku už neprodává za 366,- kus ale jen 209,-. Zřejmě to panu majiteli přišlo jako velká zlodějina prodávat čínský šunt za víc než 1000% pořizovací ceny. Na tohoto obchodníka jsem podala dnes trestní oznameni.

    Reakce obchodu FLOR SERVICE

    Velmi nás mrzí tato reakce, nicméně je nutné uvést několik skutečností. Jelikož nejsme výrobci, jsme závislí na nákupu zboží. Jediný zdroj je aktuálně v Číně, odkud nakupuje celý svět. Toto zboží nakupujeme od našich dodavatelů, kde nákupní cena je mnohonásobně vyšší než obvykle. Dopravní letadla jsou přetížena a přepravní společnosti rapidně navyšují ceny., kde nutné zvolit ten nejrychlejší expres, který vůči klasické námořní dopravě více než 200x dražší. Poptávky byla a je obrovská a ani firmy v Číně nedokáží všechny plně uspokojit. Za vysoké ceny nenakupujeme jenom my, ale i ostatní včetně Ministerstev naší republiky.
    Veškeré naše zboží je řádně certifikované, vlastní Evropské prohlášení o shodě, včetně Evropského osvědčené o shodě, tedy CE, vydaného v Evropě.
    Zákazník se domáhal Roušek FFP3, které jsme bohužel nikdy neprodávali, dále chtěl vrátit peníze, bohužel bez vrácení zboží. Místo , aby zboží vrátil, telefonicky se domáhal vrácení peněz, volal o víkendech, večer, dokonce i na velikonoční pondělí 13.4 v 15:44 hod i v tento dem jsme sním hovořili a srazili se celou situaci řešit.. Vždy mu bylo řečeno, že bez vrácení zboží nelze vrátit peníze, navíc byl v telefonech velmi impulzivní s dosti hlasitý projevem, včetně vulgarit. Zboží bylo zákazníkovy doručeno 30.3.20, zboží zákazník vrátil 16.4.20, tedy více než po 14 dnech, roušky jsou vybalené z původního obalu.
    Taktéž není pravdou, že by zákazník zaplatil 366 Kč za jednu roušku jak uvádí, celková cena byla 1866 Kč za 6 ks včetně poštovného. V recenzi zákazník uvádí nepravdivé údaje.
    Každým rokem pravidelně podporujeme místní nemocníce a neziskové organizace. Začátkem dubna jsme věnovali roušky KN 95 Domovu pro seniory v Kyjove v množství 1000 ks a dále po 50 ks okolním obcím. Celková hodnota darů byla několik set tisíc korun. Velmi všem zákazníkům děkujeme, za to že svým nákupem přispěli k tomuto daru.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již 12 dní po objednávce a ze strany obchodu totální absence komunikace ; nevím zda můžu s touto objednávkou na naši firmu počítat nebo ne.

    Již 12 dní po objednávce a ze strany obchodu totální absence komunikace ; nevím zda můžu s touto objednávkou na naši firmu počítat nebo ne.

  • Nedoporučuje obchod

    ZBOŽÍ NEBYLO DOSUD DODÁNO A UŽ MÁM PSÁT HODNOCENÍ OBCHODU ? TO JAKO NÁZOR SNAD STAČÍ.

    Reakce obchodu FLOR SERVICE

    Velmi nás mrzí Vaše nespokojení, nicméně nutno si uvědomit, že díky vyhlášení krizového stavu a restrikcím, kde nefunguje doprava, spousta činností je omezena, taktéž u dodavatelů dochází ke zpoždění. V dostupnosti produktu bylo uvedeno, na externím skladu do týdne, zboží bude expedováno od 25.3.2020, ke skutečné expedici došlo s 27.3.2020. Za vzniklou situaci se velmi omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedoporučuji vzhledem ke kvalitě zboží, která mi byla dodána.
    Zboží neodpovídalo fotkám a bylo velmi staré vpodstatě zaprášené a neprodejné

    Reakce obchodu FLOR SERVICE

    Dobrý den,
    jen bych dodal několik skutečností
    Zboží objednáno ve čtvrtek 5.září ve 20:16 hod, v pátek 6. září objednávka byla vyřízena a v pondělí 9. září ve 13:20 hod. byla objednávka doručena přepravní službou DPD.
    Jsme přítmími dovozci veškerého zboží, kde toto zboží dodáváme téměř do všech českých a slovenských velkoobchodů, vždy dáváme velký důraz na kvalitu. V objednávce bylo celkem 13 položek zboží, z toho 12 položek nebylo na skladě déle než 2 měsíce, taktéž dodavatel dodal kvalitní zboží. Zboží bylo baleno v celofánu a není možní že by bylo jakkoliv zaprášeno, či neprodejné.
    Neobráželi, žádnou reklamaci či stížnost, jen po odeslání zboží , jste chtěla do uplatnit slevový kupon, ten je nutné uplatnit podle obchodních podmínek přímo při objednávce. Toto bohužel je jádro celého problému. Navíc recenze je napsána s 4 měsíčním zpožděním.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dešná kvalita máku