• Doporučuje obchod

    100 %

    Náramek je opravdu krásný.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlé jednání

    3 bodláky žluté barvy, byli zničené, nýbrž byli natlacene na krabici.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Maximálna spokojnosť s tovarom a rýchlosťou vybavenia objednávky

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše ok, kvalita slaměných základů je vynikající!!(Pevné, dobře dělané a dobře balené na uskladnění)

  • Doporučuje obchod

    90 %

    V zboží mi chyběla jedna položka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    velmi rychlé

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychle dodanie tovaru, som spokojna, aj s kvalitou
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dorazí úplně jiné zboží. Než objednáte, budou vám volat i třikrát denně, pokud reklamujete, neozve se už nikdo!!!

    Již nikdy více.

    Reakce obchodu FLOR SERVICE

    Dovolte mi nejprve vyjádřit naši upřímnou lítost v souvislosti s nedávným problémem, který zákazník při objednávce našeho produktu. Je nám velmi líto, že došlo k omylu při expedici, v důsledku čímž obdržel nesprávný produkt. Tento typ situace je pro nás velmi netypický a bereme ho velmi vážně.

    Chci Vás ujistit, že ihned po obdržení Vašeho upozornění na nesprávný produkt jsme začali s procesem nápravy. Náš tým se snažil Vás kontaktovat telefonicky celkem osmkrát, aby se domluvil na nejlepším způsobu, jak situaci vyřešit. Bohužel, na tyto pokusy nebylo reagováno, nikdo telefon nezvedal, což zpozdilo celý proces. Jakmile jsme se ale spojili prostřednictvím emailu, bylo možné věc vyřídit.

    Rád bych zmínil, že veškeré zpoždění v řešení vašeho problému nebylo způsobeno nedbalostí naší strany. Naopak, snažili jsme se aktivně komunikovat a vyřešit situaci co nejrychleji to bylo možné. Oceňujeme Vaši konečnou spolupráci prostřednictvím emailu, která nám umožnila situaci vyřešit, nicméně způsobila zpoždění.
    Nechápu přímo Vaši recenzi, jelikož ihned byla reklamace uznána a od 2 pracovního dne správné zboží připraveno na odeslání, nakonec odeslána 3 pracovní den po reklamaci, podle trackingu doručen 4 pracovní den po reklamaci.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    rychlost ,spolehlivost děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi bylo doručeno v krabici ,která sotva držela pohromadě Zboží ve vnitř nebylo zajištěno proti pohybu, sušené květiny byly úplně rozmlacene. Již nikdy u vás objednávat nebudu. Nedoporučuji!!

    Reakce obchodu FLOR SERVICE

    Toto nás velmi mrzí, nicméně žádnou reklamaci jsme od Vás neobdrželi, zásilka obsahovala věnce a dřevěné výseky, sušené květiny v této objednávce nevidím.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    vše v pořádku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • vše proběhlo, jak mělo.
    • spokojenost
    • nic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jsem moc spokojená, nejvíc snad s Lily květy fialové,jsou opravdu nádherné
    • Jen u 4 bodláku žlutých a oranžových byli zlomené hlavičky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, kvalita, cena
    • Nic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Rychlost. kvalita na jedničku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vše super! Krásné sušina.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dotazník spokojenosti dorazil dřív než samotné zboží, které ještě nemám.
    Zatím ještě vyčkávám. Dlouhou dodací lhůtu pročítám předvánočním shonu.

    Reakce obchodu FLOR SERVICE

    Dobrý den,
    zákazník zvolil platbu předem, vzhledem k tomu, že nedošlo u úhradě, nebylo zboží zasláno.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velký výběr zboží, rychlé dodání

    Doporučuji