• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Marně jsem čekala na zálohovou fakturu, kterou v potvrzení objednávky
    uváděli při platbě předem-stalo se to u dvou nezávislých objednávkách-žádné údaje nepřišly. Na můj dotaz ,co se s objednávkou stalo, přišla odpověď, že jsem nezaplatila a proto objednávku zrušili. Znovu jsem kontaktovala firmu a upřesnila co se stalo a projevila o zboží zájem -
    na dotaz jak mám postupovat mi už nikdo neodpověděl.

    Reakce obchodu FLOR SERVICE

    Dobrý den
    velmi nás mrzí, že nejste spokojena. Při objednávce byla stanovena platba předem, proto pokud není objednávka uhrazena, není možní zboží zaslat a dojde po 14 dnech k jejímu zrušení. Nicméně zboží zde bylo pro daného zákazníka více než 14 dní rezervováno. Danému zákazníkovi byla vystavena a zaslána na email zálohová faktura, taktéž bylo uhrazení upomínáno 2 emaily. Navíc zákazník obdržel potvrzení objednávky na jejíž základě mohl provést úhradu.
    Lze provést novou objednávku a zvolit úhradu dobírkou, v tom případě je objednávka vyřízena ještě týž den, při jiné platební metodě až po obdržení platby.
    Se zákazníky je komunikováno rychle, pokud dotaz dojte do 15 hod., ještě tentýž den.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Po mnohokrát jsme nakoupil a vždy jsme velmi spokojen jak s kvalitou, tak dodací lhůtu, kdy zboží obdržím většinou druhý den po objednávce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Neprofesionální přístup k zákazníkovi
    • nedostatečná komunikace
    • neochota řešit reklamaci
    • nechuť zajistit vyzvednutí reklamované zásilky
    • žádná snaha uhradit výdaje spojené s reklamací
    • veškeré činnosti, náklady a procesy potřebné k vyřízení reklamace přenechány na zákazníkovi
    • neodeslání chybějících produktů i přes několikeré výzvy
    • postrádám základní slušné řešení situace, po celou dobu procesu reklamace nezaznělo jediné slovo omluvy
    • zboží dorazilo z velké části poškozené
    • některé nedorazilo doposud vůbec
    • nebyly mi vráceny peníze za poškozené produkty, za nedodané zboží, ani za výdaje spojené s reklamací

    Nedoporučuji obchod, snažila jsem se vstřícným vstupem do reklamačního procesu vnést pozitivní atmosféru a pochopení, neboť chyby se stávají, to je lidské. Neočekávala jsem však tak lhostejný a neodpovědný přístup bez jakéhokoliv náznaku zájmu situaci pružně řešit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výběr a ceny

    Úplná spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velky vyber
    • Rychle doruceni
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost dodání zboží, super přehled, velký výběr

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vse v naprostem poradku, doporucuji !

    Reakce obchodu FLOR SERVICE

    Dobrý den,
    děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    • Píší na eshopu doručení pozítří, objednávku řeším už přes týden ještě mi nedorazilo a nevím jestli dorazí, žádné oznameni zpráva o doručení potřebovala jsem na dušičky, nevím jestli přijde, možná do vánoc

    Reakce obchodu FLOR SERVICE

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že nejste spokojena, ale dovolil bych uvést několik skutečností.
    Bohužel zboží , které jste objednala nebylo všechno skladem, proto jste byla námi kontaktována, nejprve telefonicky , kde nebylo možné se s Vámi spojit, následně emailem. Odpověď jsme obdrželi 23.října, tentýž den, Vám dle dohody, kde se část zboží nahradilo, zásilka byla odeslána. Zásilka se nám vrátila zpět.
    Při odeslání zásilky, odesíláme automaticky email s číslem zásilky.
    Ke každému zákazníkovy přistupujeme individuálně a snažíme se vyřešit jeho potřeby.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé jednání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    S dodaným zbožím jsem byla spokojená, určitě si budu objednávat dále. Dodání zboží bylo velmi rychlé a bez komplikací. Obchod mohu doporučit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Skvělá komunikace, rychlé dodání!
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • velký výběr
    • rychlé dodání
    • nízké ceny
    • dobrá komunikace

    Objednávám pravidelně do našeho obchodu, mají zde dobré ceny, sortiment, který jinde nenajdu, dodání často do 2 dne.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Cena
    • Vyber
    • Kuryrni sluzba
    • Moznost rozdeleni zasilky dle dostupnosti zbozi
    • Komunikace
    • Informace o zasilce
    • Doba dodani

    Objednala jsem si zbozi, ktere nebylo skladem. Pricemz jsem na nej nijak nespechala, tedy jsem si vybrala nerozdelovat zasilku, ale zaslat az bude kompletni. Vyjma automatickeho emailu o tom, ze jsem udelala objednavku mi neprisel ani email s potvrzenim a ani zadny dalsi email. Vcera, po dvou tydnech, mi prisla sms od kuryra, ze pro me maji zasilku.
    Zasilka dorazila v poradku, prezila i uhonu kuryrem (zalepeny roh kuryrni firmou).
    Pokud tedy nespechate na zbozi, verte, ze nejak dorazi ;)
    A to i v pripade, ze nemate ani zadny potvrzovaci email anebo informaci, ze vam balicek odeslali.
    Kazdopadne maji dobry vyber, prehledne stranky, dobre ceny. A vlastne i spolehlivost.
    S kvalitou zbozi jsem spokojena a urcite objednam vetsi mnozstvi.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Úplná spokojenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Velká spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Vše v pohode

  • Nedoporučuje obchod

    Varují všechny potenciální zákazníky, kteří si zde chtějí cokoli zakoupit. Objednali jsme si roušky za 1866,- Kč 6 ks. Dle Evropské normy s certifikací ISO typ roušku FFP2. Bohužel nám ale v balíčku dorazily jakési čínské náhražky s čínskými znaky a bez označení ISO a EN, které se na eBay prodávají za 1 eur. Je to smutné, že v dnešní době se někteří zoufalci snaží ještě o tyto ubohé podvody. Zboží jsem musela zaslat zpět na vlastní náklady, jelikož majitel společnosti odmítl převzít zboží zpět kurýrem a po 10 denním mlčení kdy nereaguje na sms a nezvedá telefony voláme z cizího čísla. Telefon zvedá a oznamuje, že nám žádné peníze zpět nevrátí. V každém případě odkaz na svých stránkách již změnil a roušku už neprodává za 366,- kus ale jen 209,-. Zřejmě to panu majiteli přišlo jako velká zlodějina prodávat čínský šunt za víc než 1000% pořizovací ceny. Na tohoto obchodníka jsem podala dnes trestní oznameni.

    Reakce obchodu FLOR SERVICE

    Velmi nás mrzí tato reakce, nicméně je nutné uvést několik skutečností. Jelikož nejsme výrobci, jsme závislí na nákupu zboží. Jediný zdroj je aktuálně v Číně, odkud nakupuje celý svět. Toto zboží nakupujeme od našich dodavatelů, kde nákupní cena je mnohonásobně vyšší než obvykle. Dopravní letadla jsou přetížena a přepravní společnosti rapidně navyšují ceny., kde nutné zvolit ten nejrychlejší expres, který vůči klasické námořní dopravě více než 200x dražší. Poptávky byla a je obrovská a ani firmy v Číně nedokáží všechny plně uspokojit. Za vysoké ceny nenakupujeme jenom my, ale i ostatní včetně Ministerstev naší republiky.
    Veškeré naše zboží je řádně certifikované, vlastní Evropské prohlášení o shodě, včetně Evropského osvědčené o shodě, tedy CE, vydaného v Evropě.
    Zákazník se domáhal Roušek FFP3, které jsme bohužel nikdy neprodávali, dále chtěl vrátit peníze, bohužel bez vrácení zboží. Místo , aby zboží vrátil, telefonicky se domáhal vrácení peněz, volal o víkendech, večer, dokonce i na velikonoční pondělí 13.4 v 15:44 hod i v tento dem jsme sním hovořili a srazili se celou situaci řešit.. Vždy mu bylo řečeno, že bez vrácení zboží nelze vrátit peníze, navíc byl v telefonech velmi impulzivní s dosti hlasitý projevem, včetně vulgarit. Zboží bylo zákazníkovy doručeno 30.3.20, zboží zákazník vrátil 16.4.20, tedy více než po 14 dnech, roušky jsou vybalené z původního obalu.
    Taktéž není pravdou, že by zákazník zaplatil 366 Kč za jednu roušku jak uvádí, celková cena byla 1866 Kč za 6 ks včetně poštovného. V recenzi zákazník uvádí nepravdivé údaje.
    Každým rokem pravidelně podporujeme místní nemocníce a neziskové organizace. Začátkem dubna jsme věnovali roušky KN 95 Domovu pro seniory v Kyjove v množství 1000 ks a dále po 50 ks okolním obcím. Celková hodnota darů byla několik set tisíc korun. Velmi všem zákazníkům děkujeme, za to že svým nákupem přispěli k tomuto daru.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již 12 dní po objednávce a ze strany obchodu totální absence komunikace ; nevím zda můžu s touto objednávkou na naši firmu počítat nebo ne.

    Již 12 dní po objednávce a ze strany obchodu totální absence komunikace ; nevím zda můžu s touto objednávkou na naši firmu počítat nebo ne.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle jednání a vstricnost

    Reakce obchodu FLOR SERVICE

    děkujeme