Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zaplatil jsem dopředu za něco, co se teprve očekává skladem s prodlevou 15 dní.
    • Nedostatečné technické informace k výrobku.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zadna komunikace zadna info, nic

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost dodání
    • Sklamání s produktem který nefungoval

    Zakoupen display na mobilní telefon.
    Dislay nefunkční, s reakcí na dotyk ale bohužel TMA /reklamováno s vrácením finančních prostředků.

    Reakce obchodu FixShop

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Pokud je problém s doručeným produktem, kontaktujte nás prosím na [email protected]. Do emailu připojte i fotky produktu.

    S pozdravem tím Fixshop.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekontrolují stav zboží při naskladnění, prodají vám použitý díl namísto nového nebo jinou barvu. Stalo se mi to v mnoha případech.
    • Neuznané reklamace i když díl vykazuje vadu

    Spolupracoval jsem dlouhodobě jako firma s 1-2 objednávkama týdně. Musel jsem to ukončit, protože je to nespolehlivá banda břídilů.

    Reakce obchodu FixShop

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Pokud je problém s doručeným produktem, jste společně řešili s naším reklamačním oddělením. Problém jsme řešili is našimi dodavateli, jelikož ve výrobě docházelo ke špatnému označení barev.
    Situaci jsme na straně dodavatele vyřešili. Pevně ​​věřím, že Vás tato situace neodradí od příštího nákupu.

    S pozdravem tím Fixshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemají objednané zboží, které mělo být skladem!

    Reakce obchodu FixShop

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Produkt, který jste si objednali měl dodací dobu 01.11.2024. Informaci jsme Vám poslali také do notifikačního emailu. Rovněž byla dostupnost vidět i na webu. Je pravděpodobné, že jste si informace pouze nepřečetli.

    S pozdravem tím Fixshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Celá krabice je poškozena, takže ani nevím jestli zboží jsou v pořádku

    Reakce obchodu FixShop

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Pokud je problém s doručeným produktem, kontaktujte nás prosím na [email protected]. Do emailu připojte i fotky produktu.

    S pozdravem tím Fixshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Rychlá komunikace

    Velmi špatná zkušenost.
    Stále čekáme na vrácení peněz za zrušenou objednávku, o týden později.
    Dostal jsem položky, NEJSOU ORIGINÁLNÍ Xiaomi, i když na hlavní stránce položky je uvedeno „Xiaomi“

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Samozřejmě že fake z Číny... Mělo být uvedeno v popisku zboží že se jedná o napodobeninu...

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vždyť jsou to zloději a podvodníci!!! Záměrně pošlou vadný kus, poté zkouší že jste reklamovali pozdě nebo že jste si to rozbil sám. A když se nakonec po několika hádkách to rozhodnou vrátit peníz tak ho vracejí 7dni a ještě si dovolí tvrdit že za to může banka!!! Zrušit tento nepoctivý zlodějský obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé doručení
    • Prodali nefunkční zboží

    Koupil jsem 2 ventilátory na MacBook. Jeden z nich byl úplně nefunkční.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Komunikace ohledně vracení zboží a způsobu vrácení zboží
    • Doručeno jiný typ baterie než jaká byla ilustrována na webových stránkách a než jaká byla objednána
    • Přestože webové stránky deklarovaly 10 ks skladem, byl jsem později informován, že baterie skladem není a došlo k prodloužení doby doručení
    • Komunikace ohledně objednání správné baterie
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    katastrofa! lezi me u vas objednavky stare a pritom me chodí kazdy den dalsi zboží do ktereho muzete prihodit zbozi z objednavky ktera je castecne skladem!

    Reakce obchodu FixShop

    Vážený zákazníku,

    Velmi se omlouváme za komplikace. Pokud chcete přesunout položku z jedné objednávky do druhé, kontaktujte nás prosím e-mailem nebo telefonicky, tento proces bohužel nelze nastavit automaticky.

    S pozdravem tým Fixshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Zboží které je uvedeno že je skladem, následně nemají
    • Komunikace

    Potřebovali jsme opravit hodinky - hledali jsme obchod kde mají obě věci skladem. Objednáno a zaplaceno předem. Za 2 dny mi napsali že zboží není skladem a informace pak napíšou. 26.6 mi napsali že termín naskladnění bude 28.8. tedy za 2 měsíce. Napsali jsme že je zboží skladem (stále tak bylo i na eshopu) a že bychom ho tedy rádi dostali. Dostalo se mi odpovědi že lepidlo našli. Po dalších dnes jsme psali jak to vypadá - odpověď lepidlo je na jedné pobočce a z té to ale nemůžeme poslat. Zajímavé informace které nás ale jako zákazníka vůbec nezajímají. Bohužel e-shop specialisté netuší co Vám napsal ten druhý a neobtěžují si přečíst ani emailovou historií. Po 14 dnech a x emailech jsme tedy navrhli aby nám poslali menší balení ale aby se to konečně odeslalo. Rozdíl ceny jsme nepožadovali jen jsme tedy napsali že za způsobené komplikace a nepravdivé tvrzení skladové dostupnosti by byla vhodná nějaká kompenzace. Hádáte správně nedostali jsme ani samolepku :D Pro nás první a poslední nákup na tomto eshope - velké zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • - avizovaná doba dodání 1-2 dny, skutečná 7 dnů
    • - doručen byl jiný artikl, nežli ten objednaný
    • - nebyli schopni to vyřešit, položka se musela vrátit, což sebou pochopitelně nese zbytečnou časovou i finanční náročnost
    • - velice neprofesionální jednání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • věci inzerované skladem nemusí být skladem
    • zavádějící a nedodržené termíny, dlouhá expedice
    • slovenský eshop

    Při objednání i v emailu rekapitulace vše skladem. Poté info, že vlastně skladem není. Naskladněno 4. pracovní den, poté email, že expedice potrvá ještě další 2-4 pracovní dny. Přitom na webu komunikována expedice následující prac. den u skladových produktů při objednávce do 13h. Takže je týden po objednávce a zboží ani není expedované.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží prezentují jako skladem, přitom fyzicky nic nemají a objednávají na aliexpress v případě objednávky
    • komunikace vázne, na peníze zpět jsem čekal několik dní

    Klasicky podvodný eshop, za mě se jim vyhněte mílovými kroky.