Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • věci inzerované skladem nemusí být skladem
    • zavádějící a nedodržené termíny, dlouhá expedice
    • slovenský eshop

    Při objednání i v emailu rekapitulace vše skladem. Poté info, že vlastně skladem není. Naskladněno 4. pracovní den, poté email, že expedice potrvá ještě další 2-4 pracovní dny. Přitom na webu komunikována expedice následující prac. den u skladových produktů při objednávce do 13h. Takže je týden po objednávce a zboží ani není expedované.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží prezentují jako skladem, přitom fyzicky nic nemají a objednávají na aliexpress v případě objednávky
    • komunikace vázne, na peníze zpět jsem čekal několik dní

    Klasicky podvodný eshop, za mě se jim vyhněte mílovými kroky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to podvod. Na webu uvádí, že to mají skladem ale do 12ti dnů nic neposlali. Když jsem s nimi mluvil telefonicky tak mi tvrdili, že to mají skladem, ale že to nemůžou poslat. Objednávku jsem zrušil a domluvil se s nimi, že vrátí peníze. Na vrácení peněz chtějí 7dnu. Snad přijdou zpátky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutní nekomunikace
    • Zboží bylo zaplaceno a stále nedorazilo, doručení mělo být do 2-4 pracovních dnů, objednávala jsem 31.5 zboží nikde, peníze nikde a nikdo nekomunikuje.
    • Podvod

    Podvod. Zboží zaplatíte převodem a akorát přijdete o peníze a zboží nikde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Napsali, že budou zjišťovat a doteď žádné informace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slovenský eshop se špatnou kvalitou zboží

    Byl nám dodán displej na Pixel 6 PRO, typ Amoled.
    I přes cenu shodnou s originály vykazoval díl konstukční vadu. Byl špatně přilepen LCD na dotykové nosné sklo. Ihned po montáži se rozlepoval od vrchní hrany, což způsobilo mapu na LCD.
    Reklamace byla zamítnuta z důvodu montáže. Vadou se nikdo nezabýval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednal jsem displej, který měl být Originál Refurbished, místo toho mi však přišlo něco zbastleného, chyběl závit pro jeden šroubek ze zadu displeje a nešel vůbec zacvaknout do housingu telefonu. Jsem zklamaný a kamarádka, která se těšila na opravený telefon taky. Nemohu obchod doporučit. Nejspíš se jedná o nějakou levnou čínskou kopii, kterou by mi byla hanba prodávat jako originální zrenovovaný díl!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace

    Asi takhle: prodávají zboží které vlastně vůbec nemají
    Čekal jsem přes měsíc,potom mi přišel mail že zboží nemohli objednat nebo co
    Zkrátka už mám k nim nedůvěru a nedoporučuji od nich něco kupovat
    Platbu jsem poslal předem a bylo celkem obtížné dostat peníze zpět
    Doufám že se ředitel obchodu trochu zamyslí a bude prodávat jen to co skutečně má

    Reakce obchodu FixShop

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme za vaše hodnocení. Vaše názory jsou pro nás důležité a pomáhají nám vylepšovat naše služby.

    Zboží, které jste si objednali nám bohužel výrobce Huawei neumělo dodat. Značka Huawei momentálně nevyrábí náhradní díly pro svá zařízení a tím pádem je náročnější některé náhradní díly naskladnit.
    Každopádně jsme Vás o dané situaci informovali notifikačním emailem.

    Rádi bychom Vám také zdůraznili, že pokud máte jakékoli dotazy týkající se našich produktů nebo objednávek, náš zákaznický servis je k dispozici emailem nebo prostřednictvím chatu na našem webu, kde jsou naši ochotni kolegové připraveni pomoci Vám s jakýmkoli typem požadavků.

    S pozdravem tím Fixshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nemají pořádek ve skladových zásobách

    objednal jsem baterku na kterou jsem docela spěchal. obchod udával že je baterie skladem. druhý den po objednání mi z obchodu napsali že baterie není skladem a zjišťují dostupnost, baterie by prý přišla až za několik týdnů. objednávku jsem zrušil a objednal jinde.

    Reakce obchodu FixShop

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme za vaše hodnocení. Vaše názory jsou pro nás důležité a pomáhají nám vylepšovat naše služby.

    Omlouváme se za vzniklou situaci, ale na naší straně byl problém u daného produktu se synchronizací skladové dostupnosti. Kontaktovali jsme Vás také telefonicky a celou situaci jsme si přešli k Vaší spokojenosti.

    Rádi bychom Vám také zdůraznili, že pokud máte jakékoli dotazy týkající se našich produktů nebo objednávek, náš zákaznický servis je k dispozici emailem nebo prostřednictvím chatu na našem webu, kde jsou naši ochotni kolegové připraveni pomoci Vám s jakýmkoli typem požadavků.

    S pozdravem tím Fixshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které mělo před měsícem dorazit, nedorazilo. Obchod absolutně nekomunikuje. Neodpovídá na zadaný dotaz ohledně stavu dostupnosti zboží. Obchod je pouze prostředník pro přeprodej shit zboží z Číny. Rychlejší je objednání zboží přímo na aliexpressu nebo jiném portále. Obchodu se absolutně vyhněte, pokud nechcete přijít o peníze a nebo dostat zboží ubohé kvality.

    Reakce obchodu FixShop

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme za vaše hodnocení. Vaše názory jsou pro nás důležité a pomáhají nám vylepšovat naše služby.

    Doporučujeme zkontrolovat si spam, jelikož doména centrum.cz může naše emaily házet do spamu a proto jste nedostali od nás odpovědi. Z naší strany jsme Vám poslali také několik notifikačních emailů a to 15.04., 08.04., 02.04., 25.03. a 23.03.
    Rovněž jste nám psali email dne 30.03. na který Vám bylo zodpovězeno po velikonočních svátcích 02.04.

    Rádi bychom Vám také zdůraznili, že pokud máte jakékoli dotazy týkající se našich produktů nebo objednávek, náš zákaznický servis je k dispozici také telefonicky nebo prostřednictvím chatu na našem webu, kde jsou naši ochotni kolegové připraveni pomoci Vám s jakýmkoli typem požadavků.

    S pozdravem tým Fixshop.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Infolinka nic nemůže udělat se stavajici objednavkou a já se v tom neumím orientovat,hlavně nejde platba kartou. Nakoupil sem jinde,kde to funguje.

    Raději o dům dále. Nefunguje platba kartou.

    Reakce obchodu FixShop

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Vaše názory jsou pro nás důležité a pomáhají nám vylepšovat naše služby.

    Svoju objednávku viete uhradiť aj v detaile objednávky po prihlásení sa do Vášho profilu. Priamy odkaz na platobnú bránu nevieme poskytnúť z dôvodu ochrany pred jej zneužitým.

    Rádi bychom Vám také zdůraznili, že pokud máte jakékoli dotazy týkající se našich produktů nebo objednávek, náš zákaznický servis je k dispozici emailem nebo prostřednictvím chatu na našem webu, kde jsou naši ochotní kolegové připraveni pomoci Vám s jakýmkoli typem požadavků.

    S pozdravem tým Fixshop.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi doručené zboží ale poškozené nedoporučuji ten to obchod

    Reakce obchodu FixShop

    Vážený zákazníku

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti. Prosím, zboží nám pošlete na reklamaci, spolu s vyplněným reklamačním protokolem pomoci bezplatní služby Zásilkovny. Stačí navštívit kterékoli odběrné místo nebo použít mobilní aplikaci Packety: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
    Kód pro vrácení zásilky je: 95642760

    Po doručení zásilky bude situaci řešit naše reklamační oddělení, které vás bude informovat o dalším postupu.
    Všechny další informace samozřejmě naleznete také na našem webu https://www.fixshop.cz/informace-o-objednavce/reklamace/a v případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na [email protected]

    S pozdravem tím Fixshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po objednávce žádný email
    • sama jsem si musela do eshopu zavolat a zjistit, že zboží není skladem a neví, kdy bude naskladněno
    • zboží na eshopu skladem, přitom v reálu nebylo

    zboží zatím nemám, ani žádnou informaci o objednávce či platbě. Eshop v podstatě nekomunikuje

    Reakce obchodu FixShop

    Vážený zákazníku

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti. Dnes jsme Vás telefonicky kontaktovali, abychom si prošli detailnější situaci.
    Z naší strany byly odeslány všechny notifikační emaily. Buď systém na naší straně neuměl emaily odeslat nebo Vaše doména centrum.cz blokovala příjem našich emailů.

    Každopádně telefonicky nakonec vyřešili situaci k Vaší spokojenosti, což nás nejvíc těší.

    S pozdravem tým Fixshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nic moc, objednal jsem skoro za 1000 Kč originální baterii, která má výdrž slabší než baterie původní... Takže jen vyhozené peníze a výdrž kolem 10 hodin maximálně :(

    Reakce obchodu FixShop

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti. Prosím, zboží nám pošlete na reklamaci, spolu s vyplněným reklamačním protokolem.

    Můžete využít bezplatnou službu Zásilkovny. Stačí navštívit kterékoli odběrné místo nebo použít mobilní aplikaci Packety: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
    Kód pro vrácení zásilky je: 95642760

    Po doručení zásilky bude situaci řešit naše reklamační oddělení, které vás bude informovat o dalším postupu.
    Všechny další informace samozřejmě naleznete také na našem webu https://www.fixshop.cz/informace-o-objednavce/reklamace/a v případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na [email protected]

    S pozdravem tým Fixshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Nekomunikují, nedá se jim téměř dopsat, dovolat
    • Nesplňují termíny, které sami stanovují. Jestli máte problém a řeknou že se vám ozvou, tak neozvou. (Vyzkoušeno již 3x )
    • Něco podělají (u mě to byla výmluva že ztratili mojí zásilku) a ani se vám neomluví že to tak dlouho trvá...
    • Klamavá reklama/inzerce/ informace o produltech (jedno ze tří porušení zákona od tohoto prodejce co mě postihlo) *nevěřte jim*

    Vyvarovat se, existují hlavně na uzemí ČR spousty lepších i levnějších obchodníků.
    Tohle jsou pouze reselleři z číny, koupí za koruny, prodají za tisíce....Momentálně jsem ve fázi kdy mi každý z firmy lže, mailově se neozývají a peníze stále nikde- obávám se že řešení vyůstí až s ČOI/SOI.

    Reakce obchodu FixShop

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme vám za vaše hodnocení.

    Telefonicky jsme si dnes s Vámi situaci prošli. Problém pravděpodobně nastal na straně dopravce, který prý zásilku k nám doručil, ale skutečně se tomu tak nestalo. Z tohoto důvodu nebylo Vaše odstoupení od smlouvy dosud vyřešeno.

    Odstoupení jsme v tomto případě zpracovali ve Váš prospěch a interně si už vyřešíme problém na straně dopravce a nedodané zásilky.

    Pokud je jakýkoli problém s dodaným zbožím, je nutné nám jí poslat na reklamaci, abychom situaci uměli vyřešit. V tomto případě jste si situaci vyřešili ve vlastní réžii. V případě, že by se objevil se zbožím problém, kontaktujte nás prosím.

    S pozdravem tým Fixshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Koupil jsem si bateriii do tel. a je ješte horší než 3 letá original vybitá baterie čili baterie aftermarket ani nahodou nedoporučují .

    Reakce obchodu FixShop

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme Vám za Vaše pozitivní hodnocení a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti. Vaše názory jsou pro nás důležité a pomáhají nám vylepšovat naše služby.

    Pokud je jakýkoli problém s dodaným zbožím, je nutné nám jej poslat na reklamaci, abychom situaci uměli vyřešit. Veškeré informace jak na to, naleznete také na našem webu: https://www.fixshop.cz/informace-o-objednavce/reklamace/

    Rádi bychom Vám také zdůraznili, že pokud máte jakékoli dotazy týkající se našich produktů nebo objednávek, náš zákaznický servis je k dispozici emailem nebo prostřednictvím chatu na našem webu, kde jsou naši ochotni kolegové připraveni pomoci Vám s jakýmkoli typem požadavků.

    S pozdravem tím Fixshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem motor na kugoo m4 a po 1 dni hlásil chybu. Po volání do fixshop kdy mi furt robot hlásil že mají plno přitom už mi to někdo na 2 vteřiny zvedl jsem se asi pak za hodinu dočkal bohužel ale zbytečně protože to chtěli poslat zpět a já bych čekal zbytečně 2 týdny. Chybu jsem nakonec musel vyřešit sám. ( Špatně spajeny drát)

    Reakce obchodu FixShop

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme vám za vaše pozitivní hodnocení. Vaše názory jsou pro nás důležité a pomáhají nám vylepšovat naše služby.

    Pokud je jakýkoli problém s dodaným zbožím, je nutné nám jej poslat na reklamaci, abychom situaci uměli vyřešit. V tomto případě jste si situaci vyřešili ve vlastní režii. V případě, že by se objevil se zbožím problém, kontaktujte nás prosím.

    S pozdravem tím Fixshop.cz