• Objednavka byla slíbená poslat druhý den a za 11 dní ještě nedorazila a s obchodem,žádná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na stránkách jsem si objednala vel. XL, bylo psané, že jsou skladem, obchod reagoval zcela v pořádku. Až když jsem odeslala peníze na účet, přišel mi mail, kde - bez omluvy - napíšou, že legíny mnou vybrané velikosti nejsou skladem a popřáli mi hezký den. Nic víc. Když jsem zažádala o vrácení peněz, bylo mi řečeno, že mi peníze pošlou na účet. Uběhlo už 10 dní od daného mailu a peníze stále nikde. Obchod naráz už ani nereaguje na mé zprávy. Z mé zkušenosti rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu Fitoblečení

    Dobrý den,

    můžete mi napsat číslo objednávky? Určitě bych rád prověřil, jestli je to tak jak uvádíte.

    S úctou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I když bylo zboží na eshopu a já ho objednala. A potom mi přišla druhý den zpráva, že zboží není. Tak proč bylo na eshopu. Klamání zákazníka.

    Reakce obchodu Fitoblečení

    Dobrý den,

    v den kdy jste objednala zboží, jsme měli problém z feedem od dodavatele, takže údaj byl mylný.

    Omlouváme se a je nám líto negativní recenze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, které mělo být skladem dle internetu vůbec NEBYLO!
    • Problém s komunikací ohledně vrácení peněz.
    • Na vrácení peněz jsem čekala přes 2 týdny!
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Netuším
    • Komunikace s panem Kupkou, který dle mých odhadů buď na něčem jede, nebo je to ignorant, který na veskere otázky odpovídá "doooooobře." Jeho jednání opravdu nechápu, zboží jsem uhradila ve čtvrtek, když jsem v úterý volala kde zboží je, bylo mě řečeno, že dorazí další den. Ve středu jsem opět volala, že nedorazilo, načež mě pan Kupka řekl, že to kolega asi zapomněl odeslat, aniž by se omluvil. Ve čtvrtek dorazilo zboží ale místo černých přišly modré freddy kalhoty. Když jsem hovořila s tímto mužem potřetí, nezaznělo ani jednou ze se omlouvá nebo něco podobného. Chápu, takové věci se stávají, ale měla jsem kalhoty jako dárek, tudis už jsem neměla sílu je vracet!!!! Čekala jsem nejakou kompenzaci, ale na moje dotazy kdy mě peníze uhradite zpět kdyz zboží vrátím nebo jestli platím cestu balíku zpět k vám mě pan Kupka ohromil odpovědi, že si MYSLÍ ze jo! Tak kde jsme.

    Bez komentáře

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Naprosto katastrofalni jednani a komunikace, nebo spise nulova! Od nakupu ubehlo 20 dni a krome automatickeho potvrzeni objednavky me nikdo nekontaktoval, ani pres me zaslane dotazy. A to doba dodani byla uvedena max. 5 pracovnich dni. Nedoporucuji!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychle dodani
    • Nulova komunikace pri vraceni zbozi, psala jsem hned jak dorazily ze vracim a nic. Uz jsou to dva tydny jak jsem posilala zpatky a zatim zadne penize ani odpoved na email nebo telefon. Zatim nevim jak ohodnotit.

    Jeste nevim jestli doporucit nebo ne, objednavka v poradku, rychle doruceni. Ale pri vraceni zbozi problem. Neni to levna zalezitost a penize mi tam ted stoji mohly byt na jine Vanocni darky. Zatim zklamani...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • -poštovné zdarma
    • - špatná komunikace

    Objednala jsem si kalhoty 27.11, zboží dorazilo 30.11.Bohužel mi spletli objednávku a místo černých kalhot jsem dostala černé Diwo. Po telefonické domluvě jsem kalhoty zaslala 1.12. zpět, pan mi přislíbil, že zašlou jiné a uhradí náklady na poštovné. Po telefonické urgenci mi pan Godula slíbil, že balík vyzvedne. Je 12.12 a balík stále leží na poště :-(

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace!

    Objednané zboži nedorazilo. Ze strany obchodu žádná komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mala komunikacia.

    No , objednala som si u nich nohavice. Nohavice mi na lytkach boli velke, na stehnach uzke tovar som hned posala naspet jak som ho prevzala maly ho mat najblizsi pondelok. Kedze nikto mi na emaili neodpisoval ani na FB. MI neslo odoslat spravy. NVM PRECO. Takl som si na stranke nasla cislo volala som ale nikto nezdvihol spetne mi volal pan. S tym ake cislo ja som poslala objednavky naspet . Vravela som ta ze to preveri , nepovedala by som ani pol slova keby to bolo 10 eur a ne 128,48. Prosim pekne a tak sa spravaju. Dodnes sa mi neozval , nemam ani peniaze ani nohavice TOP :-)

  • Tovar som objednala , zaplatila prevodom, no poslali mi ho na dobierku , ktoru vratili naspat a dodnes mi ho neposlali. A neodpivedaju ani na maily. Velmi neprofesionalne jednanie!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • E-shop nic neřeší.
    • Nereaguje na emaily, telefonáty.
    • Ani po několika urgencích se nic neděje. Naprostý nezájem vůči zákazníkovi.

    Pokud nechcete přijít o peníze, tady určitě nenakupujte.

  • vyhněte se tomotu obchodu obloukem!!!!!
    napíšete sms, odpověď přijde za 3 dny , kdy mělo být zboží dávno u vás!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • výběr sortimentu
    • (ne)komunikace a nepřesnost v platbě zboží

    Zboží jsem obratem zaplatila na účet, zboží zasláno na dobírku, za 10 dní nedorazilo ani zboží bez dobírky (jednoduchá úprava v PPL) ani peníze zpět na účet. E-shop situaci neřeší a na e-maily nereaguje. Prosím nenakupujte zde, budete nespokojení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pozdní komunikace, po 2 dnech mi přišla odpověď, že zboží asi už odeslali, po další urgenci, že jim ještě nedošlo. Po dalších 2 urgencích mi za 5 dnů napsali, že již nebude.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Určitě tento obchod nedoporučuji. Objednala jsem si jeansy(stejný model skinny vel. S už mám doma dvakrát, tudíž jsem si objednala třetí)Došly jeansy o 9,5 cm kratší....sice mi obchod vrátil peníze za jeansy,ale peníze za poštovné, když jsem balík posílala zpět mě nechtli uhradit. Nelíbí se mě, že obchod neuznal, že to byla jejich vina. Chápala bych 1-2 cm rozdíl, stane se...ale tohle tedy ne.Takže Freddy koupit jedine v Praze v OC Harfa.

    Reakce obchodu Fitoblečení

    Milá Martino, Jeansy jsme poslali přesně ty co jste si objednala, zpětně jsme to kontrolovali. Nabídli jsme Vám okamžitou výměnu na naše náklady - odmítla jste. Peníze jsme Vám druhý den připsali na Váš účet VČETNĚ POŠTOVNÉHO a to na to máme 14dní dle zákonné lhůty. Poštovné které jste platila poště při vracení balíčku zpět k nám nemáme důvod hradit, žádný zákon, ani morální nám to nepřikazuje. To je čistě Váš náklad, a jak nám zboží doručíte je čistě a pouze na Vás a není jediný důvod proč by to měl hradit prodávající.
    Prosím prostudujte si občanský zákoník a obchodní podmínky, než nás tu začnete takhle osočovat.
    Kalhoty jste měla do 2 dne doma ale hodnotíte jinak.
    Tento Váš komentář považuji čistě za cílené snižování hodnocení.

    Navíc z vlástní vůle a pro Vaši spokojenost jsme Vám ještě extra nabídli slevu - bez reakce.

    My máme svědomí nanejvýš čisté.

    Přejeme hezký den,

    Fitoblečení.cz