Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlá expedice zboží
    • Skvěle zabaleno
    • Doručené zboží má jen 2 měsíce trvanlivost - opravdu nevím, jak zkonzumuji za 2 měsíce 5kg tuňáka!
    • Obchod se při mé objednávce prostě zbavil zásob před expirací
    • Budu muset větší část objednaného zboží rozdat, sama to zkonzumovat nemůžu

    Z tohoto obchodu už neojednám.
    Chápu, že chtěli zboží vyskladnit, ale mohli dát tedy např. 2 kusy s 2 měsíční expirací a další 3 s delší. Takhle se prostě jen zbavili zásob a ja měla to "štěstí", že jsem si zrovna objednala.

    Reakce obchodu Fitnessdk

    Dobrý den Petro,

    velmi se Vám za tuto nepříjemnost omlouváme, tohle by se stávat nemělo, rozhodně to nebyl úmysl. V momentě kdy jste zjistila, že vám "nižší" trvanlivost produktů nevyhovuje, tak stačilo zavolat, okamžitě bychom zjednali nápravu, nevyhovující produkty bychom si na vlastní náklady od Vás vyzvedli a nahradili novými s delší trvanlivostí. Tato nabídka každopádně stále trvá, pokud se ozvete rádi Vám vyhovíme. Snažili jsme se s Vámi spojit a nabídnout řešení, ale telefon jste nám nezvedla.

    ještě jednou se Vám jménem celého týmu fitnessdk omlouváme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vzdy si uctuji postove. I kdyz utratite tisice.

    Pokazde si objednavam v radech tisicu (naposledy to bylo pres 4000kc) ale dopravu mi uctuji porad. Nejde mi o tech 87kc jako takovych ale jde mi o princip. Jinde to tak funguje bezne...ze od jiste castky se postovne neplati.

    Reakce obchodu Fitnessdk

    Dobrý den,

    velmi si vážíme vaši věrnosti, děkujeme za vaše opakované nákupy a i za vaše hodnocení, které nám za pár dní bohužel dost významně pokazí naši současnou 100% spokojenost zákazníků, kteří u nás nakoupili. Ale jsme vděčni za každou zpětnou vazbu od zákazníků. Denně vyřizujeme desítky objednávek a nemáme tak šanci si všechny naše zákazníky dle jména pamatovat (některé i přes to ANO:-)) Dle jména na faktuře tedy nepoznáme, kdo z objednávajících je u nás registrován a kdo NE. Registrování zákazníci u nás mají spoustu výhod, které jste mohl čerpat a stále můžete i vy. Nad rámec výhod uvedených na našem webu, téměř pravidelně posíláme i drobné dárky( rýžovou kaši, bramborové vločky, oříšky, vitamíny nebo minerály) těm, kteří mají objednávku nad 5 000,-Kč a to bez ohledu na to, zda jsou registrovaní. Jsem si jist, že i vy jste od nás nějakou tu pozornost dostal. Dovolím si krátce shrnout vaše objednávky u nás. Bylo jich už 9, ještě jednou za ně děkujeme. Pokud byste se registroval neplatil byste žádnou dopravu ani u jedné z objednávek, byl byste již VIP zákazníkem, který by měl 5% slevu na celý náš sortiment zboží. Na devíti objednávkách byste tak již ušetřil cca 2500,- Kč. Měl byste možnost využit naši jedinečnou slevovou kampaň "sestav si vlastní akci", kde byste mohl ušetřit odhadem ještě minimálně 2x tolik co za pouhou registraci.
    Pokud jste spokojen alespoň s kvalitou našich produktů a třeba rychlostí dodání, zaregistrujte se u nás a dejte nám tak možnost Vám ukázat, že stálých zákazníků si opravdu velmi vážíme a že náš věrnostní program je velice zajímavý. Individuálně s Vámi klidně Váš stávající účet nastavím tak, abyste všechny výhody mohl čerpat hned od příští objednávky. Budu rád, když se nám ozvete.

    Vaše fitnessdk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobrá komunikace
    • složité a nefunkční stránky
    • zboží přišlo zabaleno jak od prvňáka základní školy

    Reakce obchodu Fitnessdk

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš nákup v našem e-shopu. Opravdu velmi nás mrzí vaše špatná zkušenost. Jak jsme si již vysvětlili po telefonu, problém nebyl ani tak s našimi stránkami či složitým a nepřehledným webem, ale spíše ve Vaši platební kartě. Co se týká balícího předpisu, ještě jednou Vás prosím přijměte naši omluvu, pokud zabalení nebylo podle Vašich představ. Zboží se snažíme balit především tak, aby nepoškozené přežilo cestu z našeho skladu k zákazníkovi domů, a to i s ohledem na někdy ne příliš šetrné zacházení přepravcem. Toto platí dvojnásob, pokud se jedná o nějaký křehčí produkt. Možná právě proto balíček nevypadal zabalený příliš „profesionálně“, ale spíše funkčně. Pokud nám někdy v budoucnu dáte druhou šanci, už Vás jistě nezklameme.

    Vaše fitnessdk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • hrozny stav trička ušity na koleně a nekvalitně !
    • žadnou vyhodu nema byl to pro mně šok !
    • nekvalitně a křivě ušite !
    • o žadne nevim
    • problemi s vracenim peněz naštěsti obchod ne vyrobce mě penize poslal na ůčet protože vyrobce nechtěl tričko vyměnit za kvalitni jine ,a to proto že jsem ustřihl našivku !,kdyby ten vyrobce byl i tak přisny ve vyrobě a kontrole co vypouštěji do prodejen aušus nad aušusi !

    nekupovat značku legal power je to nekvalitni zmetek vyrobek !

    Reakce obchodu Fitnessdk

    Dobrý den pane Akrtidisi,

    ANO, máte pravdu byl to ŠOK!!! Zejména pak Vašich 27 urážejících emailů, kterými jste nás zasypal během 18 hodin. Vaše jednání pro nás bylo o to více nepochopitelné, protože na Váš první email v 21:42 jsme zareagovali již do 29 minut a to kladně s tím, že vrátíme peníze a to včetně vícenákladů spojených s dopravou. Velmi se za vzniklé problémy ještě jednou omlouváme. Střih trička, které jste si objednal je takový „drsňácký“, při balení a výstupní kontrole se snadno dírka pod švem schová a přehlédne, ale je to naše chyba, stát se to nemělo.

    Co se týká vrácení peněz, tak Vám musíme dát znovu za pravdu, byly problémy… A to proto, protože jste nám ve Vašem „rozhořčení“ nebyl schopen uvést správné číslo účtu pro vrácení peněz a Vámi uvedené telefonní číslo při objednávce bylo nefunkční, o to byla komunikace složitější.

    Každý náš zákazník musí pro úspěšné dokončení objednávky potvrdit naše obchodní podmínky, kde je uvedeno, že v případě reklamace či vrácení nesmí být zboží nijak poškozeno. Vy jste ustřihl etiketu s pokyny pro praní a žehlení, znehodnotil jste tak produkt a nám sebral možnost reklamovat u výrobce, s jehož zbožím jsme v minulosti neměli nikdy problémy. Asi málo kdo, by Vám i přes tuto skutečnost vrátil peníze, my to udělali…

    Hodně štěstí a zdraví

    fitnessdk.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Suplementy od Aleše Lamky, které nikde jinde neseženu
    • Shop nepřehledný, vyhledávání téměř nefunguje
    • Nad 3 výrobky jsi můžete říct o přecenění a slevu. Měl jsem nákup cca 5500,- a dali mi slevu 47kč. No koupil jsem jen to důležité, zbytek u konkurence, kde je to mnohem levnější. Příště koupím znovu jen Rise and Shine a zbytek na kulturistika.com

    Reakce obchodu Fitnessdk

    Dobrý den, několik dní jsme uvažovali zda-li reagovat na tuto recenzi,nakonec zareagujeme a uvedeme vše na pravou míru.

    Zákazník si nechal necenit speciální akci v hodnotě zboží 4 996Kč na kterou mu byla vygenerována sleva -152Kč. + na eshopu sleva 5% z objednávky nad 3000Kč (-250Kč) + možnost získat další 2% slevu za registraci. (-99Kč)
    Sleva za akční nacenění ......152Kč
    Sleva za nákup nad 3000..... 250Kč
    Sleva za registraci................99Kč
    Slevy které mohl zákazník uplatnit jsou tedy v hodnotě 501Kč + Doprava zdarma!

    Nevíme kde a za jakých okolností bylo zákazníkem usouzeno že sleva byla 47Kč.


    Přejeme hezký den Vaše Fitnessdk s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výrobek byl otevřený a proteinu v něm byla jen polovina.

    Nedoporučuji tento výrobek.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    První a poslední nakup, přezka a nýty jsou zrezli

    Reakce obchodu Fitnessdk

    Zákazník si opasek objednal 10.8.2015 ,zásilka mu byla doručena 11.8.2015 v 15,15hod. Nepřijali jsme žádnou reklamaci ani stížnost , kdyby ano , rádi by jsme jí vyřešili. Veškeré zboží před odesláním kontrolujeme a je skoro nemožné aby bylo nějak zničené nebo poškozené. Veškeré případné reklamace řešíme ke spokojenosti zákazníka , ale musíme o nich nejdřív vědět !!!!