Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Cena dopravy byla zvýšena oproti údajům eshopu a faktury a to bez jakéhokoli upozornění natož omluvy.

    Reakce obchodu Fitness.cz

    Ceny za přepravu zboží Insportline jsou uvedeny zvlášť v obchodních podmínkách.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Balíky chodí s naházeným zbožím, krice jsou přervané až mi minulý balík přišel s vysypaným kilovým obsahem prášku. Firma nereagovala na e-maily, balík jsem vrátila zpět a požaduji zaplacenou částku zboží a poštovné.

    Nedoporučuji, ač pravidelná zákaznice, krabice a vůbec kultura prodeje této foirmy je příšerná.

    Reakce obchodu Fitness.cz

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Kdysi vše fungovalo výborně, teď vám nepošlou kompletní balík, chybí zboží a když jim napíšete, že zboží chybí, napíšou vám, že si to prošetří a dělají jako byste byl podvodník...termíny dodání katastrofální, týden...

    Reakce obchodu Fitness.cz

    Dobrý den,
    většinu zboží máme skladem, a proto posíláme do druhéího dne. Za případné opoždění se moc omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofa. Zásilka ani po 16 dnech nedorazila. Když jsem společnost vyzval k vysvětlení prostřednictvím emailu, byl jsem ujištěn, že bude zásilka prověřena. Po dvou dnech opět žádná reakce. A to jsem zásilku už zaplatil (což byla chyba). Velké zklamání, příště budu objednávat jinde. Hlavně, že přišel dotazník, jak jsem spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    - inzerují produkt, který nemají

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přišlo mi o 9 tyčinek méně,reklamace byla nepříjemná a bez omluvy

    Tady už NE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nekomunikace

    nekomunikace, dorazilo jiné zboží než bylo vyobrazeno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatně zabalené kbelíky přišly oba rozbité a vysypané do krabic

    Po 10 letech spokojenosti přišly tentokrát 6kg gainery nedostatečně zabalené - chybělo pěnové polstrování, tj. kbelík se v papírové krabici rozbyl a částečně vysypal ( oba balíky dopadly stejně ), po rozbalení se prach vysypal úplně všude - budu to reklamovat !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Celkem rychlá expedice
    • Široká nabídka produktů
    • Nepečlivá expedice (často chodí jiné, než objednané zboží, špatné počty ks, příchutě atd.)
    • Naprostá neochota dodavatele cokoliv řešit - např. výměny zboží (ani osobně na provozovně den po dodání zásilky)
    • Občas chodí již expirované zboží
    • Zjevné problémy se skladováním na straně dodavetele (v jedné z předchozích objednávek mi přišlo plesnivé balení BCAA) - dodavatel ani toto vůbec neřeší
    • Při upozornění na pochybení dodavatele, jsou jeho pracovníci drzí namísto toho, aby situaci řešili - to už je hodně úsměvné anebo spíše k pláči (nechám na posouzení každého)

    V obchodě www.fitness.cz nakupuji od jejich počátků, tedy téměř 20 let a vždy jsem býval spokojeným zákazníkem. To se změnilo cca před 2-3 lety, kdy začaly problémy s dodávkami, které popisuji v mínusech. Dokud byla alespoň částečná ochota na straně dodavatele věci řešit, objednával jsem dále a na základě dlouholeté spolupráce jsem tyto komplikace neřešil a spíše je přehlížel. Problémy však spíše přibývají a ochota cokoliv řešit dnes již naprosto chybí, a tak hodnotím pravděpodobně svou poslední objednávku v tomto shopu. Mé doporučení je tedy jasné a zní:"Změnit dodavatele!". Trh těchto produktů je obrovský a neexistuje důvod proč se spokojit s něčím podprůměrným nebo se fixovat na nespohlivého dodavatele. Upřímně řečeno je mi až líto takto dlouhou spolupráci zahodit, ale na druhou stranu je fitness.cz učebnicovým příkladem toho, jak usnout na vavřínech a zahodit dlouhá léta budované dobré jméno.

    Reakce obchodu Fitness.cz

    Dobrý den pane Hejlek,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Na naši obhajobu k věcem, které popisujete můžu uvést následující. Kdybyste byl osobně na našem skladu, viděl byste novostavbu z roku 2016 s řízenou vzduchotechnikou - tedy jedny z nejmodernějších skladů v našem oboru. Nelze tedy vůbec hovořit o "Zjevné problémy se skladováním". To nepíšete pravdu.
    Dále píšete, že Vám chodí expirované zboží. Pokud se tak stalo, prosím, napište nám číslo objednávky, kde se tak stalo, prověříme dle šarže, zda tomu tak bylo a pokud došlo skutečně k tomuto pochybení, rádi Vám dáme 2 ks této položky zdarma. Pozor, pokud je v objednávce vyznačena expirace a je krátká a zboží je např. ve slevě 70 %, zde je zákazník předem informován a tedy objednává s vědomím, jakou expiraci kupuje za sníženou cenu. Nenabízíme často takové položky, ale v našem skladě, kde je více než 50 tis druhů zboží se toto může mimořádně stát, že takové zboží nabídneme. Nicméně VŽDY zákazníka předem s tímto seznámíme.
    Teď se dostávám k problému, který zde nastal. Píšete nám mailu, který předcházel Vaší recenzi: "Dne 26.2.2020 v 22:10 P... H... napsal(a):
    > Dobrý den, podařilo se mi objednat chybnou velikost fitness rukavic "POWER SYSTEM Rukavice Ultimate Motivation M". Běžně používám velikost „L“ a tak jsem se dnes pokusil rukavice přímo u Vás na provozovně vyměnit, resp. požádal jsem o to svou ženu, která dnes kolem Vaší provozovny projížděla."
    Obchod v Břeclavi skladově i fakturačně oddělen od e-shopů. Pochopte prosím, pokud by k Vám přišel kdokoliv, že na vašem e-shopu koupil výrobek a rád by jej vyměnil za jiný, je nutné toto provést i účetně. Na výrobek vystavit opravný daňový doklad, následně vystavit nový doklad na novou položku. Tyto operace u nás provádějí fakturantky a paní účetní a ne prodavač na obchodě, který nemá přístup do účetního systému - fakturace e-shopů. Nelze ve velikosti našeho skladu, který zásobuje 4 naše e-shopy v EU, jen tak udělat výměnu z ruky do ruky.
    Pokud chcete položku vyměnit, není žádný problém, napište nám e-mailem, co žádáte a pokud pojede Vaše žena kolem obchodu v Břeclavi, bude mít pak na základě Vašeho mailu vše připraveno. Přidáme ještě nějakou dobrotu pro Vás, jako kompenzaci tohoto nedorozumění ...
    Děkuji, zdraví V. Sedláček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ptaji se me na spokojenost s produkty:
    - Prom-in SHAKER WE BUILD YOUR BODY
    - ŠEJKR PROM-IN
    - Prom-in Shape Mash

    Ve skutecnosti jsem objednal:
    - Optimum Nutrition 100% Whey Gold Standard
    Příchuť: Double chocolate
    - Prom-in Shape Mash
    Příchuť: čokoláda s kokosem
    - Prom-in SHAKER WE BUILD YOUR BODY

    Balik jsem jeste neprebral, protoze doruceni trvalo asi milion let (mimochodem jsem stihl nakoupit u konkurence a taky to trvalo dele nez obvykle, ale bez problemu a nezabralo to tolik casu) a pote to zkusenosti ani prebirat nebudu,
    pokud mi sem obchod nepotvrdi, ze je zasilka skutecne v poradku a obsahuje mnou objednane zbozi.
    Dost bych se totiz osidil, kdybych platil za ty jejich udajne produkty pres 1500,-.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi bylo doruceno vcas. Jednalo se o darek pro manzela k Vanocum. Manzel protein rozbalil a byl v soku, ze vyrobek byl jiz otevren. Nevim, zda nekdo vyrobek vratil zpet do obchodu a pote nebyl zkontrolovan zamestnanci, zda je neporuseny a poslali ho dal do obehu. Takhle si koupi noveho zboží nepredstavuji.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nič
    • Zaplatil som celu objednávku a podvodnici mi do nej nedali Neurocore, kontaktoval som ich a povedali preveríme to - 10 dni preč a nikto nič
    • Pozor na nich, nepošlú Vám všetok tovar

    Nikdy neobjednam a podám trestne oznámenie za podvod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Objednal jsem si protein s příchutí vanilky, byl mi doručen protein s příchutí banánu. Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobré ceny
    • matoucí obrázky výrobků
    • špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Átverés az egész a multi pro mellé nem kaptam meg a gbombot.Az illetékes szerveknél jelezni fogom.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Až na to že mi místo objednaných palačinek přišla kaše vše v pořádku...Rychle dodání

    Reakce obchodu Fitness.cz

    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo mi jiné zboží
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Nespatřuji po užití výrobku žádné změny k lepšímu...

    Reakce obchodu Fitness.cz

    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé vyřešení reklamace
    • Nepřehlednost a zastaralost webu
    • Nemožnost platby kartou (pouze dobírka PPL, navíc placená)
    • Jedna objednávka odeslána jako 3 oddělené zásilky

    Objednávku nebylo možné zaplatit kartou předem, což považuji v roce 2019 za opravdu nestandardní. Zásilka byla navíc poškozena, nejspíš vinou PPL. Dodavatel Fitness.cz mi nabídnul alespoň 10% slevu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostatečná komunikace

    Zásilka objednána s doručením na poštu. Odeslána přes PPL bez předchozího upozornění. Datum a termín doručení jsem se dozvěděl až ze SMS od přepravce v den dodání. Čas byl 14.00, takže jako zaměstnanec jsem měl problém balík vyzvednout.