Reklama

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Chtějí platit za dopravu a vyhrožují exekutorovy

    Reakce obchodu Fitami.cz

    Dobrý den, pane Kubaši.

    Žádnými exekutory nevyhrožujeme, to je samozřejmě nesmysl. V sobotu 8.2. jste si u nás udělal objednávku na dobírku, tu jsme hned v pondělí odeslali. Vy jste si ji však bez důvodu nepřevzal, nedal jste nám ani žádnou zprávu a zásilka se nám tak vrátila zpět. My za dopravu na Vámi vybrané výdejní místo Zásilkovně samozřejmě zaplatili a tyto náklady jsme po Vás tedy logicky chtěli zaplatit (máme to samozřejmě uvedeno také v obchodních podmínkách na webu). O tomto Vám tedy od nás přišel email. Žádnými exekutory jsme v něm však nevyhrožovali a stejně tak jsme nepodnikli ani žádný jiný kontakt s Vámi.

    Nezlobte se na mne, ale pravidla slušného chování platí pro všechny, nejen pro prodejce a pokud si něco závazně objednám, tak to také přeberu. Uvádět tedy negativní hodnocení za to, že jsme po Vás chtěli zaplatit náklady, nám vzniklé na základě Vaší objednávky, kterou jste si pak bezdůvodně nepřevzal, a ještě uvádět nepravdivé tvrzení o exekutorech, je velmi mírně řečeno nefér.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám příjemný den

    Tomáš Valach
    Fitami.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilka byla doručena na jiné výdejní místo.Náhradní výdejní místo je pro mne velmi špatně dostupné.Zákazníci si výdejní místa vybírají především kvůli dostupnosti!Když jsem chtěla objednávku zrušit, obchod požadoval 99,- za poštovné.Příště volím určitě konkurenci, které je mnoho.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si pouzdro na hodinky s osobním vyzvednutím, hned ten den mi přišlo, že hodinky jsou připravené k výdeji, tak jsem jela na adresu která mi byla zaslána (v e-mailu byl uvedený telefon a mail v případě potřeby/nutnosti), když jsem dojela na adresu, nikde nebylo žádné označení výdejny, několikrát jsem jim volala a psala e-mail a bez odezvy, ptala jsem se v okolních firmách zda náhodou neví kde by to mohlo být a ti na mě koukali, že tam nic takového vůbec není! Po dvou dnech jsem tam jela znovu a opět firmu hledala, zase jsem jim několikrát volala a nic... Byla jsem tedy nucena objednávku stornovat a vzhledem k tomu, že jsem to měla jako dárek, tak mě to opravou naštvalo a ze strany firmy toto není férové jednání k zákazníkům, sama pracuji s lidmi a kdybych se k nim takhle chovala, tak nevím jak by to pak vypadalo... V žádném případě tedy nedoporučuji, tak doufám že budou mít aspoň trochu soudnosti a vrátí mi peníze!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nezvedají telefony
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velice rychlé dodání zboží.
    • Kvalita produktů, není taková jak bylo očekáváno.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Řemínek bohužel nesedí a musím ho vrátit. Zatím co část řemínku s přezkou správně podle návodu "dosedla " a drží, část s perforací klouže a hrozí, že se vysouká. Řemínek chci vrátit a místo něho objednat "pletený", který se mi osvědčil minule. Za to cenu nevadilo, že se po několika měsících troch roztáhl.

    Reakce obchodu Fitami.cz

    Ahoj!
    Děkujeme za recenzi, vážíme si toho! Ohledně výměny či vrácení se určitě spojíme, abys byla s nákupem u nás maximálně spokojená.
    Děkujeme a přejeme ti krásný den,
    Tadeáš z Fitami.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    + opravdu rychlost dodani!!!
    - velke minus kvalite reminku! Nejsem se jista zda je to vubec kuze. Reminek na watch se sklada ze dvou casti,ktere se nasunou na samotne hodinky. Jedna cast reminku nedrzi,”necvakne”. Prijde mi to jak kvalita z ciny. Dalsi objednani si velmi rozmyslim-pomer cena/kvalita.

    Reakce obchodu Fitami.cz

    Ahoj, Andy,
    děkujeme za tvoji recenzi, ač nás samozřejmě mrzí. Materiál tvého řemínku je "genuine leather", což máme uvedeno v popisku. Nejedná se tedy o klasickou plnohodnotnou kůži, tam by se cena pohybovala v násobcích ceny. Ohledně konektoru jsme ti již napsali, kus samozřejmě vyměníme.
    Děkujeme i tak za tvoji důvěru!
    Tadeáš

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nevysvětlili, proč zboží nedodali, pouze přišly peníze zpět na účet(alespoň jedna dobrá zpráva).
    Předchozí objednávky bez problémů

    Reakce obchodu Fitami.cz

    Ahoj, Moni,
    děkujeme za tvé hodnocení, ať nás trošku mrzí. Bohužel, objednávka se k nám vrátila a tak jsme měli za to, že nebyla převzata. Omlouváme se tedy za nedodání, prověříme to více do hloubky.
    Děkujeme za pochopení a měj se krásně!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    nevýhoda, pokud skončíte v nemocnici, nemáte zrovna myšlenky na to, že má dorazit balíček. Dáte si box, který bohužel zkrátili na 2 dny výběru, tak po Vás firma chce ještě zaplatit poštovné a balné, zatímco nemám ani balíček. Krásný přístup určitě si ještě něco objednám

    Reakce obchodu Fitami.cz

    Ahoj,
    děkujeme za tvoji recenzi, ač nás mrzí tvoje zkušenosti. Bohužel, informaci o tom, že jsi v nemocnici jsme samozřejmě neměli.
    Tímto bychom se tedy rádi omluvili, avšak máme pocit, že tohle hodnocení si absolutně nezasloužíme.
    Přejeme brzké uzdraví a krásný zbytek dne.
    Filip a Tadeáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekvalitní výrobek, špatně sedí na hodinkách

    Reakce obchodu Fitami.cz

    Zdravíme, Zdeňku,
    mrzí nás tvoje recenze a zkušenost. Jak jsme si již psali v e-mailové komunikaci, rádi ti vrátíme peníze nebo vyměníme řemínek. Bohužel, vadný kus existuje vždy, ale to asi sám víš.
    Čekáme nicméně stále na tvé vyjádření v emailu.
    Přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zatím mám špatný názor , náramek na hodinky jsem nosila 3 dny a prasknul. Uvidím zda mi obchod vrátí peníze , nebo pošle nový, který ale vydrží . Jandová

    Reakce obchodu Fitami.cz

    Ahoj!
    V první řadě nás Tvá špatná zkušenost mrzí a rádi bychom ji napravili. Neregistrujeme žádný email od Tebe, ale dáme Ti vědět a věřím, že to společně vyřešíme k Tvé spokojenosti.
    Přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prisel jen jeden informativni mail v den objednani o prijate objednavce a od te doby zadne info o zpracovani objednavky.

    Reakce obchodu Fitami.cz

    Ahoj Pavle,
    díky za zprávu. Objednávka nedorazila, neboť jsme byli na dovolené. O této skutečnosti jsme však na webu informovali všechny naše zákazníky. Zároveň byla tato informace i v emailu s potvrzením objednávky. O své zboží se však bát nemusíš, jdeme jej zabalit!
    Díky a měj se hezky!