Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I když jsem objednal zboží před dvěma týdny, doposud mi nic nepřišlo.

    Reakce obchodu FICHEMA

    Dobrý den, pane Putzi,

    19. 2. jste si u nás vytvořil objednávku na osobní odběr a hned 20. 2. jsme vám poslali výzvu k odběru. Na tu jste nereagoval. Zboží pro vás máme stále připravené a pokud o něj ještě stále máte zájem, tak vám ho samozřejmě i pošleme.

    S pozdravem,
    Jakub Vysoudil
    FICHEMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží po 10 dnech nedorazilo, ani žádná zpráva o zpoždění či stornu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Na zboží jsem čekala týden od objednávky a kdybych se sama nezajímala, proč to trvá tak dlouho, tak by se ani neobtěžovali sdělit, že řeší techn. problém a objednávky nevyřizují!!! Slovo omlouváme se, je pro ně neznáme!

  • Nedoporučuje obchod

    • Spolehlivost, rychlost, vstřícnost, dobré zabalení.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velmi neochotný personál, který nemá základní vychování.

    Reakce obchodu FICHEMA

    Vážená zákaznice,

    velice nás mrzí, že jsme na vás s kolegy takto zapůsobili. Bohužel si nejsem jistá, co se přesně odehrálo, že vám chování moje nebo některého z kolegů přišlo bez základního vychování. Obvykle právě náš přístup zákazníci při osobním vyzvednutí hodnotí pozitivně. Budeme rádi, když nám napíšete, co přesně vás takto pohoršilo, abychom o tom věděli.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Aneta Nováková
    FICHEMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nechtěli zaslat na jinou adresu kromě Brna

    Reakce obchodu FICHEMA

    Vážený zákazníku,

    standardně zboží zasíláme po celé České a Slovenské republice. U některého zboží však zaslání běžnými dopravci kvůli bezpečnosti není možné. Výčet těchto 5 produktů máme uveden na úvodní stránce našeho e-shopu a toto upozornění je také napsáno u každé z těchto položek.
    V objednávce jste sám zaklikl jako způsob doručení dopravu po Brně. Jelikož jste nezadal brněnskou adresu, kolega vám psal e-mail ohledně upřesnění doručení. Na ten jste nijak nereagoval, měli jsme tedy za to, že o objednávku již nemáte zájem.
    Vaše hodnocení nás mrzí, kdybyste nám však odpověděl, jistě by se vše vysvětlilo. Určitě to není tak, že nechceme nebo nejsme ochotni zasílat zboží.

    Aneta Nováková
    FICHEMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ani se zatim nějak neozvali tak davam velké mínus

    Reakce obchodu FICHEMA

    Vážený zákazníku,
    udělal jste si u nás objednávku 11. 9. ve 20:36, v objednávce jste zadal osobní odběr. 12. 9. v 8:43 jsme vám poslali výzvu k odběru zboží. Na výzvu jste nijak nereagoval, objednávku jste si u nás nevyzvedl. Možná jste e-mail s výzvou přehlédl. Z naší strany však proběhlo vše naprosto standardně. Pokud jste měl pocit, že jsme se vám neozvali, mohl jste nás kontaktovat a jistě bychom toto nedorozumění vyřešili. Jelikož se tak nestalo, neměli jsme bohužel možnost s nastalou situací nic dělat.
    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Aneta Nováková
    FICHEMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bylo mi doručeno prošlé zboží
    • vvitamín C nebyl popsán jako levotočivý

    Reakce obchodu FICHEMA

    Vážená zákaznice,
    na etiketě jsme skutečně neměli uvedeno, že se jedná o levotočivou formu kyseliny askorbové. To však nezmaná, že se o ni nejedná. Jelikož je D-forma neúčinná, v nabídce ji nemáme. Zatím jsme se nesetkali s tím, že by to pro zákazníky představovalo problém, na štítky jsme však informaci doplnili.
    Za dodání nevyhovujícího zboží jsme se vám na základě vaší reakce na Heurece omluvili a zboží vám vyměnili. Kdybyste nám však tento problém oznámila ihned po přijetí zásilky, mohla jste mít nové zboží mnohem dříve. Ačkoliv se maximálně snažíme vše dělat správně, může se stát, že uděláme chybu. Pokud nám ji však zákazník nesdělí, nemůžeme s ní nic dělat.
    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Aneta Nováková
    FICHEMA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    ano

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Drahé poštovné!
    • Chybí vyzvednutí třeba v uloženka.cz.

    Drahé poštovné!

    Reakce obchodu FICHEMA

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás, že nejste s našimi službami spokojen. Výši poštovného nedovedeme příliš ovlivnit, rozhodně na něm nevyděláváme. Mohli bychom jej snížit pod naše náklady, to by se však muselo promítnout někam jinam - např. do zvýšení cen zboží. Takže by zákazník stejně neušetřil. Nabízíme více různých dopravců, kteří se liší cenami. Při hmotnosti vaší objednávky byla v nabídce i levnější doprava, než jakou jste si vybral.
    Nicméně dovedu pochopit, že toto vnímáte jako negativum našeho obchodu. Zboží jsme vám však odeslali hned následující den (první pracovní den) od vytvoření objednávky. Jakýkoliv problém s objednávkou či zbožím jsme z vaší strany nezaznamenali. Takto negativní hodnocení mi tedy nepřijde přiměřené.
    S pozdravem a přáním pěkého dne
    Aneta Nováková
    FICHEMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatně přístupný sklad
    • nevratné obaly

    Reakce obchodu FICHEMA

    Vážená zákaznice,

    je nám líto, že cesta k nám byla pro vás tak špatná. Na našem e-shopu uvádíme, kde přesně jsme, píšeme to také ve výzvě k odběru zboží. U nákladní vrátnice máme ceduli, další cedule máme také v areálu Tepláren.
    Ohledně vratnosti obalů jste se dotazovala ještě před vytvořením objednávky. Tehdy jsem vám sdělila, že pro nás není možné opětovně využívat obaly od látek v potravinářské kvalitě. Neprezentujeme se jako bezobalový obchod a brát zpět obaly, které bychom stejně vyhodili, nám přijde nesmyslné.
    Vaše takto negativní hodnocení nechápeme.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Aneta Nováková
    FICHEMA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Široký výběr
    • Dobré ceny
    • Dlouhá dodací doba
    • Velmi arogantní jednání

    Reakce obchodu FICHEMA

    Vážený zákazníku,

    objednávku jsem u nás dělal v úterý 8. 5. ve 23:31. Ve čtvrtek ráno jste k nám volal, že u nás vaše objednávka visí už dva dny a kde je problém. Upřesnila jsem, že jelikož jste dělat objednávku v úterý v noci a voláte ve čtvrtek ráno, není to úplně tak, že by u nás vaše objednávka dva dny visela. Vysvětlila jsem vám, že kvůli státnímu svátku se nám objednávky trochu nahromadily a že vám zboží pošleme týž den nebo v den následující, tedy v pátek. V pátek jsme vám zboží odeslali.
    Mrzí mě, že vám mé jednání přišlo arogantní. Snažila jsem se vám věc vysvětlit a neměla jsem pocit, že by mezi námi došlo k nějaké nepříjemné situaci. Pokud ano, za to se vám tedy omlouvám.
    Vždy se snažíme objednávky vyřizovat co nejrychleji, nejsme však schopni všechny vyřídit následující den. Nikde také takovou lhůtu nedeklarujeme. Je nám líto, že jste s vyřízením nebyl 100% spokojen. Nemyslíme si však, že z naší strany došlo k takovému pochybení, aby byl důvod k takto negativnímu hodnocení.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Aneta Nováková
    FICHEMA

  • Nedoporučuje obchod

    Nepříjemný zákaznický servis

    Reakce obchodu FICHEMA

    Vážený zákazníku,
    v pátek dopoledne jste u nás udělal objednávku. Zboží jsme vám odeslali ještě týž den, hned v pondělí ráno vám bylo doručeno. Mrzí nás, že jste nebyl spokojen, vaší negativní recenzi ale nerozumíme.
    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Aneta Nováková
    FICHEMA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Uhradila jsem castku za 0,5l, ale bylo mi doruceno mnozstvi pouze 0,25l.

    Reakce obchodu FICHEMA

    Vážená zákaznice,
    velice se vám za toto nedopatření omlouváme. Omylem jsme vám zřejmě do zásilky dali špatné balení. Kdybyste nám ale tuto skutečnost oznámila, ihned bychom situaci vyřešili k vaší spokojenosti. Ačkoli se snažíme dělat vše na 100 %, jsme jen lidé a někdy děláme chyby. Napravit je můžeme ale jen tehdy, když nám to dáte vědět.
    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Aneta Nováková
    FICHEMA

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    kdyz zapomenu na povinné ico pri nákpu některých chemikálií se mi s nimi daří.

  • Nedoporučuje obchod

    • poslali jiné zboží

    Reakce obchodu FICHEMA

    Vážený zákazníku,
    velice se vám omlouváme za záměnu zboží. Když se nám ale zákazník s problémem neozve, nejsme schopni jej jakkoli vyřešit. Kdybychom o chybně zaslaném zboží věděli, samozřejmě bychom vám jej vyměnili.
    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Aneta Nováková
    FICHEMA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Kvalita zboží byla absolutně nedostatečná - zboží totiž dorazilo v ubohém stavu. Pootevřená lahvička s roztokem a polovina objemu vytečená do balení. Strašné! Vracet to ale nebudu - kdo by mi uvěřil, že jsem to nespotřeboval sám? Jiný problém jsem sice neměl, ale to nejdůležitější (kvalita zboží) mne totálně zklamalo, takže zde už nenakupuji a tento obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dodani zbozi.ackoliv jsem zaplatila postovne,zbozi jsem si musela vyzvednout sama a jeste se ceske posty dodani zbozi dozadovat.nebot me nikdo neinformoval ze je na poste a ceska posta jej nikdy nedoda.

    Navrhuji nedodavat zbozi pres ceskou postu!!!

    Reakce obchodu FICHEMA

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s naším elektronickým obchodem a že nás nedoporučujete.
    Prověřovali jsme Vaší zásilku:
    Objednala jste 7.3.2017
    8.3.2017 jsme přijali platbu
    8.3.2017 jsme zásilku odeslali.

    Poště byl sdělen Váš email a mobil.
    Objednané služby byly S+E, tedy kontaktovat emailem i na telefon smskou. Pokud je telefonní číslo zadáno dobře, pak Vám přišla sms o tom, že bude balík doručován. V případě nedoručení Vám to mělo být sděleno emailem nebo sms.

    Datum Stav PSČ pošty, kde událost nastala
    08.03.2017 16:11:05 13 - Adresní údaje 60010 - Depo Brno 71
    08.03.2017 18:42:00 21 - Řádně podaná zásilka - do rozhodné doby 60010 - Depo Brno 71
    09.03.2017 05:02:00 51 - pořízeno na pochůzku 19007 - Depo Praha 703
    09.03.2017 12:07:00 51 - výprava zásilek na odpolední doručování 19007 - Depo Praha 703
    10.03.2017 12:10:00 82 - zásilka byla uložena na poště z rozhodnutí pošty 18000 - Praha 8
    15.03.2017 10:20:00 91 - Doručena 18000 - Praha 8
    Pošta se musí pokusit zásilku doručit dvakrát, pak ukládá na 7 dní na poštu. Pro opětovné doručení je potřeba kontaktovat pobočku. Telefonní číslo je na track and trace, když se klikne na příslušnou poštu.
    Ojediněle se stane, že dojde pochybení jednotlivého pracovníka spediční společnosti. Je to napříč všemi spedičními společnostmi, proto dáváme na výběr různé, aby si zákazník vybral tu, se kterou má nejlepší zkušenosti ve své lokalitě.

    Pokud máte pro nás řešení, jak tyto problémy s jednotlivými pracovníky různých spedičních společností řešit, rádi se necháme od Vás poučit.
    Pěkný den
    Jan Fiala
    FICHEMA

  • Nedoporučuje obchod

    • spolupracuje s nespolehlivou kurýrní společností InTime.

    Reakce obchodu FICHEMA

    Vážený zákazníku,

    výpadky přepravce, který si nově nasmlouval velké množství zásilek, bohužel nejsme schopni ovlivnit. Dříve s touto společností takové problémy nebyly. Navíc nabízíme tři různé přepravce, ze kterých si zákazník může sám vybrat.
    My jsme vám zboží odeslali následující den po přijetí platby. Jakmile jste nám problém s doručením oznámil, osobně jsem tuto věc s přepravcem řešila a do tří dnů vám byla zásilka doručena.
    Celá situace nás velice mrzí. Pro kladné vyřízení vaší objednávky jsme však udělali maximum, také jsme vás informovali o dalších krocích, abychom těmto zálažitostem v budoucnu předešli. Vašemu takto negativnímu hodnocení tedy nerozumíme.

    Aneta Nováková
    FICHEMA

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Více informací- detailně.
    • Předražená doprava s balným. V současnosti například lékárny- 29 - 39 Kč.
    • Tato oblast je těžkopádná a svým způsobem je zákazník tlačen do situace zaplať to, co chceme nebo běž...Nehoráznost.

    Být obezřetní a hledat dodavatele s lepšími cenovými podmínkami za dopravu - existují!!!
    Platba dobírkou neexistuje. Lze pochopit při nákupu v desítkách kilogramů.
    V případě 400gr baleni platba předem je krátkozraké.

    Reakce obchodu FICHEMA

    Vážený zákazníku,

    nikoho nenutíme, aby zboží zakoupil u nás a ne kdekoli jinde. U každé objednávky si zákazník může vybrat, zda zaplatí svou objednávku předem na účet, či při převzetí na dobírku. Mrzí nás, že vám naše obchodní podmínky nevyhovují, veškeré ceny a poplatky za dopravu jsou ale vidět ihned ještě před objednáním zboží. V tomto ohledu tedy nevím, jak pro vás proces zlepšit. Pokud vám výše poštovného vadí, nebudeme vás tlačit do situace, abyste u nás nakoupil.
    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Aneta Nováková
    FICHEMA