Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoporučuji nakupovat v tomto obchodě.
    • Velmi nepříjemná zkušenost s nákupem zboží - pohovky - online.

    Nedoporučuji nakoupit zboží v tomto obchodě bez přímého odzkoušení zboží přímo v prodejně tohoto obchodu. Pokud nakoupíte online a zboží (které pro vyzkoušení samozřejmě vybalíte z původního obalu) vám doma z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, a budete zboží chtít, v zákonné lhůtě odstoupení od smlouvy do 14 dnů od koupě zboží, vrátit, tak se pomalu můžete loučit s velkou částí peněz ze zakoupeného zboží. Vrácení zboží zvoleným dopravcem do sídla obchodu v Lužicích u Hodonína si samozřejmě musí každý zákazník zaplatit sám - a to je cca 1.500 Kč dle vzdálenosti a váhy. A nyní teprve začíná odečet peněz z ceny zboží, které vám pracovnice - majitelka obchodu - bude postupně odečítat = výroba nového obalu na nábytek ve velkoskladě a poté zabalení do tohoto nového obalu ve velkoskladě, cesty a manipulace s nábytkem mezi obchodem a velkoskladem jejím vlastním kurýrem a další podobné úkony s vráceným zbožím. Takže nakonec se možná, když to dobře dopadne, ocitnete s vrácenou částkou za zakoupené-vracené zboží zhruba na polovině původně zaplacené částky. Toto všechno ovšem můžete začít domlouvat jen v tom případě, že máte možnost volat z několika telefonních čísel, protože jakmile majitelka obchodu zjistí, že chcete odstoupit od smlouvy, tak vám vaše původní tel. číslo už nezvedne. A proto už z principu - zboží zakoupené v tomto obchodě, pokud by jste je chtěli vrátit protože vám nevyhovuje, tak je lepší si ho nechat doma a smířit se i s tím, že ho nebudete používat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod dal vědět, že zboží nedorazí až po 7 týdnech čekání..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    7.4.2022 byla přijata objednávka
    23.5.2022 mi bylo oznámeno, že zboží nejde objednat po mé urgenci
    Byly nabídnuty jiné výrobky, které jsou úplně jiné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pohovka byla inzerována na nožičkách. Z čelní fotografie při inzerci nebylo patrné, že pohovka má jen přední nohy a vzadu leží na podlaze. Když byla projevena vůle vrátit zboží ve 14. denní lhůtě, bylo nabídnuto dodání dvou nožiček k doplnění. Po třech měsících nedošlo k dodání dohodnutého. Rozhodně nedoporučuji FH nábytek, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NEDOPORUČUJI,,,
    špatná komunikace po celou dobu transakce nedodržení lhůty dodání ,nakonec jiné zboží než jsme chtěli stresující komunikace ,už nikdy více,,,

    Reakce obchodu FH nábytek, s.r.o.

    Dobrý den pane Slouko,
    děkuji za Vaše hodnocení, ráda bych uvedla věci na pravou míru, objednal jste sedací soupravu Kalabria v béžové barvě, následně jste volal, jestli by nebylo možné dodat sedací soupravu v hnědé barvě, vyhověli jsme Vám. Byla Vám dodána sedací souprava Kalabria v hnědé barvě. I navzdory Vašim dlouhým telefonátům, které probíhaly téměř pravidelně jednou týdně a permanentně jsme s Vámi řešili termín doručení a výnos sedací soupravy do bytu tak, aby Vám to vyhovovalo, si stěžujete, že byla ze strany obchodu špatná a stresující komunikace.

    Helena Červinková
    FH nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi něco jiného a nechtěj si to vzít zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doba dodani uplinula a objednane zbozi zatim nedorazilo a ani zadne info takze za me zklamami Doležalová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od rána čekáte na dodávku.Nokfo nezavolá.Bylo sděleno že dodávka budou ve čtvrtek.Asi od 24 hod do 24hod.

    Reakce obchodu FH nábytek, s.r.o.

    Dobrý den pane Jakši,

    na tento dotazník už jste jednou odpovídal. Vaši objednanou skříň jsme Vám již jednou chtěli doručit, ale bohužel Vám navržený termín nevyhovoval. Po domluvě s Vámi jsme tedy závoz odložili. Před dvěma dny jste byl informován o tom, že dnes Vám skříň v odpoledních hodinách doručíme, což jsme dodrželi, protože za necelou hodinu bude řidič u Vás. Rovněž tak jste byl informován, že Vás bude kontaktovat cca půl hodiny před dojezdem na Vaši adresu.

    Helena Červinková
    FH nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi dlouhá dodací doba a nevím, dorazí-li vůbec zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    Škoda, že křeslko které jsem si vybral a objednal není šance doručit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    13.12.2020 byla potvrzena objednávka, zatím nemám ani fakturu ani zboží

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Bohužel není co hodnotit, polici ještě nemáme. Je ale pravda, že uvádějí až 6 týdnů dodání. To ale určitě nestihnou, protože až po vznesení dotazu uvedli datum naskladnění a to je 6 týdnů od objednání. Jedna police..... pravda, skoro dvoumetrová :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekvalitní postel, po 14 dnech užívání se rozpadly lamely, reklamace neuznaná. Montáž složitá, postel má spoustu dílů. Potřebujete spoustu nářadí, některé díry nepředvrtané. Jde o vyhozené peníze. Rozhodně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zaslali jiný produkt

    Dodaný výrobek byl odlišný od ojednaneho a zaplaceneho. Cenovy rozdil cini cca 4 500 Kč a Společnost FH nábytek neuznává chybu dodavky, klame zákazníky.

    Reakce obchodu FH nábytek, s.r.o.

    Dobrý den pane Zemane,
    je nám líto, že uvádíte mylné informace a klamete naše zákazníky, dodali jsme Vám skutečně postel, kterou jste si objednal, kterou prezentujeme na našich stránkách a dodali jsme ji i jiným zákazníkům, u nichž nebyl žádný problém s tím, že bychom zaslali jiný produkt. Dle Vaší komunikace jste se rozhodl odstoupit od smlouvy a vracíte nám zboží ve lhůtě 14 dnů, které jste ani nerozbalil, takže Vaše tvrzení, že jsme dodali odlišné zboží nemá opodstatnění.
    S pozdravem
    Helena Červinková
    FH nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží neodpovídalo popisku.

    Reakce obchodu FH nábytek, s.r.o.

    Dobrý den,
    je nám líto, že zahradní sestava nesplnila Vaše očekávání i když fotografie na našich stránkách věrně zobrazuje skutečnost, což dokazuje mnoho dalších zákazníků, kteří tuto sestavu zakoupili a jsou s ní spokojeni.
    S pozdravem
    Helena Červinková
    FH nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodací doba 18 týdnů místo 6-8
    • žádná informovanost o stavu objednávky

    Tak, moje zkušenost: objednala jsem si sedací soupravu 12.11. , doba dodání 6-8 týdnů. Ještě ten den mi volala paní, že variantu, co jsem si vybrala skladem nemají, ale že mi může nabídnout jinou. Poděkovala jsem za nabídku, avšak trvala jsem na vybrané barvě. Na to mi paní řekla, že do vánoc to rozhodně nebude, až v novém roce. Nevadí, řekla jsem.
    Tím ovšem jakákoli komunikace z jejich strany skončila.
    Tak jsem 16.1. volala jak to vypadá, prý bude dodání na konci ledna. Volala jsem tedy 3.2. , prý zjistí, tak 4.2., že prý další týden bude. 13.2. jsem volala a že prý skladem je, ale že se vyskytly dva problémy. Za prvé, nebyla jsem na řadě. COŽE?!! Mám objednáno od poloviny listopadu a v půlce února mi řeknou, že někdo byl přede mnou? Doba dodání je 6-8 týdnů, to nějak nesedí, ne? Když mi v sedmém týdnu nového roku řeknou, že prostě musím ještě počkat. Za druhé mají rozbité auto, tak by to stejně nemohli dovézt. Další dodání na konci února. Tak 24.2. volala paní (poprvé sama od sebe) že je ta moje sedačka na předfaktuře, takže ve čtvrtek 27.2. bude na skladě. Nebyla. Paní řekla, že je víc naštvaná než já. To jako vážně?!! To opravdu nemohla být. Prý tedy další týden.
    Už jsem si říkala, jestli se mi to vše jen nezdá a já si nevymyslela nějakou objednávku. Navíc z domova byl nátlak, ať objednávku zruším, že objednáme jinde.
    Ale 5.3. již skutečně sedačka byla na skladě, paní volala 6.3. že jí mají naloženou ve spraveném autě a v pondělí dovezou.
    9.3. je doma.
    Stálo to za ty nervy??????

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprostá nespokojenost !Na zadním čele a bočnicích neseděly předvrtané díry,takže jsme převrtávaly všechny díry,aby vše sedělo a rošt byl rovně.Vzniklo osm děr v posteli navíc,které jsme museli zamaskovat-za ty peníze -děkuji NE-už nikdy více.....

    Reakce obchodu FH nábytek, s.r.o.

    Dobrý den,
    je nám líto, ale neobdrželi jsme od Vás žádnou písemnou reklamaci postele, kterou bychom vyřešili k Vaší spokojenosti.
    S pozdravem
    Helena Červinková
    FH nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    2 mesice cekam na produkt

    Reakce obchodu FH nábytek, s.r.o.

    Dobrý den,
    dovolte, abychom věci uvedli na pravou míru, předsíň jste objednal 10.12.2019, doručili jsme Vám ji 21.1.2020, termín dodání je u předsíně 4-6 týdnů. Zboží bylo tedy doručeno přesně za 6 týdnů.
    S pozdravem
    Helena Červinková
    FH nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    Nemohu hodnotit, zboží mi doposud nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    když nic nedostanu, nemohu hodnotit...