Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod přijal objednávku i platbu 27.12.2021. Do dnešního dne t.j. 7.1.2022 jsem zboží neobdržel, ani nemám žádné informace o stavu objednávky. Obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu www.fepro.cz

    Dobrý den, jak jsem Vám napsal v e-mailu:
    Na webu je informace od 22.12.2021:
    První týden budeme expedovat zejména zboží Skladem, většina dodavatelů má inventury.
    Prosíme o strpení. Na normální provoz najedeme 10.1.2022

    Objednal jste zboží Sladem u dodavatele, proto bude expedováno až dnes 7.1.
    Omlouváme za zdržení, děláme pro urychlení expedice maximum.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Pomalé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod uvádí nepravdivé údaje. Zboží nabízí skladem ačkoli ho nemá. Potvrdili objednávku a po 3 dnech jí zrušili, že nejsou zboží schopni zajistit.

    Reakce obchodu www.fepro.cz

    Dobrý den, objednal jste zboží s dostupností "Na dotaz" - zboží nelze aktuálně dodat, Vaši objednávku musíme strornovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pozdě jsme si všimli, že zboží není skladem, objednávku jsme tedy zrušili a emailem o tom informovali prodejce. Žádná zpětná vazba ani po urgenci na jiný email, zda objednávku stornovali, nyní ještě otravný dotazník na zrušenou objednávku.

    Reakce obchodu www.fepro.cz

    Zboží nebylo skladem - bylo to uvedeno v kartě zboží = není skladem. Objednávku jste žádal stornovat, tak jsme ji stronovali. Heureka nemůže vědět, že jste objednávku stornoval a proto vám zaslala dotazník. Pokud jste si nepřál dotazník vyplňovat, stačilo v košíku tuto možnost zatrhnout. Stačí porozumět psanému textu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Prodávají zboží jež nemají skladem a v nabídce uvádí že je skladem.

    Reakce obchodu www.fepro.cz

    Dobrý den, karty normálně akceptujeme. Není důvod platit dobírky v hotovosti. Zboží uvedené SKLADEM máme skladem, zboží uvedené na objednávku musíme nejprve objednat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Slibují
    • Ani za týden zboží nedostanete a to ho mají prý skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • inzerovat zboží, které není skladem je nesmyslné

    Reakce obchodu www.fepro.cz

    To jste špatně pochopil. Zboží je momentálně nedostupné. Samozřejmě jej lze dodat, ale například za měsíc, jakmile jej dodavatel naskladní. Ke u něj uvedeno - Dostupnost Na dotaz. Proto jej i nadále inzerujeme, protože jsou zákazníci, kteří si na něj rádi počkají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Obtěžuje dotazníky.

    Pan majitel mě hrubé urazil za negativní recenzi. Je smutné,ze mu nedojde souvislost mezi negativním postojem zákazníka a odesílání dotaznikem spokojenosti , který jsem označil při objednávce jako nechtěný.

    Reakce obchodu www.fepro.cz

    Pokud si nepřejete dostat dotazník spokojenosti, stačí tuto volbu zatrhnout v nákupním košíku - potom žádný dotazník od nás neobdržíte a nic Vás nebude obtěžovat.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží uvedené skladem bylo doručeno až pátý den.

    Reakce obchodu www.fepro.cz

    Zboží skladem u dodavatele dostupné do 3 dnů
    Objednáno zákazníkem 10.5.
    Odesláno námi 12.5.
    Děkujeme za Váš nákup

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomalý, peníze mají, zboží rychle nedodají..... Hrůza.

    Reakce obchodu www.fepro.cz

    Vytvoření objednávky: Neděle, 25. dubna v 22:54
    Odeslání objednávky: Středa 28.4.2021 11:44:04

    Některé zboží z Vaší objednávky bylo na objednávku - 2 pracovní dny na dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Široký sortiment
    • Šílená doba dodání
    • Jeden produkt byl v balíku poškozený
    • Inzerují zboží skladem, ale realita je jinde

    Musím hned na úvod poznamenat, že si nepamatuji, že bych na nějaký obchod dával vyloženě negativní recenzi, ale zde je to na místě. Objednávku jsem provedl v neděli 4.4.2021 a ihned zaplatil kartou. V objednávce byla sada sekáčů, 2 kusy sekáčů sólo, 3 kusy kleští "cvakaček" a 2 kusy plastových organizéru "super box". Vzhledem k tomu, že následující den (pondělí 5.4.2021) byl státní svátek, nedělal jsem si iluze o nějakém superrychlém dodání a vzhledem k tomu, že všechny položky byli uváděné skladem, počítal jsem s dodáním do konce týdne. To jsem se hodně spletl. Do pátka samozřejmě nic nedorazilo a tak jsem napsal tentýž den email, jak to vypadá s objednávkou. V pondělí (13.4.2021) telefonát z obchodu, že jednu z položek (1 sekáč sólo) nemají skladem a nemá ji ani dodavatel, takže jsme položku stornovali a dohodli se na odeslání bez ní. Po rozhovoru jsem tedy očekával, již brzké dodání. Opět omyl. Ve výsledku balík dorazil na pobočku zásilkovny až 20.4.2021 a to upozorňuji, že to není chyba zásilkovny, ale obchodu, protože jim trvalo týden, než to zásilkovně vůbec předali. Největší překvápko bylo však, když jsem balík otevřel. Krabice ve které bylo zboží zabaleno, nebyla nikde ani škrábnutá, ale uvnitř jeden z organizéru byl u kraje proražený. K mému údivu, vylomená část (střepina) v krabici nebyla, takže je jasné, že toto vzniklo již v obchodě. Teď je otázkou, zda se toto stalo omylem nebo vědomě. Každopádně, po této zkušenosti s obchodem jsem si naprosto jist, že zde již nekoupím ani šroubek. Nakupuji na internetu léta, ale s něčím takovým jsem se ještě nesetkal.

    Reakce obchodu www.fepro.cz

    Děkujeme za recenzi. Jsme na trojnásobku objednávek oproti vanoční špičce a ano bohužel dochází u některého sortimentu k vyprodání. Na prodejně máme 20 000 položek, v eshopu dalších 100 000 a prostě se někdy nezadaří. Mrzí nás Vaše negativní zkušenost, pokusíme se z ní poučit.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednané zboží mělo být připraveno k vyzvednutí do tří dnů. Bohužel se tak nestalo, i když jsem dvakrát telefonicky kontaktoval prodejnu. Jelikož jsem nemohl už déle čekat, objednávku jsem zrušil.

    Reakce obchodu www.fepro.cz

    Dobrý den,
    zboží máte připravené na prodejně od 8.4. - (5. 4. bylo velikonoční pondělí) - do 3 dnů bylo připraveno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zbozi 2x zaplaceno.Po tel hovoru pracovnice slibila vraceni penez.
    Bohuzel se tak dosud nestalo,

    Reakce obchodu www.fepro.cz

    Dobrý den, paní z nepochopitelných důvodů zaplatila jak dobírkou tak převodem. Náš účetní systém však nedovolí vrátit peníze, dokud nebudou obě platby na našem účtu. Dobírky se připisují cca za 7 dní. Jakmile platbu připíšeme a bude faktura uhrazena 2x, platbu samozřejmě vrátíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto neuvěřitelné chování pracovníka v části e-shop. Zboží deklarují skladem a když si ho přijedete osobně vyzvednout, tak vám suše oznámí, že ho musí nejprve dovézt z neznámého vzdáleného skladu. Jednání se slečnou na výdeji ještě ušlo, ale když požádala o detaily kolegu, tak ten místo logické omluvy na vás začne ještě arogantně řvát. Neuvěřitelný hnus, za mne nikdy více i kdyby byl ten e-shop nejvýhodnější na světě..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic nepřišlo, zaslaný dotaz na objednávku zatím bez odezvy
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží (u všech položek uvedeno SKLADEM) objednáno 16.11. s vlastním vyzvednutím na prodejně. Dnes je 29.11. a já ho stále nemám. Když jsem byl v obchodě osobně, tak jsem se jen dozvěděl, že toho mají moc a že mám počkat na sms. Až ji pošlou, tak si to můžou strčit za klobouk. Takhle si e-shop v 21. století fakt nepředstavuju :-(
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dlouhá doba přípravy objednávky bez informací o průběhu

    Reakce obchodu www.fepro.cz

    Dobrý den,
    rekapitulace objednávky:
    objednáno v sobotu 14.11.
    pondělí 16.11. - inventura
    úterý 17.11. - svátek
    středa 18.11. - příprava obejdnávky
    čtvrtek 19.11. - objednávka připravena k vyzvednutí a leží tu dodnes (26.11.)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednal 8.10. dodání jsem urgoval 14.10. že jsem ještě nic neobdržel a bylo mi řečeno že se objednávka někde ztratila. Žádná omluva, jen že mi pošlou ještě tentýž den novou. Tak jsem to raději zrušil.

    Reakce obchodu www.fepro.cz

    Dobrý den, objednávka vytvořena 8.10., zboží na obejdnávku dostupné do 2 dnů, zásilka odeslána 11.10.
    Objednávka 14.10. nebyla doručena - ztratila ji přepravka - po urgenci nabídnuto nové odeslání - storno ze strany zákazníka.
    Negativní hodnocení. Snažíme se z každé negativní recenze poučit, tady však nevím, co si z toho vzít. Z naší strany bylo učiněno maximum.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednani a zaplaceni zbozi vedene jako na sklade nulova reakce obchodu, po 3 pracovnich dnech poslano zruseni objednavky, nacez druhy den prisel mail zasilkovny o prebirani k preprave na zvolene uloziste... Reakce obchodu nulova (spam kontrolovan...)

    Reakce obchodu www.fepro.cz

    Dobrý den, objednal jste si zboží s dodací lhůtou 3 pracovní dny a třetí pracovní den od objednávky Vám bylo zboží odesláno.
    Mrzí nás Vaše špatná zkušenost, ale v tomto případě není chyba na naší straně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    10 a 8 vrták v pohodě Makita,6 uplně jiný typ,jak z Lidlu za pajdu

    Reakce obchodu www.fepro.cz

    Dobrý den, mrzí nás Vaše špatná zkušenost s výrobkem.
    Zaslali jsem vám přesně to, co jste si objednal. Pokud se zbožím nejste spokojen, není problém zboží vrátit.