Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem křupky pro malého přišli zabalené ve fólii a 2 sáčky ze 4 byly otevřené !!!

    Napsala bych při každé objednávce o pečlivější zabalení!

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za Váš podnet. Overovali sme Vašu sťažnosť a zistili sme, že situácia už bola vyriešená naším zákazníckym servisom.

    Ospravedlňujeme sa za komplikácie

    S pozdravom
    feedo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Už několikátý email s textem: máme pro vás dopravu zdrama. A bohužel to není pravda. Dále slibujete plno slev a nakonec se nevztahují na pleny ani na mléko takze jsou k ničemu

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za spísanie Vášho podnetu, ktorý preveríme a v prípade zistenia chyby zaistíme nápravu.

    Ospravedlňujeme sa za komplikácie

    S pozdravom
    feedo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při nákupu darkového voucheru mne překvapila informace, že bude elektronicky zaslán do 48 hodin. V dnešní době? Když chci koupit voucher, ve většině případech se jedná o dárek, který potřebuji nejlépe ihned. Raději pak nakoupím tedy jinde.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu s ktorou plne súhlasíme a intenzívne na tomto probléme pracujeme a veríme, že v predvianočnom období by už feedo poukazy mohli byť plne automatizované.

    Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie

    S pozdravom
    feedo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nemám co hodnotit, zboží stále není k vyzvednutí.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý deň Romana,

    telefonicky sme to preverovali najprv na predajni a následne s Vami. Vaša objednávka je od 21.10.2024 pripravená na vyzdvihnutie na našej predajni.

    Ospravedlňujeme sa za komplikácie

    S pozdravom
    feedo.sk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Velmi tragicky pristup a komunikacia so zakaznikom. Kupila som tu podlozku na hranie, ktora bola velky smejd. Takmer okamzite sa doslova zacala rozlepvavat... OK, rozumiem, moze sa stat. Reklamovala som, zaklikla moznost vratenia penazi...Predajca peniaze odmieta vratit a napriek mojmu vyslovnemu nesuhlasu a poslal opat rovnaku velmi nekvalitnu podlozku na hranie...Navrhla som ako alternativu aspon poukazku na nakup v e-shope Feedo na kupnu cenu, ale bohuzial zo strany zak. centra totalna ignoracia...Uz tu nikdy nenakupim!!! Podlozka uz je na e-shope podstatne lacnejsia ako ked som ju kupovala ja...Zjavne maju plne sklady a nedari sa im podloziek zbavit, ale niekedy by nebolo na skodu uznat svoju chybu nez dalej pokracovat v predavani smejdov za kazdu cenu..Podlozka ani nezodpoveda parametrom, ktore uvadzaju na stranke.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Váš podnet, ktorý sme preverili s naším reklamačným oddelením a zistili sme, že Vaša reklamácia bola vybavená štandardným spôsobom v súlade s platnou legislatívou. Na hraciu podložku FEEDO neevidujeme zvýšený počet reklamácií a čo sa týka cenotvorby je voľná.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie.
    S pozdravom
    feedo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bohužel čekám už týden na svou objednávku a stále nedorazila. Při objednání měli napsáno předběžnou dobu doručení 2 pracovní dny. Je to týden a stále se nic neděje. U přepravce je stav pouze jako objednávka, ale zatím to nevypadá že by obchod objednané zboží předal dopravci fyzicky.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,
    přijměte, prosím, naši omluvu za problémy s touto objednávkou.

    Prověřovali jsme co se stalo a vypadá to, že objednávka se někde na cestě ztratila. Naše kolegyně ze zákaznického oddělení se Vám ozve a domluvíte se, co dál.

    Ještě jednou se omlouváme a uděláme vše proto, aby se taková nepříjemná situace neopakovala.

    Mějte se hezky,
    tým Feedo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Feedo - Hostivice hezký obchod,velký výběr
    • Do obchodu jsme se moc těšili. Jeli jsme si vyzvednout vajíčko. Obsluha - silnější blondýna velice odměřená, neprofesionální a celkově jsme měli pocit, že obtěžujeme. Žádná snaha vysvětlit jak vajíčko funguje. Přivezli jsme si starší model podvozku maxi cosi na vyzkoušení. Paní prodavačka koukla a s hrůzou řekla. Co to je?? Chtěla jsem ještě koupit i základnu, ale opět neochota a bylo mi řečeno že musím mít model xxx... Ale když kounete na spodní část vajíčka,tak je možné zakoupit i jiný levnější model. Dále jsem chtěla zakoupit sporťák a lehátko, ale opět žádná snaha ze strany prodavačky. Odjeli jsme tedy pouze s vajíčkem. Základnu jsem objednala na eshopu s doručením a na to ostatní kouknu asi jinam. Opravdu velké zklamání. Tak hezký obchod. Škoda, že dojem kazí prodavačka. Byli jsme také ve feedu na Praze 9 a tam naopak velice ochotná paní. Bohužel tam vajíčko nebylo skladem.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Podobné negativní zkušenosti nás velice mrzí a Vaši stížnost jsme poslali příslušné retail manažerce.

    Uděláme všechny potřebné kroky k tomu, aby se podobná situace neopakovala a zákazníci nemuseli odcházet z naší prodejny zklamaní.

    Omlouváme se Vám a věříme, že nám navzdory této zkušenosti zachováte přízeň.

    Mějte se hezky,
    Feedo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Žádná reakce na email

    Objednávka nebyla kompletní a vyjádření proč k tomu došlo se strany feedo žádná ani odpověď na email nic

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,

    jen nám opravdu moc líto, že objednávka nebyla kompletní. Snažíme se takovým případům předcházet, ale někdy se nám to úplně nepovede.

    Od kolegů ze zákaznického oddělení mám informaci, že vám důvod nekompletní objednávky popsali v e-mailu. Zkuste se, prosím, podívat i do spamové schránky e-mailu. Občas se stane, že e-mail skončí tam.

    Celá situace nás každopádně velmi mrzí a věříme, že příště už budete spokojenější.

    Feedo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Fajn sortiment, v poslední objednávce bohužel dvě nedoručené položky a do dnešního dne bez refundace či zaslání chybějících produktů.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den, Petro,

    velmi nás mrzí, že Vaše objednávka nebyla v pořádku. Prověřili jsem na zákaznickém oddělení co se stalo a bohužel v tomto případě selhal lidský faktor.

    Objednávku jsme Vám měli poslat ve dvou zásilkách (z důvodu výměny produktu na základě Vašeho požadavku), ale na prodejně si toho bohužel nevšimli a poslali jen jeden.

    Přímo z prodejny Vás budou kontaktovat a domluví s Vámi další postup.

    Ještě jednou se omlouváme – bohužel ne vždy se všechno podaří tak, jak si přejeme a jak si zasloužíte. Ale uděláme vše proto, aby se podobná situace již neopakovala.

    Feedo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod po zaplacení a převzetí zboží již nekomunikoval - prosba o výměnu zboží. Zboží odesláno zpět a budu čekat na vrácení peněz.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zprávu.

    Předáme informaci na zákaznické oddělení k prověření, jakmile bude vratka přijatá a zpracovaná, bude Vám vystavený dobropis s informací ohledně vrácení platby.

    Děkujeme za pochopení.

    Tým Feedo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží jsem si objednala na prodejnu, ale přišel mi e-mail, že balíček nebyl vyzvednutý a ukládají ho na úplně jiné výdejní místo (v jiné části města). Od vás mi kromě objednání nepřišel žádný informativní e-mail.

    Žádná komunikace, obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den, Moniko,

    děkujeme Vám za informace.

    Prodejna byla bohužel z důvodu nemoci náhle uzavřena a balíček si mezitím přesměroval automaticky přepravce. Bohužel jsme na tuto situaci nestihli zareagovat a domluvit se na jiné formě expedice, jelikož byl balík přesměrovaný okamžitě.

    Přijměte prosím naši omluvu za vzniklé komplikace a budeme dbát na to, aby se situace neopakovala.

    Zákaznické oddělení Vás bude kontaktovat e-mailem.

    Děkujeme za pochopení.

    Feedo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výběr zboží
    • Věrnostní program

    Soporučuji nenechávat si zboží posílat přepravní službou. Již dvakrát mi dorazilo zboží buď v rozbité krabici, nebo v poničené krabici, které už evidentně někdo rozbalil. U monitoru dechu a odsávačky to prostě vadí. Takže velké zklamání.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi a informace.

    Vzniklá situace nás velice mrzí. Je možné, že k Vám přicestuje balíček v jiné krabici například od mléka nebo plen. Je to proto, že se snažíme nezatěžovat životní prostředí výrobou nových obalů. Poškození či otevření krabice může nastat také vlivem manipulace dopravce a přepravou.

    V takovém případě Vás poprosíme kontaktovat naše zákaznické oddělení, které se obratem bude snažit situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Podnět na bezpečnější zabalení předáme vedoucímu skladu.

    Omlouváme se za komplikace a děkujeme Vám za pochopení.

    Feedo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po tydnu zbozi stale neni k vyzvednuti na prodejne. Bylo uvedeno skladem a zaslani na prodejnu trva vice nez tyden. Zbozi stale nemam. Pritom informace, ze zbozi posilaji na prodejnu PPL mi prisla uz pred 7 dny.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,

    po prověření byla objednávka vytvořená dne 21.8. a následující den byla expedovaná na prodejnu.

    Dne 23.8. byla doručena příjemci.
    Objednávku evidujeme tedy v pořádku doručenou.

    Feedo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží se nedá zaslat a uhradit az po obdržení. Zboží se nedá ani objednat a cela objednavka pak vyzvednout a zaplatit až na místě při vyzvednutí.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den, Soňo,

    děkujeme Vám za hodnocení.

    Aktuálně máme vyzvednutí na prodejně s platbou předem online kartou. Pokud si přejete hradit dobírkou, můžete si zvolit jiné kurýrní společnosti, které máme v nabídce.

    Děkujeme za pochopení.

    Feedo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zavřená prodejna v inzerované otevírací době.

    Na Google maps má kamenná prodejna Kloboučnická uvedenou otevírací dobu i o víkendu. Jeli jsme tedy v uvedené otevírací době vyzvednout objednávku, na místě se nám však dostalo zavřených dveří, na kterých však otevírací doba potvrzovala informace z Googlu. Až z telefonátu do Hostivic jsme se dozvěděli, že má nyní Kloboučnická pro nedostatek personálu otevřeno pouze ve všední dny, a to se slovy: „Myslim, že to bylo napsaný někde na stránkách.“ Well played, Feedo. Never more..

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den, Veroniko,

    děkujeme Vám za informaci.

    Velmi se Vám omlouváme za vzniklou situaci.
    Bohužel nám kolegyně náhle onemocněla. Informace byla obratem uvedena na naše webové stránky i sociální sítě.

    Do budoucna budeme dbát na to, aby byla informace uvedena i na Google.

    Ještě jednou se Vám velice omlouváme a budeme dbát na to, aby se vzniklá situace neopakovala.

    Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Široký sortiment
    • Veci označované skladom niesu reálne skladom

    Zámerne som vyberal veci, ktoré boli skladom aby mi došli čo najskôr, bohužial po týždni sa mi nik neozval a až keď som zavolal, tak som zistil, že vybrané veci skladom niesu.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi.

    Velmi nás vzniklá situace mrzí.

    Ještě jednou se Vám velice omlouváme za nesrovnalost ve skladových zásobách a budeme dbát na to, aby se nesrovnalost neopakovala.

    Věříme, že do budoucna proběhne již vše bez komplikací.

    Tým Feedo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nedrží slovo

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení.

    Přijměte prosím naši hlubokou omluvu za nedorozumění a lidské pochybení. Situace byla předaná na manažera prodejny, aby podnikl kroky k nápravě a zavedl dvojitou kontrolu při rezervaci zboží.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vše bylo zaprášené a špinavé

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup a hodnocení.

    Velice se omlouváme za zaprášené zboží. Již jsme situaci řešili s vedením skladu, aby dané zboží zkontrolovali a bylo do budoucna vše v pořádku.

    Mrzí nás komplikace, které jsme Vám způsobili a a budeme dbát na to, aby se vzniklá situace již neopakovala.

    Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nemělo by se kupovat! Automaticky nahradili produkt, který jsem si koupil, něčím levnějším, než jsem si vybral!

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi a informaci.

    Velmi se Vám omlouváme za záměnu produktu z důvodu stejného ean kódu u výrobce. Za produkt Vám byl vystaven dobropis a byl Vám sjednán svoz na naše náklady. Budeme dbát na to, aby se vzniklá situace již neopakovala.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dostali jsme dárkový poukaz do Feeda. Jenže poukaz nelze využít online a cestovat až do Prahy, abychom ho využili na prodejně je pro nás nemožné. Navíc ani není možné objednat zboží na prodejnu s dobírkou, aby bylo možné poukaz využít touto formou. V porovnání s konkurenčními obchody je Feedo v tomto ohledu naprosté zklamání.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi.

    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Prodejna a e-shop jsou samostatně hospodárné jednotky a nejsou propojené skladové zásoby, proto bohužel nemáme možnost využití dárkového poukazu jak na e-shopu, tak zároveň v našich prodejnách. Informace ohledně podmínek využití máme uvedené na našich stránkách na poukazu. Věříme, že i přes tuto zkušenost se k nám vrátíte.

    Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým Feedo