Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Je mi moc líto, ale přes veškerou snahu se mi nepodařilo zaplatit objednávku prostřednictvím platební karty. Několikrát jsem volala obchodní centrum FEEDO, ale ani tam mi nedokázali pomoci.
    Stránky pro výběr byly přehledné, našla jsem co jsem potřebovala snadno, ale platba vše zastavila. Kdybych dostala číslo účtu, kam peníze poslat bankovním převodem vše by se vyřešilo.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den, Dančo,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu, které si vážíme a která nám pomáhá se neustále zlepšovat. 

    Vaši stížnost jsme prověřovali a zjistili jsme, že jste se dvakrát pokoušela zaplatit přes platební bránu přes možnost platby kartou a dvakrát byl Váš pokus neúspěšný. Kolegyně na infolince Vás informovala o tom, že Vám objednávku pošleme buď na dobírku nebo stornujeme a taktéž o tom, že Vám automaticky posíláme odkaz na opakování platby. Na Vaši žádost jsme objednávku stornovali. 

    Co se týká platby převodem, tuto metodu nabízíme ve formě platební brány přes možnost zrychleného převodu, který Vás po výběru banky přímo nasměruje na Vaše internetové bankovnictví, kde máte předvyplněné údaje, jako jsou částka, číslo účtu a variabilní symbol. 

    Mrzí nás, že jste nebyla spokojena a měla jste technické problémy při platbě kartou, ale v tento den jsme nezaznamenali ani jsme neměli nahlášené žádné technické problémy na straně platební brány.  

    S pozdravem
    Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobre ceny plen v akci
    • Obchod moc nekomunikuje. Prisel jen potvrzovaci email o prijeti objednavky, ale bez informace, kdy bude zbozi expedovano. Clovek tedy netusi, jak to s objednavkou vypada. Dalsi informace byla sz, kdyz zbozi bylo odeslano ( za tri dny od objednaky).
    • Dlouha doba dodani oproti ostatnim obchodum s podobnym zbozim.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    Velmi se Vám omlouváme za zdržení objednávky z důvodu nadměrného počtu zásilek, budeme dbát na to, aby se situace neopakovala a věříme, že i přes tuto zkušenost se k nám opět vrátíte.

    S pozdravem
    Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží dorazilo vysypané v krabici z originálního balení z důvodu šetření místa v zásilce! Při dotazů na obchod mi bylo sděleno, že je to vlastně v pořádku.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velmi důležitá.
    To, že zboží dorazí vysypané, určitě v pořádku není a situaci budeme řešit s vedoucím skladu. V případě, že Vám zboží dorazilo poškozené, obraťte se na naši zákaznickou linku a zboží Vám vyměníme. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že i přes tuto negativní zkušenost se k nám v budoucnu vrátíte.

    S pozdravem
    Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobré ceny
    • Špatná komunikace
    • Nikde neoznačená dodací doba

    Objednala jsem plenky. Už když jsem ve vyhledávači našla, těšila jsem se že budu mít "zapínací " levne plenky. Při objednávání se ale ukazoval obrázek se špatnou váhou dítěte a že jsou kalhotkové. Čert to vem, ale ta dodací lhůta? Tu by uvádět měli. Když se na to ptáte po četu paní neví a nemůže slíbit do 3 dnů (přes Zásilkovnu) že nemají rozvozce. Dodání PLENEK tedy určeno cca na 10 dní. Za mě tohle ne! Všude jinde alespoň zákazníky upozorňují na delší čekací dobu. Až po telefonátu se ledy pohnuly.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, velice si jí ceníme.
    Kolegyně, která s Vámi komunikovala, Vás pro jistotu informovala, že není jisté, zda Vám zásilka dorazí do 3 dnů. Zásilkovna byla z důvodu předvánočních nákupů velmi vytížená, a my bychom Vám neradi slibovali termín, který bychom následně nemohli dodržet. Omlouváme se za způsobené komplikace a doufáme, že i přes tuto negativní zkušenost se k nám v budoucnu vrátíte.

    S pozdravem
    Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamná nabídka kočárku, zboží prezentujete s příslušenstvím a přišlo bez něj
    • Chybné příslušenství k tomuto modelu kočárku u vás není ani k dokoupení
    • Nedodali jste fakturu

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velmi důležitá a vážíme si jí.
    Vaše zkušenost nás opravdu mrzí, určitě není naším záměrem poskytovat zákazníkům klamavé informace. Budeme rádi, pokud se nám ozvete na feedo@feedo.cz, situaci spolu vyřešíme a případné nesrovnalosti u produktu si opravíme.
    Doufáme, že i přes tuto negativní zkušenost se k nám v budoucnu vrátíte. Ještě jednou se omlouváme.

    S pozdravem
    Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží po týdnu nebylo doručeno na prodejnu k vyzvednuti

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaši recenzi. Mrzí nás, že jste nebyla spokojená s dobou doručení na osobní odběr. Objednávky na osobní odběr nevyskladňujeme z prodejen, ale posíláme z centrálního skladu, kde došlo z důvodu velkého počtu objednávek ke zpoždění, za což se Vám omlouváme.

    S pozdravem
    Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Pomalejší doručení a nekvalitní zákaznický servis.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Zásilku jste objednal v pátek 21. 10, přičemž v pondělí ráno jste s mou kolegyní řešil, že zásilka ještě nebyla expedována a že ji tedy rušíte, jelikož jste zboží potřeboval již v pondělí. Zásilka už byla v tu chvíli na cestě k Vám, v úterý Vám byla doručena. Většina našich balíčků (včetně tohoto Vašeho) bývá doručena do dvou až tří pracovních dnů.
    Kolegyně ze zákaznického servisu Vám vyhověla přesně podle Vašich požadavků. Nejdříve zásilku stornovala, následně storno rušila.

    S pozdravem
    Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulova komunikace

    14 dni cekani na ztraceny balik sunarů a plenek. Nikdo mi nenapise ze se zasilka ztratila objednavame znova kopii objednavky take nedorazila dalsi tyden cekani zadne info.pisou ze kopii nelze vytvořit kvuli neexistujicimu odbernemu místu. Objednavam znovu. Dorazilo. Diky bohu. Od te doby co web zmenily je vse špatně. A darek ve forme par procent slevy ktery nejde ale pouzit na mleko a pleny? K ničemu

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den, Terezo,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, vážíme si jí.
    Kvůli technické závadě nám správně nefungoval výběr Parcel shopu, následkem čehož se nám Vaše objednávky bohužel nedostaly do systému. V tuhle chvíli problém intenzivně řešíme s naším IT oddělením, aby se podobné situace neopakovaly.
    Velice se omlouváme za způsobené komplikace a doufáme, že i přes tuto negativní zkušenost se k nám v budoucnu vrátíte.

    S pozdravem
    Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • delka doruceni
    • cena
    • produkt poskrabany

    Zrcatko poskrabane bez kryci folie

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu, vážíme si jí.
    Mrzí nás, že zboží nedorazilo v pořádku. V případě, že budete mít zájem o výměnu, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis na telefonním čísle +420 226 254 444 či nám napište na e-mail feedo@feedo.cz.
    Ještě jednou se omlouváme a věříme, že i přes tuto negativní zkušenost se k nám v budoucnu vrátíte.

    S pozdravem
    Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vždy vše v pořádku, teď už týden objednáno a stále čekáme…

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, vážíme si jí.
    Omlouváme se za komplikace s doručením zásilky. Pro vyřešení situace se prosím obraťte na naše kolegyně ze zákaznického servisu přes e-mail feedo@feedo.cz či telefon +420 226 254 444.

    S pozdravem
    Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    • Nic lehkého na vrácení zboží nevidím
    • Píší, že peníze vrátí v nejbližších dnech, čekáme už 2 měsíce
    • Přestože nám zboží přišlo přes ppl, už se nedalo přes společnost vrátit (koberec 180 cm)

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, vážíme si jí.
    Za opoždění odeslání vrácených peněz se velmi omlouváme, chyba nastala na našem finančním oddělení. Situaci co nejdříve napravíme a jako omluvu Vám posíláme dáreček.

    S pozdravem
    Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedostupné zboží . Objednávku jsem po týdnu musela stornovat. Stále mi nebyly vráceny peníze ani vystaven dobropis

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Objednávka byla odeslaná 29. 9., jelikož jsme čekali na naskladnění zboží. Nyní čekáme na vrácení na sklad, následně se Vám ozveme ohledně vrácení peněz.
    Omlouváme se za komplikace a prodlevu. V případě jakýchkoli nejasností se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis.

    S pozdravem
    Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • od te zmeny je vse spatne

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den, Terezo,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velmi důležitá.
    Mohli bychom Vás požádat, zdali byste nám napsala na feedo@feedo.cz, co přesně se Vám od změny zdá špatně? Vašeho názoru a Vaší recenze si velice vážíme a ač se to nezdá, jsou to právě ty negativní recenze, které nám mohou pomoci být lepšími a ještě více usnadňovat život rodičům.

    S pozdravem
    Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před 6 dny jsem objednala na dobírku zboží, přišel mi mail o přijetí objednávky....a nic, žádná komunikace, proč neodešlo... Objednávku zruším a objednám si věci jinde, už je dost potřebuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nešlo uplatnit poukaz z eshopu, na zboží, které bylo pouze rezervované.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Dárkové poukazy zakoupené na naší stránce jdou uplatnit pouze online, při rezervaci na prodejně či přímo nákupu na prodejně je bohužel využít nelze.
    Omlouváme se za komplikace a budeme rádi, když se k nám i přes tento zádrhel v budoucnu vrátíte.

    S pozdravem
    Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé doručení
    • komunikace obchodu

    Bylo mi doručeno zboží jiné barvy než jsem si objednala. Napsala jsem e-mail, který obchod úspěšně týden ignoroval. Poté jsem volala a bylo mi řečeno, že mi nemohou pomoci a musím vyplnit podrobný reklamační formulář. Už je to 3 týdny a já mám pořád doma zboží, které jsem nechtěla.
    U jiného e-shopu u mne byla do 2 dnů PPL a vše bylo v pořádku.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.

    Bohužel e-mailové zprávy k nám do e-mailové schránky nedorazily. Z tohoto důvodu jsme nemohli na Vaši reklamaci reagovat. Kolegyně z infolinky Vás požádala o opětovné odeslání e-mailu, ale bohužel i druhý e-mail nám nebyl doručený. Kolegyně ze zákaznického oddělení Vás budou kontaktovat a domluvíte se společně na dořešení reklamace.

    S pozdravem
    Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které nemají
    • Objednal jsem 3 skladové produkty. Po čtyřech dnech mi oznámili, že jeden produkt nemají. Po dalších dvou dnech mi oznámili, že nemají ani ten druhý. Týden pryč a doufám, že na výdejní místo dorazí aspoň ten třetí...
    • Zboží, které nemají, je stále na jejich webu označené jako skladem.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Váš čas a energii, kterou jste věnovali sepsáním Vaší recenze. Vaší stížnost jsme prověřovali a zjistili jsme, že se na daných produktech objevil technický problém, který způsobil, že se Vám daly objednat produkty, které fyzicky skladem nebyly. Zjištěný problém byl odstraněný okamžitě a byly nastavené opatření, aby se neopakoval. Omlouváme se Vám za vzniklé problémy a komplikace s vybavením Vaší objednávky.

    S pozdravem tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doprava při objednávce nad 1500 Kč je zdarma. Když dostanete voucher na 1500 Kč, dopravu musíte zaplatit.
    • V nabídce jsou jen módní věci, ale ne kvalitní. Např. pro dítě vhodné bavlněné pleny Anavy obchod nenabízí.
    • Obchod je naprosto neochotný dodat jiné zboží, než které má v nabídce. Když dostanete voucher a poukážete na tento nedostatek s tím, že jiné zboží z nabídky si nedokážete vybrat a zdvořile požádáte o proplacení voucheru, odmítnou vás.
    • Když si vyberete zboží s tím, že ho objednáte za dva měsíce, zjistíte pak, že půlka produktů byla z nabídky vyřazena.
    • Dodací lhůta zboží skladem není hned, ale týden si počkáte.

    Opravdu nechápu, jak obchod s takovým přístupem dokáže v dnešní době fungovat. Pro lidi ovlivnitelné reklamou a módními trendy možná dobré, ale kdo to s miminkem myslí vážně, nakoupí jinde. Tento obchod je jedním slovem tragický.

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Váš čas a energii, kterou jste věnovala sepsání Vaší recenze.
    Vaši stížnost jsme prověřili a zjistili jsme, že co se týká dopravy a hodnoty objednávky, je to tak, že košík počítá hodnotu objednávky po uplatnění všech slev. Vaše objednávka byla po odečtení voucherů v hodnotě 286 Kč, proto Vám byla započítaná suma za dopravu a balné.
    Co se týče nabídky našich produktů, dovolíme si s Vámi nesouhlasit. V naší nabídce máme kvalitní produkty, které jsou určené pro ty nejmenší dětičky a které jsou pravidelně kontrolované oprávněnými orgány. Pokud ale nejste spokojená s kvalitou Vámi objednaného zboží, máte právo na vrácení do 14 dní.
    Co se týče doby doručení objednávky, tak ty, které obsahují produkty skladem, standardně doručujeme 2–3 pracovní dny, ale výsledná doba závisí samozřejmě i na vytíženosti přepravců.
    Mrzí nás, že jste nebyla spokojená s nákupem u nás, ale nejsme si vědomi pochybení na naší straně.

    S pozdravem Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vratili peníze za zboží které se zdražílo, a opravili chybu s kodem

    Kod nefungoval, nemohla jsem objednat zboží, když to opravili, jedna věc se zdražíla, druhá už nebyla skladem. Chcela jsem platit online kartou, kvůli poznámke to asi nešlo, dávalo chybu na web shopu. Zákazníci centrum ignoroval tuto požadavků v emailu, a přeposlal údaje za placení bankovní převodem. Ztratila jsem hodně času aby vyridila objednávku, zboží jsou dražší než jinde. Už bych tam neobjednávala

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Za nefunkčnost slevového kódu se omlouváme, jednalo se o technickou chybu, kterou jsme obratem opravili.
    Produkt, o který jste měla zájem, byl bohužel v časově omezené akci, následující den se Vám tedy zobrazoval s vyšší cenou.
    Produkt, který nebyl skladem, nejspíše někdo zakoupil těsně před Vámi. Vložení zboží do košíku neznamená jeho rezervaci.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    Tým Feedo

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • lepsi nakupovat osobne na prodejne
    • Prodejna Hostivice super vyber a ochotne prodavacky
    • Chtela jsem resit neproslou platbu a slevu, ale nikdo se tydne neozval

    Reakce obchodu feedo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, těší nás, že se Vám na naší prodejně líbilo a rádi Vás opět uvidíme.
    Co se neprošlé platby týče, 1. srpna jsme Vám odeslali e-mail týkající se neproběhlé platby kartou. Objednávka 1122042174 nyní čeká na platbu bankovním převodem.

    Tým Feedo