-
Nedoporučuje obchod
Zbozi neprislo v urceny termin postou, obdrzel Jsem sms ,ze je uloženo na poště ,neuvedli ani adresu posty cekal jsem frontu na nespravne, po rozbaleni byly ze sperku vypadle 4 kaminky, ktere jsem osadil pinzetou a prilepil lepidlem. Uz nikdy vice.
Reakce obchodu Faverion.cz
Dobrý den pane Karle,
je mi líto, že jste nebyl spokojený. Bohužel Vaše hodnocení bylo očekávané i na základě nepříjemné telefonické komunikace. Patříte mezi první zákazníky, kteří napsali negativní recenzi a ani se nesnažili pochopit, že za vzniklou situaci nemůžeme.
Pojďme se prosím společně podívat jak probíhala Vaše objednávka.
Historie stavů objednávky:
08.10.2018 11:48:02 Nová objednávka
08.10.2018 12:51:32 Dobírka vyřizuje se
08.10.2018 17:36:01 Odesláno na dobírku
10.10.2018 20:58:18 Uložená zásilka na ČP
Objednávku jsme Vám vyřídili a odeslali do 6 hodin od objednání. V e-mailu s informací o odeslání je vždy přiložen odkaz na online sledování zásilky. Po odeslání má stav zásilky a dobu doručení v režii Česká pošta. My můžeme maximálně společně s Vámi sledovat online stav doručování.
Upozorňuji, že nijak negarantujeme dobu dodání. Vše je uvedeno na našem webu, jak v kategorii doprava, tak přímo v objednávkovém formuláři. Konkrétně: Doba doručení obvykle do 1-3 dnů (85% dodáno druhý den od odeslání)
10.10. (2 dny po odeslání) jste volal a dotazoval se kdy Vám bude doručena zásilka, protože to byl dárek k narozeninám, takže potřebujete objednávku obdržet do 11.10. Odpověď po telefonu: Dnes 10.10. dojde k doručování objednávky.
Vaše objednávka byla skutečně doručována 10.10.2018 (2 dny po odeslání) - bohužel adresát nebyl na doručovací adrese zastižen a zásilka byla uložena na dodací poště. Záleželo nám na Vaší spokojenosti, takže jsme kontrolovali online stav doručení 10.10. večer v 21:00 - abychom Vám mohli dát nějakou informaci v jakém stavu je doručení zásilky. Stav doručení byl: Uložení zásilky - adresát nezastižen. Okamžitě jsme Vám poslali e-mail s tím, že jste nebyl zastižen a zásilka nemohla být doručena, a proto je uložena na DORUČOVACÍ poště, tak abyste měl dostatek času zásilku 11.10. vyzvednout. V e-mailu je uvedeno znovu sledovací číslo přímo s odkazem na sledování zásilky.
11.10. následoval druhý hovor z Vaší strany - velmi nepříjemné jednání. Ve smyslu co si dovolujeme Vám napsat, že je zásilka uložena na nějaké poště, jak je to možné, kde to přesně je?, to mám jako stát frontu?, zásilku si nepřevezmu, u vás nikdy nic nekoupím, končím s vámi.
Nepustil jste nás ke slovu a jakákoliv snaha o nalezení řešení vzniklé situace byla marná, protože jednání z Vaší strany bylo velmi nepříjemné. Telefon jste zavěsil.
Znovu upozorňuji, že informace o uložení zásilky v 21:00 byla čistě dobrovolná a záleželo nám na tom, aby byla zásilka doručena včas. Proto jsme Vám večer zasílali emailem informaci o tom, že je možné zásilku vyzvednout na poště, tak aby se stíhalo vše doručit do 11.10. Tohle pro Vás žádná firma neudělá, pouze někdo komu záleží na spokojenosti zákazníků.
Dne 15.10. jste zásilku nakonec převzal a 19.10. píšete negativní recenzi.
Skutečně byla Vaše recenze očekávaná, ale zcela upřímně. Doručení nijak neovlivníme a přesto probíhalo 2. den od objednání o čemž jste jakožto kupující všude informován.
Objednávka obsahovala jednu brož za 159kč - brož je křehký doplněk a ne vždy probíhá doprava zrovna jako v peříčku. Vždy je možnost kontaktovat prodejce a skutečně rádi s Vámi jakýkoliv problém budeme řešet, tak aby jste byl maximálně spokojený, což jste neučinil a zvolil opravu svépomocí. Pokud tedy skutečně k problému došlo a nechtěl jste jen zvýraznit negativní recenzi.
Přeji Vám hezký den.
Kristýna Malíková - Faverion.cz