Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem novou věc, přišla mi věc, která byla rozbalená a poškozená. Zřejmě už to někdo vracel přede mnou. Nechápu, že ještě stále existují obchody, které mají tu drzost to poslat dalšímu zákazníkovi. Jednoduše jsem to vzal a vyhodil. Nemám chuť se drbat s reklamací. Příště se obchodu obloukem vyhnu.

    Reakce obchodu Fandora.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme že jste si pro nákup potahu na žehlící prkno vybral právě náš e-shop. Bohužel jsme se o problému dozvěděli až z Vaší reakce na Heurece.
    Stačí nám poslat alespoň fotografii poškozeného zboží a rádi Vám dodáme obratem na naše náklady zboží nové a v perfektním stavu. Reklamace kterých máme minimum řešíme obratem a bez zbytečných průtahu.
    Omlouváme se za komplikace a přejeme pěkný den.
    Fandora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V době kdy byla objednávka k vyzvednutí bylo kontaktní místo zavřené a to nejméně dva všední dny
    • Zákazník nebyl nijak předem upozorněn, že se zboží osobně nevydává

    Reakce obchodu Fandora.cz

    Dobrý den,
    tým Fandora Vám upřímně děkuje za hodnocení, našeho internetového obchodu. Máte pravdu, v období 2 pracovních dnů, nám vstoupila do provozu nemoc kolegyně, jež zastává pozici prodejce. Avšak ve firmě zaměstnanci byli. Na dveřích byla vyvěšena cedule, kde bylo číslo na expedici, Váš produkt jste mohli vyzvednout. Bohužel této možnosti nebylo využito a objednávka byla zrušena, za dalších 11 dní. Mrzí nás, Vaše zklamání, bohužel z naší strany nebylo možné udělat více. Přejeme i přes neuskutečnění nákupu krásný den, tým Fandora.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Neda se pouzit, zbytecne vyhozeni penize.

    Reakce obchodu Fandora.cz

    Dobrý den,
    tým Fandora Vám upřímně děkuje za pozitivní hodnocení, našeho internetového obchodu.
    Velmi nás však mrzí, že Vámi vybraný produkt nevyhovuje požadavkům, které máte. Nemáme stížnosti na toto kruhadlo. Pokud můžeme jakkoliv poradit, i při výběru dalšího zboží, jsme plně k dispozici.
    Přejeme krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    V expedici byly zaměněny balíky, museli jsme 2x čekat doma na poštu, vracet první balík. V civilizovaném světě dává firma odškodnění, na př. malý dárek.

    Reakce obchodu Fandora.cz

    Dobrý den.
    Bohužel se nám stala záměna v expedici, jak jste byla informována. Tato chyba nás mrzí, protože žádná firma si nepřeje negativní recenze.
    Doba dodání se nám prodloužila a Vy jste čekala na svůj balík 4 dny, to byla chyba, ale přesto jste zboží,jež jste objednala,dostala. Tímto Vám mohu za tým popřát, ať jste spokojena s produktem, který jste si vybrala.
    Mohu zaručit, že jsme důslednější a chyba se tedy do budoucna nebude opakovat.
    Krásný den, tým Fandora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo ve špatném stavu,bohužel při ceně dopravy se mi nevyplatí ho vracet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nenarazila jsem na žádnou
    • nekomunikují
    • provedla jsem úhradu a přesto stále nemám své zboží

    velmi čpatné

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží je zaplaceno, ale nedoručeno po více než 10 dnech. Obchod nereaguje na emaily a nebere telefon.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Původně to byla zakoupeného zboží...
    • Komunikace...

    12.4.2017 objednáno a zaplaceno zboží, dorazilo úplně jiné, dnes tj. 3.5.2017 byl obchodník schopen zajistit PPL na odvoz zboží, které bylo zaměněno za objednané s tím, že PPL doveze původní, objednané...
    Po třech týdnech bez zboží i peněz...
    Za sebe nedoporučuji, takže zvažte nákupy...

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží nemám, nebyl jsem vyzván k osobnímu odběru zboží na prodejně v Praze.Čekám na výzvu k odběru.
    • A. Hájek
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje. Zboží nelze osobně vyzvednout. Tel nikdo nezveda...pak při řešení se obchod již vice snazi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po telefonické urgenci (z mojí strany) mi obchod sdělil, že nádobí již nemají

    nabízí co nemají nebo nemohou dodat

    Reakce obchodu Fandora.cz

    Dobrý den,
    Moc nás to mrzí, bohužel šlo o rozbitý balík a další balík nemohl být již odeslán z důvodu poslední skladové zásoby, která byla odeslána a rozbita dopravcem. Výrobek se již nevyrábí, dodavatel má novou kolekci talířů a tak nás moc mrzí, že nejsme schopni dodat již nevyrábějící se talíře.
    Krásný den a přejeme Vám v novém roce 2017 jen to nejlepší
    Tým Fandora

  • Nedoporučuje obchod

    • žádné
    • nezvedají telefony,neodpovídají na emaily,nekomunikují se zákazníkem

    pokud můžete nakupte jinde

    Reakce obchodu Fandora.cz

    Dobrý den pane Kocúr,
    Děkujeme za Vaši reakci, o zpoždené dodávce z Německa jste věděl, volali jsme spolu. Moc nás to mrzí, když jsme zrovna ten den Vaší recenze spolu telefonovali ještě odpoledne.
    Mějte se krásně a přejeme Vám úspěšný Nový rok 2017
    Tým Fandora

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Vstřícně reagují na vzniklá nedopatření.
    • Vnitřní organizace. Zboží, které jsem předem zaplatila, mi přišlo na dobírku a bez originálního obalu.

    Dávejte si pozor.

    Reakce obchodu Fandora.cz

    Dobrý den paní Černá, moc se omlouváme za dobírku, ale víte, že jsme ihned napravili a zboží Vám přišlo o 1 den později s opraveným štítkem a bez dobírky. Za originální obal Vám bylo ihned vráceno 50% z ceny na Vámi uvedené číslo účtu, tedy děkujeme za Vaši reakci, že vstřícně reagujeme na vzniklá nedopatření. Nyní máme nový tým a věříme, že chyba ve štítku nás již nepotká.
    Krásný den
    Tým Fandora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem a zboží se nedostavilo. Ani nejaka omluva o nedostupnosti.

    Reakce obchodu Fandora.cz

    Dobrý den, pane Davidík. Mrzí nás Vaše recenze, ale snažili jsme se Vám dovolat 3x a Váš telefon byl nedostupný, jak jsme spolu již mluvili. Emaily Vám byly také odeslány.
    Pěkný den
    Tým Fandora

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu Fandora.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikace, které jste měl při nákupu.

    V platnosti od 15.12.2015 přešel internetový obchod Fandora.cz pod nového majitele.

    Jako nový provozovatel zaručuji fungování e-shopu Fandora.cz na zcela jiné úrovni s lidským a korektním způsobem komunikace a chování.

    Děkujeme za pochopení a těšíme se na další působení.

    Nový tým Fandora.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikují a nejsou schopni za 9 měsíců vyřešit reklamaci na vadné zboží.
    ROZHODNĚ TENTO OBCHOD NEDOPORUČUJI!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    V internetovom obchode bola ponuka pri objednávke nad 2 000,- doprava zdarma. Moja objednávka prevyšovala túto hodnotu a doprava bola účtovaná a zaplatila som ju. I keď som sa telefonicky dohodla v obchode, že toto mám dať do poznámky a že to obchod akceptuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jeví známky dlouhodobého používání, nemá žádný obal.