Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží dorazilo,ale musela jsem ho vrátit,bylo poškozené na více místech...jinak vrácení proběhlo v pořádku...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi nebylo doručeno ani za měsíc a obchod se mnou prostřednictvím e-mailu téměř nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 25.12.2020,11.1.2021 doposud nedorazilo.Nelze se dovolat,na email nereagují.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí málo možností na doručení. Zvolil jsem Českou poštu jako donášku. Je to 15 dní a zboží nedorazilo. Bohužel obchod nenabízí žádné číslo, pod kterým bych mohl objednávku sledovat, tak jsem odkázán na náladu doručovatele bez jakéhokoliv ověření čehokoliv.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo poničení. Obchod nereaguje na e-maily.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouho nereaguje na moje dotazy
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůbec mi neodpověděli na mail ve kterém jsem se dotazoval na to ,zda je to přesně to co potřebuji.Samozřejmě teď je mi to k ničemu!

    • obchod nekomunikuje na email, zboží přišlo poškozeno.

    obchod nekomunikuje na email, zboží přišlo poškozeno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • před10 dni objednáno nedorazilo
    • musel sem sám zjistit co je z objednávkou
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží objednáno na odběrné místo DPD, zásilka směrována do místa bydliště. Operativně změněno po dohodě s řidičem DPD, kterému tímto děkuji.
    • Objednán nůž řady Frosthard, dodán nůž řady Profi line. Ostatní zboží v pohodě.

    Snad jenom pracovníci neměli svůj den, jinak by byl obchod v pohodě.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Obchod jednal rychle, zásilka přišla brzy. Ale reakce na e-mail ohledně reklamace žádná. Objednali jsme si kastrol 40 l. Balík přišel neporušený, ale kastrol má na horním okraji dva zářezy a v jednom místě je o 5 mm užší (vypadá, že dostal náraz). Takže v tomto obchodě již nakupovat nebudu.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutní ignorace zákazníka
    • Nekomunikují

    Již nikdy více. Jakékoliv dotazy ohledně objednávky směřujte do nebes, tam Vám odpoví dříve než-li tento obchod. Do dnešního dne mi nepřišlo zboží a ani odpověď. Jediné štěstí, že jsem neplatila zboží dopředu.

    • obal neporušen, část talířů rozbita
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    rozmeřy zboži neopdovídají realitě, ve skutečnosti o 2 cm menší v každém rozměru

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Podle cedule na dveřích je obchod dočasně uzavřen, jen internetové objednávky se vydávají. Nikdo na místě ale nebyl, po telefonickém rozhovoru paní dorazila a zboží předala. Na webových stránkách není uvedena pracovní doba. Faktura je na úplně jinou firmu, než Fandora. Těžko hodnotit, rozhodně bych nedoporučil platbu předem...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Z obrázku na netu není možné poznat,o jaký mop vlastně jde,jestli s kovovým nástavcem či plastovým.Už mám doma č ks tohoto mopu na nic...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem novou věc, přišla mi věc, která byla rozbalená a poškozená. Zřejmě už to někdo vracel přede mnou. Nechápu, že ještě stále existují obchody, které mají tu drzost to poslat dalšímu zákazníkovi. Jednoduše jsem to vzal a vyhodil. Nemám chuť se drbat s reklamací. Příště se obchodu obloukem vyhnu.

    Reakce obchodu Fandora.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme že jste si pro nákup potahu na žehlící prkno vybral právě náš e-shop. Bohužel jsme se o problému dozvěděli až z Vaší reakce na Heurece.
    Stačí nám poslat alespoň fotografii poškozeného zboží a rádi Vám dodáme obratem na naše náklady zboží nové a v perfektním stavu. Reklamace kterých máme minimum řešíme obratem a bez zbytečných průtahu.
    Omlouváme se za komplikace a přejeme pěkný den.
    Fandora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V době kdy byla objednávka k vyzvednutí bylo kontaktní místo zavřené a to nejméně dva všední dny
    • Zákazník nebyl nijak předem upozorněn, že se zboží osobně nevydává

    Reakce obchodu Fandora.cz

    Dobrý den,
    tým Fandora Vám upřímně děkuje za hodnocení, našeho internetového obchodu. Máte pravdu, v období 2 pracovních dnů, nám vstoupila do provozu nemoc kolegyně, jež zastává pozici prodejce. Avšak ve firmě zaměstnanci byli. Na dveřích byla vyvěšena cedule, kde bylo číslo na expedici, Váš produkt jste mohli vyzvednout. Bohužel této možnosti nebylo využito a objednávka byla zrušena, za dalších 11 dní. Mrzí nás, Vaše zklamání, bohužel z naší strany nebylo možné udělat více. Přejeme i přes neuskutečnění nákupu krásný den, tým Fandora.