• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • tovar, kde inde nezoženiete
    • zlá komunikácia, nekoordinácia príjmu objednávky a odosielaním, zlé kurierske služby

    je to obchod s tovarom, kde som našiel to, čo inde neponúkali, ale bolo mi to na NIČ, keďže mi ho neboli schopný dodať, nedošla mi informácia o vyskladnení a odoslaní tovaru a po 10 dňoch na môj podnet zistili, že sa tovar niekde "stratil" - neviem ako je to možné - veď sú to peniaze!!! ďalší ks už nemali, takže som sa tešil zbytočne

    Reakce obchodu Fajn Market

    Tovar se niekde "neztratil", Z ČR na Slovensko došel v pořádku, ztratila ho slovenská pošta, o tom jsme Vás informovali. Vyexpedováno bylo následující den po objednávce, byl Vám odeslán automatický email o vyřízení objednávky. Když zboží nedorazilo, měl jste se ozvat dříve a ne až za 10 dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ´Výhody? ŽÁDNÉ!
    • Nekomunikují ani po chatu, natož telefonem.

    2x jsme se bez odpovědi dotázalI, kdy zboží dorazí, a pak nám bylo sděleno, že je obtěžujeme, a proto ruší objednávku. Posléze jsme zjistili, že 1 ks, který měli skladem, ve skutečnosti skladem nebyl, a to byl pravý důvod. NEJHORŠÍ E-SHOP, CO JSME ZAŽILI, UŽ NIKDY VÍCE::: DANÉ ZBOŽÍ SE NECHÁ SEHNAT I JINDE A LEVNĚJI. TOTO NEJSOU ŽÁDNÍ OBCHODNÍCI, ALE NADUTÍ FRAJEŘI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nekomunikuje tyzden cakam na odpoveď na email

    Opatrne s nakupom

    Reakce obchodu Fajn Market

    Já už 10 dnů čekám na zaslání podkladů pro reklamaci poškození při dopravě. Zákaznice doposud nedoložila, že dostala poškozené zboží a to ani reklamačním zápisem od Slovenské pošty (i když tvrdí, že reklamaci podala) ani fotografií poškozeného zboží. Neustále jen píše a telefonuje, že jí máme poslat nové zboží.
    Ano, nekomunikujeme s ní nadále a dokud poškození zboží nedoloží, tak s ní komunikovat nebudeme.
    Jan Vorel - Fajn Market

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • netuším
    • stornoval objednávku, na dvakrát dotaz proč neodpověděl

    slabý podprůměr

    Reakce obchodu Fajn Market

    Objednávka byla stornována proto, že si zákazník vybral ke svému přístroji dálkový ovladač, který se k němu nehodil. O tom jsme zákazníka informovali, e-mail určitě dostal, protože se ještě poté ptal na jinou náhradu, bohužel pro jeho exotický přístroj žádnou náhradu nemáme.
    Skoro mně to připadá, že si nás testovala konkurence, ale je to jen můj dojem.
    Jan Vorel - Fajn Market

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • - posílá jiné zboží než objednané
    • - je-li zaslané zboží levnější, stejně účtuje původní cenu
    • - nekomunikuje

    Dne 29. 4. 2016 jsem na obchod odeslal e-mail:

    Dobrý den,
    musím vyjádřit velkou nespokojenost s vaším obchodem. Objednával jsem u vás dálkový ovladač MT1062 za 341 korun a pro jistotu ještě telefonoval, kdy mi bude zaslán - v době objednávky jste měli dva kusy skladem. Včera mi byla doručena zásilka, kde jsem bez jakéhokoliv předchozího upozornění našel úplně jiný ovladač e-MAK TV (cena 301 korun, ale vy jste účtovali původních 341 korun!), který jsem neobjednával a ani nechtěl.
    Už toto jednání je krajně neseriosní, ale korunu tomu nasadilo moje zjištění, že vámi dodaný e-MAK TV "se programuje v naší firmě pomocí speciálního software, naprogramování zůstane uloženo i v případě vyjmutí baterií. V případě, že neuvedete na jaké přístroje chcete E-MAK naprogramovat, předpokládáme, že vlastníte programátor a zasíláme ovladač nenaprogramovaný". Vzhledem k tomu, že jsem netušil, co mi ve skutečnosti posíláte, nemohl jsem sdělit typ přístroje.
    Takže jsem vyhodil přes 400 korun za něco, co je bez dalších nákladů k nepoužití.
    Proto se ptám kdy dostanu objednaný a zaplacený ovladač MT1062?

    Od té doby obchod nekomunikuje...

    Reakce obchodu Fajn Market

    Chyba mohla nastat a pokud opravdu nastala, budeme ji řešit. Chhěl bych se jen ohradit proti tvrzení, že nekomunikujeme. Zákazník sám píše, že e-mail odeslal v pátek 29.4., tedy před víkendem a státním svátkem, nemůže se tedy divit, že jsme mu okamžitě neodpověděli.
    Mimo to mohll zatelefonovat, v kontaktech máme uvedeno:
    Telefon pro stávající zákazníky:
    (reklamace, odstoupení od smlouvy a další problémy)
    telefonní číslo najdete v záhlaví své faktury
    Pokud jste u nás nakoupili a máte problém, můžete ho řešit 7 dnů v týdnu (ano i v sobotu a neděli) v době od 8 do 16 hodin, viz:
    http://www.fajnmarket.cz/kontakty-a3849

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • nepozornosť pri vybavovaní objednávok, na stránke chýba online chat pre rýchlu komunikáciu.

    Reakce obchodu Fajn Market

    O nepozornosti při vyřizování objednávek nemohu diskutovat, není zde uvedeno o jakou nepozornost se jednalo, přesto se za ni dodatečně omlouvám.
    On-line chat na stránkách nechybí, ale je dostupný pouze v pracovní době.

    Jan Vorel

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    • žádná komunikace na dotaz

    Reakce obchodu Fajn Market

    Ano, žádná komunikace, ale ze strany zákazníka. Zadal platbu převodem a nezaplatil. Neodpověděl ani na dva dotazy, zda chce změnit platbu na dobírku nebo aby zkontroloval var.symbol, že nám platba nedorazila. Proto byla objednávka po týdnu stornována.
    Ale možná, že e-maily skončily ve spamu, i to se stává. Proto prosím další recenzenty, než napíšete "žádná komunikace", zkontrolujte si spamový koš, to platí hlavně pro ty kteří mají e-mail na seznamu. Seznam v poslední době posílá do spamu kdeco.

    Jan Vorel, Fajn Market

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné, peníze jsem zaplatil a zboží neobdržel.
    • Peníze jsem zaplatil a zboží neobdržel, po urgenci na chatu s panem Honzou, který mi slíbil prošetřit, proč zboží nedorazilo, se stále nic neděje.

    Pro mne pouze ztráta času a peněz, zboží jsem zaplatil, ale neobdržel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • to hlavní, neplní svůj účel ke kterému je internetový obchod stvořen - neprodává zboží a je neprofesionální

    kdo se chce dočkat svého zboží ať nakupuje jinde tohle jsou absolutní amatéři

    Reakce obchodu Fajn Market

    Ano uznávám, že máte pravdu v tom že dodání trvá dlouho. Ale nemusel jste to sem psát dvakrát za sebou.
    Problém vznikl tím, že náš dodavatel, holandská firma Nedis, zrušil po 20 letech své sklady v ČR, ponechal tu jen obchodní zastoupení a veškeré zboží zasílá z Holandska, takže pokud jsme neměli zboží na skladě my a to abychom měli vše skladem prostě při 18 000 položkách nejde, dodací lhůta se prodlužovala. Díky tom jsme také ztratili certifikát "Ověřeno zákazníky". Vaše záporná recenze byla poslední kapkou, kdy jak se říká, džbán přetekl. Ode dneška již najdete v našem e-shopu od dodavatele Nedis jen zboží, které máme opravdu fyzicky na skladě. Je to sice škoda, protože Nedis má spoustu zajímavého příslušenství pro elektro, ale než si nechat nadávat do břídilů a amatérů, to raději prodej omezíme. Do doby kdy byl velkoobchodní sklad v ČR jsme takové problémy neměli.

    Objednané zboží Vám zašleme zdarma.
    Václav Koudele - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Byl mi zaslán zcela nefunkční výrobek, odstoupil jsem od kupní smlouvy. Doufám, že dostanu své peníze zpět.

    Reakce obchodu Fajn Market

    Peníze dostanete zpět určitě. Ale tu recenzi jste si mohl odpustit a raději zavolat. Objednal jste si dálkový ovladač na TV, pokud je nefunkční, byli bychom Vám ho obratem vyměnili za nový kus. Ale je tu ještě možnost, ž e závada je v obvodu přijímače signálu z dálkového ovladače v TV, tj že ovladač je v pořádku a vaše TV nepřijímá jeho signál. Kdybyste byl zavolal, náš technik by to s Vámi probral a poradil jak zjistit, kde je chyba. Takhle máme za se další negativní recenzi, za kterou nemůžeme.
    Václav Koudele - jednatel.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • bbbbbbbbbbbbbb
    • informace o nabízeném zboží nejsou uplné nebo špatně srozumitelné

    jsem zklamaná

    Reakce obchodu Fajn Market

    Ponechávám na čtenářích recenze rozhodnutí zda jsou informace o zboží neúplné, viz:
    http://www.fajnmarket.cz/teleskopicka-selfie-tyc-spogumovanou-rukojeti-a-bezpecnostnim-poutkem-p54050
    je tam sice napsáno "srodinou" místo "s rodinou" (text je přejímaný z webu holandského dodavatele a googlu se tento překlad nedaří), ale je zcela srozumitelný.
    a zda recenzi, kde je napsáno "bbbbbbbbb" s podpisem mašinka, lze brát vážně.

    Jan Vorel - Fajn Market

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikácia

    Objednal som tovar, po týždni mi prišla správa že bol odoslaný, do mesiaca však tovar neprišiel. Po prihlásení na stránku a kliknutím na moje objednávky som si prečítal že je objednávka vybavená. Napísal som mailom požiadavku o vysvetlenie ale žiadna odpoveď. Teraz neviem ako sa mám zariadiť, asi si tovar objednám inde. Smutná skúsenosť. Obchod by mal popracovat na systéme sledovania zásielky a komunikácii so zákazníkmi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží - ovladač k satelitnímu resejvru došlo bohužel poškozené, zabalené přitom bylo dobře. Přepravou se poškodit nemohlo, takže bylo poškozené již před odesláním. Vrátil jsem jej zpět a očekávám vrácení peněz na účet.

    Reakce obchodu Fajn Market

    Zákazník to vyřešil, jak nejhůře mohl, aniž by nás okamžitě kontaktoval nebo reklamoval poškození zboží u dopravce, zaslal zboží po několika dnech zpět s tím, že dorazilo poškozené. V takovém případě už nelze s jistotou zjistit, zda zboží nepoškodil zákazník při používání nebo manipulaci. Přesto jsme mu vrátili peníze.
    Poučení pro další nakupující je: při dodání poškozeného zboží reklamujte co nejdříve u dopravce a nám zašlete fotografii poškození, poté vyřizujeme reklamaci ihned, ještě předtím než se nám poškozené zboží vrátí zpět a předejde se spekulacím kdo vlastně zboží poškodil

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Neúmerne dlhá doba dodania tovaru od objednávky, veľmi drahá doprav, cena uvedená len v čečeských korunách.

    Reakce obchodu Fajn Market

    Cena zboží je v e-shopu i na faktuře uvedena v Eurech, proč píšete nepravdu?
    Cena dopravy je na Slovensko s dobírkou 139 Kč, tj. cca 5 EUR, i to je v e-shopu uvedeno, všechny informace jste měl před dokončením objednávky, proč jste tedy u nás objednával, když se Vám to zdálo být drahé?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychle odeslani zbozi
    • Informovanost o zbozi, zakoupila jsem si radio do sprchy, a az me dorazilo, tak jsem zjistila ze se neda ladit zvuk, je proste nastaveny a neda se ztlumit a ani pridat, takze v dnesni moderni dobe je tohle prusvih, jinak bych si radio nekoupila, kdyby to tam napsali

    Jsem velice zklamana zbozi je nepouzitelny, vyhodila jsem 532kc za radio ktere muzu vyhodit. Nedoporucuji

    Reakce obchodu Fajn Market

    U tohoto rádia lze samozřejmě měnit hlasitost, je to popsáno v manuálu, viz: http://webshop.nedis.cz/cs-cz/download?file=datasheets%2FMANUAL_HAV-SR42_COMP.PDF
    Pokud by to u Vašeho radia nešlo, tak je to výrobní vada a obratem Vám ho vyměníme.
    Mrzí mne, že jste naši firmu nekontaktovala ohledně tohoto problému a hned napsala tuto negativní recenzi.
    Za Fajn Market Václav Koudele.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Uvádzajú, že majú tovar na sklade a pritom ho nemajú.

    Uvádzajú, že majú tovar na sklade a pritom ho nemajú.

  • Nedoporučuje obchod

    • Nevyhoda nezrozumitelna objednavka nezrozumitelneho objednavkoveho listu pre slovensko
    • Konkretizovat pre slovensko pre odosielani postou

    Objednavkovy list som vyplnil, chcem tovar dodat a stroskotalo to na odoslani tovaru, nekontaktovali ste ma o zmene dodavky a moznostiach radsej objednavku stornujete to sa v obchode nerobi alebo ano?

    Reakce obchodu Fajn Market

    Zákazník objednal zboží na Slovensko a zvolil dopravu Českou poštou (normálně to nejde, ale když uvede zemi dodání Česká republika a ne Slovensko, tak systém nekontroluje konkrétní adresu) Doprava na Slovensko je o cca 1.1 EUR dražší než v ČR. Zákazníka jsme dvakrát kontaktovali e-mailem, zda souhlasí se zvýšením ceny dopravy. Protože neodpověděl, byla objednávka logicky zrušena.
    Jan Vorel Fajn Market

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Komunikace

    Zboží nedorazilo. Na moje emaily obchod nereaguje. Opětovně jsem psal na všechny adresy. A nic ...

    Reakce obchodu Fajn Market

    Objednávka byla zrušena poté co si ji zákazník nevyzvedl v Uložence i když měl po telefonickém hovoru prodloužený termín vyzvednutí, není tedy pravda že nedorazila.
    poté opravdu opětovně psal, že ji chce poslat znovu, to jsme už neriskovali opětovné nevyzvednutí a zboží znovu neposlali.
    Jan Vorel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel, žádná výhoda.
    • Obhroublé vyjadřování a zlé vystupování majitele.
    • Nedodržení podmínek obchodu.
    • Na emailový dotaz, nepochopitelná reakce a následné zrušení již odeslané zásilky (prý)...
    • Myslím, že ani neměl v úmyslu obchod uskutečnit.

    Pozorně čtěte komentáře a názory zákazníků.
    Vlastní zkušenost s obchodem je zlá kvůli špatné komunikaci ze strana majitele obchodu.
    Vyhněte se tomuto obchodu.

    Reakce obchodu Fajn Market

    Nejsme dokonalí, ale v tomto případě není vina na naší straně, paní se chovala přesně tak jako v této recenzi, nevěřila mně, vyhrožovala, telefonovala několikrát denně, psala urážlivé e-maily. pomlouvala nás na jiných webech a to vše pouze proto, že se její zboží ztratilo někde na výdejně uloženky. jednou za čas se takový zákazník objeví v každém obchodě, internetovém či kamenném.
    Václav Koudele-jednatel