Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • tovar, kde inde nezoženiete
    • zlá komunikácia, nekoordinácia príjmu objednávky a odosielaním, zlé kurierske služby

    je to obchod s tovarom, kde som našiel to, čo inde neponúkali, ale bolo mi to na NIČ, keďže mi ho neboli schopný dodať, nedošla mi informácia o vyskladnení a odoslaní tovaru a po 10 dňoch na môj podnet zistili, že sa tovar niekde "stratil" - neviem ako je to možné - veď sú to peniaze!!! ďalší ks už nemali, takže som sa tešil zbytočne

    Reakce obchodu Fajn Market

    Tovar se niekde "neztratil", Z ČR na Slovensko došel v pořádku, ztratila ho slovenská pošta, o tom jsme Vás informovali. Vyexpedováno bylo následující den po objednávce, byl Vám odeslán automatický email o vyřízení objednávky. Když zboží nedorazilo, měl jste se ozvat dříve a ne až za 10 dnů.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • dobrá komunikace a rychlost
    • proto že jinde jsem toto zboží nesehnal
  • 100 %

    • Rychlost vyřízení objednávky
    • Doručení pres Českou postu bez problému
    • Nic

    Doporučuji bez vyhrad

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ´Výhody? ŽÁDNÉ!
    • Nekomunikují ani po chatu, natož telefonem.

    2x jsme se bez odpovědi dotázalI, kdy zboží dorazí, a pak nám bylo sděleno, že je obtěžujeme, a proto ruší objednávku. Posléze jsme zjistili, že 1 ks, který měli skladem, ve skutečnosti skladem nebyl, a to byl pravý důvod. NEJHORŠÍ E-SHOP, CO JSME ZAŽILI, UŽ NIKDY VÍCE::: DANÉ ZBOŽÍ SE NECHÁ SEHNAT I JINDE A LEVNĚJI. TOTO NEJSOU ŽÁDNÍ OBCHODNÍCI, ALE NADUTÍ FRAJEŘI.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • všechny
    • žádné

    OK

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlost a kvalita

    Rychlé a kvalitní

  • Doporučuje obchod

    100 %

    velky vyber tovaru
    vyhodne ceny
    vyborna komunikacia

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost
    • Nevim
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Široký sortiment a výběr.
    • Stalo se mi že při objednání dvou kusů dámských kraťasů stejného čísla 16XL byly jedny dobré a druhé byly v pase užší o 10 cm.

    Ano doporučil- příjemné jednání. Čekám jak dopadne reklamace špatně dodaného zboží.

    Reakce obchodu Fajn Market

    Kladné hodnocení nás těší, bohužel ale nepatří nám, prodáváme ledacos, ale kraťasy ne a ani jsme je nikdy neprodávali.

    Jan Vorel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Ceny a rychlost dodání.
    • Nic.

    S nákupem jsem spokojen.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Výhodné ceny
    • Nevím o žádných
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, cena, komunikace

    fajn obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nekomunikuje tyzden cakam na odpoveď na email

    Opatrne s nakupom

    Reakce obchodu Fajn Market

    Já už 10 dnů čekám na zaslání podkladů pro reklamaci poškození při dopravě. Zákaznice doposud nedoložila, že dostala poškozené zboží a to ani reklamačním zápisem od Slovenské pošty (i když tvrdí, že reklamaci podala) ani fotografií poškozeného zboží. Neustále jen píše a telefonuje, že jí máme poslat nové zboží.
    Ano, nekomunikujeme s ní nadále a dokud poškození zboží nedoloží, tak s ní komunikovat nebudeme.
    Jan Vorel - Fajn Market

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi rychlý obchod doporučuji
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • netuším
    • stornoval objednávku, na dvakrát dotaz proč neodpověděl

    slabý podprůměr

    Reakce obchodu Fajn Market

    Objednávka byla stornována proto, že si zákazník vybral ke svému přístroji dálkový ovladač, který se k němu nehodil. O tom jsme zákazníka informovali, e-mail určitě dostal, protože se ještě poté ptal na jinou náhradu, bohužel pro jeho exotický přístroj žádnou náhradu nemáme.
    Skoro mně to připadá, že si nás testovala konkurence, ale je to jen můj dojem.
    Jan Vorel - Fajn Market

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Přehledné stránky, zboží skladem, dálkový ovladač je stejný jako originál.

    Zboží bylo skladem, rychlé odeslání, přehledný eshop. Bezproblémů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • - posílá jiné zboží než objednané
    • - je-li zaslané zboží levnější, stejně účtuje původní cenu
    • - nekomunikuje

    Dne 29. 4. 2016 jsem na obchod odeslal e-mail:

    Dobrý den,
    musím vyjádřit velkou nespokojenost s vaším obchodem. Objednával jsem u vás dálkový ovladač MT1062 za 341 korun a pro jistotu ještě telefonoval, kdy mi bude zaslán - v době objednávky jste měli dva kusy skladem. Včera mi byla doručena zásilka, kde jsem bez jakéhokoliv předchozího upozornění našel úplně jiný ovladač e-MAK TV (cena 301 korun, ale vy jste účtovali původních 341 korun!), který jsem neobjednával a ani nechtěl.
    Už toto jednání je krajně neseriosní, ale korunu tomu nasadilo moje zjištění, že vámi dodaný e-MAK TV "se programuje v naší firmě pomocí speciálního software, naprogramování zůstane uloženo i v případě vyjmutí baterií. V případě, že neuvedete na jaké přístroje chcete E-MAK naprogramovat, předpokládáme, že vlastníte programátor a zasíláme ovladač nenaprogramovaný". Vzhledem k tomu, že jsem netušil, co mi ve skutečnosti posíláte, nemohl jsem sdělit typ přístroje.
    Takže jsem vyhodil přes 400 korun za něco, co je bez dalších nákladů k nepoužití.
    Proto se ptám kdy dostanu objednaný a zaplacený ovladač MT1062?

    Od té doby obchod nekomunikuje...

    Reakce obchodu Fajn Market

    Chyba mohla nastat a pokud opravdu nastala, budeme ji řešit. Chhěl bych se jen ohradit proti tvrzení, že nekomunikujeme. Zákazník sám píše, že e-mail odeslal v pátek 29.4., tedy před víkendem a státním svátkem, nemůže se tedy divit, že jsme mu okamžitě neodpověděli.
    Mimo to mohll zatelefonovat, v kontaktech máme uvedeno:
    Telefon pro stávající zákazníky:
    (reklamace, odstoupení od smlouvy a další problémy)
    telefonní číslo najdete v záhlaví své faktury
    Pokud jste u nás nakoupili a máte problém, můžete ho řešit 7 dnů v týdnu (ano i v sobotu a neděli) v době od 8 do 16 hodin, viz:
    http://www.fajnmarket.cz/kontakty-a3849

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Měli to co jsem potřeboval

    Měli co jsem potřeboval, stránky přehledné, rychlost dodání, přes poštu na dobírku, je dobré mít tu možnost platit na dobírku a ne předem

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednávku vyřídili opravdu rychle.