Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka dosud nebyla vyřízena, z obchodu nemám žádnou informaci.

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Vážená paní Synková,
    dívám se do našeho systému, kde vidím, že jste si objednala 2x špaldovou mouku celozrnnou hrubě mletou BIO 4 kg BIOHARMONIE. Ta ale v době Vaší objednávky NEBYLA skladem. Interní záležitosti firmy PROBIO (která má svou „podznačku“ BIOHARMONIE) opravdu v malíku nemáme a ani mít nemůžeme, proto se na stránkách chráníme tím, že u každého jejich zboží (které právě nemáme skladem) uvádíme, že bude dostupné až do 14 pracovních dnů. Někdy firma PROBIO nedodává tak, jak by měla, někdy má své světlé chvilky a vše dodá tak, jak má. Každopádně Vaše zboží skladem NEBYLO, proto je možné, že dorazí až za 14 pracovních dnů – opět zdůrazňuji, že tuto informaci uvádíme na našem webu.

    Dále bych ráda podotkla, že následující den od Vaší objednávky (objednávku jste provedla 13. 7. 2023), tj. 14. 7. 2023 v 8:08 hodin jsem Vám psala tento e-mail, cituji:
    „Dobrý den;
    zasíláme Vám informaci o stavu Vaší objednávky. Vyskladňování objednaných produktů je v procesu, případně vyprodané nebo dočasně nedostupné položky jsou zajišťovány u výrobců a dodavatelů.

    O termínu vyskladnění vaši objednávky vás budeme informovat v nejbližší době.

    Děkujeme za trpělivost

    S přáním chutného dne
    Adéla Matulová“

    Takže není bohužel pravdou, že jste žádnou informaci od nás neměla. Měla jste informace hned 2:
    1) Že Vámi objednané zboží NENÍ skladem, tudíž bude až do 14 pracovních dnů (viz naše stránky)
    2) Že Vaši objednávku vyřizujeme a chybějící položky (což ve Vašem případě byly všechny) vyřizujeme u dodavatele.

    Proto nás mrzí to, že navzdory naší snahy a komunikace s Vámi, nás poškozujete na tomto srovnávači a neargumentujete pravdivými informacemi.

    Přeji Vám chutný den a doufám, že podobnou taktiku nepraktikujete i u jiných e-shopů, protože pokud ano, tak je mi jich upřímně líto.
    Adéla Matulová, majitelka firmy

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dobrý sortiment i ceny, na maily odpověděli i o svátku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    100% Spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    solidní jednání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Cena
    • Bezproblémová komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlost, kvalita

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nákup proběhl v pořádku. Jen bych u platby předem uvítala rychlejší dodání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Skvěle produkty za přijatelné ceny, rychle dodání, jsem spokojena

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Velmi rychlé dodání a skvělá komunikace, i dobré ceny. Příště znova nakoupím

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé doručení
    • Ceny
    • Komunikace přímo s majitelkou
    • Osobní pristup

    Jsem nadmíru spokojená

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Vše fajne

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    vsechno bylo plne super!nemam nic negativni

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    vsechno v poradku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání
    • Skvělá komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Velký výběr, příjemné ceny a rychlé doručení - prostě všechno fajne ;-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka ani po 14 dnech zatím nedorazila.

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Vážený pane Sourale,
    objednávku jste vytvořil 26. 3. 2023 (což byla neděle, kdy s prominutím opravdu nepracujeme) a já osobně jsem Vám psala e-mail 27. 3. 2023 v 6:43 ráno (tedy hned následující pracovní den), ve kterém stálo toto (vkládám kopii textu z e-mailu):

    „Dobrý den;
    zasíláme Vám informaci o stavu Vaší objednávky. Vyskladňování objednaných produktů je v procesu, případně vyprodané nebo dočasně nedostupné položky jsou zajišťovány u výrobců a dodavatelů.

    Čekáme na naskladnění "Rajčata loupaná sterilovaná BIO 400 g BIOLINIE"

    O termínu vyskladnění vaši objednávky vás budeme informovat v nejbližší době.“

    Takže o faktu, že rajčata prostě nejsou a stále čekáme na naskladnění od dodavatele (interní záležitosti a rychlost našich dodavatelů opravdu nemáme jak ovlivnit) jste obeznámen byl. Na e-mail jste nijak nereagoval, což z naší strany znamenalo, že si počkáte, když jste nepožadoval o zrušení objednávky, ani jste jinak nereagoval.

    Takže Vás žádáme, pokud s (ať už jakýmkoli e-shopem) jednoduše nekomunikujete, e-shop Vás o stavu objednávky řádně informoval, tak se prosím nedivte, že dochází k takovýmto situacím, kdy se divíte, že něco není. Dobrý tip je, si prvně prohlédnout e-mailovou schránku, případně když se Vám něco nezdá, komunikovat prvně s obchodem a ne firmu poškozovat na srovnávačích, jako je Heureka.

    Ostatním e-shopům přejeme, abyste nepodnikal stejné manévry, jako tomu bylo u nás.
    Chutný den přeje Adéla Matulová, majitelka firmy.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    První nákup, vše proběhlo bezchybně a velmi rychle. Ceny byly nejlepší, jaké jsem našla. Doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zkušenosti jsou velice dobré.