Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Objednávka dosud nebyla vyřízena, z obchodu nemám žádnou informaci.
Reakce obchodu Fajne jidlo
Vážená paní Synková,
dívám se do našeho systému, kde vidím, že jste si objednala 2x špaldovou mouku celozrnnou hrubě mletou BIO 4 kg BIOHARMONIE. Ta ale v době Vaší objednávky NEBYLA skladem. Interní záležitosti firmy PROBIO (která má svou „podznačku“ BIOHARMONIE) opravdu v malíku nemáme a ani mít nemůžeme, proto se na stránkách chráníme tím, že u každého jejich zboží (které právě nemáme skladem) uvádíme, že bude dostupné až do 14 pracovních dnů. Někdy firma PROBIO nedodává tak, jak by měla, někdy má své světlé chvilky a vše dodá tak, jak má. Každopádně Vaše zboží skladem NEBYLO, proto je možné, že dorazí až za 14 pracovních dnů – opět zdůrazňuji, že tuto informaci uvádíme na našem webu.
Dále bych ráda podotkla, že následující den od Vaší objednávky (objednávku jste provedla 13. 7. 2023), tj. 14. 7. 2023 v 8:08 hodin jsem Vám psala tento e-mail, cituji:
„Dobrý den;
zasíláme Vám informaci o stavu Vaší objednávky. Vyskladňování objednaných produktů je v procesu, případně vyprodané nebo dočasně nedostupné položky jsou zajišťovány u výrobců a dodavatelů.
O termínu vyskladnění vaši objednávky vás budeme informovat v nejbližší době.
Děkujeme za trpělivost
S přáním chutného dne
Adéla Matulová“
Takže není bohužel pravdou, že jste žádnou informaci od nás neměla. Měla jste informace hned 2:
1) Že Vámi objednané zboží NENÍ skladem, tudíž bude až do 14 pracovních dnů (viz naše stránky)
2) Že Vaši objednávku vyřizujeme a chybějící položky (což ve Vašem případě byly všechny) vyřizujeme u dodavatele.
Proto nás mrzí to, že navzdory naší snahy a komunikace s Vámi, nás poškozujete na tomto srovnávači a neargumentujete pravdivými informacemi.
Přeji Vám chutný den a doufám, že podobnou taktiku nepraktikujete i u jiných e-shopů, protože pokud ano, tak je mi jich upřímně líto.
Adéla Matulová, majitelka firmy -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Dobrý sortiment i ceny, na maily odpověděli i o svátku.
-
Doporučuje obchod
ok
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
100% Spokojenost
-
Doporučuje obchod
solidní jednání
-
Doporučuje obchod
- Cena
- Bezproblémová komunikace
-
Doporučuje obchod
rychlost, kvalita
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Nákup proběhl v pořádku. Jen bych u platby předem uvítala rychlejší dodání.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Skvěle produkty za přijatelné ceny, rychle dodání, jsem spokojena
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Velmi rychlé dodání a skvělá komunikace, i dobré ceny. Příště znova nakoupím
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlé doručení
- Ceny
- Komunikace přímo s majitelkou
- Osobní pristup
Jsem nadmíru spokojená
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Vše fajne
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
vsechno bylo plne super!nemam nic negativni
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
vsechno v poradku
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychlé dodání
- Skvělá komunikace
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Velký výběr, příjemné ceny a rychlé doručení - prostě všechno fajne ;-)
-
Nedoporučuje obchod
Objednávka ani po 14 dnech zatím nedorazila.
Reakce obchodu Fajne jidlo
Vážený pane Sourale,
objednávku jste vytvořil 26. 3. 2023 (což byla neděle, kdy s prominutím opravdu nepracujeme) a já osobně jsem Vám psala e-mail 27. 3. 2023 v 6:43 ráno (tedy hned následující pracovní den), ve kterém stálo toto (vkládám kopii textu z e-mailu):
„Dobrý den;
zasíláme Vám informaci o stavu Vaší objednávky. Vyskladňování objednaných produktů je v procesu, případně vyprodané nebo dočasně nedostupné položky jsou zajišťovány u výrobců a dodavatelů.
Čekáme na naskladnění "Rajčata loupaná sterilovaná BIO 400 g BIOLINIE"
O termínu vyskladnění vaši objednávky vás budeme informovat v nejbližší době.“
Takže o faktu, že rajčata prostě nejsou a stále čekáme na naskladnění od dodavatele (interní záležitosti a rychlost našich dodavatelů opravdu nemáme jak ovlivnit) jste obeznámen byl. Na e-mail jste nijak nereagoval, což z naší strany znamenalo, že si počkáte, když jste nepožadoval o zrušení objednávky, ani jste jinak nereagoval.
Takže Vás žádáme, pokud s (ať už jakýmkoli e-shopem) jednoduše nekomunikujete, e-shop Vás o stavu objednávky řádně informoval, tak se prosím nedivte, že dochází k takovýmto situacím, kdy se divíte, že něco není. Dobrý tip je, si prvně prohlédnout e-mailovou schránku, případně když se Vám něco nezdá, komunikovat prvně s obchodem a ne firmu poškozovat na srovnávačích, jako je Heureka.
Ostatním e-shopům přejeme, abyste nepodnikal stejné manévry, jako tomu bylo u nás.
Chutný den přeje Adéla Matulová, majitelka firmy. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
První nákup, vše proběhlo bezchybně a velmi rychle. Ceny byly nejlepší, jaké jsem našla. Doporučuji.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Zkušenosti jsou velice dobré.