Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny vypadají výhodně (pokud ovšem zboží odešlou)
    • Velmi dlouhé čekání na odeslání zboží
    • špatná komunikace

    Ani po týdnu jsem se nedočkal odeslání objednávky. Po třech dnech čekání, jsem zkoušet volat, abych se dozvěděl, proč to tak trvá, ale za celý den, jsem se nedovolal. Čtvrtý den jsem se sice na poněkolikáté dovolal, ale paní mi odpověděla, že není na firmě a tudíž nemá informace k mojí objednávce a že další den zavolá, ale samozřejmně nezavolala. Objednávku ruším ! Raději objednám jinde a budu mít nějakou naději na doručení, i kdybych si měl připlatit !!! Tady už nikdy víc !!!

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Dobrý den, pane Alino,

    jistě jste si už přečetl můj e-mail, ale protože jste se rozhodl tuto situaci řešit touto cestou (tedy veřejně poškozovat náš e-shop), vyjádřím se k tomu i zde.

    Osobně jsem s Vámi mluvila (volala jsem Vám), že zázvorový prášek, který jste si objednal, bohužel teď nemáme, takže se Vaše objednávka opozdí. A připomínám, že při odeslání objednávky jste souhlasil s našimi obchodními podmínkami (jinak byste ani svou objednávku nemohl odeslat), kde v bodě 6.1. uvádíme (cituji): „Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 14 dní způsobem dle Vaší volby...“ Vaše objednávka byla Vámi odeslána 16. 11. (v sobotu, kdy opravdu u nás nikdo na skladě nepracuje) a 24. 11. (v neděli, kdy nyní máme kvůli svátkům výjimečný stav a byli jsme nuceni požádat zaměstnance o přesčasy) čekala na převzetím dopravcem, který ale o víkendu nepracuje, tudíž balíček musel opět čekat. Pokud počítám správně, stále jsme ještě ve stanovené lhůtě 14 dnů, se kterou jste sám souhlasil!

    Opravdu mi vadí takovéto chování a pošpiňování malých podniků takto na internetu, ještě neoprávněně, protože jsme se přesně řídili obchodními podmínkami a dělali jsme ještě práci navíc (tedy práce ve skladu i o víkendu), protože jsme chtěli, aby balíčky odešly co nejdříve.

    Mohu jen říct, že mě Vaše chování mrzí a jsem ráda, že už u nás nenakoupíte.

    Chutný den přeje Adéla Matulová, majitelka firmy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží vůbec nedorazilo, obchod nereaguje.

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Dobrý den, pane Zahradníku,
    moc nás mrzí vzniklé komplikace, které u Vaší objednávky nastaly.

    Chtěli bychom Vás ujistit, že toto je naprosto výjimečná situace, která nastala a toto není náš standard komunikace. Vždy usilujeme hlavně o bezproblémovou komunikaci a spokojenost zákazníka.

    Proto, prosím, přijměte naši omluvu a věříme, že příští objednávka proběhne bez jakýchkoli problémů.

    Chutný den přeje Adéla Matulová, majitelka firmy

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • První objednávka byla v pořádku, pouze trochu delší lhůta zaslání, ale nic hrozného.

    Druhá objednávka v pořádku nebyla - položka "Makadamové ořechy BIO RAW 1 kg FAJNE JIDLO" - namísto celých ořechů dorazily ořechy ve velmi pochybné kvalitě, v 1kg ořechů byl problém najít celý ořech, vesměs se jednalo o půlky a menší části ořechů. Chuťově - některé ořechy nebyly křupavé ani dobré, zřejmě se jednalo o starší nebo nedobře skladované kousky. Možná se jednalo o záměnu s ořechy kvality "industrial" (přestože sáček s ořechy takto označen nebyl), které jsou ovšem za poměrně jinou cenu a o které jsem neměla zájem.
    První jsem reklamaci řešila po telefonu, měla jsem zaslat e-mailem shrnutí celé věci i s fotografiemi, což jsem také obratem udělala - ani 10. den od odeslání e-mailu nepřišlo k dané věci vyjádření obchodu. Při objednávce chci mít jistotu dodání kvalitního zboží, nikoli se obávat "co a kdy zase příště dorazí". Nechci ztrácet čas reklamacemi ani snahou o komunikaci s obchodem, který nereaguje. Takže za mě po prvotním nadšení teď poměrně velké zklamání.

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Vážená paní Kaplanová,
    ráda Vám v této naší reakci vysvětlím, kde došlo k nedorozumění. Už jsme si i volaly, ale raději to znovu shrnu i zde.

    1) První objednávka se opozdila
    Ano, jak uvádíte, první Vaše objednávka dorazila později, ale z toho důvodu, že jste neuhradila svou platbu. Takže jsme několik dní čekali jen na Vás a na zaplacení. Po zaplacení byl balíček předán dopravci do 2 dnů a Vy jste ho měla následující den. Toto nám jako dlouhá doba dodání (3 dny) opravdu nepřijde.

    2) Nekvalitní makadamové ořechy
    Spolu jsme volaly, když jste mi řekla, že nejste spokojená s kvalitou makadamových ořechů. Já jsem se Vám omluvila a požádala Vás o fotografie. Postup je běžně takový, že zákazník má ze zákona povinnost vypsat reklamační formulář (vše je uvedeno v obchodních podmínkách, se kterými souhlasíte, jakmile u nás objednáte). Ten jsem ale vypisovala já za Vás. Po obdržení fotografií jsem to ihned řešila s naším dodavatelem. Ten reagoval tak, že je nutné provést laboratorní kontrolu. Na reklamaci máme (opět ze zákona) 30 dní, takže jsme jednali v zákonem stanovené lhůtě. Když jsem Vám za několik dní volala znova, řekla jste mi, že už jste ořechy vyhodila. To mě zaskočilo, protože následující postup by byl takový, že by ořechy šly do laboratoře a pokud by byly opravdu ve špatném stavu, jak jste tvrdila, vrátili bychom Vám, peníze. Ale za ořechy, které jsme ani neviděli, nemůžeme reklamaci uznat.

    Toto všechno jsme si sdělily v našem posledním telefonátu a Vy jste uznala svou chybu. Proto nás mrzí, že jste se rozhodla na základě ne plně pravdivých informací poškozovat náš e-shop na tomto srovnávači.

    Přeji Vám chutný den,
    Adéla Matulová, majitelka firmy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mám zásadní výhradu k tomuto shopu a už si zde nikdy nic neobjednam. Moje zkusenost:
    objednal jsem zde 4 druhy zboží. Při odjednávání jsem nikde nenašel zemi původu zboží a naivně jsem se domníval, že to snad nebude tak "zlé". Až na po doručení jsem na etiketách zboží našel země původu. A moje obavy předčily nejhorší scénář:

    vlašské ořechy: Jihoafrická republika
    čočka: Turecko
    dýňová semínka: Polsko
    pšenice: na obalu není země původu jednoznačne napsaná

    To, že obchdod jako takový funguje dobře považuji za samozřejmost, ale neuvádět na intzernetu zemi původu BIO potravin považuji za nekorektní jednání prodejce. Zde už nikdy nic.

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Vážený pane Gargosi,
    k Vaší recenzi se zde chceme vyjádřit a to hned z několika důvodů:

    1) Uvádění země původu
    Toto ze zákona není naší povinností uvádět na webu. Protože to NENÍ naší povinností, nečiníme tak. Máme navíc přes 2 000 produktů a někdy bereme suroviny z jedné země, jindy z jiné a není ani v našich silách to vždy předělávat/přepisovat. Na etiketách to samozřejmě máme, tam nám to systém dokáže doplnit dle dané šarže atd.

    2) Odkud pocházejí naše suroviny
    Nerozumím tomu, proč když jste chtěl zboží z jiných zemí, jste nám nenapsal/nezavolal a jednoduše se nás slušně nezeptal? Jsme poctivý e-shop a žádné informace o původu našich surovin netajíme. Dodáváme produkty i do výroby, takže ke každému druhu výrobku máme specifikační list, kde je uvedeno vše, od mikrobiologických informací, až po zemi původu. Pokud jste chtěl suroviny z jiných států, stačilo zavolat/napsat a my bychom Vám informace poskytli předem, takže jste u nás objednávku ani dělat nemusel, kdyby Vám země původu surovin vadily. Nerozumím ani tomu, proč by určité země původu měly být problémové, vzhledem k tomu, jak přísná pravidla pro potraviny stanovuje EU. A u BIO potravin jsou tato pravidla ještě přísnější. Takže ať už je produkt odkudkoli, musí splňovat přísná kritéria EU, aby se k nám vůbec dostal.

    Poškozovat náš e-shop na internetu, obviňovat nás z nekorektního jednání, i když dodržujeme legislativu ČR i EU, navíc jste se vždy mohl obrátit na nás a na údaje, které NEJSME povinni na internetu uvádět, se jednoduše zeptat, považujeme z Vaší strany za neomalenost, hrubost a drzost. A fakt, že u nás někdo jako Vy už nenakoupí, považuji za požehnání, takže děkujeme.

    Chutný den přeje majitelka firmy,
    Adéla Matulová

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    tentokrát to trvalo opravdu dlouho, celých 14 dní od objednávky

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Dobrý den, pane Černý,
    chtěli bychom se Vám omluvit za dlouhé čekání a zároveň objasnit, kde tato chyba nastala.

    V objednávce jste měl polévku hrachovou jemnou BIO 120 g firmy PRO-BIO, která nebyla skladem. U takovýchto produktů čekáme na naskladnění a dodání od dodavatele mnohdy až 2 týdny – zde nastal ten zádrhel, že firma PRO-BIO neposlala námi objednané zboží dostatečně rychle.

    To však nic nemění na faktu, že jsme Vás měli podrobněji informovat e-mailem, kde nastal problém. Za to se velice omlouváme a doufáme, že Vás tato skutečnost neodradila od příští objednávky. Už jste od nás objednával 3x, takže doufáme, že u čtvrtého nákupu budete 100% spokojen a odrazí se to i v hodnocení tady na Heurece.

    Přeji chutný den,
    Adéla Matulová, majitelka firmy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka dosud nebyla vyřízena, z obchodu nemám žádnou informaci.

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Vážená paní Synková,
    dívám se do našeho systému, kde vidím, že jste si objednala 2x špaldovou mouku celozrnnou hrubě mletou BIO 4 kg BIOHARMONIE. Ta ale v době Vaší objednávky NEBYLA skladem. Interní záležitosti firmy PROBIO (která má svou „podznačku“ BIOHARMONIE) opravdu v malíku nemáme a ani mít nemůžeme, proto se na stránkách chráníme tím, že u každého jejich zboží (které právě nemáme skladem) uvádíme, že bude dostupné až do 14 pracovních dnů. Někdy firma PROBIO nedodává tak, jak by měla, někdy má své světlé chvilky a vše dodá tak, jak má. Každopádně Vaše zboží skladem NEBYLO, proto je možné, že dorazí až za 14 pracovních dnů – opět zdůrazňuji, že tuto informaci uvádíme na našem webu.

    Dále bych ráda podotkla, že následující den od Vaší objednávky (objednávku jste provedla 13. 7. 2023), tj. 14. 7. 2023 v 8:08 hodin jsem Vám psala tento e-mail, cituji:
    „Dobrý den;
    zasíláme Vám informaci o stavu Vaší objednávky. Vyskladňování objednaných produktů je v procesu, případně vyprodané nebo dočasně nedostupné položky jsou zajišťovány u výrobců a dodavatelů.

    O termínu vyskladnění vaši objednávky vás budeme informovat v nejbližší době.

    Děkujeme za trpělivost

    S přáním chutného dne
    Adéla Matulová“

    Takže není bohužel pravdou, že jste žádnou informaci od nás neměla. Měla jste informace hned 2:
    1) Že Vámi objednané zboží NENÍ skladem, tudíž bude až do 14 pracovních dnů (viz naše stránky)
    2) Že Vaši objednávku vyřizujeme a chybějící položky (což ve Vašem případě byly všechny) vyřizujeme u dodavatele.

    Proto nás mrzí to, že navzdory naší snahy a komunikace s Vámi, nás poškozujete na tomto srovnávači a neargumentujete pravdivými informacemi.

    Přeji Vám chutný den a doufám, že podobnou taktiku nepraktikujete i u jiných e-shopů, protože pokud ano, tak je mi jich upřímně líto.
    Adéla Matulová, majitelka firmy

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka ani po 14 dnech zatím nedorazila.

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Vážený pane Sourale,
    objednávku jste vytvořil 26. 3. 2023 (což byla neděle, kdy s prominutím opravdu nepracujeme) a já osobně jsem Vám psala e-mail 27. 3. 2023 v 6:43 ráno (tedy hned následující pracovní den), ve kterém stálo toto (vkládám kopii textu z e-mailu):

    „Dobrý den;
    zasíláme Vám informaci o stavu Vaší objednávky. Vyskladňování objednaných produktů je v procesu, případně vyprodané nebo dočasně nedostupné položky jsou zajišťovány u výrobců a dodavatelů.

    Čekáme na naskladnění "Rajčata loupaná sterilovaná BIO 400 g BIOLINIE"

    O termínu vyskladnění vaši objednávky vás budeme informovat v nejbližší době.“

    Takže o faktu, že rajčata prostě nejsou a stále čekáme na naskladnění od dodavatele (interní záležitosti a rychlost našich dodavatelů opravdu nemáme jak ovlivnit) jste obeznámen byl. Na e-mail jste nijak nereagoval, což z naší strany znamenalo, že si počkáte, když jste nepožadoval o zrušení objednávky, ani jste jinak nereagoval.

    Takže Vás žádáme, pokud s (ať už jakýmkoli e-shopem) jednoduše nekomunikujete, e-shop Vás o stavu objednávky řádně informoval, tak se prosím nedivte, že dochází k takovýmto situacím, kdy se divíte, že něco není. Dobrý tip je, si prvně prohlédnout e-mailovou schránku, případně když se Vám něco nezdá, komunikovat prvně s obchodem a ne firmu poškozovat na srovnávačích, jako je Heureka.

    Ostatním e-shopům přejeme, abyste nepodnikal stejné manévry, jako tomu bylo u nás.
    Chutný den přeje Adéla Matulová, majitelka firmy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před měsícem objednané zboží nepřišlo

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Dobrý den, paní Lakomá,
    zjišťovala jsem, kde nastal problém. Balíček byl předán dopravci, ale ten zásilku ztratil. Ihned bude váš balíček zaslán znovu. Děkujeme za vaší trpělivost.

    Chutný den přeje
    Adéla Matulová, majitelka firmy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilku jsem 23.1. zaplatil, dnes je 3.2. a stále ještě nedorazila. Údajně ji dopravce ztratil, což jsem se dozvěděl až když jsem se osobně začal zajímat co s ní je. Po 10 dnech jsem dostal info že se na zásilce pracuje, ale že něco nemusí být skladem(při objednání vše skladem bylo). Nepřesná informace, né konkrétní, zmatečná. Dnes stále nevím kdy zaplacené zboží přijde. Jako chybová můžeme všichni, ale za nos bychom se tahat nemuseli!!! Komunikace mizerná a neprofesionální

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Dobrý den, pane Fulnecký,
    omlouváme se za komplikace s dopravcem, museli jsme čekat na nové naskladnění zboží, které bude tento pátek. Problém byl také v tom, že zboží, které jste měl ve svém balíčku, je i od společnosti Probio, která nás zaváží pouze jednou za dva týdny, takže pokud se něco pokazí (zboží se ztratí), opět čekáme na zavážku, která je bohužel tak dlouhá. Avšak rýžové pukance od Probia určitě skladem nebyly, protože už teď máme v systému opravdu hodně záporných kusů.

    Nicméně se omlouváme, pokud Vám naše komunikace přišla nedostatečná, nebo dokonce neprofesionální – naše služby se snažíme zdokonalovat a tato zpětná vazba je pro nás cenná, takže děkujeme. Co se týče problému s dopravcem, i toto jsme již vyřešili a s firmou Probio řešíme častější zavážky zboží. Proto přijíměte naši omluvu v podobě 10% slevy na Váš příští nákup. Napište nám, prosím, e-mail na [email protected] a my Vám poskytneme unikátní kód, díky kterému slevu uplatníte.

    Chutný den přeje
    Adéla Matulová, majitelka firmy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo ani po 9 dnech od objednání, budu muset urgovat, což mě stojí čas a energii.

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že jsme nedodali zboží v čas. Již jsme provedli nová opatření, aby se situace již neopakovala.
    Prosím, kontaktujte nás na e-mail [email protected], kde se domluvíme na kompenzaci. Vytvoříme pro Vás unikátní slevový kupón na příští nákup.

    S přáním chutného dne
    Adéla Matulová, majitelka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace.

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že naše komunikace nebyla dostatečná. Již jsme provedli nová opatření, aby se situace již neopakovala.
    Prosím, kontaktujte nás na e-mail [email protected], kde se domluvíme na kompenzaci. Vytvoříme pro Vás unikátní slevový kupón na příští nákup.

    S přáním chutného dne
    Adéla Matulová, majitelka

  • Nedoporučuje obchod

    byť na eshopu zboží inzerují jako "skladem", po týdnu stále není připraveno k osobnímu odběru

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že jsme nedodali zboží v čas. Již jsme provedli nová opatření, aby se situace již neopakovala.
    Prosím, kontaktujte nás na e-mail [email protected], kde se domluvíme na kompenzaci. Vytvoříme pro Vás unikátní slevový kupón na příští nákup.

    S přáním chutného dne
    Adéla Matulová, majitelka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod nekomunikuje zboží nebylo expedováno

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že jsme nedodali zboží v čas a že komunikace vázla. Již jsme provedli nová opatření, aby se situace již neopakovala.
    Prosím, kontaktujte nás na e-mail [email protected], kde se domluvíme na kompenzaci. Vytvoříme pro Vás unikátní slevový kupón na příští nákup.

    S přáním chutného dne
    Adéla Matulová, majitelka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouhá doba doručení
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bylo možné platit pouze kartou, proto jsem objednané zboží zrušil.

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Ano, pokud si přejete odeslat balíček Zásilkovnou na výdejní místo, povolujeme jen platbu předem. Bohužel jsme museli takto proces nastavit z toho důvodu, jelikož zákazníci si malé balíčky nevyzvedávali a potraviny jezdili tam a zpět. Pokud byste použil doručení na adresu, tam již jde zaplatit až při předávání balíčku kurýrovi.
    S přáním krásného léta Matulová Adéla

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zaplaceno a dosud nic NEDORAZILO. Snad se dočkám.
    Jinak žádná komunikace. Jen z automatu naposled 3.3.2022 V procesu.
    Bylo by lepší informovat e-mailem, zda zboží mají vůbec na skladě nebo jestli čekají na doplnění a kdy přibližně +/- můžu očekávat obdržení zboží . Děkuji.

    Reakce obchodu Fajne jidlo

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za opoždění vaší objednávky. Dnes byl Kelp prášek předán dopravci. Můžete jej zítra očekávat.