Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Vlastně nic pozitivního, zboží skladem, ale po objednání a zaplacení jsem obdržel info, že ruší objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Před objednáním jsem se písemně dotázal,zda je pouzdro určeno na typ telefonu co mám uvedeno v nastavení telefoni/název a model/.Bylo mi odpovězeno že je pouzdro určeno pro tento typ.Objednal jsem a když jsem telefon nasadil do pouzdra zjistil jsem,že boční ovládání nepasuje a že nelze odemykat otiskem prstu.Vracet zpět nemá cenu protože bych 2x zaplatil dopravu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Alespoň některé F-MOBIL.cz nabízené výrobky jsou schopni reálně dodat.
    • Alespoň některé F-MOBIL.cz tzv. "nové" nabízené výrobky jsou i ve skutečnosti po fyzickém dodání v originálním nedotknutém balení (tj. dříve NEROZBALENÉ a nemají ve skutečnosti předešlého majitele, který je vrátil anebo jiný příběh.).
    • Pokud si zakoupíte a zaplatíte zboží, které F-MOBIL.cz nabízí, ale nemá v úmyslu vám ho reálně dodat, tak vám opravdu zaplacené peníze vrátí.
    • Pro milovníky adrenalinu - F-MOBIL.cz prodává některé výrobky s překvapením, tj. doposledka nikdy nevíte, jestli, když si koupíte výrobek prodávaní F-MOBIL.cz jako nový, tak dorazí skutečně takový nový výrobek anebo ve skutečnosti dorazí jen již dříve ROZBALENÝ výrobek v krabičce zjevně někým dříve otevřené přepásané gumičkou, aby se nerozpadla.
    • Dle mé osobní zkušenosti F-MOBIL.cz prodává jako nové ve skutečnosti dříve ROZBALENÉ (=nějak už dříve použité) zboží, a to za plnou cenu (stejnou cenu jako zboží nové nepoužité) s následnou výmluvou po odhalení při fyzickém dodání, že jde o výrobky "jen vystavené" (což ovšem na www dopředu neuvádí a zjistíte to /jako překvapení/ až po dodání).
    • Dle mé osobní zkušenosti F-MOBIL.cz prodává zboží (a nechají si ho i zaplatit), které pak nedodají s výmluvou na "není skladem".
    • Dle mé osobní zkušenosti ve srovnávačích lákají F-MOBIL.cz na zboží, které ve skutečnosti nemohou vůbec dodat s výmluvou "není skladem", ale nabízejí ho dál...
    • Dle mé osobní zkušenosti odmítají na F-MOBIL.cz řešit spotřebitelskou reklamaci v souladu se zákonem s výmluvou, když se vám nelíbí kupovat za plnou cenu nového netknutého výrobku ve skutečnosti již rozbalené zboží (nabízené jako nové netknuté), "tak dodané zboží vraťte v 14d ".
    • Domnívám se, že na svých www.F-MOBIL.cz nabízejí hodně zboží, které ve skutečnosti vůbec nezamýšlejí reálně dodat s výmluvou "není skladem", ale nabízejí ho dál...
    • Pokud si na F-MOBIL.cz objednáte a zaplatíte zboží, které vám následně z části nedodají s výmluvou "není skladem", tak se pokusí vám naúčtovat i poštovné, které bylo předtím tzv. "zdarma" a přijde jim to normální.
    • Dle mé osobní zkušenosti na F-MOBIL.cz nechápou, že není v pořádku prodávat jako nové a za plnou cenu takové zboží, které již bylo někým ROZBALENO (a možná i vyzkoušeno).

    Dle čelní cenové nabídky tohoto e-shopu www.F-MOBIL.cz ve vyhledávači a srovnávači cen Heureka.cz jsem zakoupil 3 ks nového netknutého výrobku s dopravou tzv. "zdarma" - platil jsem platební kartou online (tj. ani jeden kus výrobku nebyl ze strany F-MOBIL.cz nabízen a označován před nákupem, jako bazarový, rozbalený, zánovní, apod., jak běžně činí jiné solidní konkurenční e-shopy (např. datart.cz , czc.cz , alza.cz , apod. - nic proti tomu, když víte, co kupujete a je to transparentní a obvykle taky se slevou). Jaké bylo moje překvapení, když mi dorazily reálně jen výrobky 2, z nichž jen jeden byl skutečně v originálním balení a netknutý ale druhý dodaný výrobek byl zcela překvapivě v krabičce "spoutané" klasickou gumičkou s porušenými pečetěmi v neoriginální pozici výrobku uvnitř s jinou pozicí na zapínání a s rozházenými manuály uvnitř krabičky (zjevně dříve někým rozbalen a někým vyzkoušen - opět nic proti tomu, pokud víte dopředu, že kupujete rozbalený výrobek, což jsem já nevěděl). Zároveň mi byla automaticky na kartu prodejcem vrácena určitá část kupní ceny, avšak opět zcela překvapivě svévolně a bez mého souhlasu F-MOBIL.cz ponížená o normální poštovné (byť mělo být dle kupní smlouvy tzv. "zdarma"). Poté co jsem se ozval se nejprve na F-MOBIL.cz vymlouvali, že všechno je údajně moje chyba, protože přece "není skladem" a nemám na tzv. poštovné zdarma nárok. Následně po další komunikaci mi uraženě vrátili i původně stržené poštovné druhou vratkou na kartu s tím, že je to sice moje údajně chyba, ale "oni se slitovali". Tedy zůstaly mi 2 výrobky za plnou cenu, které byly oba nabízené jako nové (=bez označení typu "rozbaleno" před nákupem), avšak nový netknutý je pouze jeden z nich, druhý je zjevně už nějak použitý (minimálně někým rozbalený a někým vyzkoušený). Původně jsem chtěl všechny 3 zakoupené nové netknuté výrobky použít jako dárky pro speciální příležitost. U rozbaleného výrobku jsem uplatnil klasickou spotřebitelskou reklamaci se závazným požadavkem spotřebitele na obvyklou mírnou slevu rozbaleného výrobku oproti ceně nového výrobku (s doložením obvyklé míry slevy na www.datart.cz u rozbalených výrobků oproti nerozbaleným totožným) , avšak tuto spotřebitelskou reklamaci e-shop F-MOBIL.cz ke dni sepisu této recenze tj. k 27.03.2024, odmítá řádně vyřídit a jen opakuje, pokud se vám to nelíbí.. využijte 14d práva odstoupit od smlouvy (což samozřejmě řádným vyřízením spotřebitelské reklamace není). Jak si sami můžete ověřit (k 27.03.2024) F-MOBIL.cz nabízí desítky výrobků, které nemají skladem ani v 1 exempláři ale nabízejí je vesele dál (pročpak asi ?)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Pan taky prodavač se choval jak buran
    • Chtěl jsem zaplatit kartou a prej to nejde přitom vedle něj byl terminál

    Už nikdy víc a pan prodavač se muže jít opírat místo o pult tak o koště při zametaní chodníků. Podpora raději nereagovala.Jsem zvědav jestli zareaguje alespoň sem nebo to nechá vyšumět!!!!!!!!

    Reakce obchodu F-mobil.cz

    Dobrý den,
    eshopovou objednávku lze platit pouze kartou při objednání, a nebo hotově na prodejně. Tuto možnost máte na výběr při vyvtoření objednávky. Terminál, který je na prodejně je určený pro platby při nákupu na prodejně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dorazilo
    • Prodejce mi deklaroval kompatibilitu obalu s tabletem, byla to lež
    • I když bylo označené zboží jako nové, bylo evidentně opakovaně vytaženo z obalu

    Určitě zde již nenakoupím. E-mailem jsem je před nákupem kontaktoval, abych si potvrdil, jestli pouzdro na tablet bude pasovat. Potvrdili, že bude. Když došlo, bylo zboží opakovaně vytažené z obalu a hlavně nepasovalo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si kameru TrueCam h5, přišla mě odpověd že přijali mou objednávku a od té doby jako by se po nich zem slehla. Zˇádný dopis ani mail co se týče mé objednávky kterou jsem učinil 26.02.2024. Objednávka č.8113059638 a č.objednávky v obchodě 24013568. jsem doteď nedostal žádnou odpověď. Moc mě to mrzí ale skutečnost je taková bohužel.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vzali zboží zpět

    Položka, kteroou jsem objednal nebyla shodná s typem telefonu ani nesouhlasil obrázek na eshopu. Údajně je pouze ilustrační. No čím se má zákazník tedy řídit, když nemůže věřit popisu ani obrázku?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dnes jsem chtěl urgovat nedodání telefonu, který jsem si objednal 29.1. 2024. Pokud mě nebude telefon doručen do 7.2.2024, objednávku ruším a
    a zvolím si jiného dodavatele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu F-mobil.cz

    Dobrý den,
    vaše objednávka přes Heureka Košík byla zvolena s platbou kartou a po neuhrazení vám byla objednávka systémem Heureky vystornována. Rozhodně toto hodnocení našeho eshopu není opodstatněné!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka byla dodána pozdě. Ne, dnes objednáte, zítra dodáme.

    Reakce obchodu F-mobil.cz

    Dobrý den,
    nikdy neuvádíme datum doručení, ale uvádíme datum odeslání, které jsme dodrželi.
    Mrzí nás vaše nespokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    To , sem si objednal a bylo na obrázku ? Přišlo úplně něco jiného to co sem nechtěl? Objednávku sem udál správně ale z druhé ruky přišlo pochybení!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zboží doručeno nefunkční budu odesílat na výměnu.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlost dodání
    • jiné zboží
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na e-shopu bylo uvedeno 5ks držáků na TrueCam. Po objednání 1ks a týdením čekáním na dodání mi napsali, že se objednávka ruší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doručili mi nesprávnou položku, ale neexistuje žádná podpora pro vrácení

    by neměl kupovat

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Displej jsem dostal ale byl zničení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nic jsem si neobjednal

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Neměli kompletní zboží z objednavky skladem ,i když na e-shopu uváděli ,že je skladem ! Nedali mi vědět ,a po dvou dnech na můj dotaz jak to vypadá s objednávkou,zda už mi zboží poslali , mi odepsali ,že nemají zboží skladem kompletně a že neví kdy ho budou mít skladem ,takže si mám vybrat jestli chci objednávku stornovat ,nebo zaslat nekompletní ,podotýkám žádná omluva ani kompenzace za vzniklé komplikace . Tudíž velkém zklamání ,od nic už v žádném případě nic nekoupím,a to jsem u nich nakupoval častěji . Teď po tomto jednání k zákazníkovi na ně kašlu …

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Telefon- mobil byl doručen a k mému překvapení nebyla v balení prodejka ani faktura, na meily neodpovídají když volám tvrdí že je chyba v mém počítači .počítač je OK. Dle§16a24 odst.7 zákona č.634/1992 je prodejce povinen vystavit prodejní doklad. Prodejce zasílá za neadekvátní vysoký poplatek.

    Reakce obchodu F-mobil.cz

    Dobrý den,
    doklad zasíláme automaticky emailem následující den po odeslání. Po Vaší urgenci Vám byla faktura odeslána ještě 4x a jednou vaší dceři. Také jste žádal, abychom Vám ji zaslali poštou za poštovné, s tím jste souhlasil a poté jste si zásilku nevyzvedl.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží mělo být skladem a doručováno prakticky ihned, což se nestalo. Až teprve po telefonátu z mé strany mi bylo oznámeno, že se zásilka ztratila a budou ji posílat znovu. Pochopím, že se může zásilka ztratit, ale vadí mi, že se nikdo neobtěžuje informovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Telefon nefunguje, komunikace s obchodem o dalším postupu špatná.

    Reakce obchodu F-mobil.cz

    Pěkný den,
     
    přestože odebíráme zboží od prověřených výrobců a dodavatelů, pořád se jedná o elektroniku. Ta někdy bohužel zazlobí.
     
    Moc se omlouváme, že to postihlo zrovna váš kousek. Co nejdříve nás kontaktujte a situaci napravíme. 
     
    Zboží samozřejmě můžete reklamovat a do 14 dnů bez udání důvodů také vrátit. Více informací najdete na adrese  https://www.f-mobil.cz/jak-reklamovat
     
    Děkujeme za pochopení.
     
    Vaši féroví fajnšmekři z F-mobil.cz