Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízí věci, které nemají
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedodáno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nic
    • problémy házejí na zákazníka, nikdy více, odrazuji všechny

    dokud nic nechcete tak dobrý, při jakémkoliv problému to hodí na vás, jako Datart a LG

    Reakce obchodu F-mobil.cz

    Dobrý den,
    že jste si zvolil jiné odběrné místo, není naše chyba.
    Po telefonické domluvě s Vámi byla zásilka stažena z depa a zaslána na Vámi změněné odběrné místo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejsou schopni dostát svým závazkům. Své chyby neuznají a jen se vymlouvají. Bylo by to na román, kdybych to tu měl rozepisovat. Každopádně zvažuji, že se obrátím na ČOI, Černé ovce,...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlé dodání
    • SIM kartu nelze zprovoznit,musela jsem si koupit jinou jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nic jsem si neobjednal a tento dotazník chodí jednou za čas z neznámého důvodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Žádné řady ,na mobil na focení nevyhovuje
  • Nedoporučuje obchod

    Bylo mi posláno uplně jinší druh obalu než jsem požadoval na Nokia 6.1 zaslali mi obal na Nokia 6.1 Plus a ten je o4mm užší. K mojemu dotazu proč? Je klid.

    Reakce obchodu F-mobil.cz

    Dobrý den,
    objednal jste si pouzdro pro Nokia 6.1 Plus a to jste také dostal. Neobjednal jste si pro Nokia 6.1.
    Na žádný z našich emailů jste žadný dotaz nezasílal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Pozor , Pozor - zloději a podvodníci
    • Lákají nízkou cenou a pošlou vám nefunkční zboží !!! Při reklamaci vám pošlou tzv. Nový kus , ale vůbec není nový očividně flex u konektoru je načatý !!!
    • Pořad melou to své …
    • Okradli mě objednávku kterou jsem zaplatil mi poslali poloviční !!!
    • Nedá se s nimi mluvit jsou arogantní .
    • Očividně nejsem sám , nespokojený zákazník . Kladné recenze uděluji zaměstnanci této rádoby firmy a jejich známí a příbuzní …
    • Buďte obezřetní !!!

    Abosolutně nedoporučuji !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nefunguje,vada .Budu muset reklamovat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost odeslání, dostupnost displeje na starší mobil
    • špatná komunikace, na emaily neodpovídají, na dotaz kontaktního formuláře na jejich webu také ne, mou recenzi produktu odmítají schválit.
    • chybný popis zboží, prodávají displej jako IPS panel, přitom to je jednoznačně pouze levný TFT panel se všemi nevýhodami jako tragické pozorovací úhly a překlápění barev do šeda

    Sháněl jsem displej na rychlou opravu staršího mobilu. V tomto obchodě jej měli za dobrou cenu a odeslali rychle a doručení taky v pořádku. Nicméně v popisu zboží je chybně uvedeno, že jde o IPS panel, ve skutečnosti je to zastaralý levný TFT panel, který má špatné pozorovací úhly a překlápí barvy do šeda. Není to vada displeje, ale prostě jiný typ, než který jsem kupoval. Zároveň tam píšou, že reklamace nebude uznána, když si displej člověk vymění sám a ne v servisu. Na dva emaily a zprávu přes jejich kontaktní formulář po zakoupení a upozornění na to, že prodávají něco jiného, nebylo vůbec odpovězeno. Napsal jsem i recenzi na jejich webových stránkách, ta byla odeslána ke schválení, ale nikdy nebyla zveřejněna. Takže když odmítají uznat chybu a reklamovat to nejde, recenzi nechtějí zveřejnit a nelze varovat další zákazníky, tak alespoň formou této recenze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupený telefon nám byl doručen nefunkční bez faktury (ta se musela urgovat a nakonec dorazila emailem). Telefon se vracel zpět s tím, že nám obratem pošlou nový stejný výrobek. Nestalo se tak. Telefon poslali zpět opravený až téměř po 30 dnech. Kdyby nám bylo hned na začátku řečeno, že telefon nevymění, ale půjde na opravu, tak se vrátil a zakoupil jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    Vlastně nic pozitivního, zboží skladem, ale po objednání a zaplacení jsem obdržel info, že ruší objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Před objednáním jsem se písemně dotázal,zda je pouzdro určeno na typ telefonu co mám uvedeno v nastavení telefoni/název a model/.Bylo mi odpovězeno že je pouzdro určeno pro tento typ.Objednal jsem a když jsem telefon nasadil do pouzdra zjistil jsem,že boční ovládání nepasuje a že nelze odemykat otiskem prstu.Vracet zpět nemá cenu protože bych 2x zaplatil dopravu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Alespoň některé F-MOBIL.cz nabízené výrobky jsou schopni reálně dodat.
    • Alespoň některé F-MOBIL.cz tzv. "nové" nabízené výrobky jsou i ve skutečnosti po fyzickém dodání v originálním nedotknutém balení (tj. dříve NEROZBALENÉ a nemají ve skutečnosti předešlého majitele, který je vrátil anebo jiný příběh.).
    • Pokud si zakoupíte a zaplatíte zboží, které F-MOBIL.cz nabízí, ale nemá v úmyslu vám ho reálně dodat, tak vám opravdu zaplacené peníze vrátí.
    • Pro milovníky adrenalinu - F-MOBIL.cz prodává některé výrobky s překvapením, tj. doposledka nikdy nevíte, jestli, když si koupíte výrobek prodávaní F-MOBIL.cz jako nový, tak dorazí skutečně takový nový výrobek anebo ve skutečnosti dorazí jen již dříve ROZBALENÝ výrobek v krabičce zjevně někým dříve otevřené přepásané gumičkou, aby se nerozpadla.
    • Dle mé osobní zkušenosti F-MOBIL.cz prodává jako nové ve skutečnosti dříve ROZBALENÉ (=nějak už dříve použité) zboží, a to za plnou cenu (stejnou cenu jako zboží nové nepoužité) s následnou výmluvou po odhalení při fyzickém dodání, že jde o výrobky "jen vystavené" (což ovšem na www dopředu neuvádí a zjistíte to /jako překvapení/ až po dodání).
    • Dle mé osobní zkušenosti F-MOBIL.cz prodává zboží (a nechají si ho i zaplatit), které pak nedodají s výmluvou na "není skladem".
    • Dle mé osobní zkušenosti ve srovnávačích lákají F-MOBIL.cz na zboží, které ve skutečnosti nemohou vůbec dodat s výmluvou "není skladem", ale nabízejí ho dál...
    • Dle mé osobní zkušenosti odmítají na F-MOBIL.cz řešit spotřebitelskou reklamaci v souladu se zákonem s výmluvou, když se vám nelíbí kupovat za plnou cenu nového netknutého výrobku ve skutečnosti již rozbalené zboží (nabízené jako nové netknuté), "tak dodané zboží vraťte v 14d ".
    • Domnívám se, že na svých www.F-MOBIL.cz nabízejí hodně zboží, které ve skutečnosti vůbec nezamýšlejí reálně dodat s výmluvou "není skladem", ale nabízejí ho dál...
    • Pokud si na F-MOBIL.cz objednáte a zaplatíte zboží, které vám následně z části nedodají s výmluvou "není skladem", tak se pokusí vám naúčtovat i poštovné, které bylo předtím tzv. "zdarma" a přijde jim to normální.
    • Dle mé osobní zkušenosti na F-MOBIL.cz nechápou, že není v pořádku prodávat jako nové a za plnou cenu takové zboží, které již bylo někým ROZBALENO (a možná i vyzkoušeno).

    Dle čelní cenové nabídky tohoto e-shopu www.F-MOBIL.cz ve vyhledávači a srovnávači cen Heureka.cz jsem zakoupil 3 ks nového netknutého výrobku s dopravou tzv. "zdarma" - platil jsem platební kartou online (tj. ani jeden kus výrobku nebyl ze strany F-MOBIL.cz nabízen a označován před nákupem, jako bazarový, rozbalený, zánovní, apod., jak běžně činí jiné solidní konkurenční e-shopy (např. datart.cz , czc.cz , alza.cz , apod. - nic proti tomu, když víte, co kupujete a je to transparentní a obvykle taky se slevou). Jaké bylo moje překvapení, když mi dorazily reálně jen výrobky 2, z nichž jen jeden byl skutečně v originálním balení a netknutý ale druhý dodaný výrobek byl zcela překvapivě v krabičce "spoutané" klasickou gumičkou s porušenými pečetěmi v neoriginální pozici výrobku uvnitř s jinou pozicí na zapínání a s rozházenými manuály uvnitř krabičky (zjevně dříve někým rozbalen a někým vyzkoušen - opět nic proti tomu, pokud víte dopředu, že kupujete rozbalený výrobek, což jsem já nevěděl). Zároveň mi byla automaticky na kartu prodejcem vrácena určitá část kupní ceny, avšak opět zcela překvapivě svévolně a bez mého souhlasu F-MOBIL.cz ponížená o normální poštovné (byť mělo být dle kupní smlouvy tzv. "zdarma"). Poté co jsem se ozval se nejprve na F-MOBIL.cz vymlouvali, že všechno je údajně moje chyba, protože přece "není skladem" a nemám na tzv. poštovné zdarma nárok. Následně po další komunikaci mi uraženě vrátili i původně stržené poštovné druhou vratkou na kartu s tím, že je to sice moje údajně chyba, ale "oni se slitovali". Tedy zůstaly mi 2 výrobky za plnou cenu, které byly oba nabízené jako nové (=bez označení typu "rozbaleno" před nákupem), avšak nový netknutý je pouze jeden z nich, druhý je zjevně už nějak použitý (minimálně někým rozbalený a někým vyzkoušený). Původně jsem chtěl všechny 3 zakoupené nové netknuté výrobky použít jako dárky pro speciální příležitost. U rozbaleného výrobku jsem uplatnil klasickou spotřebitelskou reklamaci se závazným požadavkem spotřebitele na obvyklou mírnou slevu rozbaleného výrobku oproti ceně nového výrobku (s doložením obvyklé míry slevy na www.datart.cz u rozbalených výrobků oproti nerozbaleným totožným) , avšak tuto spotřebitelskou reklamaci e-shop F-MOBIL.cz ke dni sepisu této recenze tj. k 27.03.2024, odmítá řádně vyřídit a jen opakuje, pokud se vám to nelíbí.. využijte 14d práva odstoupit od smlouvy (což samozřejmě řádným vyřízením spotřebitelské reklamace není). Jak si sami můžete ověřit (k 27.03.2024) F-MOBIL.cz nabízí desítky výrobků, které nemají skladem ani v 1 exempláři ale nabízejí je vesele dál (pročpak asi ?)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Pan taky prodavač se choval jak buran
    • Chtěl jsem zaplatit kartou a prej to nejde přitom vedle něj byl terminál

    Už nikdy víc a pan prodavač se muže jít opírat místo o pult tak o koště při zametaní chodníků. Podpora raději nereagovala.Jsem zvědav jestli zareaguje alespoň sem nebo to nechá vyšumět!!!!!!!!

    Reakce obchodu F-mobil.cz

    Dobrý den,
    eshopovou objednávku lze platit pouze kartou při objednání, a nebo hotově na prodejně. Tuto možnost máte na výběr při vyvtoření objednávky. Terminál, který je na prodejně je určený pro platby při nákupu na prodejně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dorazilo
    • Prodejce mi deklaroval kompatibilitu obalu s tabletem, byla to lež
    • I když bylo označené zboží jako nové, bylo evidentně opakovaně vytaženo z obalu

    Určitě zde již nenakoupím. E-mailem jsem je před nákupem kontaktoval, abych si potvrdil, jestli pouzdro na tablet bude pasovat. Potvrdili, že bude. Když došlo, bylo zboží opakovaně vytažené z obalu a hlavně nepasovalo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si kameru TrueCam h5, přišla mě odpověd že přijali mou objednávku a od té doby jako by se po nich zem slehla. Zˇádný dopis ani mail co se týče mé objednávky kterou jsem učinil 26.02.2024. Objednávka č.8113059638 a č.objednávky v obchodě 24013568. jsem doteď nedostal žádnou odpověď. Moc mě to mrzí ale skutečnost je taková bohužel.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vzali zboží zpět

    Položka, kteroou jsem objednal nebyla shodná s typem telefonu ani nesouhlasil obrázek na eshopu. Údajně je pouze ilustrační. No čím se má zákazník tedy řídit, když nemůže věřit popisu ani obrázku?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dnes jsem chtěl urgovat nedodání telefonu, který jsem si objednal 29.1. 2024. Pokud mě nebude telefon doručen do 7.2.2024, objednávku ruším a
    a zvolím si jiného dodavatele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu F-mobil.cz

    Dobrý den,
    vaše objednávka přes Heureka Košík byla zvolena s platbou kartou a po neuhrazení vám byla objednávka systémem Heureky vystornována. Rozhodně toto hodnocení našeho eshopu není opodstatněné!